Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2004, 22:01
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Roxy schreef op 12-12-2004 @ 22:10 :
helaas moet dit toch echt op contact gezocht.
waarom?? wat is je reden om dit soort topics niet op muziek mogen staan? en niet weer zeggen "omdat het daar hoort" want dan heb je het over het huidige beleid, en niet over hoe het zou kunnen zijn

je kunt zelf toch ook wel inzien dat de mensen die we zoeken op het muziekforum zitten en niet op contact gezocht? we zijn NIET op zoek naar contactgestoorde kinderen die op zoek zijn naar een vriendje/vriendinnetje maar we zijn op zoek naar een bandlid! vertel me alsjeblieft wie er profijt heeft van dat ene kutregeltje (en de meeste van al jullie andere zwakzinnige kutregeltjes)

-> volgens mij NIEMAND, en als je er nu ineens wel een reden voor hebt... zeg het me alsjeblieft

ohja en ga toch weg met je "helaas" want het boeit je geen flikker

Citaat:
Roxy schreef op 12-12-2004 @ 22:10 :
maar er staat nou wel een verwijzing op muziek
->
geweldig je bent te goed voor deze wereld
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan

Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 12:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2004, 22:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Het boeit me inderdaad geen flikker, maar die regel is er omdat alle contact vragen op cg moeten. Of je nou een contact gestoord vriendinnetje zoekt of een bandlid of iemand om garnalen mee te pellen.

En geloof me, er zijn ook echt wel een paar normale mensen die op cg kijken.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 22:10
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
grl schreef op 12-12-2004 @ 23:06 :
Het boeit me inderdaad geen flikker, maar die regel is er omdat alle contact vragen op cg moeten.
lees mijn post nog eens rustig door
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 22:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
McMotion schreef op 12-12-2004 @ 23:10 :
lees mijn post nog eens rustig door
Ja ja, je wil dat er in de toekomst verandering in gebracht wordt oid. "hoe het zou kunnen zijn" Ik heb het wel gelezen. Maar met zo'n instelling en openingstitel (iq van een pad) en -post kom je nergens. Al denk ik dat het niets gaat uitmaken: kom dan met een normaal voorstel.
Als bandleden gezocht moeten worden op "muziek" (wat ik overigens van jouw kant wel begrijp) en cavialiefhebbers op flora en fauna.. enz. wat moet er dan met cg? Niets? Maar al die "contact gestoorde mensen" dan die een msn maatje willen. Of moeten bandleden op "muziek" en de rest op cg?
Open dan een normaal topic en niet eens vanuit frustratie. Dat topic van jou wordt net zo behandelt als ieder ander topic behandeld zou worden. Omdat het beleid zo is, ja. Gaan schelden op de desbetreffende forumbaas heeft totaal geen zin.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 22:35
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
grl schreef op 12-12-2004 @ 23:16 :
Ja ja, je wil dat er in de toekomst verandering in gebracht wordt oid. "hoe het zou kunnen zijn" Ik heb het wel gelezen. Maar met zo'n instelling en openingstitel (iq van een pad) en -post kom je nergens. Al denk ik dat het niets gaat uitmaken: kom dan met een normaal voorstel.
Als bandleden gezocht moeten worden op "muziek" (wat ik overigens van jouw kant wel begrijp) en cavialiefhebbers op flora en fauna.. enz. wat moet er dan met cg? Niets? Maar al die "contact gestoorde mensen" dan die een msn maatje willen. Of moeten bandleden op "muziek" en de rest op cg?
Open dan een normaal topic en niet eens vanuit frustratie. Dat topic van jou wordt net zo behandelt als ieder ander topic behandeld zou worden. Omdat het beleid zo is, ja. Gaan schelden op de desbetreffende forumbaas heeft totaal geen zin.
idd het zou mooi zijn als het beleid veranderd kon worden, maar ik wil in ieder geval weten waarom het beleid nu zo is.

en je zegt dat ik nergens kom als ik zo'n titel meegeef, maar heb je wel eens iets voorgesteld op een normale manier? juist dan kom je ook nergens (door het bordvoorhethoofd-syndroom). ik bekritiseer het totaal ondoordachte beleid al meer dan vier jaar maar het werkt NOOIT... dus in zo'n situatie werkt zo'n titel juist positief; het vestigt de aandacht op je topic. ik weet ook wel dat er niet alleen contactgestoorde mensen op CG komen, maar je slikt er wel even van en je gaat ervan nadenken.

hoe het zou moeten? het CG forum weer het dating forum noemen... dat klinkt ten eerste niet zo sneu, ten tweede kan je dan je "... gezocht" topics weer onderbrengen op de fora waar de bedoelde community zich bevindt (ja, hetzelfde verhaal met het V&A forum). het dating forum ging altijd goed volgens mij; de enige reden waarom er nu een CG forum van is gemaakt is de regeldrift.. forumbazen vergeten namelijk altijd dat het forum is bedoeld als medium voor de bezoekers en niet als bezigheidstherapie voor de forumbazen

verder moeten de forumbazen niet voor de forummers kiezen waar ze hun topics neerzetten... over het algemeen weten de forummers beter waar hun topics effect hebben aangezien forumbazen geen allesweters zijn.. forumbazen moeten niet verbieden topics te plaatsen op fora waar ze "net iets minder thuishoren dan op andere fora" maar je moeten verbieden topics te plaatsen op fora waar ze niet thuishoren (dus een topic "wie wil met mij muziek maken over gebraden kip" mag op muziek, eten & drinken, flora & fauna en op contact gezocht als dat forum nog zo nodig moet blijven bestaan, maar mag niet op games)
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan

Laatst gewijzigd op 12-12-2004 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 08:39
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
grl schreef op 12-12-2004 @ 23:16 :
Maar met zo'n instelling en openingstitel (iq van een pad) en -post kom je nergens. Al denk ik dat het niets gaat uitmaken: kom dan met een normaal voorstel.
hier ben ik het mee eens, aangezien die openingspost een en al frustratie is kan ik hier niet zo veel mee.

de enige concrete vraagen die er in staat:
Citaat:
wat is je reden om dit soort topics niet op muziek mogen staan?

Nou je wilt geen 'omdat het daar hoort' antwoord horen, maar het is zo dat we om versnippering tegen te gaan alle vragen over het zoeken van mensen op contact gezocht horen, of dat een bandlid, een msnmaatje, een liefhebber van bladiebla is het maakt neit uit mensen zoeken = contact gezocht.
De redenen hiervoor zijn we een tijd geleden ondervonden hebben dat muziek wel erg druk was en daardoor hebben we besloten een aantal richtlijnen op te stellen over welke onderwerpen wel en niet op muziek horen. Denk hierbij vooral aan het festivals gedoe wat toegevoegd is aan nachtleven.

Citaat:
McMotion schreef op 12-12-2004 @ 23:35 :
en je zegt dat ik nergens kom als ik zo'n titel meegeef, maar heb je wel eens iets voorgesteld op een normale manier? juist dan kom je ook nergens (door het bordvoorhethoofd-syndroom). ik bekritiseer het totaal ondoordachte beleid al meer dan vier jaar maar het werkt NOOIT... dus in zo'n situatie werkt zo'n titel juist positief; het vestigt de aandacht op je topic. .

Mjah ik heb eerlijk gezegd over muziek nooit veel voorstellen van jou gezien geloof ik, dus denk niet dat het nodig was om meteen op zo'n manier te beginnen. Volgens mij bereik je juist het omgekeerde van wat je wilt. Heb zelf gemerkt dat ik na jouw pm totaal geen behoefte had om meteen snel een correct antwoord terug te sturen. Ik doe het natuurlijk wel uiteindelijk want ook dat hoort erbij, maar toch met minder plezier dan als je er op een normale manier naar had gevraagd.

Citaat:
McMotion schreef op 12-12-2004 @ 23:35 :
ik weet ook wel dat er niet alleen contactgestoorde mensen op CG komen, maar je slikt er wel even van en je gaat ervan nadenken hoe het zou moeten? het CG forum weer het dating forum noemen... dat klinkt ten eerste niet zo sneu, ten tweede kan je dan je "... gezocht" topics weer onderbrengen op de fora waar de bedoelde community zich bevindt (ja, hetzelfde verhaal met het V&A forum). het dating forum ging altijd goed volgens mij; de enige reden waarom er nu een CG forum van is gemaakt is de regeldrift..
Dus jouw voorstel is om Contact Gezocht weer om te dopen naar Dating en de bandleden gezocht, kunsliefhebbers gezocht, bladiebla gezocht allemaal naar hun subforum te plaatsen en om een soortgelijk iets te doen met Vraag en Aanbod?
Ik denk eerlijk gezegd dat mijn mening hierover niet veel verschilt van de rest van de fb's. Van V&A en CG blijft niet genoeg over om er een subforum van te blijven houden. Vooral van V&A niet, wat hou je dan nog over? En andere fora krijgen een boel extra topics die snel weer zakken. Want op een relatief rustig forum zoals die twee blijft je topic nog een tijdje op de eerste pagina, maar op jouw topic bijvoorbeeld konden toch weinig mensen een nuttige bijdrage leveren en dan staat ie zo weer op de tweede pagina en heb je er geen fuck meer aan.

Citaat:
McMotion schreef op 12-12-2004 @ 23:35 :
forumbazen vergeten namelijk altijd dat het forum is bedoeld als medium voor de bezoekers en niet als bezigheidstherapie voor de forumbazen verder moeten de forumbazen niet voor de forummers kiezen waar ze hun topics neerzetten... over het algemeen weten de forummers beter waar hun topics effect hebben aangezien forumbazen geen allesweters zijn.. forumbazen moeten niet verbieden topics te plaatsen op fora waar ze "net iets minder thuishoren dan op andere fora" maar je moeten verbieden topics te plaatsen op fora waar ze niet thuishoren (dus een topic "wie wil met mij muziek maken over gebraden kip" mag op muziek, eten & drinken, flora & fauna en op contact gezocht als dat forum nog zo nodig moet blijven bestaan, maar mag niet op games)
nou ik weet niet of je topic op muziek meer effect zou hebben gehad als op cg, aangezien het waarschijnlijk binnen twee dagen weggezakt zou zijn. en natuurlijk gaat het om de bezoekers, maar ook voor de bezoekers is het fijn als het geen complete chaos is en ja daar komen wat regels bij kijken dan. Gelukkig vind het merendeel van de leden dat ook geen punt, of begrijpen ze iig waarom dat is. En af en toe begrijpt iemand een regel niet en kunnen we dat uitleggen en er eventueel over discussieren, geen probleem toch.
__________________
Everyone wants to be found.

Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 08:41.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 09:25
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 09:39 :
hier ben ik het mee eens, aangezien die openingspost een en al frustratie is kan ik hier niet zo veel mee.
ah dan is het frustratie gedeelte duidelijk en jullie kunnen niks érgens mee, daar staat het frustratie gedeelte los van toch? dat je dan minder zin hebt om erop te reageren begrijp ik wel
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 09:39 :
Nou je wilt geen 'omdat het daar hoort' antwoord horen, maar het is zo dat we om versnippering tegen te gaan alle vragen over het zoeken van mensen op contact gezocht horen, of dat een bandlid, een msnmaatje, een liefhebber van bladiebla is het maakt neit uit mensen zoeken = contact gezocht.
wat bedoel je met versnippering?
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 09:39 :
De redenen hiervoor zijn we een tijd geleden ondervonden hebben dat muziek wel erg druk was en daardoor hebben we besloten een aantal richtlijnen op te stellen over welke onderwerpen wel en niet op muziek horen. Denk hierbij vooral aan het festivals gedoe wat toegevoegd is aan nachtleven.
muziek is toch nog steeds druk? en als het TE druk is dan komen er minder mensen omdat het te druk is en dan is het niet te druk meer, simpel he? mocht het je ontgaan zijn: de meeste festivals staan nog steeds op muziek
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 09:39 :
Mjah ik heb eerlijk gezegd over muziek nooit veel voorstellen van jou gezien geloof ik, dus denk niet dat het nodig was om meteen op zo'n manier te beginnen.
ow ik begin zo en ik maar denken dat ik daar ben weggerend door jullie minidictatuurtje
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 09:39 :
Volgens mij bereik je juist het omgekeerde van wat je wilt. Heb zelf gemerkt dat ik na jouw pm totaal geen behoefte had om meteen snel een correct antwoord terug te sturen. Ik doe het natuurlijk wel uiteindelijk want ook dat hoort erbij, maar toch met minder plezier dan als je er op een normale manier naar had gevraagd.
ik bereik er niets mee in de zin van dat er iets aan het beleid verandert, maar dat gebeurt anders ook niet.. en dat plezier heb je vast wel gehad bij het verplaatsen van mijn topic
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 09:39 :
Dus jouw voorstel is om Contact Gezocht weer om te dopen naar Dating en de bandleden gezocht, kunsliefhebbers gezocht, bladiebla gezocht allemaal naar hun subforum te plaatsen en om een soortgelijk iets te doen met Vraag en Aanbod?
ja waar de community zit dus... er zijn toch geen mensen die ervan houden om "allerlei mensen te zoeken voor allerlei verschillende doelen"? mensen op contact gezocht zijn voornamelijk mensen die alle fora een beetje doorsnuffelen, en mensen op muziek zijn bijna allemaal mensen die OF zelf muziek maken OF mensen kennen die muziek maken dus waarom kan het dan in godsnaam nog een vraag zijn op welk forum je moet zoeken naar muzikanten?
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 09:39 :
Ik denk eerlijk gezegd dat mijn mening hierover niet veel verschilt van de rest van de fb's. Van V&A en CG blijft niet genoeg over om er een subforum van te blijven houden. Vooral van V&A niet, wat hou je dan nog over?
bij V&A vind ik het zelf ook wat twijfelachtig.. dat forum wordt eerder geraadpleegd door mensen die iets willen verkopen. mensen op contact gezocht gaan niet naar dat forum met het idee "eens even kijken of er nog mensen zijn die mij zoeken om wat voor reden dan ook"
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 09:39 :
En andere fora krijgen een boel extra topics die snel weer zakken. Want op een relatief rustig forum zoals die twee blijft je topic nog een tijdje op de eerste pagina, maar op jouw topic bijvoorbeeld konden toch weinig mensen een nuttige bijdrage leveren en dan staat ie zo weer op de tweede pagina en heb je er geen fuck meer aan.
dat is dezelfde mentaliteit als posteren op een onbewoond eiland omdat de posters daar minder snel van de bomen af worden getrokken
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 09:39 :
nou ik weet niet of je topic op muziek meer effect zou hebben gehad als op cg, aangezien het waarschijnlijk binnen twee dagen weggezakt zou zijn. en natuurlijk gaat het om de bezoekers, maar ook voor de bezoekers is het fijn als het geen complete chaos is en ja daar komen wat regels bij kijken dan.
leg die keuze dan bij de mensen die het wel (denken te) weten. en wat die chaos betreft, een heel groot gedeelte van de topictitels op het muziekforum is gewoon de naam van een band of een CD of een festival... voor de mensen die niet in die muziek thuis zijn zegt dat helemaal niets een topic "saxofonist gezocht" maakt het dus alleen maar leesbaarder
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan

Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 09:28.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 10:45
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 09:39 :
hier ben ik het mee eens, aangezien die openingspost een en al frustratie is kan ik hier niet zo veel mee.

wat een onzin, je weet precies wat hij bedoelt...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 10:47
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
En ik denk dat het posten van je eigen muziek ook gewoon op muziek moet komen te staan. De ene keer mag het wel (zie het a step apart-topic) maar normaal worden ze ook verplaatst.

Simpelweg om de reden dat op 'muziek' meer muziekliefhebbers komen...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 10:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 13-12-2004 @ 11:45 :
wat een onzin, je weet precies wat hij bedoelt...
Nee. Ik heb zelf ervaring als mod en ik kan je verzekeren dat je even 3 keer diep moet adem halen voor je weer normaal op zo'n topic kan reageren. Als iemand een topic opent uit frustratie, wekt dat vaak ook een enorme frustratie op bij de ander door taalgebruik, onredelijke argumenten, e.d. Tuurlijk weet ze wat hij bedoelt, maar dat maakt het niet minder frustrerend om zo'n topic naar je hoofd te krijgen.
Anyway, ik verdwijn hier weer.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:12
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
McMotion schreef op 13-12-2004 @ 10:25 :
wat bedoel je met versnippering?

dat topics die eigenlijk op hetzelfde neerkomen 'mensen zoeken' en best samen op CG kunnen staan opeens all over the forum staan.

Citaat:
McMotion schreef op 13-12-2004 @ 10:25 :
muziek is toch nog steeds druk? en als het TE druk is dan komen er minder mensen omdat het te druk is en dan is het niet te druk meer, simpel he? mocht het je ontgaan zijn: de meeste festivals staan nog steeds op muziek

ja muziek is nog steeds druk maar met de onderwerpen die we naar andere fora hebben gedaan, eigen muziek naar ART en bandleden gezocht naar CG is het best goed te doen volgens mij, het is een van de drukste, maar dat soort topics verdwenen gewoon snel door de grotere topics en dat is gewoon jammer, dus onze reden was dat dat soort topics op CG en ART meer onder de aandacht zouden komen omdat ze langer bovenaan blijven. en de festivals zijn, mocht het je ontgaan zijn, een half jaar/jaar ofzo totaal weggeweest op muziek. Omdat n&f ,ondanks de extra topics over festivals, voor geen meter liep hebben we besloten de f weer terug te verhuizen naar muziek en de n op te heffen.

Citaat:

ow ik begin zo en ik maar denken dat ik daar ben weggerend door jullie minidictatuurtje. ik bereik er niets mee in de zin van dat er iets aan het beleid verandert, maar dat gebeurt anders ook niet.. en dat plezier heb je vast wel gehad bij het verplaatsen van mijn topic

tja ik heb geen idee waarom jij bent weggerend, ik heb niet het idee dat muziek enorm streng is ofzo. Als jij niet tegen enige vorm van beleid en regels kunt dan zal dat wel de reden zijn... En je weet toch niet van te voren of er iets veranderd, als veel leden het met je eens zijn dan zijn we heus niet zo arrogant om het niet daar eens intern over te hebben met de rest.. En for the record, waarom zou ik enige vorm van plezier hebben bij het verplaatsen van een topic? Ik heb er geen moeite mee gehad om dat topic te verplaatsen want zo lang er geen discussie is ontstaan over de regels zijn de regels gewoon van kracht en was het dus heel erg simpel en logisch. Maar niet leuk ofzo. Je doet net alsof ik persoonlijk de pik op jou zou hebben, terwijl ik me niet kan herinneren dat ik jou ooit onaardig heb gevonden ofzo.

Citaat:

ja waar de community zit dus... er zijn toch geen mensen die ervan houden om "allerlei mensen te zoeken voor allerlei verschillende doelen"? mensen op contact gezocht zijn voornamelijk mensen die alle fora een beetje doorsnuffelen, en mensen op muziek zijn bijna allemaal mensen die OF zelf muziek maken OF mensen kennen die muziek maken dus waarom kan het dan in godsnaam nog een vraag zijn op welk forum je moet zoeken naar muzikanten?

ja ik begrijp best de logica van bandleden zoeken op muziek. Hoop ook dat jij begrijpt waarom het tot nu toe is zoals het is. En ik kan me herinneren dat we in een verleden een centraal bandledenzoek topic hadden en dat dat echt voor geen meter liep dus dat is niet echt een optie, en kleine topics zakken snel dus dat vindi k eigenlijk het grootste bezwaar erbij.

Citaat:

dat is dezelfde mentaliteit als posteren op een onbewoond eiland omdat de posters daar minder snel van de bomen af worden getrokken.

wat minder extreem denk ik toch. Er zijn best mensen van muziek die op CG komen. Het lijkt alsof je vergeet dat muziek en cg en al het anderen onderdeel zijn van een algemeen forum. En dat de community niet 'muziek' is, maar 'scholieren.com'.
__________________
Everyone wants to be found.

Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 11:15.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:19
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 13-12-2004 @ 11:47 :
En ik denk dat het posten van je eigen muziek ook gewoon op muziek moet komen te staan. De ene keer mag het wel (zie het a step apart-topic) maar normaal worden ze ook verplaatst.
Ik heb over die a step apart idd getwijfeld, maar heb besloten om hem te laten staan omdat ART toch echt gaat over het keuren van het mp3tje, terwijl in dit topic news werd aangekondigd over een 7"ofzo weet ik veel en nog een boel tourdates stonden, nah als er besproken gaat worden wie naar welk optreden gaat is het toch geen ART iets.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:20
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
grl schreef op 13-12-2004 @ 11:48 :
Nee . Ik heb zelf ervaring als mod en ik kan je verzekeren dat je even 3 keer diep moet adem halen voor je weer normaal op zo'n topic kan reageren. Als iemand een topic opent uit frustratie, wekt dat vaak ook een enorme frustratie op bij de ander door taalgebruik, onredelijke argumenten, e.d.

Citaat:
grl schreef op 13-12-2004 @ 11:48 :
Tuurlijk weet ze wat hij bedoelt, maar dat maakt het niet minder frustrerend om zo'n topic naar je hoofd te krijgen.
Anyway, ik verdwijn hier weer.

euh... ....

en dan is het maar frustrerend, dit onderwerp is al vaker geweest. En op mij is het overgekomen dat de leden van muziek (die zichzelf echt wel als een eigen community zien (volgens mij ziet iedereen het deelforum waar hij komt zo)) graag zien dat het op muziek blijft. Want men heeft geen zin om tussen de foto's/schilderijen en ander gedoe muziek te gaan zoeken.

Stel je voor je bent nieuw en je wilt graag laten horen wat voor muziek je maakt....dan zou je logischerwijs naar het muziekforum gaan.....of ben ik nu de idioot?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:21
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
grl schreef op 13-12-2004 @ 11:48 :
Nee. Ik heb zelf ervaring als mod en ik kan je verzekeren dat je even 3 keer diep moet adem halen voor je weer normaal op zo'n topic kan reageren. Als iemand een topic opent uit frustratie, wekt dat vaak ook een enorme frustratie op bij de ander door taalgebruik, onredelijke argumenten, e.d. Tuurlijk weet ze wat hij bedoelt, maar dat maakt het niet minder frustrerend om zo'n topic naar je hoofd te krijgen.
Anyway, ik verdwijn hier weer.
Ja je hebt wel gelijk, maargoed laten we het daar niet meer over hebben en verder inhoudelijk op de zaak ingaan Vandaar ook dat ik gisteravond niet meer op de pm reageerde en het even voor een nieuwe dag liet staan
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:27
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
misschien een wat praktischer voorbeeldje: als je een bandlid zoekt via advertenties dan doe je dat toch ook in een muziekblad en niet via een dating/ontmoetingssite?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:31
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 13-12-2004 @ 12:27 :
misschien een wat praktischer voorbeeldje: als je een bandlid zoekt via advertenties dan doe je dat toch ook in een muziekblad en niet via een dating/ontmoetingssite?
ja ik begrijp best dat het logisch is om dat te doen en dat het daarom ook logisch is om het op muziek te plaatsen ipv contact gezocht, maar hoop dat jullie ook een beetje begrip kunnen tonen waarom het is zoals het nu is.. en verder ga ik even peilen wat andere fbs ervan denken...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:40
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 12:31 :
ja ik begrijp best dat het logisch is om dat te doen en dat het daarom ook logisch is om het op muziek te plaatsen ipv contact gezocht, maar hoop dat jullie ook een beetje begrip kunnen tonen waarom het is zoals het nu is.. en verder ga ik even peilen wat andere fbs ervan denken...

ik snap het idee best maar tegelijkertijd zie ik in dat het 100 % niet praktisch is. En uiteindelijk zal er een of ander conservatieve fb zeggen dat men op zoek is naar iemand en dat het daarom op CG hoort. Dat er op muziek meer response op komt telt dan niet....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:48
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 13-12-2004 @ 12:40 :
Dat er op muziek meer response op komt telt dan niet....
Nou ik vind mezelf geen conservatieve fb ofzo, maar ik zie dat standpunt opzich ook wel, muziek is gewoon een druk forum en ik vraag me serieus af of er meer respons komt op muziek. Goed het aantal mensen wat muziek maakt is groter dan op CG maar het aantal mensen wat het topic gaat zien is vele malen kleiner omdat het topic binnen twee dagen van de eerste pagina af is terwijl het op CG veel langer blijft staan..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2004, 11:53
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 12:48 :
Nou ik vind mezelf geen conservatieve fb ofzo, maar ik zie dat standpunt opzich ook wel, muziek is gewoon een druk forum en ik vraag me serieus af of er meer respons komt op muziek. Goed het aantal mensen wat muziek maakt is groter dan op CG maar het aantal mensen wat het topic gaat zien is vele malen kleiner omdat het topic binnen twee dagen van de eerste pagina af is terwijl het op CG veel langer blijft staan..

en daarvoor hebben we de zoekfunctie. Bovendien vraag ik me af of er, in de tijd dat bandlid-gezocht-topics op CG staan, wanneer er daadwerkelijk iets is uitgekomen...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:04
Rieno
Rieno is offline
is het geen optie dan om gewoon een topic te openen op Muziek en er dan dus een verwijzing van te laten staan naar CG?

Gebeurt nu toch de helft van de tijd al...is misschien geen oplossing, maar wel een work-around
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:05
Verwijderd
Fijn dat je even een van de meest leuke en makkelijke fbs aanvalt omdat ze gewoon het beleid volgt. We zijn een forum met nogal veel leden, we hebben regels om de boel een beetje geordend te laten lopen, misschien zitten er enkele sadisten tussen de fbs, maar daar ga ik me niet over uitlaten.
We zitten hier echt niet voor onze lol jullie te kloten, te wachten op een topic van ooooh jaaaa, nu gaan we dat eens verplaatsen om de boel vervelender te maken voor het lid.
Gewoon, contact gezocht is voor iedereen die op zoek is naar iemand. Of dat voor sex, vriendschap, msn, liefde, caviapraatjes, interesse of whatever is. Daarom is dat forum er. Ben je zo overtuigd dat je op muziek meer respons zou krijgen?
Iig, het valt te overwegen, we kunnen het aankaarten, voors en tegens overwegen, proefperiode instellen weet ik het.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:25
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mutant schreef op 13-12-2004 @ 13:05 :
Fijn dat je even een van de meest leuke en makkelijke fbs aanvalt omdat ze gewoon het beleid volgt. We zijn een forum met nogal veel leden, we hebben regels om de boel een beetje geordend te laten lopen, misschien zitten er enkele sadisten tussen de fbs, maar daar ga ik me niet over uitlaten.
We zitten hier echt niet voor onze lol jullie te kloten, te wachten op een topic van ooooh jaaaa, nu gaan we dat eens verplaatsen om de boel vervelender te maken voor het lid.
]


Het lijkt me dat mcmotion het ook niet persoonlijk bedoelt maar dat roxy op dat moment degene is die het kromme beleid uitvoerd/t ...

Citaat:
Mutant schreef op 13-12-2004 @ 13:05 :
Gewoon, contact gezocht is voor iedereen die op zoek is naar iemand. Of dat voor sex, vriendschap, msn, liefde, caviapraatjes, interesse of whatever is. Daarom is dat forum er. Ben je zo overtuigd dat je op muziek meer respons zou krijgen?
Iig, het valt te overwegen, we kunnen het aankaarten, voors en tegens overwegen, proefperiode instellen weet ik het.

Het is toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat mensen die iets met muziek te maken hebben eerder op muziek kijken dan op CG?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:27
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 12:12 :
dat topics die eigenlijk op hetzelfde neerkomen 'mensen zoeken' en best samen op CG kunnen staan opeens all over the forum staan.
het ligt er maar aan hoe je het categoriseert... bandlid gezocht op muziek en programmeur gezocht op S&M vind ik niet all over the forum, maar op de goeie plek.. zoals het nu is noem ik versnipperd (muzikant gezocht op CG, geluidsfragment van je band op ART)
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 12:12 :
ja muziek is nog steeds druk maar met de onderwerpen die we naar andere fora hebben gedaan, eigen muziek naar ART en bandleden gezocht naar CG is het best goed te doen volgens mij, het is een van de drukste, maar dat soort topics verdwenen gewoon snel door de grotere topics en dat is gewoon jammer, dus onze reden was dat dat soort topics op CG en ART meer onder de aandacht zouden komen omdat ze langer bovenaan blijven.
ik vind het absoluut niet te druk in ieder geval, en ook met al die dingen die naar andere fora zijn verplaatst vind ik het nog niet druk... dan komen er tenminste wat sneller nieuwe topics enzo
en dat die topics snel verdwijnen boeit dus totaal niet aangezien evenveel mensen de topic dan hebben gezien.. alleen bij muziek gebeurt het in een kleiner tijdsbestek (bij muziek zullen er zelfs meer mensen zijn die de topic zien, aangezien de topics daar VEEL groter zijn dan op contact gezocht, dus topics zullen relatief gezien veel minder snel weggespoeld worden)
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 12:12 :
tja ik heb geen idee waarom jij bent weggerend, ik heb niet het idee dat muziek enorm streng is ofzo. Als jij niet tegen enige vorm van beleid en regels kunt dan zal dat wel de reden zijn...
niet alleen muziek hoor... ik vind het beleid van het hele forum en de meeste subfora schandalig. ik zit eigenlijk alleen nog maar op onzin en daar is de lol onderhand ook wel vanaf. ik kan prima tegen regels, alleen moet ik zelf het nut er wel van kunnen inzien... en ik heb een verschrikkelijke hekel aan het gebrek aan vertrouwen in de forummers en de beperkingen die ze daarom krijgen opgelegd; mensen weten toch zelf het beste waar hun topics het meeste effect hebben
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 12:12 :
Je doet net alsof ik persoonlijk de pik op jou zou hebben, terwijl ik me niet kan herinneren dat ik jou ooit onaardig heb gevonden ofzo.
nee, zo zie ik dat ook niet (andersom ook niet).. dan zou ik eerder denken dat ALLE forumbazen de pik op mij hebben aangezien vrijwel ALLE forumbazen een blok aan mijn been zijn
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 12:12 :
ja ik begrijp best de logica van bandleden zoeken op muziek. Hoop ook dat jij begrijpt waarom het tot nu toe is zoals het is. En ik kan me herinneren dat we in een verleden een centraal bandledenzoek topic hadden en dat dat echt voor geen meter liep dus dat is niet echt een optie, en kleine topics zakken snel dus dat vindi k eigenlijk het grootste bezwaar erbij.
NEE WAT GEK!! maar ik denk dat ik al genoeg heb gezegd over de centrale topics *barf* zoek feedback nog maar eens af om te zien WAAROM ze niet werken... al heeft heel oostindisch blind s.com daar natuurlijk ook niks van geleerd.. hoe kan het ook anders
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 12:12 :
wat minder extreem denk ik toch. Er zijn best mensen van muziek die op CG komen. Het lijkt alsof je vergeet dat muziek en cg en al het anderen onderdeel zijn van een algemeen forum. En dat de community niet 'muziek' is, maar 'scholieren.com'.
volgens mij zien de meesten het wel als een community (ik in ieder geval wel) en de meeste forummers hebben maar een paar fora die ze echt veel bezoeken
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:40
Verwijderd
Hemeltjelief.

/me begint te zingen "vreeeeeeede op aaaaaaaaaarde"
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:43
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Mutant schreef op 13-12-2004 @ 13:05 :
Fijn dat je even een van de meest leuke en makkelijke fbs aanvalt omdat ze gewoon het beleid volgt.
ja maar daar kan ik dus niet zo goed tegen.. forumbazen die zelf niet nadenken maar gewoon het wanbeleid volgen het is nou eenmaal zo dat de slechte dingen die een forumbaas doet meer opvallen dan de goede dingen die een forumbaas doet... Angela is tof maar forumbaas Roxy heeft (voor de eerste keer) de effectiviteit van mijn topic gehalveerd met een sullig ondoordacht regeltje... en dit was nogal een erg belangrijke topic
Citaat:
Mutant schreef op 13-12-2004 @ 13:05 :
We zijn een forum met nogal veel leden, we hebben regels om de boel een beetje geordend te laten lopen, misschien zitten er enkele sadisten tussen de fbs, maar daar ga ik me niet over uitlaten.
We zitten hier echt niet voor onze lol jullie te kloten, te wachten op een topic van ooooh jaaaa, nu gaan we dat eens verplaatsen om de boel vervelender te maken voor het lid.
nee dat begrijp ik wel, maar het beleid is totaal ondoordacht en slaat als een tang op een varken.. dat er nooit iets wordt veranderd en alles ondoordacht BLIJFT wekt erg veel frustratie op
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2004, 12:43
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Roxy schreef op 13-12-2004 @ 12:12 :

wat minder extreem denk ik toch. Er zijn best mensen van muziek die op CG komen. Het lijkt alsof je vergeet dat muziek en cg en al het anderen onderdeel zijn van een algemeen forum. En dat de community niet 'muziek' is, maar 'scholieren.com'.
Een even kijken

Je hebt:
De onzinners
DK-clan
Lifestyle kliekjes
Muziek bezoekers
Ik lurk wel eens op D&A en daar komen een hoop mensen die ik weinig tot nooit op andere subfora zie.
Psychologie heeft zelfs mensen die je vrijwel nergens anders ziet rondhangen.

Dus je hebt wel degelijk subgroepjes binnen het overkoepelende geheel van "scholieren.com"
En dan heb je meer kans om een muzikant te vinden in het groepje dat veel op Muziek rondhangt dan dat je kans hebt muzikanten te vinden bij die MSN liefhebbers van CG.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef op 13-12-2004 @ 13:43 :
nee dat begrijp ik wel, maar het beleid is totaal ondoordacht en slaat als een tang op een varken.. dat er nooit iets wordt veranderd en alles ondoordacht BLIJFT wekt erg veel frustratie op
Dat jij het ergens niet mee eens bent, betekend niet meteen dat het ondoordacht is of als een tang op een varken slaat.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:49
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-12-2004 @ 13:46 :
Dat jij het ergens niet mee eens bent, betekend niet meteen dat het ondoordacht is of als een tang op een varken slaat.
nee dat zeg ik ook niet.. alleen ik ben het er niet mee eens, en het beleid is ondoordacht en slaat als een tang op een varken.
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 13:34
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
McMotion schreef op 13-12-2004 @ 13:43 :
Angela is tof maar forumbaas Roxy heeft (voor de eerste keer) de effectiviteit van mijn topic gehalveerd met een sullig ondoordacht regeltje... en dit was nogal een erg belangrijke topic
ah de eerste keer in 1.5 jaar is geen slechte score toch en ja ik ben tof ik weet het

Citaat:

nee dat begrijp ik wel, maar het beleid is totaal ondoordacht en slaat als een tang op een varken.. dat er nooit iets wordt veranderd en alles ondoordacht BLIJFT wekt erg veel frustratie op
Ik begrijp dat jij het niet eens bent met het beleid tot nu toe en het is ook super dat je dat aankaart zodat we kunnen kijken hoe groot de ontevredenheid hierover is. Maar het is onzin dat nooit iets wordt veranderd, we kunnen niet alles doen wat de leden voorstellen, maar alle serieuze voorstellen worden op admin besproken en als we tot een conclusie komen uitgevoerd danwel afgewezen. En ik denk dat ik al genoeg redenen heb gegeven waaruit blijkt dat de huidige situatie niet ondoordacht is.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 13:36
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 13-12-2004 @ 13:43 :
Een even kijken

Je hebt:
De onzinners
DK-clan
Lifestyle kliekjes
Muziek bezoekers
Ik lurk wel eens op D&A en daar komen een hoop mensen die ik weinig tot nooit op andere subfora zie.
Psychologie heeft zelfs mensen die je vrijwel nergens anders ziet rondhangen.

Dus je hebt wel degelijk subgroepjes binnen het overkoepelende geheel van "scholieren.com"
En dan heb je meer kans om een muzikant te vinden in het groepje dat veel op Muziek rondhangt dan dat je kans hebt muzikanten te vinden bij die MSN liefhebbers van CG.
Natuurlijk komen de mensen met een bepaalde interesse meer op die subforums dan op subforums die ze niet interesseren. Heel erg logisch natuurlijk, maar dit betekent niet dat wij ieder subforum als een afzonderlijke community gaan zien. Anders kunnen we net zo goed alle subforums verwijderen en alles bij elkaar gaan gooien. We hebben subfora dus gebruiken deze ook

Maargoed zoals ik net al tegen theodoor op msn zei het onderwerp word op admin besproken.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 14:32
professor2
professor2 is offline
Waarom gaan alle FBs altojd waneeer er een topic word geopend over het beleid zich persoonlijk aangevallen voelen en zich verdedigen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 13-12-2004 @ 15:32 :
Waarom gaan alle FBs altojd waneeer er een topic word geopend over het beleid zich persoonlijk aangevallen voelen en zich verdedigen
Omdat er een bepaalde fb gequote wordt en het iqvaneenpad nu niet echt objectief een beleidskwestie is.

Tussen het werk in zal ik me ook eens gaan bemoeien op admin.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 15:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Eigenlijk willen jullie dus dat CG nokt?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 15:12
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
professor2 schreef op 13-12-2004 @ 15:32 :
Waarom gaan alle FBs altojd waneeer er een topic word geopend over het beleid zich persoonlijk aangevallen voelen en zich verdedigen
Ik verdedigde het beleid, waar ik nog steeds de redenen van inzie. Ik weet dat mcmotion mij niet persoonlijk aanviel en hoewel ik gisteravond even geen zin had in een gefrustreerd persoontje vind ik hem verder best aardig hoor
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 15:41
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-12-2004 @ 16:11 :
Eigenlijk willen jullie dus dat CG nokt?
Nee, maar laat dat een soort van algemeen datingforum zijn.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 15:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 13-12-2004 @ 16:41 :
Nee, maar laat dat een soort van algemeen datingforum zijn.
Het heet toch geen datingforum?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2004, 15:48
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-12-2004 @ 16:43 :
Het heet toch geen datingforum?

vroeger wel als ik me niet vergis. De naam doet er in dit geval niet toe. Het gaat er gewoon om dat een topic als 'muzikant gezocht' gewoon veel eerder en meer nuttige reacties krijgt op 'muziek'
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:25
Verwijderd
oproepen voor muziekbands moeten op het muziekforum
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 18:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 13-12-2004 @ 16:48 :
vroeger wel als ik me niet vergis. De naam doet er in dit geval niet toe. Het gaat er gewoon om dat een topic als 'muzikant gezocht' gewoon veel eerder en meer nuttige reacties krijgt op 'muziek'
Daarom was er toch ooit een "bandlid gezocht?" topic op muziek? Lijkt me okee om die weer te starten.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 19:47
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Mocht er besloten worden dat CG weer een dating forum wordt en dat topics zoals Bandlid gezocht daar niet meer bij horen, dan zou je Bandlid gezocht topics eigenlijk ook op Art moeten plaatsen. Het gaat immers over het zelf maken van muziek. Maar ook op Art zal waarschijnlijk niet iedereen die geïnteresseerd is kijken.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 19:50
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 13-12-2004 @ 20:47 :
Mocht er besloten worden dat CG weer een dating forum wordt en dat topics zoals Bandlid gezocht daar niet meer bij horen, dan zou je Bandlid gezocht topics eigenlijk ook op Art moeten plaatsen. Het gaat immers over het zelf maken van muziek. Maar ook op Art zal waarschijnlijk niet iedereen die geïnteresseerd is kijken.
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-12-2004 @ 19:24 :
Daarom was er toch ooit een "bandlid gezocht?" topic op muziek? Lijkt me okee om die weer te starten.
Inderdaad.
Dat en de Dryathon.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 22:38
Verwijderd
En de Metalraad!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 23:26
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-12-2004 @ 19:24 :
Daarom was er toch ooit een "bandlid gezocht?" topic op muziek? Lijkt me okee om die weer te starten.

Nee, het komt niet vaak genoeg voor volgens mij.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 15:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 14-12-2004 @ 00:26 :
Nee, het komt niet vaak genoeg voor volgens mij.
Ga dan dood...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-12-2004 @ 16:47 :
Ga dan dood...
Volgens mij voegt een dergelijke reactie niet echt iets toe aan de discussie.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 16:56
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-12-2004 @ 16:47 :
Ga dan dood...

__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 17:09
professor2
professor2 is offline
anders maak je bij muziek een subforum voor eigen muziek en gezochte bandleden

dan ben je overal van af
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 17:16
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
professor2 schreef op 14-12-2004 @ 18:09 :
anders maak je bij muziek een subforum voor eigen muziek en gezochte bandleden

dan ben je overal van af
Ik denk alleen niet dat daar genoeg belangstelling voor is.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 18:39
professor2
professor2 is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 14-12-2004 @ 18:16 :
Ik denk alleen niet dat daar genoeg belangstelling voor is.
nou dan is eht een beetje een leeg sub forum boeiend


en als er toch weinig belangstelling voor is waarom mag eht dan niet op muzek van wege de drukte?

juist
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v?
Briseïs
500 03-01-2005 17:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.