Oud 07-09-2013, 17:03
Rommeltje
Rommeltje is offline
Hallo iedereen die dit leest,

Ik ben een jongen van 17, hetero, en gisteren heb ik voor het eerst een meisje gevingerd en gelijk ook gebeft. Het 'probleem' is dat ik tijdens het vingeren en beffen zelf niet opgewonden raakte. Het meisje in kwestie was wel erg opgewonden (ademhaling etc.)
Wel had ik af en toe het gevoel van "ow nu komt ie omhoog", maar eigenlijk ging het dan meteen weer weg. Ik ken jongens die zeggen dat ze bij het zoenen al een stijve krijgen, dat heb ik zelf echt nog nooit gehad. zelf kan ik wel normaal een erectie krijgen dus het is sowieso iets psychisch.
Misschien wel handig om te vertellen. Het was onze eerste date, nadat we wat gepraat hadden zijn we naar haar kamer gegaan en begonnen we te zoenen etc...

ik heb al eerder een meisje mee naar bed genomen en toen lukte het mij ook al niet om een erectie te krijgen. Ik had haar zelfs helemaal naakt voor me en gesmeerd met olie en een massage gegeven

PS: misschien wel leuk om te zeggen, ze vond dat ik het goed deed en ze wilde maar niet geloven dat ik het voor de eerste keer deed. Dus daar was ik dan wel weer blij over. Gelukkig kon ik niet aan de beurt komen omdat haar ouders thuiskwamen, saved by the bell...

Alsjeblieft serieuze reacties, ik vind het echt klote. en dat is nog zacht uitgedrukt!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 17:09
loveyou123
loveyou123 is offline
praat er met haar over en laat haar ook dingen bij jou doen.. zal ze vast niet erg vinden! je hoeft niet zo bang te zijn de een krijgt tijdens t zoenen al een erectie en de ander pas als een meisje een jongen pijpt.. dus praat er met haar over en niet bang zijn dat ze begint te lachen ofzo!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 17:22
Rommeltje
Rommeltje is offline
Daar heb ik eerlijk gezegd al over nagedacht loveyou123, maar je moet begrijpen dat het ons eerste afspraak was en dat ik misschien al wel iets te snel ben overgestapt op sex. Eigenlijk vind ik het al erg onbeschoft van mezelf dat ik zo snel in haar onderbroek ben beland en heb er nu eerder spijt van dat ik het gedaan heb dan dat ik er trots op ben.
En dat over "laat haar dingen bij jou doen", dat ik misschien een goede. Ik zat eigenlijk tijdens het zoenen haar de hele tijd overal aan te raken en te masseren, maar zij hield haar armen redelijk stil...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 17:58
Hemmingway
Hemmingway is offline
Heb je er al aan gedacht dat je misschien geen erectie kreeg door het feit dat je van jezelf al vond dat je het niet kon maken om zo snel te gaan? Als het in je hoofd niet juist zit en je voelt je er niet 100% bij, kan je het moeilijk krijgen om opgewonden te raken. Ik heb het al meegemaakt, vele anderen ook en jij volgens mij nu ook.
Ik denk dus niet dat er iets mis is, enkel dat je vond dat het te snel ging en dat denk ik eerlijk gezegd ook. Spreek gewoon nog wat met haar af, vertel haar misschien ook hoe je je voelt (ze zal het heus wel snappen en zo niet, weet je ook waar je aan toe bent) en wanneer je je er klaar voor voelt, probeer het dan nog eens. Dan zal het heus wel lukken
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 18:35
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Weet je zeker dat je wel op vrouwen valt?
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 18:48
Rommeltje
Rommeltje is offline
@hemmingway: Nee ik was redelijk op mijn gemak toen het allemaal gebeurde. Wel lag mijn focus meer op het presteren dan op de liefde bedrijven zelf. Ik denk dat ik er dus niet 100% bij was omdat ik me volledig concentreerde op het bevredigen van haar, masseren kussen strelen etc...

@Deziekegnoe,
Ja dat weet ik wel zeker. Ik ben al een keer verliefd geweest. Maar ik val wel op vrouwen met korte haren, maarja dat is wel heel toevallig allemaal nee ik ben absoluut niet gay.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 19:18
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
@hemmingway: Nee ik was redelijk op mijn gemak toen het allemaal gebeurde. Wel lag mijn focus meer op het presteren dan op de liefde bedrijven zelf. Ik denk dat ik er dus niet 100% bij was omdat ik me volledig concentreerde op het bevredigen van haar, masseren kussen strelen etc...

@Deziekegnoe,
Ja dat weet ik wel zeker. Ik ben al een keer verliefd geweest. Maar ik val wel op vrouwen met korte haren, maarja dat is wel heel toevallig allemaal nee ik ben absoluut niet gay.
Oké, het was ook maar een vraag hé.
Sommige mensen willen het gewoon niet van zichzelf geloven en dat zou zonde zijn.
Maar als je haar bevredigt, vind je haar dan niet sexy? Je zou haar niet willen nemen? Kan er misschien aan liggen dat je je overconcentreert op de handeling zelf hoor, maar het lijkt me gek dat je er niet geil van zou worden als je sekspartner enorm ligt te genieten van jou handelingen.
Krijg je wel een blijvende erectie bij masturberen? Zo niet is het misschien handig om toch even bij de huisarts langs te gaan. Anders gewoon lekker dingen proberen, dan loopt het wel los.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 20:10
Rommeltje
Rommeltje is offline
Echt, ze heeft een goddelijk lichaam en is precies wat ik in een meisje wil. Haar edele gedeelte was ook echt mooi en dat zie je niet bij veel vrouwen geloof ik.
Misschien wel goed om te vertellen, ik heb die avond voor het eerst een joint gerookt samen met haar. Misschien heeft dat effect gehad? Maar eerlijk gezegt denk ik toch echt dat het aan mij ligt aan hoe ik denk. Ik sta altijd al bekend om dat ik over alles teveel nadenk. Ik was eigenlijk ook helemaal niet geil ofzo, ik was meer gefocust om háár geil te krijgen.

Het was mijn eerste keer dat ik samen met een volledig naakt meisje in bed lag. de eerste keer dat ik gevingerd heb en dat ik gebeft heb. Wel heb ik haar tot een hoogtepunt kunnen brengen dus om een verdere relatie maak ik me niet druk... maar ik wil hem wel rechtop hebben voor de volgende keer :/
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 20:47
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Je klinkt alsof je heel erg gespannen was en gefocust op geil worden. Dat kan, volgens mij, ook behoorlijk averechts werken. Ik denk dat als je die druk wegneemt dat het dan al een heel stuk beter gaat.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 22:30
*DragonBitch*
*DragonBitch* is offline
gewoon chillen en meisjes geil krijgen is niet moeilijk als ze eenmaal geil zijn . dus slow down en op het moment dat je haar geil genoeg hebt kun je ook vragen of zij wat bij jou doet want ik denk dat ze dan geil genoeg is om je ook op te geilen nouja dat doe ik het liefst bij mij vriendje en hij bij mij XD
__________________
when the dark has tasted the tasty light it is unstoppable
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 23:00
Verwijderd
Citaat:
gewoon chillen en meisjes geil krijgen is niet moeilijk als ze eenmaal geil zijn . dus slow down en op het moment dat je haar geil genoeg hebt kun je ook vragen of zij wat bij jou doet want ik denk dat ze dan geil genoeg is om je ook op te geilen nouja dat doe ik het liefst bij mij vriendje en hij bij mij XD
inderdaad zoals ze zegt rustig aan doen. niet gewoon willen overhaasten maar praat met elkaar over wat je lekker vindt. miss geraak je van iets anders opgewonden. en je zal wrs wel meer opgewonde geraken als ze jou verwent.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 23:36
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Misschien wel goed om te vertellen, ik heb die avond voor het eerst een joint gerookt samen met haar.


Ok. Doe dat de volgende keer maar niet als je graag een stijve piem0l wilt. Problem solved.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 12:57
Rommeltje
Rommeltje is offline
Haha oke mensen dankje voor deze reacties, ik zal ze ten harte nemen.
Voor de rest zal ik wel vertellen hoe het nog afloopt en of ik er nog meer last van ga krijgen. In ieder geval al bedankt voor dit.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 14:45
Verwijderd
Als ik heb geblowd krijg ik juist altijd een harde. Daarnaast, als ik mijn vriendin plezier wordt 'ie ook niet super hard, daar mag zij persoonlijk voor zorgen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 23:11
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Daarnaast, als ik mijn vriendin plezier wordt 'ie ook niet super hard, daar mag zij persoonlijk voor zorgen.
Dit is de meest logische oplossing, blowjobs zorgen er altijd wel voor dat ie omhoog komt
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2013, 05:29
Verwijderd
Het lijkt me juist praktisch als je niet de hele tijd stijf bent terwijl je nog geen seks gaa hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 00:16
Rommeltje
Rommeltje is offline
Ja, de volgende keer zal ik haar ook aan mij laten zitten. Het probleem is alleen dat ik zelf nog redelijk onzeker ben om mezelf, ik heb ook nog nooit mijn penis laten zien aan een meisje. Ik weet dat ik me zorgen maak om niks omdat ik nogal groot geschapen ben. Maar toch vind ik dat dan weer spannend, en ik weet zeker dat ik hem daardoor niet omhoog ga krijgen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 07:27
Verwijderd
Als je dat niet eens durft ben je niet klaar voor seks.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 11:13
Rommeltje
Rommeltje is offline
Alsof jij het niet spannend vond om de eerste keer je penis te laten zien aan een meisje. Dat is toch altijd wel spannend, of zit ik er nou helemaal naast.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 11:39
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Natuurlijk is dat spannend, maar gezonde spanning is wat anders dan enorm onzeker zijn.
Veel mensen doen heel gewichtig over seks, maar je doet het voor de leuk. Het is echt niet zo erg als iets niet perfect gaat, en je vriendin gaat je echt niet uitlachen om je gekke piem0l.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 11:39
Verwijderd
Nee hoor, kingcarl zit ernaast. Ik vind het wel opmerkelijk dat het zo scheef verloopt, dat je al zoveel doet maar bij jezelf weinig toelaat. Neemt zij totaal geen initiatief? Of kap jij het af?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 11:48
Rommeltje
Rommeltje is offline
@ziekegneo, ik heb niks geks haha

@lusi,
Goede vraag. Ik weet het niet. Het was haar initiatief om van de bank naar haar bed the gaan. Maar uiteindelijk was ik degene die alleen haar bevredigde. Toen ik opstond met mijn rug naar haar toe en mijn broek uitdeed kwamen haar ouders thuis. Gelukkig maar anders had ze gezien dat ik nog niet opgewonden was. Ik denk dat ik degene was die het soort van afkapte omdat ik dacht dat ze klaar was gekomen, en ja ik weet dat vrouwen eeuwig door kunnen blijven gaan maar..... ja eigenlijk weet ik het ook niet. Ik denk iets van beide.

Oja en nog een ding. Ik was zondag weer spontaan naar haar toe gegaan en toen probeerde ik het onderwerp aan te snijden over wat die avond was gebeurd. We kwamen soort van tot de conclusie dat het allemaal wel wat snel was gegaan. Mijn twijfels nemen alleen maar toe, ik weet het echt niet meer. Vind ze me nou leuk? Is ze zelf onzeker? Waarom zegt ze het niet gewoon'?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 13:54
mr beats
mr beats is offline
kan zijn dat het aan de joint lag of door de zenuwen of je bent gay en valt niet op vrouwen kies er maar 1 uit
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Alsof jij het niet spannend vond om de eerste keer je penis te laten zien aan een meisje. Dat is toch altijd wel spannend, of zit ik er nou helemaal naast.
Ik vond het spannend ja, maar ik was niet onzeker. Overigens nam ik het op alsof je het echt eng vindt, alsof het iets zou zijn wat je tegen je wil in doet. Dan ben je er nog niet klaar voor, snap je zelf ook wel.

Citaat:
Nee hoor, kingcarl zit ernaast. Ik vind het wel opmerkelijk dat het zo scheef verloopt, dat je al zoveel doet maar bij jezelf weinig toelaat. Neemt zij totaal geen initiatief? Of kap jij het af?

Altijd willen discussiëren om meningen.. Daar schiet je niks mee op.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 17:01
Rommeltje
Rommeltje is offline
@mr_beats, ......

Aankomende zaterdag heb ik een vrienden-feestje waar ik haar ook mee naar toe neem. Na het feest blijf ik wss bij haar slapen (als het mag van haar ouders...). Dus ik zie die avond wel of er nog iets leuks gebeurd. Ik wil eigenlijk wel een keertje met haar douche en dan kijken of het me dan lukt.
Ook heb ik vanaf vrijdag niet aan mezelf gezeten, dus als het goed is sta ik zaterdag op een goed testosteron level, maar met alchohol wordt het al gelijk weer een stuk lastiger..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 08:29
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Dan drink je je toch gewoon niet het leplazarus?
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 18:44
Verwijderd
Overigens zou het juist geen probleem moeten zijn als je hebt geblowd omdat je bloedvaten dan uitzetten, waardoor je dus makkelijker een erectie krijgt.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 09:11
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik weet echt niet waar jij je informatie vandaan haalt hoor, maar veel mensen die stomdronken zijn lukt het niet heul makkelijk meer.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Altijd willen discussiëren om meningen.. Daar schiet je niks mee op.
Meningen kunnen feitelijk onderbouwd zijn. Jij vertelt die jongen dat hij niet toe is aan seks omdat hij het überhaupt spannend vindt een beetje doorsnee mens vindt zijn ontmaagding en alles daar omheen spannend.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 16:55
Rommeltje
Rommeltje is offline
Oke mensen, ik heb gisteren een goed gesprek over whatsapp gehad met haar over `ons` en hoe we allebei tegen sex aankijken. Ze vertelde me dat ze er zelf vroeger een soort van traumatische ervaring mee heeft en dat ze dus wilt wachten. Ik zei dat ik alle respect voor haar had en dat ik het niet erg vindt. Wel had ik gevraagd of ze nog dingen bij mij zou willen doen. Daar had ze dan geen problemen mee.
Dus even samengevat: Ze wil dat ik eerst haar vriend wordt voordat we echt meer sex gaan hebben.
Ik heb haar ook verteld dat ik het allemaal wel spannend vind en dat ze dus niet de enige is die er 'problemen' mee heeft.
Ik had ook voorgesteld om eerst eens samen te douchen ofzo, zodat ik minder zenuwachtig wordt als ik uiteindelijk naakt voor haar sta ik vond het persoonlijk wel een goed idee
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 18:04
Verwijderd
Haha ik vond samen douchen enger dan seks, maar goedzo
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 22:35
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ik zei dat ik alle respect voor haar had en dat ik het niet erg vindt. Wel had ik gevraagd of ze nog dingen bij mij zou willen doen.
Class act
Je moet je eigen trekken niet vergeten..
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ik weet echt niet waar jij je informatie vandaan haalt hoor, maar veel mensen die stomdronken zijn lukt het niet heul makkelijk meer.
Ik weet niet waar jij hebt leren lezen maar er staat duidelijk geblowd. Of heb je de definitie hiervan nooit geleerd, nep Nederlandert!

Citaat:
Meningen kunnen feitelijk onderbouwd zijn. Jij vertelt die jongen dat hij niet toe is aan seks omdat hij het überhaupt spannend vindt een beetje doorsnee mens vindt zijn ontmaagding en alles daar omheen spannend.
Ik zie de link tussen onzeker en spannend niet echt? Omdat hij onzeker is vind ik dat hij het niet zou moeten doen.

Citaat:
Het probleem is alleen dat ik zelf nog redelijk onzeker ben om mezelf, ik heb ook nog nooit mijn penis laten zien aan een meisje.

Laatst gewijzigd op 12-09-2013 om 23:40.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2013, 18:03
Rommeltje
Rommeltje is offline
Nou ja, onzeker is een groot woord. Laten we het meer op spannend houden en dat ik daardoor zenuwachtig word.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2013, 23:04
Verwijderd
Als je het niet bedoelt, waarom zeg je het dan?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 12:11
Rommeltje
Rommeltje is offline
Nou, ik ben onzeker of ik wel echt onzeker ben. Gisteravond heb ik trouwens weer een leuke avond met haar gehad. Ik heb me met drinken wel wat ingehouden, na ja er gingen wel een stuk of 6 biertjes en wat wijn doorheen.
Naderhand ben ik met haar samen naar huis gefiests en we hebben nog lang gepraat over wat onze plannen zijn en we hebben ook nog gepraat over sex. Naderhand hebben we erg lang staan zoenen en ik merkte dat ik daardoor al bijna een erectie kreeg.
Kortom, ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen. Mijn conclusie is dat ik me niet op mijn gemak voelde bij haar en dat ik deels zenuwachtig was. Nu dat ik haar beter ken ben ik gewoon veel relaxter en gaat het wel lukken!
Bedankt voor alle tips het heeft me enorm geholpen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 13:53
Verwijderd
Onzeker of je onzeker bent, onzeker genoeg in mijn ogen. Ik zou er mee wachten. Gewoon langzaam opbouwen zoals je nu doet.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 12:10
Rommeltje
Rommeltje is offline
Oke het was weer zo ver.
Ik had mijn meisje een super massage gegeven en haar naderhand tot een hoogtepunt gevingerd en gebeft.
Tijdens de massage kreeg ik af en toe een halve erectie, en tijdens het beffen/vingeren was hij eigenlijk weer helemaal weg. Ik vind het super leuk om te doen en snap daarom ook niet waarom ik er niet geil van wordt. Toen ik haar had laten klaarkomen en ik "aan de beurt" was, schaamde ik me dus ook heel erg omdat ik maar een halve erectie had. Ze gebruikte haar handen en mond maar toch bleef het maar half. Toen hebben we nog even met elkaar gevreëen en ik heb nog geprobeerd haar te penetreren maar toch werd mijn lul niet hard genoeg.
Soms als ik alleen maar met haar zoen dan krijg ik binnen 10 seconden een mega harde maar als ik haar dan helemaal naakt voor me heb en ik zie haar mooie vulva dan word ik te gespannen ofzo...
Erg frustrerend dit allemaal......
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 12:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Probeer het wat minder in te delen in "eerst zij, dan ik" en wat meer aan elkaar te zitten terwijl jullie bezig zijn, of wissel het af.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 15:14
Rommeltje
Rommeltje is offline
Volgend weekend ga ik weer naar haar toe dus wss ook sex. Ik heb me voorgenomen om in ieder geval niet te mastruberen voor een hele week. Kijken of dat helpt
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 16:38
Verwijderd
Misschien denk je er teveel bijna ^^ Dat je zo in je hoofd zit, met wat jij denkt, wat zij denkt dat je niet opgaat in het gevoel ^^
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 19:48
Rommeltje
Rommeltje is offline
Wijze woorden... Maar eerlijk gezegd vind ik het ook gewoon belangrijker dat zij het leuk vind, ik zelf sta op nummer 2. Voor de volgende keer heb ik al gezegd dat ik "aan de beurt ben" dus ik hoop dat het gaat lukken. Naja de tijd zal het leren
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 19:58
Verwijderd
Het is niet heel erg. Bij mij is ie ook nooit echt hard als ik het werk doe. Daar mag de dame in kwestie voor zorgen, wat ook wel goed lukt.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 16:57
Rommeltje
Rommeltje is offline
Ok, shit is niet zo lekker aan het gaan.
Ze heeft de avond nadat ik met haar naar bed ben geweest met een andere jongen gezoend. Misschien wel meerdere aangezien ze zich niets van de hele avond herinnert. Wss zat er iets in haar drankje ofzo.... echt waarom gebeurt dit nou weer ik snap er geen klote van.
Ik geloof haar wel denk ik. Maar nu is mijn onzekerheid alleen maar toegenomen en ik weet niet of ik haar nog wel leuk vind. Kortom ik blijf nog wel even maagd...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Ok, shit is niet zo lekker aan het gaan.
Ze heeft de avond nadat ik met haar naar bed ben geweest met een andere jongen gezoend. Misschien wel meerdere aangezien ze zich niets van de hele avond herinnert. Wss zat er iets in haar drankje ofzo.... echt waarom gebeurt dit nou weer ik snap er geen klote van.
Ik geloof haar wel denk ik. Maar nu is mijn onzekerheid alleen maar toegenomen en ik weet niet of ik haar nog wel leuk vind. Kortom ik blijf nog wel even maagd...
dus je gaat met haar naar bed... dan zeg je dat je nog even maagd blijft ? O.o
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 17:16
Verwijderd
Het lijkt me sterk dat er iets in haar drankje zat. Ik denk dat ze gewoon spijt heeft en geen verantwoordelijkheid wil nemen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me sterk dat er iets in haar drankje zat. Ik denk dat ze gewoon spijt heeft en geen verantwoordelijkheid wil nemen.
Scary, ik dacht net hetzelfde. Wat denk ik nu Paranoide ?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 18:40
Verwijderd
elk persoon waarvan zijn iq zijn schoenmaat overstijgt denkt dat.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 19:03
Verwijderd
Citaat:
elk persoon waarvan zijn iq zijn schoenmaat overstijgt denkt dat.
Ik dacht aan chocolade koekjes > _ >
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ok, shit is niet zo lekker aan het gaan.
Ze heeft de avond nadat ik met haar naar bed ben geweest met een andere jongen gezoend. Misschien wel meerdere aangezien ze zich niets van de hele avond herinnert. Wss zat er iets in haar drankje ofzo.... echt waarom gebeurt dit nou weer ik snap er geen klote van.
Ik geloof haar wel denk ik. Maar nu is mijn onzekerheid alleen maar toegenomen en ik weet niet of ik haar nog wel leuk vind. Kortom ik blijf nog wel even maagd...
I would break up.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 23:14
Seksualiteit Eerste keer
Celine_1D
11 04-06-2012 15:26
Seksualiteit kortvragenlijstje ;)
petergriffin93
14 29-06-2011 14:57
Seksualiteit Een vraag over seks
johnnyruk
72 09-03-2010 08:17
Seksualiteit hoe snel kom je klaar bij een jongen (voor meisjes)
gurl19
84 02-08-2005 22:33
Seksualiteit niet beffen
no_nickname
28 09-06-2002 13:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.