Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2003, 13:47
Verwijderd
Ik vind mezelf eerder gemiddeld. Maar er zijn ook dagen dat ik mezelf heel lelijk vind Ik zou nooit wat aan mezelf laten veranderen. Dit is hoe ik ben en daar heb je het maar mee te doen. Al zou ik wel wat minder brede bovenbenen/heupen willen hebben
Ik vind vooral mensen met een goede uitstraling mooi. Maar dat moet geen kapsones zijn. Als je zelfvertrouwen hebt, ben je volgens mij automatisch al leuker, omdat je dat ook uitstraalt. Jammer genoeg heb ik amper zelfvertrouwen, dus lukt mij dit niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2003, 13:55
Nuck
Nuck is offline
Vind mezelf wel prima, hoe mooi ik mezelf vind, hangt ook van de dag af
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 15:51
elledc
elledc is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-12-2003 @ 11:50:
Wat doe je nou triest?
Er zijn altijd mensen die mooier zijn dan anderen.
Waarom zou ik dat niet kunnen zijn dan?
Je hoeft daar echt geen ubermensch voor te zijn ofzo.
En een standaard type?
Uhm nee...
Oké kan best zijn...
wil je dan even een foto posten dan kan ik je misschien gelijk geven.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 15:57
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ik ben wel tevreden met mezelf.
kheb leuke ogen die me altijd verraden grrr.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 01-12-2003 @ 15:51:
Oké kan best zijn...
wil je dan even een foto posten dan kan ik je misschien gelijk geven.
er werd gevraagd naar haar mening als ik me niet vergis.
dus jouw mening is totaal niet van toepassing.


hm.ik vind mezelf niet echt knap.
maar ik vind dat ik t wel heb getroffen met mn figuur. ik eet wat ik wil, maar ik kom weinig tot niks aan. &met mn figuur ben ik dan ook wel blij. &mn puntoren vind ik leuk.

verder gaat plastische chirurgie me echt te ver..
en zo erg is t ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:28
elledc
elledc is offline
Citaat:
wallflower schreef op 01-12-2003 @ 16:22:
er werd gevraagd naar haar mening als ik me niet vergis.
dus jouw mening is totaal niet van toepassing.
Ja dat weet ik maar ik ben gewoon benieuwd omdat ze zichzelf nou "bovengemiddeld mooi" vindt, ze hoeft niet te posten als ze dat niet wil
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:50
Verwijderd
Ik ben eigenlijk stiekempies ook wel benieuwd
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:58
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 01-12-2003 @ 16:28:
Ja dat weet ik maar ik ben gewoon benieuwd omdat ze zichzelf nou "bovengemiddeld mooi" vindt, ze hoeft niet te posten als ze dat niet wil
Niet dat jouw mening me veel interesseert maar als ik je er gelukkig mee maak: http://pics.sjeemz.nl/getpicture.php...6&check=4ba21d
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:04
Verwijderd
Mooi. Jammer van je attitude.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:14
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
beetje onduidelijk maar verder wel mooi.

hmz, mezelf. als ik het geld had gehad had ik op zeker wel naar een plastisch chirurg gegaan, ik bedoel, waarom niet weet je.
mezelf mooi vinden, nee, absoluut niet.
veel te lang en toch nog wel dik, een beetje. en dan die achterlijke neus, stomme ogen, onderkin, blonde wenkbrauwen, van die grove klauwen, en dan zo uber vrouwelijk (ik wil een meisjes figuur)
maar goed. eigenlijk mag het me niet boeien want ik zie mezelf het meeste van de tijd toch niet.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:17
Verwijderd
ik ben narcistisch... ik ben erg tevreden over mijn kop, figuur en mijn haar... ik zou dus niets willen veranderen... misschien later als ik oud begin te worden.. rimpels weg laten halen ofzo...

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 17:20.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:21
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Hmm, ik vind mezelf wel oke.

Alleen ben ik tegenwoordig te lui om te sporten en eet ik graag, dus ik zie wel dat alles minder strak enzo wordt.....
Maja, ik ga mezelf wel weer een keer motiveren om weer actief te gaan sporten.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:27
Verwijderd
Ik vind mezelf niet bijzonder mooi, ik vind mezelf ook niet bijzonder lelijk. Ik ben tevreden met mijn lichaam, wat minder met mijn kop maarja... Als ik mezelf vergelijk met mijn vrienden vind ik mezelf gemiddeld, en op straat ben ik knapper
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:42
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Met mn hoofd ben ik wel tevreden, met mn figuur niet.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:51
elledc
elledc is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-12-2003 @ 16:58:
Niet dat jouw mening me veel interesseert maar als ik je er gelukkig mee maak: http://pics.sjeemz.nl/getpicture.php...6&check=4ba21d
Je kan jezelf nou super mooi vinden, ik vind het gewoon verschrikkelijk als meiden van zichzelf denken dat ze dé mooiste zijn.
Ik ben meer voor bescheidenheid vandaar mijn reactie. Maar wat heb ik erop te zeggen, als jij dat nou denkt, zoveel te beter voor jou
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:55
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-12-2003 @ 16:58:
Niet dat jouw mening me veel interesseert maar als ik je er gelukkig mee maak: http://pics.sjeemz.nl/getpicture.php...6&check=4ba21d
Mooie ketting
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 18:44
biep
Avatar van biep
biep is offline
Ik vind m'n hoofd soms wel leuk (meestal als ik na een paar wijntjes thuis kom van het uitgaan )
maar er zijn ook dagen waarbij ik denk: grrr, stomme spekwangetjes!

m'n lichaam vind ik lelijk,hoewel ik wel blij ben dat ik niet zo groot ben, erg lange meisjes vind ik ook niet zo mooi.

Maar op dagen dat ik me echt lelijk voel post ik gewoon een foto op het forum en dan krijg je weer een ego-boost
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 18:50
lana
Avatar van lana
lana is offline
ik vind mezelf mooi, tot mijn 16e vond ik dat ik afschuwelijk lelijk was maar ik ben nu erg blij met mijn uiterlijk.

het is niet eens zo dat ik nagefloten word op straat of dat mensen zeggen dat ze me mooi vinden, maar ík vind mezelf mooi.

ik kan zelfs leven met de kritiek van mijn moeder "je bent te dik".
belachelijk want ik ben helemaal niet dik.

en wtf is er mis met een hogedunk hebben van jezelf ik haat dat gezeik van anderen, je mag jezelf wel mooi vinden, maar je mag het niet zeggen?

plastische chirurgie? misschien wallen weg laten halen in de toekomst, maar absoluut geen face-lift.
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 18:52
Verwijderd
Ik zal het je zeggen er is geen grotere turn-down dan iemand met zo'n ego.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 18:56
lana
Avatar van lana
lana is offline
er is imho geen grotere turn-off dan iemand die constant zeurt dat ie lelijk is.

vergeleken met andere mensen vind ik mezelf niet zo speciaal, ik snap dan ook niet dat monolo en weezzz zichzelf zo lelijk vinden, ze zijn beide imo erg erg mooi en ze zijn wel 10 x mooier dan ik, maar ik ben zonder te vergelijken met anderen, best wel tevreden met mezelf.

en daar is niets mis mee.
zeker gezien het feit dat ik erg gepest ben met mijn uiterlijk is het wonderlijk dat ik nog enig zelfvertrouwen heb.
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:15
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Het is heél simpel: Noé is prachtig én bijzonder!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 01-12-2003 @ 17:51:
Je kan jezelf nou super mooi vinden, ik vind het gewoon verschrikkelijk als meiden van zichzelf denken dat ze dé mooiste zijn.
Ik ben meer voor bescheidenheid vandaar mijn reactie. Maar wat heb ik erop te zeggen, als jij dat nou denkt, zoveel te beter voor jou
Ja, vooral van die meiden die constant lopen te zeiken dat het echt wel meevalt, of juist dat ze zichzelf afschuwelijk lelijk vinden, in de hoop dat iemand ook maar zegt dat ze beeldschoon zijn. Nee, fijn, hypocriete bescheidenheid.

Wees verdomme eens blij dat er iemand geen minderwaardigheidscomplex heeft en zichzelf mooi vindt zoals ze is. En jouw mening doet er dus geen ene fuck toe.

--

Over mezelf; ik vind mezelf niet bijzonder. Ik heb een paar aandachtspunten waar ik me aan erger (in mijn gezicht: te grote neus, te diepliggende ogen, spleetje tussen tanden en mijn huid, lichaam: te dik, ook mijn huid.)
Aan mijn huidproblemen zou ik ooit misschien wel iets willen laten doen, als het mogelijk zou zijn en er ook een goede kans van slagen zou zijn. Ik zou wel willen dat mijn gezicht iets meer in 'verhouding' is, maar aan de andere kant is het misschien ook wel 'apart'. Ik loop niet constant te gillen hoe afschuwelijk het is, maar blij ben ik er ook niet altijd mee. Het hangt van mijn bui af, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:30
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ik vind mezelf absoluut niet mooi, maar ook niet lelijk ofzo. Soms heb ik zo m'n dagen en krijg ik alleen maar complimentjes en soms ben ik (en voel ik me ook ) een gedrocht.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 01-12-2003 @ 19:30:
Ik vind mezelf absoluut niet mooi, maar ook niet lelijk ofzo. Soms heb ik zo m'n dagen en krijg ik alleen maar complimentjes en soms ben ik (en voel ik me ook ) een gedrocht.
Ja maar jij bent mooi

en:

Liever een minderwaardigheids complex dan iemand die constant loopt te verkondigen (in woord en in gedrag) hoe geweldig mooi hij/zij wel niet is en daar onmiddelijk allerlei rechten aan denken te kunnen ontlenen.

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 19:34.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:36
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik vind mezelf niet mooi, ik ben echt heel erg onzeker. als ik ergens het woord lelijk hoor denk ik echt gelijk dat het over mij gaat.

de dingen die ik wel mooi vind aan mezelf zijn maar hele kleine dingetjes zoals mn handen, huid, nagels, tanden enz. ik vind mn hoofd niet mooi en ik vind mn lichaam al helemaal niet mooi.

maar ik krijg wel vaak te horen dat ik een mooie/lieve uitstraling heb, en ik krijg vaak te horen dat ik een goede eigen kledingstijl heb, dat helpt nog wel. en heel soms heb ik wel zo'n bui dat alles perfect gaat en dan voel ik me wel mooi.


ik kijk bij mensen altijd erg naar kleding, bij meisjes en bij jongens, wat ik mooi vind is eigenlijk gewoon de stijl die ik zelf ook heb. bij meisjes niet te meisjes achtig, maar toch ook zeker niet mannelijk. ik hou niet van hakken en puntschoenen, ik hou ook niet van overdreven blije kleren en kraaltjes en skateschoenen met felgekleurde veters.

wat ik mooi vind is een beetje skate/hiphop/heel ietsje alternatief maar dan wel alles op een volwassen en verzorgde manier. en ik hou van donker haar.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 19:43.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:37
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
Citaat:
rodina schreef op 30-11-2003 @ 20:54:
Vind jij jezelf mooi, knap, beeldschoon, wat vind je mooi aan jezelf, wat zou je willen veranderen? Zou je naar de plastisch chirurg stappen, naar make me beautiful? Of gaat dat te ver?


Wat vind je mooi bij andere? *en kom nou niet met een stapel fotos dat geloof ik wel*

Ik vind mezelf niet knap, ook niet beeldschoon .. Het enige wat ik mooi aanmezelf vind is mn haar als het net gekamt is .. meestal pluist het enorm ..
Ik zou mn lichaamsbouw willen veranderen en ik zou nooit naar de plastische chirurg stappen .. in ieder geval .. zo denk ik er nu over .. Ik vind dat voor mezelf te ver gaan maar als andere mensen hun lichaam willen veranderen mag dat best hoor ..

mm .. bij buitenlandse meisjes vind ik het lange haar erg mooi .. en gevlochten haar bij hun ook ..

Bij jongens vind ik t gespierde buikjuh tog wel errug lekker !
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:39
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-12-2003 @ 19:32:
Ja maar jij bent mooi

en:

Liever een minderwaardigheids complex dan iemand die constant loopt te verkondigen (in woord en in gedrag) hoe geweldig mooi hij/zij wel niet is en daar onmiddelijk allerlei rechten aan denken te kunnen ontlenen.

Ben ik het helemaal mee eens. Alleen ik denk niet dat dit het geval is bij Noe en Lana. Zij hebben gewoon zelfvertrouwen, niets mis mee.
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 01-12-2003 @ 19:39:
Ben ik het helemaal mee eens. Alleen ik denk niet dat dit het geval is bij Noe en Lana. Zij hebben gewoon zelfvertrouwen, niets mis mee.
Dat hoor je mij ook niet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 01-12-2003 @ 19:39:
Ben ik het helemaal mee eens. Alleen ik denk niet dat dit het geval is bij Noe en Lana. Zij hebben gewoon zelfvertrouwen, niets mis mee.
Precies.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:42
lana
Avatar van lana
lana is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-12-2003 @ 19:32:


Liever een minderwaardigheids complex dan iemand die constant loopt te verkondigen (in woord en in gedrag) hoe geweldig mooi hij/zij wel niet is en daar onmiddelijk allerlei rechten aan denken te kunnen ontlenen.
ik loop nooit te verkondigen dat ik mezelf zo geweldig vind, ik reageer alleen ontopic op een topic.

ik heb dan nooit op dit forum of irl gezegd dat ik boven anderen sta want dat doe ik dan ook niet
ik ben ook niet de mooiste maar ik ben blij met wat ik heb.
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 19:57.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:43
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-12-2003 @ 19:40:
Dat hoor je mij ook niet zeggen.
Daar doelde ik ook niet op.
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:06
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 01-12-2003 @ 11:23:
Wat een HOGEdunk zeg!
Als je zoiets zegt over jezelf ben ik er al zeker van dat je zo'n typisch standaard type bent.

Niet snollig doen.
Als ze nu echt vindt dat ze knap is, kan ze dat toch beter zeggen dan dat ze vals bescheiden is?

Ikzelf vind mezelf niet echt knap maar zeker ook niet lelijk. Hangt een beetje van de dag af. M'n huid, neus, teint (bleek) en lengte (klein) vind ik minder, maar m'n ogen en lippen (behalve dan dat grote litteken er rechtsboven) vind ik wel ok.
Over het algemeen ben ik er wel tevreden mee, ben niet zo'n complexenmens.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:09
Yfkuhhh
Avatar van Yfkuhhh
Yfkuhhh is offline
ik ben "aaaaaaaaaargh!" *rent gillend weg van de spiegel*
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
+wat ik mooi vind bij andere mensen;
ploefkapsels, zwart, paars of donkerblond haar.
en groene ogen.
en gewoon een uiterlijk waaraan duidelijk te zien is dat er veel aandacht aan besteed is. bijv. geen afgebladderde nagellak of haar waaraan te zien is dat het maar 1 keer per week gewassen word.

verder vind ik dreads van dichtbij meestal maar lelijk. komt misschien omdat ik alleen maar mensen tegenkom die ze amper laten bijwerken en slecht verzorgen, waardoor je fijn allerlei schimmels e.d. kunt zien wandelen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:21
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 01-12-2003 @ 20:06:
Niet snollig doen.
Als ze nu echt vindt dat ze knap is, kan ze dat toch beter zeggen dan dat ze vals bescheiden is?

Ikzelf vind mezelf niet echt knap maar zeker ook niet lelijk. Hangt een beetje van de dag af. M'n huid, neus, teint (bleek) en lengte (klein) vind ik minder, maar m'n ogen en lippen (behalve dan dat grote litteken er rechtsboven) vind ik wel ok.
Over het algemeen ben ik er wel tevreden mee, ben niet zo'n complexenmens.
nog een - zijn m'n hamsterwangetjes
en nog een + is m'n lijfje dat wel in verhouding is (ook al is het klein en niet superslank)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:29
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-12-2003 @ 17:04:
Mooi. Jammer van je attitude.
Al die mooie meiden zoals Noé hebben een ego van hier tot tokio. Jammer hoor. Maar het blijkt maar weer eens..

Wat mezelf betreft zou ik best ns gespierder willen zijn en niet zo tenger, en een getinte huid willen hebben, en die sproeten bij mezelf vind ik ook maar niks.. En een iets donkerder tintje haar

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:39
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Tja die k*tpuisten ook...
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:51
Verwijderd
Leuke topic!

Ik vind mezelf niet mooi. Ik vergelijk mezelf altijd met heel mooie mensen, en dat is dus altijd negatief voor mezelf. Mjah. Bij jezelf zie je meer de lelijke dingen dan de mooie, denk ik. Ik wel iig.

Ik vind mijn ogen wel mooi. Groen.
En mijn haar, nu het rood is. Of nouja.. lang haar vind ik zowieso mooi. Rood mooier dan blond.

Ik haat mijn lichaam, het is altijd te dik. Benen. BAH. Mijn neus is stom.

Bij anderen vind ik mooi: lang haar, vooral rood en zwart. Geweldig zelfs.
Mooie ogen zijn belangrijk. Groen. Blauw. Bruin. Alles, eigenlijk. Het ligt meer aan de ogen en de blik, dan de kleur..
Dunheid vind ik ook mooi. Magere handen. Zichtbare sleutelbeenderen. Heel Erg Mooi.

Iemand hoeft niet perse perfect te zijn om mooi te zijn. Apart is juist mooier. De standaard schoonheidsnormen zijn toch zo relatief. Iemand kan wel de juiste maten, standaarden etc hebben, maar er saai uitzien.


Hmm. Maar. Noe heeft nu toch kort haar? Enzo? Ik vind dat lange echt veel mooier damn tja.


Plastische chirurgie vind ik eng. Dan ben je jezelf toch niet echt meer. Maar sommige dingen vind ik wel acceptabel. Heel erge flaporen. Hazenlip. Enzo.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:13
d-Angelic
Avatar van d-Angelic
d-Angelic is offline
ik heb dagen dat ik zoiet heb "ooh dit kan er wel mee door" en ik heb dagen van "het ziet er even niet uit"...ligt dus aan mn bui..
__________________
The only words I know are "more, more and more"......All day bedroom dancing
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 01-12-2003 @ 19:32:


Liever een minderwaardigheids complex dan iemand die constant loopt te verkondigen (in woord en in gedrag) hoe geweldig mooi hij/zij wel niet is en daar onmiddelijk allerlei rechten aan denken te kunnen ontlenen.
Dit snap ik dus niet.
Wat is er beter aan een minderwaardigheids complex?
Iemand met een minderwaardigheids complex voelt zich waarschijnlijk ongelukkig.
Als je zeker van jezelf bent qua uiterlijk voel je je 10 keer beter.
Wat is daar dan verkeerd aan?
Je mag het wel vinden maar het niet uitspreken?
Zoals Lana al zei, er wordt gewoon antwoord gegeven op de vraag van de topic starter.
Ik ben ook niet 24/7 aan het verkondigen hoe mooi ik mezelf vind.
En jij hebt misschien iets tegen mensen met attitude, maar ik val juist op attitude, en ik weet zeker dat ik niet de enige ben.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 01-12-2003 @ 20:51:


Hmm. Maar. Noe heeft nu toch kort haar? Enzo? Ik vind dat lange echt veel mooier damn tja.

Ik heb geen kort haar. Ik heb alleen een pony en een mat.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:21
Verwijderd
Nee ja tuurlijk, als je er van overtuigd ben dat je mooi ben moet je daar ook niet over gaan liegen.

Misschien ben ik wel jalours .

Maar zoals jij geil wordt van mensen met kapsones krijg ik braakneigingen daarvan.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:21
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 01-12-2003 @ 20:51:
Leuke topic!

Ik vind mezelf niet mooi. Ik vergelijk mezelf altijd met heel mooie mensen, en dat is dus altijd negatief voor mezelf. Mjah. Bij jezelf zie je meer de lelijke dingen dan de mooie, denk ik. Ik wel iig.

Ik vind mijn ogen wel mooi. Groen.
En mijn haar, nu het rood is. Of nouja.. lang haar vind ik zowieso mooi. Rood mooier dan blond.
Ik vind jouw haar ook leuk
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 01-12-2003 @ 21:21:


Misschien ben ik wel jalours .

Jij bent ook wel schattig hoor Exo'tje!

Maar dump die New Rocks!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 01-12-2003 @ 20:21:
nog een - zijn m'n hamsterwangetjes
en nog een + is m'n lijfje dat wel in verhouding is (ook al is het klein en niet superslank)
Die zijn juist cutieputiewoetsiepoetsielievig

*wangetjeknijp *

Superslank is zoals dat van jou is (mening)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 01-12-2003 @ 21:16:
Ik heb geen kort haar. Ik heb alleen een pony en een mat.
Hmm het leek zo op eerdere foto's. Ik vind het zoals op deze foto echt veeeeeeel mooier. Maargoed, smaken verschillen. Misschien is het wel juist een compliment voor jou nu, als ik zeg dat ik dit mooier vind, dan je nieuwe kapsel.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja ik vind mezelf er wel leuk uitzien, alleen maar fijn toch?

Tuurlijk het wisselt wel, soms wordt ik wakker en zie ik er echt moe uit, dan voel ik me ook gelijk minder.. Maar ik ben wel tevreden.

Soms doe ik echt m'n best om er mooi uit te zien: kleding, haar make-up ofzo, maar nu heb ik een lage joggingbroek aan met een vestje, en vind ik mezelf nog steeds leuk

Wat zou ik veranderen? Hm niets eigenlijk. Ja ik heb Pfeiffer gehad, dus ik zie er snel moe uit, dat is wel minder.
Maar ja boeiend, volgens mij valt dat bijna niemand op, alleen mijzelf
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:28
selfmindead
selfmindead is offline
Ik vind mezelf niet superknap, laten we het zo formuleren.

Ik zet mezelf jammergenoeg altijd in gelijke met de vriendinnen, die 49 kg wegen (op 16 jaar) en supermager zijn. Maar dan zie je het er ook niet aan dat -innen zijn, en dat heb ik weer wel.
De vriendinnen hebben ook nooit jeugdpuistjes, ik heb er hopen (vast en zeker als ik met stress zit) en dat doet ook niet goed aan je karakter.

Ik vind mijn benen het toppunt van vrouwelijkheid; niet te mollig, niet te panlat. Ik ben zo trots op ze. Spijtig genoeg heb ik mijn voet omzeep geholpen zodat die er ook weer niet bijhoort. Mijn linker-voet is wel nog mooi.

En dan zijn er nog de eeuwige sproeten en het hoogblonde haar. En de veel te kleine tanden met een spleet ertussen.

Een haat-liefde relatie is het.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:29
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
goh, ik vind mezelf af en toe net een trol, maar vaker is het zo dat ik mezelf best mooi vindt. ik zou mezelf omschrijven als een kruising tussen een ballerina ( mooie ranke hals) en een spaanse schone (thank you daddy!) en trinity. als ik mijn haar strak naar achter doe en mijn zwarte zonnebril opzet, zie ik er toch wel heel mooi uit eigenlijk.. alleen zou ik willen dat ik eindelijk van mijn babybuik af was... die staat namelijk altijd nogal bol


ik klink nu wel extreem zelfverzekerd...
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:30
Verwijderd
Ja maar trinity is een vet lelijk mokkel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Mooi zijn en mooi voelen, afstuderen
mandyvh
4 05-05-2016 10:28
Lifestyle Welk fotomodel vind jij erg mooi?
Verwijderd
25 05-07-2009 16:30
ARTistiek Over smaak valt niet te twisten..mooi of lelijk?
woezel
16 19-02-2006 11:31
Liefde & Relatie Mooi!
Piccola
32 25-05-2002 09:55
Lichaam & Gezondheid "wie mooi wil zijn, moet pijn lijden"
Verwijderd
14 21-02-2002 15:38
Verhalen & Gedichten zo mooi
ekki
19 06-12-2001 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.