Oud 11-04-2021, 16:23
PP_0186
PP_0186 is offline
Hoi allemaal. Ik heb even een vraag. Sinds de vorige zomer begin ik steeds volwassener lichaam te krijgen met daarmee ook meer haargroei. Op me gezicht baardje en snor) maar ook haar over de hele rest van me lijf (benen, borst enzo). Nu met de zomer in aantocht zie ik erg op om een korte broek of zwembroek aan te doen. In de sportschool draag ik om die rede eigenlijk altijd een lange trainingsbroek. Hoe gaan andere gasten hier mee om? En wat vinden meiden hiervan?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2021, 21:17
Lol123405
Lol123405 is offline
Hallo,

Je moet er zeker niet tegenop kijken om een kortebroek enzo te draagen hoor. Mensen uit mijn omgeving zeggen er niet veel op. Wel hebben 2 dames al tegen me ge zegt dat ze het sexy vinden. En wat een snorretje betreft dat doe ik weg.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2021, 16:55
jonesfab22
jonesfab22 is offline
haargroei bij een volwassen man is spijtig genoeg normaal, de meeste volwassen mannen hebben haar op hun penis, armen, benen, poep, borst, snor en baard, in de meeste gevallen blijft dit bij de perken en is het niet al te veel

maar het kan ook erger, ik bijvoorbeeld ben zo iemand, ze noemen zo iemand ook wel eens een bear., jammer genoeg ben ik dus zwaar behaard.het extreme zeg maar, ik heb overal haar, penis, billen, benen, handen, vingers, mijn borst is volledig haar, mijn buik ook, mijn poep, mijn armen, mijn bovenarmen, mijn rug is volledig bedekt met haar, jammer genoeg heb ik dat zelf nooit een plaats kunnen geven, en je merkt dat ook aan anderen dat ze er niet mee gediend zijn, na een operatie bijvoorbeeld moest hier een thuis verpleegster komen, en ja die is zelfs kwaad geworden en gezegd van, scheer u eens he zeg... dus ja de mensen zijn er niet altijd mee gediend, maar dan ik heb ik het over het extreme zoals bij mij natuurlijk, in de meeste gevallen blijft dit bij de perken , de meeste mannen krijgen een 20 tal haartjes in de vorm van een streep op hun borst en buik, de meeste vrouwen vinden dit zelfs sexy, in mijn geval is het een wirwar aan haar die overal opduikt, en dat vinden de meeste mensen dan weer onsmakelijk, begrijpelijk uiteraard

zelf heb ik al een laser behandeling laten doen, bijzonder pijnlijk, duurt 2 uur, kost handen vol geld, en ik sta nog steeds vol haar, dus het heeft zelfs niet geholpen, mijn handen en vingers probeer ik 1x per maand te scheren, en de rest van mijn lichaam krijgt nooit iemand te zien, ik ben nog maagd en zal ook altijd maagd blijven, dus meestal sta ik vol haar ja, ik kan er jammer genoeg toch niets aan doen, en het ziet niemand dusja... 2x per jaar probeer ik me volledig te ontharen, maarja 1 week nadien sta ik alweer vol, daarom doe ik het maar 2x per jaar anders blijf ik bezig
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit vraagje voor de jongens...
Meisje... :p
80 10-10-2012 00:05
Lichaam & Gezondheid Spierwitte huid en erg behaard
mycroft
20 29-03-2012 16:01
Seksualiteit Onzeker
Livin'Life
47 22-10-2008 17:59
Lifestyle mannen, we worden verwijfd!
italianboy
93 15-05-2005 13:34
Lichaam & Gezondheid Jongens benen scheren ?!?
Pioneer3006
32 13-12-2002 18:17
Seksualiteit behaard
ThA_BiTcH
3 18-03-2002 12:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52.