Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2012, 18:04
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Hey iedereen,

ik ben een jongen van 12 jaar,
en mijn vrienden hebben nu allemaal een vriendin.
en nu wil ik ook een vriendin...
ik ben op iemand verliefd maar ik weet niet of ze mij leuk vindt.

Iemand nog tips

Alvast bedankt
Advertentie
Oud 10-01-2012, 18:32
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Hey iedereen,

ik ben een jongen van 12 jaar,
en mijn vrienden hebben nu allemaal een vriendin.
en nu wil ik ook een vriendin...
ik ben op iemand verliefd maar ik weet niet of ze mij leuk vindt.

Iemand nog tips

Alvast bedankt
Waarom moet jij per sé een vriendin?
Omdat je vrienden er ook een hebben??
__________________
Always be berating and belittling
Oud 10-01-2012, 18:41
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
omdat je vrienden een vriendin hebben moet jij er dan ook een hebben?
Oud 10-01-2012, 18:42
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
Citaat:
Waarom moet jij per sé een vriendin?
Omdat je vrienden er ook een hebben??
Ben je echt verliefd of ben je verliefd omdat je vrienden een vriendin hebben ? Als je verliefd bent omdat je vrienden een vrienden een vriendin hebben dan zou ik geen vriendin nemen .
Oud 10-01-2012, 18:49
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Net alsof je die kan kopen XD
__________________
Zo beter?
Oud 10-01-2012, 18:58
just_my92
Avatar van just_my92
just_my92 is offline
Citaat:
Hey iedereen,

ik ben een jongen van 12 jaar,
en mijn vrienden hebben nu allemaal een vriendin.
en nu wil ik ook een vriendin...
ik ben op iemand verliefd maar ik weet niet of ze mij leuk vindt.

Iemand nog tips

Alvast bedankt
je bent 12 en je zoekt een vriendin omdat je vrienden er ook allemaal 1 hebben?.
Ben je verliefd op dat meisje omdat je echt verliefd bent, of ben je verliefd omdat je denkt dat je vrienden je dan ook waarderen? zou niet te hard van stapel lopen als ik jou was, je bent nog jong. je bent nog aan het ontdekken.
Oud 10-01-2012, 19:06
Lolz12345
Lolz12345 is offline
ik wil er ook graag een hoor XD
Oud 10-01-2012, 19:11
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Citaat:
je bent 12 en je zoekt een vriendin omdat je vrienden er ook allemaal 1 hebben?.
Ben je verliefd op dat meisje omdat je echt verliefd bent, of ben je verliefd omdat je denkt dat je vrienden je dan ook waarderen? zou niet te hard van stapel lopen als ik jou was, je bent nog jong. je bent nog aan het ontdekken.
ik was al op haar verliefd toen al mijn vrienden nog geen vriendin hadden "*_*

en toen wilde ik ook al verkering met haar

Whahahha
Oud 10-01-2012, 20:00
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Citaat:
ik was al op haar verliefd toen al mijn vrienden nog geen vriendin hadden "*_*

en toen wilde ik ook al verkering met haar

Whahahha
XD
Oud 10-01-2012, 20:52
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Citaat:
Net alsof je die kan kopen XD
xD mss krijgt hij wel groepskorting omdat ze vrienden er ook een hbn xD
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Oud 10-01-2012, 21:01
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mensen van twaalf hebben geen serieuze vriendinnetjes, dat zijn meisjes die om je moeten giechelen, waar je handjes mee vasthoudt en waarmee jullie beugels in elkaar haken tijdens het zoenen. Ik zou zeggen, wacht rustig af met je vriendinnetje scoren. Als je dat meisje leuk vindt moet je met haar praten, complimentjes geven, tsjonge, ik zou echt niet weten wat je op je 12e nog meer kan doen om een vriendin te scoren.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 10-01-2012, 21:02
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Nou, hij is ook de enige niet. Genoeg mensen die ik bij Contact Gezocht om een vriend(in) zie vragen. Dan zeggen ze hun naam, hun leeftijd en hun msn en dat ze een vriend(in) zoeken. Misschien werkt het wel, hoewel er wat meer jongens rondhangen dan meisjes. Maar goed, misschien dat zo'n meisje wil, en dan kun je haar toevoegen op msn en praten en bloospoppetjes sturen, en dan heb je er verder niet zoveel last van. Dan kun je elkaar gewoon vriend & vriendin noemen enzo, en je hoeft niet eens bij elkaar op bezoek, of verliefd te zijn, of een goede band te hebben en het fijn te hebben samen. Dan heb je precies wat je zoekt: iemand die je vriendin kan noemen, zodat jij er óók een hebt. Net zoals je ook knikkers wil als al je vrienden knikker hebben en dat in is enzo.

Máár echt een relatie is dat niet. Iets om moeite voor te doen ook niet echt. Het is gewoon een heel loze naam, en eigenlijk lieg je een beetje door verkering te nemen, terwijl je eigenlijk geen verkering wíl met diegene. Niet speciaal. Je in principe net zo goed een boom had kunnen nemen, behalve dat dat een beetje vreemd overkomt bij je vrienden, denk ik.

Wat je ook zou kunnen doen, is je schouders ophalen en de eer aan jezelf houden en zeggen 'ik wacht tot er iemand komt met wie ik echt samen wil zijn'. Dat is wat meer volwassen, dan laat je zien dat het je niet om uiterlijk vertoon gaat en het 'vriendinnetje hebben om het vriendinnetje hebben', maar dat je op zoek bent naar iets serieus, pas verkering vraagt als je écht iets met dat meisje wil en dat ze iets voor je betekent. En als je dan iemand vindt, dan is ze ook écht je vriendin, en niet zomaar een loze naam voor iemand waar je niets mee hebt, alleen maar omdat je vrienden ook iemand hebben die ze hun vriendin noemen.

En afgaand op de reacties boven je, wordt dat ook wat meer gewaardeerd. Ik zou je zelf ook aanraden om het laatste te doen, of in ieder geval, dat komt serieuzer en volwassener over. De eerste optie is een beetje kinderlijk en oppervlakkig, maar je wordt er verder niet heel veel slechter van, dus het kan best. En je bent ook pas 12, dus ik zou ook niet verwachten dat je hele serieuze relaties aangaat. Hebben je vrienden vast ook niet.

Nou ja, doe wat je leuk vindt/niet laten kan, zou ik zeggen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 10-01-2012, 21:13
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
HALLO wat een rare reacties, ts zal wel denken, leuk zo'n scholierenforum waar het advies bestaat uit blabla je bent te jong en wat doe je raar enz. Kom op zeg, hij is 12, dan gaat het toch helemaal niet om serieuze relaties?? Dan is het toch belangrijk wat je vrienden doen en hebben en zijn? En het is niet alleen maar 'ik wil een vriendin', hij zegt ook dat ie iemand leuk vindt. pfffff en dan zijn er mensen verbaasd dat er steeds minder jonge leden bijkomen.
Oud 10-01-2012, 21:14
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
25 gulden voor een postordervrouwtje uit wit-rusland perhaps?
__________________
Always be berating and belittling
Oud 11-01-2012, 11:03
Lolz12345
Lolz12345 is offline
omg wat een reacties XD

als ik een vriendin wil dan wil ik dat zelf.
en ik ben jullie niet XD
Oud 11-01-2012, 11:09
Verwijderd
Nou, zeg het tegen haar.
Oud 11-01-2012, 12:42
bambambam
bambambam is offline
Citaat:
omg wat een reacties XD

als ik een vriendin wil dan wil ik dat zelf.
en ik ben jullie niet XD
Óf je bent bijzonder dom, of een troll
Voordat je hieraan wil beginnen, moet je eerst weten wat liefde is.

Oud 11-01-2012, 13:23
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Citaat:
Óf je bent bijzonder dom, of een troll
Voordat je hieraan wil beginnen, moet je eerst weten wat liefde is.

[filmpje]
Ja wat nouXD!!!
Ads door Google
Oud 11-01-2012, 13:29
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Citaat:
Nou, hij is ook de enige niet. Genoeg mensen die ik bij Contact Gezocht om een vriend(in) zie vragen. Dan zeggen ze hun naam, hun leeftijd en hun msn en dat ze een vriend(in) zoeken. Misschien werkt het wel, hoewel er wat meer jongens rondhangen dan meisjes. Maar goed, misschien dat zo'n meisje wil, en dan kun je haar toevoegen op msn en praten en bloospoppetjes sturen, en dan heb je er verder niet zoveel last van. Dan kun je elkaar gewoon vriend & vriendin noemen enzo, en je hoeft niet eens bij elkaar op bezoek, of verliefd te zijn, of een goede band te hebben en het fijn te hebben samen. Dan heb je precies wat je zoekt: iemand die je vriendin kan noemen, zodat jij er óók een hebt. Net zoals je ook knikkers wil als al je vrienden knikker hebben en dat in is enzo.

Máár echt een relatie is dat niet. Iets om moeite voor te doen ook niet echt. Het is gewoon een heel loze naam, en eigenlijk lieg je een beetje door verkering te nemen, terwijl je eigenlijk geen verkering wíl met diegene. Niet speciaal. Je in principe net zo goed een boom had kunnen nemen, behalve dat dat een beetje vreemd overkomt bij je vrienden, denk ik.


Wat je ook zou kunnen doen, is je schouders ophalen en de eer aan jezelf houden en zeggen 'ik wacht tot er iemand komt met wie ik echt samen wil zijn'. Dat is wat meer volwassen, dan laat je zien dat het je niet om uiterlijk vertoon gaat en het 'vriendinnetje hebben om het vriendinnetje hebben', maar dat je op zoek bent naar iets serieus, pas verkering vraagt als je écht iets met dat meisje wil en dat ze iets voor je betekent. En als je dan iemand vindt, dan is ze ook écht je vriendin, en niet zomaar een loze naam voor iemand waar je niets mee hebt, alleen maar omdat je vrienden ook iemand hebben die ze hun vriendin noemen.

En afgaand op de reacties boven je, wordt dat ook wat meer gewaardeerd. Ik zou je zelf ook aanraden om het laatste te doen, of in ieder geval, dat komt serieuzer en volwassener over. De eerste optie is een beetje kinderlijk en oppervlakkig, maar je wordt er verder niet heel veel slechter van, dus het kan best. En je bent ook pas 12, dus ik zou ook niet verwachten dat je hele serieuze relaties aangaat. Hebben je vrienden vast ook niet.

Nou ja, doe wat je leuk vindt/niet laten kan, zou ik zeggen.
Bedankt voor het advies
Oud 11-01-2012, 13:31
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Citaat:
Hey iedereen,

ik ben een jongen van 12 jaar,
en mijn vrienden hebben nu allemaal een vriendin.
en nu wil ik ook een vriendin...
ik ben op iemand verliefd maar ik weet niet of ze mij leuk vindt.

Iemand nog tips

Alvast bedankt
Ja misschien een slechte uitleg
Oud 11-01-2012, 15:11
Verwijderd
Ja, je formuleert het een beetje gek, maar je vraag is dus: "ik ben verliefd op iemand, wat moet ik doen om te zorgen dat ze mij leuk vindt".

Is het iemand uit je klas? En praat je al wel eens met haar?
Oud 11-01-2012, 16:13
Lolz12345
Lolz12345 is offline
ik zij haar bijna nooit meer, ik zat bij haar op de basisschool
nu zit ik in de 2de.
Oud 11-01-2012, 16:14
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Juist en je post in het andere topic dan dat je iemand verkering vragen wou?
__________________
Oud 11-01-2012, 16:46
Omar207
Omar207 is offline
Jongensm laat hem. Zoals er eerder is gezegd, hij is nog aan het ontdekken. Dus ipv hem te adviseren ermee op te houden, kunnen we hem wat tips geven. Op een gegeven moment merkt hij vanzelf wel dat het handje vasthouden en het giechelen saai beginnen te woorden. Maar jongen, de mensen hier hebben wel gelijk. Vaste relaties komen wat later, rond 17/18. Maar heb gewoon lol.

Maar zoals Sahra hierboven zegt: Zit ze bij je in de klas? Praat je wel eens met haar?
Oud 11-01-2012, 16:47
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Citaat:
Juist en je post in het andere topic dan dat je iemand verkering vragen wou?
???
Advertentie
Oud 11-01-2012, 16:48
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Citaat:
Jongensm laat hem. Zoals er eerder is gezegd, hij is nog aan het ontdekken. Dus ipv hem te adviseren ermee op te houden, kunnen we hem wat tips geven. Op een gegeven moment merkt hij vanzelf wel dat het handje vasthouden en het giechelen saai beginnen te woorden. Maar jongen, de mensen hier hebben wel gelijk. Vaste relaties komen wat later, rond 17/18. Maar heb gewoon lol.

Maar zoals Sahra hierboven zegt: Zit ze bij je in de klas? Praat je wel eens met haar?
eindelijk wat goede uitleg!!!
helaas zie ik haar niet meer
Oud 11-01-2012, 16:51
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Citaat:
Ik ben zelf ook verliefd op een meisje en ze is ook op mij verliefd
maar ik wil haar vragen voor verkering enzo. maar hoe doe ik dat!!!
PLS help
Is dit een ander meisje ofzo dan?
__________________
Oud 11-01-2012, 17:20
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Peer-Pressure doet rare dingen met mensen.
Oud 11-01-2012, 18:29
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Citaat:
Is dit een ander meisje ofzo dan?
ja
Oud 11-01-2012, 19:41
Verwijderd
met 12 al moeten, speel nog maar een jaartje met je autos inplaats met meisjes. xD
Oud 13-01-2012, 14:09
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Laat maar!

Ik heb het aan haar gevraagt!!!
Dus ik heb nu een Vriendin!!!
Oud 13-01-2012, 14:21
Lolz12345
Lolz12345 is offline
trolololol
Oud 13-01-2012, 14:21
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Oud 13-01-2012, 14:39
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
We zijn heel blij voor je.
Oud 13-01-2012, 17:37
Lolz12345
Lolz12345 is offline
TY
Oud 13-01-2012, 19:53
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
En houd je ook daadwerkelijk van haar?
Ads door Google
Oud 13-01-2012, 19:54
levike1
levike1 is offline
Citaat:
En houd je ook daadwerkelijk van haar?
idd dat is nog maar de vraag geloof ik
of was het meer voor te zeggen van ''ik heb....''
Oud 13-01-2012, 21:00
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Ja, dat dacht ik ook >_<
Oud 13-01-2012, 23:21
Verwijderd
Citaat:
En houd je ook daadwerkelijk van haar?
Op je 12e, wat denk je zelf?
Oud 13-01-2012, 23:26
FrankB93
Avatar van FrankB93
FrankB93 is offline
op mijn 12e was ik nog aan de lego ..
__________________
~ Sociaal economisch ingesteld, ik ben een ieders vriend!
~ Neem contact op via PM! En zie wat ik voor jou kan betekenen!
Oud 13-01-2012, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Hey iedereen,

ik ben een jongen van 12 jaar,
en mijn vrienden hebben nu allemaal een vriendin.
en nu wil ik ook een vriendin...
ik ben op iemand verliefd maar ik weet niet of ze mij leuk vindt.

Iemand nog tips

Alvast bedankt
vooral niet wanhopig worden.. alles komt vanzelf! vooral omdat je nog zo jong bent.. anyway congratulations
Oud 13-01-2012, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Op je 12e, wat denk je zelf?
houden van iemand kent een brede definitie.. je hebt op je 12e toch ook vrienden/vriendinnen, waar je alles tegen kunt zeggen, en dus ook van houd! op vriendschappelijke manier ofcourse.
dus waarom zou je niet verliefd kunnen worden en dus ook daadwerkelijk van diegene kunnen houden? meestal ben je dan nog niet zo ervaren, en denk je nog een beetje onrealistisch over verkering, waardoor het vaak nog een 'kinderverkering' gaat worden. maar daarom kun je toch wel van elkaar houden?

uiteraard kent wanhoop ook zijn definitie's, je kunt écht van iemand houden, of jezelf dwingen van iemand te houden omdat het dan het 'perfecte' plaatje zou zijn, dus bijvoorbeeld omdat je vrienden ook een vriendinnetje hebben. dan gaat het niet zo zeer om de liefde zelf, maar om de titel, zo van; "Kijk, ik heb een vriendinnetje."

maar om even terug te komen op houden van iemand; op je 12e van iemand houden, ofcourse you can!
Oud 14-01-2012, 15:59
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
op mijn 12e was ik nog aan de lego ..
Dat zegt meer over jou dan over de TS.
__________________
Zo beter?
Oud 14-01-2012, 16:01
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat zegt meer over jou dan over de TS.
Lego is tijdloos

ot: Gefeliciteerd met je vriendin. Is het wat je ervan verwacht had?
Oud 14-01-2012, 16:34
Verwijderd
Citaat:
houden van iemand kent een brede definitie.. je hebt op je 12e toch ook vrienden/vriendinnen, waar je alles tegen kunt zeggen, en dus ook van houd! op vriendschappelijke manier ofcourse.
dus waarom zou je niet verliefd kunnen worden en dus ook daadwerkelijk van diegene kunnen houden? meestal ben je dan nog niet zo ervaren, en denk je nog een beetje onrealistisch over verkering, waardoor het vaak nog een 'kinderverkering' gaat worden. maar daarom kun je toch wel van elkaar houden?

uiteraard kent wanhoop ook zijn definitie's, je kunt écht van iemand houden, of jezelf dwingen van iemand te houden omdat het dan het 'perfecte' plaatje zou zijn, dus bijvoorbeeld omdat je vrienden ook een vriendinnetje hebben. dan gaat het niet zo zeer om de liefde zelf, maar om de titel, zo van; "Kijk, ik heb een vriendinnetje."

maar om even terug te komen op houden van iemand; op je 12e van iemand houden, ofcourse you can!
Ja duh. Maar het vriendinnetje gebeuren op je 12e is wel iets anders dan op je 25e al 4 jaar samen zijn en van elkaar houden. Een betere vraag was geweest, vind je haar leuk of ben je verliefd op haar, want daar draait het meer om. En natuurlijk het opschepgebeuren. Maar ik vind 'houden van' en groot woord op je 12e. Tuurlijk hou je van je ouders en vrienden, maar voor de rest?
Oud 14-01-2012, 16:34
Verwijderd
Lego ftw overigens.
Oud 14-01-2012, 17:00
just_my92
Avatar van just_my92
just_my92 is offline
Citaat:
Laat maar!

Ik heb het aan haar gevraagt!!!
Dus ik heb nu een Vriendin!!!
Gefeliciteerd! En zo als elk sprookje eindigt *ze leefden nog lang en gelukkig samen* >kuch
Oud 14-01-2012, 17:30
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
All hail lego!!
Oud 14-01-2012, 17:32
Verwijderd
Lego is leuk speelgoed voor de sociaal zwakkere lagen van onze samenleving.
Oud 14-01-2012, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Lego is leuk speelgoed voor de sociaal zwakkere lagen van onze samenleving.
Awww, iemand heeft een lego-tekort gehad.

Maar nu ontopic! Als dat überhaupt nog nodig is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe Krijg Ik een Vriendin??
Squall
105 24-09-2019 21:58
Liefde & Relatie Vriendin
Seb1234
4 25-10-2016 23:17
Liefde & Relatie hoe krijg je een vriendin?
levi1510
3 18-11-2013 19:47
Liefde & Relatie Hoe krijg ik een vriendin?
MikeJuh
13 20-03-2013 17:40
Liefde & Relatie hoe krijg ik een relatie met een meisje??? ben jongen van 14 jaar
anoniemeruben
31 16-04-2012 17:15
Liefde & Relatie Hoe krijg ik mijn vriendin terug?
Oldfag
22 13-02-2011 17:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.