Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2004, 10:51
Verwijderd
Er is voor onze huisdeur, 60 cm, een container gepllaats van 3 meter, deels op een parkeerplaats. De politie kan er nix aan doen, omdat er een vergunning is afgegeven. Maar ik kan me niet voorstellen dat die vegunning voor iemand deur is... Nu zou je zeggen dat het geen probleem is, maar we wilden toevallig net wat spullen verhuizen, en nu kunnen we geen draai maken, met 2 banken. Die kunnen dus door die container niet naar binnen...

Wat zijn nu onze rechten. Kunnen we de brandweer hem weg laten halen, want volgens m'n vader kon dat, omdat het de doorgang van de brandweer belemmerden..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2004, 11:01
Verwijderd
Ehm, bel de brandweer?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:02
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
kan je lekker nix aan doen
had je maar bezwaar moeten maken toen de vergunning afgegeven werd
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:17
Verwijderd
Ja dat wist ik niet en er is ook niets over gezegd. Geen briefje in de deur. Het gaat om materiaal om een zolder te verbouwen, bij mensen ( en nu komt het die niet eens bij ons in de straat wonen, maar in een straat die daar parallel aan loopt En ik kan me niet voorstellen dat de gemeente een vergunning aan iemand geeft om een container 3 stoeptegels voor de deur neer te zetten
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 07-11-2004 @ 13:17 :
(...)

En ik kan me niet voorstellen dat de gemeente een vergunning aan iemand geeft om een container 3 stoeptegels voor de deur neer te zetten
Wel, dan kun je twee dingen doen. De gemeente bellen of de brandweer bellen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:45
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 07-11-2004 @ 13:17 :
Ja dat wist ik niet en er is ook niets over gezegd. Geen briefje in de deur. Het gaat om materiaal om een zolder te verbouwen, bij mensen ( en nu komt het die niet eens bij ons in de straat wonen, maar in een straat die daar parallel aan loopt En ik kan me niet voorstellen dat de gemeente een vergunning aan iemand geeft om een container 3 stoeptegels voor de deur neer te zetten
toch wel, als je gaat bouwen is er vrij veel toegestaan. en ze hadden jullie idd kunnen inlichten maar ik vind dat je nogal zeurt, die mensen moeten toch gewoon kunnen bouwen en dat veroorzaakt nou eenmaal overlast. jammer dan.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:17
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
little nemo schreef op 07-11-2004 @ 13:45 :
toch wel, als je gaat bouwen is er vrij veel toegestaan. en ze hadden jullie idd kunnen inlichten maar ik vind dat je nogal zeurt, die mensen moeten toch gewoon kunnen bouwen en dat veroorzaakt nou eenmaal overlast. jammer dan.


Ze wonen een paar huizen verder op, dan kunnen ze dat ding toch ook ergens anders neerzetten? Ik vind het niet echt zeuren, ik vind eerder dat jij zeurt. Maar goed, dat is ontopic. Als je vindt dat hij zeurt, post het dan niet en blijf gewoon weg uit het topic.

Ontopic:
Wat heb je eraan om de brandweer te bellen? Gaan die hem serieus weghalen?
__________________
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:35
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
dreen schreef op 07-11-2004 @ 14:17 :


Ze wonen een paar huizen verder op, dan kunnen ze dat ding toch ook ergens anders neerzetten? Ik vind het niet echt zeuren, ik vind eerder dat jij zeurt. Maar goed, dat is ontopic. Als je vindt dat hij zeurt, post het dan niet en blijf gewoon weg uit het topic.

Ontopic:
Wat heb je eraan om de brandweer te bellen? Gaan die hem serieus weghalen?
maar dan hebben andere mensen er last van, dan verplaats je t probleem alleen maar. en echt niet dat de brandweer die weg gaat halen, die hebben die bevoegdheid helemaal niet. verder is n forum echt niet alleen maar om zo aardig mogelijk het met iedereen eens te zijn enzo dus als ik vind dat ie zeurt dan post ik dat
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 16:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
little nemo schreef op 07-11-2004 @ 14:35 :
maar dan hebben andere mensen er last van, dan verplaats je t probleem alleen maar. en echt niet dat de brandweer die weg gaat halen, die hebben die bevoegdheid helemaal niet. verder is n forum echt niet alleen maar om zo aardig mogelijk het met iedereen eens te zijn enzo dus als ik vind dat ie zeurt dan post ik dat
Voor mijn buren zou ik zoiets over hebben en als zij het waren hadden ze het zeker weten overlegd.
__________________
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:31
Mara
Mara is offline
Hmm.. vind 't vrij dom, ze hadden 't tenminste kunnen melden. Zet dan dat ding voor je eigen deur
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 18:11
Verwijderd
misschien handig om eerst contact op te nemen met die mensen?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 11:06
Verwijderd
Mooi, ze hebben hem op last van de brandweer verplaats
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 07-11-2004 @ 14:35 :
maar dan hebben andere mensen er last van, dan verplaats je t probleem alleen maar. en echt niet dat de brandweer die weg gaat halen, die hebben die bevoegdheid helemaal niet. verder is n forum echt niet alleen maar om zo aardig mogelijk het met iedereen eens te zijn enzo dus als ik vind dat ie zeurt dan post ik dat
uhm..het is misschien een dom idee, maar hadden ze die container niet gewoon voor hun eigen deur kunnen zetten?

Het lijkt me niet dat je zeurt als je niet kunt verhuizen omdat mensen die niet eens bij jou in de straat wonen een container praktisch in je huis hebben neergezet...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi Dag! #1898
Korreltjezout
500 04-11-2016 14:43
Verhalen & Gedichten [Verhaal]De Toren van Babel
Issun
6 14-07-2010 20:59
Verhalen & Gedichten verhaaltje voor het slapen gaan
ragdoll
2 01-05-2008 16:22
De Kantine het nuttigste topic van allemaal: hoe heten je buren langs weerskanten?
freud
91 09-09-2005 23:06
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.