Oud 19-09-2010, 13:11
Verwijderd
Ik zat eens te denken..

Zou jij liever een meisje of een jongen zijn geweest..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2010, 13:23
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Hoewel het me enorm leuk lijkt om eens een dagje een meisje te zijn, voor een heel leven absoluut niet.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 13:24
Verwijderd
Ik vind het goed dat ik een meisje ben. Ik zou best wel een dagje willen ruilen om te kijken hoe het is, maar het liefste blijf ik gewoon een meisje.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 15:48
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Ik blijf liever een meisje,, een dagje zou ik idd wel is willen ruilen. Maar ik vind het goed zo,, dat ik een meisje ben.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 16:27
KingKong1991
Avatar van KingKong1991
KingKong1991 is offline
Ik ben tevreden met wie en wat ik ben, gelukkig eigenlijk haha !!!

En dan nog iets: ik heb niet kunnen kiezen, is gewoon zo gegaan als het is !!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 18:39
Verwijderd
ik zou best n jongen willen zijn.

dan kijken mensen er niet meer raar vanop als je geen make-up draagt altijd op sneakers loopt en graag graffiti spuit
het is nou eenmaal vaak zo dat op kunstacademies enzo meer mannen zitten en dat die naar mijn idee ook meer gerespecteerd worden als ze kunstenaar zijn
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 20:37
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik ben heel blij dat ik geen jongen ben. Één dagje ruilen lijkt mij ook wel grappig, maar meer dan dat echt niet.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 20:59
Verwijderd
Ik was zelf liever een meisje geweest denk ik.. maarja ben een jongen..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 22:40
TBSpatient
TBSpatient is offline
Citaat:
Ik was zelf liever een meisje geweest denk ik.. maarja ben een jongen..
Men kan veel tegenwoordig hoor met operaties en hormonale chirurgie geloof ik
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 23:19
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Ik wou het liefst worden wat ik nu ben
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 00:04
Verwijderd
Een meisje zijn voor een dag zou wel leuk zijn, maar niet voor altijd. Al die bullshit met menstruatie en een slaaf zijn van je gevoelens lijkt me toch niet zo leuk

Laatst gewijzigd op 20-09-2010 om 19:20.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 10:10
Verwijderd
Nee ga me niet laten ombouwen tis nou eenmaal zo haha maar jongen vind k ook prima maar was liever een meid geweest als k mocht kiezen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 15:22
Verwijderd
Nou, als ik bij mijn geboorte had mogen kiezen, was ik denk ik liever een jongetje geweest. Het leven is voor jongetjes vaak nu eenmaal makkelijker dan voor meisjes. Aan de andere kant, ik vind rokjes en jurkjes heel leuk. Ik houd van meisjesdingen en ben niet echt een heel erg jongensmeisje. Dus, ik vind het niet vervelend om een meisje te zijn. Sowieso, ik heb het idee dat ik als meisje soms nog best wat moet bevechten en ergens vind ik dat wel leuk, dingen bevechten
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 23:06
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hoewel het me enorm leuk lijkt om eens een dagje een meisje te zijn, voor een heel leven absoluut niet.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 00:03
redwhite
Avatar van redwhite
redwhite is offline
gewoon een jongen zoals ik nu ben maar het lijkt me idd wel vet om een dag ofz te wisselen ik denk eigenlijk dat een vrouw het zwaarder heeft maar ik ben er geen één dus kan ik dat ook niet egt bepalen
__________________
Willing is not enough we need to do!!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 08:10
Verwijderd
Ik weet het niet. Waarschijnlijk had ik het ook niet geweten als ik een meisje geweest was.

Waarom denken jullie eigenlijk, dat het leven voor vrouwen zwaarder is?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 16:31
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik weet het niet. Waarschijnlijk had ik het ook niet geweten als ik een meisje geweest was.

Waarom denken jullie eigenlijk, dat het leven voor vrouwen zwaarder is?
Bevallen.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 16:33
Repeating
Avatar van Repeating
Repeating is offline
Citaat:
Een meisje zijn voor een dag zou wel leuk zijn, maar niet voor altijd. Al die bullshit met menstruatie en een slaaf zijn van je gevoelens lijkt me toch niet zo leuk
__________________
Haal er uit wat er in zit!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2010, 16:35
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Gewoon een vrouw. Ik vind het wel prima, zo, dus waarom iets veranderen?
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
een slaaf zijn van je gevoelens lijkt me toch niet zo leuk
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Bevallen.
Lol, dus het gehele vrouwelijke leven is zwaar vanwege (hoogstens) een paar zware dagen?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 16:57
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Lol, dus het gehele vrouwelijke leven is zwaar vanwege (hoogstens) een paar zware dagen?
Hoho, het zwanger zijn op zich lijkt me ook al geen pretje, hoor. Opgezette enkels, je rug... Ik vind dit overigens altijd zo'n lastige vraag, want ik weet niet hoe het voelt om een jongen te zijn, dus hoe moet ik dan kiezen? En als ik dan een man zou zijn, zou ik dan mezelf nog wel zijn, dus is het uberhaupt wel een te overwegen vraagstuk (was jij liever...)? Maar goed, dat zal wel weer in een ander subforum horen.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 17:51
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik denk dat ik misschien geschikter was geweest als jongen. :')
Ik ben te zelfstandig voor een meisje, teveel op mezelf, ik ben te agressief/koppig aangelegd, dat soort dingen. Tot een krioelende hoop van haren, make-up en roddels heb ik nooit behoord.

En hoewel ik niet echt maal om m'n ongesteldheid, denk ik niet dat ik een jongenslichaam erg zou vinden. Ik zou het één niet per se boven het ander verkiezen, denk ik. Vroeger dacht ik dat iedereen dat deed, want hoe konden er anders 'jongens' in 'meisjes lichamen' terecht komen? Dan móest het toch een beetje voorbestemd zijn wie je werd en als je niet ongelukkig werd, dan zat het goed? Maar ondertussen zie ik het niet meer zo en denk ik dat het meestal niet zo boeit, iets minder vaak een beetje en heel af en toe boeit het wel. Of je in een jongens of meisjes lichaam zit, dan.

Maar aan de andere kant, ik ben óók ontzettend gevoelig en ik teken en dicht liever dan dat ik sport. Ik vind sport sowieso maar stom. En meisje zijn past ook prima bij me, denk ik.

Nou ja, uiteindelijk denk ik niet dat het veel uitmaakt. Ik denk dat ik het als jongen ook wel prima had gevonden.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 18:07
Verwijderd
Ik vind het lastig om te zeggen, want ik zou niet weten hoe ik zou denken en zijn als ik een jongen was.. Ik zou het ook niet erg vinden om een jongen te zijn denk ik.
Maar ik ben gewoon tevreden met wie ik ben.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 22:18
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
ik wou vroeger een jongen zijn en was daardoor heel ongelukkig...
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2010, 22:36
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Hoewel het me enorm leuk lijkt om eens een dagje een meisje te zijn, voor een heel leven absoluut niet.
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 09:50
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ik zou best voor een dag een meisje willen zijn, maar alleen om de psyche te doorgronden, voor de rest ben ik heel tevreden met wie ik ben.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 13:36
goeieboeie
goeieboeie is offline
Citaat:
Ik zou best voor een dag een meisje willen zijn, maar alleen om de psyche te doorgronden, voor de rest ben ik heel tevreden met wie ik ben.
__________________
Wiepwapwoep!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 19:22
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Vrouw, volgens mij is het veel lastiger om een man te zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 19:24
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Vrouw, volgens mij is het veel lastiger om een man te zijn.
Waarom denk je dat? Ik denk dat het in sommige opzichten ook wel weer lastiger zal zijn om een vrouw te zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 19:30
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Waarom denk je dat? Ik denk dat het in sommige opzichten ook wel weer lastiger zal zijn om een vrouw te zijn.
Omdat ik een vrouw ben. En ik heb eigenlijk nooit ergens last van maar om mij heen zie ik wel jongens die last hebben van onzekerheden omdat meisjes niet naar ze kijken of die zich druk maken om erecties en penisafmetingen. Ik weet niet, ik heb gewoon het idee dat het veel relaxter is vrouw te zijn.

Ik wat voor opzichten denk jij dat het lastiger is om een vrouw te zijn?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 19:30
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik zou echt geen jongen willen zijn .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 19:58
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Omdat ik een vrouw ben. En ik heb eigenlijk nooit ergens last van maar om mij heen zie ik wel jongens die last hebben van onzekerheden omdat meisjes niet naar ze kijken of die zich druk maken om erecties en penisafmetingen. Ik weet niet, ik heb gewoon het idee dat het veel relaxter is vrouw te zijn.

Ik wat voor opzichten denk jij dat het lastiger is om een vrouw te zijn?
Ik vind het juist makkelijk, ik ben ook wel een beetje zelfverzekerd. Het lijkt mij buitengewoon klote ongesteld te zijn enzo. Plus, een man heeft over het algemeen een grotere slagingskans in het leven, nog steeds is ruim 80% van de wereldtop mannelijk, en dat verander niet zo snel
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:04
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Gelukkig is het behoren tot de wereldtop geen vereiste voor mij, om mijn leven als geslaagd te beschouwen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:12
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
een slaaf zijn van je gevoelens lijkt me toch niet zo leuk
hehe
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ik wat voor opzichten denk jij dat het lastiger is om een vrouw te zijn?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-10-2010, 20:43
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik vind het juist makkelijk, ik ben ook wel een beetje zelfverzekerd. Het lijkt mij buitengewoon klote ongesteld te zijn enzo. Plus, een man heeft over het algemeen een grotere slagingskans in het leven, nog steeds is ruim 80% van de wereldtop mannelijk, en dat verander niet zo snel
Je bent niet je leven lang ongesteld en het hangt ook van de vrouw af hoe afschuwelijk dat is. Ik heb er zelf helemaal geen moeite mee of last van. Ik wil gelukkig ook absoluut niet bij de wereldtop horen. Ik weet trouwens niet of een grotere slagingskans in Nederland ook telt. Ik denk niet dat jij een grotere kans op slagen hebt dan ik. Ik ben trouwens al vrij geslaagd...

Grappig, maar het ligt wel ver van de waarheid natuurlijk. Vrouwen zijn niet zoals in dat filmpje, hoewel er vast wel zulke vrouwen bestaan.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:46
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
http://www.youtube.com/watch?v=G8teGRLt0E0

Lebbis over vrouwen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:52
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ik was bij de try-outs
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 10:35
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
En je gaat offtopic
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 14:44
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
En je gaat offtopic
Ik weet het, maar het was een leuke voorstelling. Hij heeft gewoon ergens een punt, solly.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 03:41
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik geef eerlijk toe dat ik vanaf mijn vroege jeugd graag een meisje had willen zijn, zelfs nu ik ouder ben zou ik nog steeds liever een vrouw willen zijn. Het verlangen om liever een vrouw te zijn gaat niet zover dat ik aan bv geslachtsoperatie's oid zit te denken of hierdoor in psychische nood zit, maar ik draag wel graag vrouwelijk uitziende kleding (liefst in felle kleuren) zoals leggings, skinnyjeans, topjes, lange T shirts met wijde hals (tunieks) die als een soort mini jurkjes vallen zodat ik mij toch een beetje ''vrouwelijk'' kan voelen en ik draag deze kleding dan ook gewoon in het openbaar op straat.
Alleen mijn haar moet ik nog langer zien te krijgen, tja die moeders ook die vinden dat mannen geen lang haar horen te hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ik geef eerlijk toe dat ik vanaf mijn vroege jeugd graag een meisje had willen zijn, zelfs nu ik ouder ben zou ik nog steeds liever een vrouw willen zijn. Het verlangen om liever een vrouw te zijn gaat niet zover dat ik aan bv geslachtsoperatie's oid zit te denken of hierdoor in psychische nood zit, maar ik draag wel graag vrouwelijk uitziende kleding (liefst in felle kleuren) zoals leggings, skinnyjeans, topjes, lange T shirts met wijde hals (tunieks) die als een soort mini jurkjes vallen zodat ik mij toch een beetje ''vrouwelijk'' kan voelen en ik draag deze kleding dan ook gewoon in het openbaar op straat.
Alleen mijn haar moet ik nog langer zien te krijgen, tja die moeders ook die vinden dat mannen geen lang haar horen te hebben.
hoezo mogen mannen geen lang haar hebben??
ik zie steeds meer jongens met lang haar, ik vind het zelf nog mooier als kort.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 19:33
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Hahaha geweldig xD

OT: Kben denk ik wel blij dat ik een jongen ben
Als vrouw heb je gewoon allemaal van die maandelijkse "dingen".
En om in je leven een kind door een deel van het lichaam te persen waarvan je nooit had durven dromen dat dat zou uitgerekt kon worden.

Nee dat is niks voor mij.. Waarschijnlijk had ik er anders over gedacht als ik een meisje was geweest, maar voor nu is het goed zo.

Zou het niet erg vinden om voor één dag een meisje te zijn, gewoon kijken of het echt zo erg is, om te kijken of je de gesprekken die de andere meiden voeren eindelijk begrijpelijk zijn. Misschien er zelfs achter komen waarom meiden altijd met z'n 2e naar de wc gaan.

Maar ja, misschien in een ander leven (als zoiets bestaat dan )
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
hoezo mogen mannen geen lang haar hebben??
ik zie steeds meer jongens met lang haar, ik vind het zelf nog mooier als kort.
Nou dankje Ik met mn korte haar ...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 21:39
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Citaat:
Ik weet het, maar het was een leuke voorstelling. Hij heeft gewoon ergens een punt, solly.
Daar zeg je weer solly!
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 23:07
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Daar zeg je weer solly!
Ja ik weet het, ik vind sorry zo standaard
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 00:34
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Dan zeg je ''Het spijt me.'' of ''Verontschuliging.''
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 10:27
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Of we blijven bij het topiconderwerp
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 17:14
Psychologie Eetstoornis.
MarMaar
7 03-02-2002 20:49
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 15:58
Verhalen & Gedichten Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
10 31-08-2001 18:06
ARTistiek Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
9 25-08-2001 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.