Oud 09-09-2016, 19:50
donnakar
donnakar is offline
hallo allemaal!!

2 weken geleden heb ik gesolliciteerd bij de mcdonalds, ik werd meteen aangenomen en kon de week erop beginnen.
Maar al de eerste dag vond ik het verschrikkelijk, ik kan niet tegen de stress, ik werd niet geholpen en voelde me er gewoon beroerd. Het werken bij de mcdonalds is gewoon niks voor mij!

Nu zou ik heel graag willen stoppen maar denk ik dat ik op zen minst nog 2 weken door moet werken, ik zit immers nog in mijn proeftijd.

zijn er mensen die ook bij de mcdonalds werken/hebben gewerkt en kunnen die me vertellen wat je moet doen als je ontslag wil nemen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2016, 19:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sowieso met je baas gaan praten. Die heeft ook niets aan je als je het niet trekt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2016, 20:21
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Het is een proeftijd; ze laten je niet door de politie ophalen als je wegblijft. Het lijkt me beter als je er eens met je baas over gaat praten.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-09-2016, 20:53
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Praat eens over de problemen die je ervaart met je baas. Misschien trek je wel te snel conclusies na 1 werkdag.

Citaat:
Nu zou ik heel graag willen stoppen maar denk ik dat ik op zen minst nog 2 weken door moet werken, ik zit immers nog in mijn proeftijd.
Je zit in de proeftijd: dit betekent dat je op elk moment per direct ontslag kunt nemen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2016, 20:54
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
En krijgen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-09-2016, 20:57
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Misschien trek je wel te snel conclusies na 1 werkdag.
Beter lezen. 2 weken geleden gesolliciteerd, de week er op begonnen dus 1 week aan het werk.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-09-2016, 21:07
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Beter lezen. 2 weken geleden gesolliciteerd, de week er op begonnen dus 1 week aan het werk.
In de topictitel staat "ONTSLAG BIJ MCD NA 1 WERKDAG". Zeker als bijbaantje is het goed mogelijk dat hij nog maar 1 dag heeft gewerkt in die ene week. Dat is ook eigenlijk de enige logische conclusie, volgens mij
Met citaat reageren
Oud 10-09-2016, 01:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 11:04
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik vraag me af waarom je daar hebt gesolliciteerd als je niet tegen stress kan. Het is meestal moeilijk druk bij welke mac dan ook.

Verder wat de rest zegt. Na 1 dag trek je wel snel conclusies. Trek je mond open als je iets niet snapt of weet.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 11:06
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik raad je toch aan het even vol te houden. Als je al niet tegen de Mac kan ga je het ergens anders, waar je misschien wel echte verantwoordelijkheid draagt, nog veel moeilijker hebben.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.