Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
als ik denk aan hoe mijn vriend mij aaan kan raken krijg ik zo'n gevoel in me buik alsof je in de efteling in de schommelboot zit, zo heeel lekker
als ik een enge film zie heb ik ut niet, maar als ik een serieus gesprek aan het voeren ben met mensen over geesten of whatever krijg ik het altijd koud, kippenvel en rillingen, soms ga ik ook zweten als ik verdrietig ben, dan ga ik huilen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig kwam het nog niet tot regurgitatie om die reden, maar het misselijke gevoel is er wel.
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En zo is dat eigelijk nu nogsteeds. Ik wil zo graag niet kosten dat ik er helemaal zenuwachtig van word en ga kosten. 't Is wel steeds minder aan het worden maar als ik soms moet ik nog. Ik kots omdat ik niet wil kotsen.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Elke keer als ik met stress te maken krijg, voel ik me misselijk of tenminste benauwd, met als gevolg dat ik minder ga eten..
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
paincontrol is zuiver psychologisch
op het moment dat je aan pijn gaat denken en het erg gaat vinden kan je niet verder op het moment dat je het negeert blijk je dus 15 km met gescheurde spier te hebben gelopen ![]() daarnaast de helende werking die van ged88 uit kan gaan maar ke lichaam heeft ook invloed op je geest een gezonde geest in een gezond lichaam mensen die in goede conditie zijn zijn minder zwaarmoedig bijv ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 14:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 05:14 | |
Psychologie |
nachtmerries: ANGST Fantôme | 27 | 07-10-2003 18:35 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 11:39 | |
Drugs & Alcohol |
Ervaringen met Heroine Razza | 33 | 09-04-2002 22:56 |