Oud 10-04-2021, 16:45
Verwijderd
Hallo.

Toen ik in het jaar 2011, 10 en een half jaar oud was, begon ik te puberen. Ik kreeg*balhaar*en op een nacht kroop ik uit bed en probeerde ik seks met de vloer te hebben. De volgende nachten had ik weer seks, dit keer door bekkenstoten (In mijn blootje op bed te liggen en met mezelf te liggen neuken). Ik kreeg daar een heerlijke orgasme van. Ik kon wel drie keer achter elkaar een orgasme krijgen. En alle drie de keren een sterke orgasme. Ook elke keer na het douchen, ging ik liggen neuken op bed. Maar toen ik 11 was, kreeg ik het idee dat neuken verkeerd was, dus ik stopte voor een tijdje. Maar toen ik weer naar school ging, ging ik weer liggen bekkenstoten. Dit ritueel doe ik na vele jaren nog steeds. Maar de laatste jaren is mijn seksuele drang minder geworden en ook mijn orgasmes.

Nu bekkenstoot ik nog steeds en op een dag las ik dat bekkenstoten niet goed voor je is! Nu wil ik mezelf leren masturberen. Nu probeer ik een week met het bekkenstoten te stoppen, want ik wil mezelf leren masturberen.

Heeft u nog tips voor mij?

Groetjes Gimli2001
Met citaat reageren
Oud 10-04-2021, 21:54
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Troll
Met citaat reageren
Oud 12-04-2021, 17:24
jonesfab22
jonesfab22 is offline
haha grappig, toen ik 9 was, was ik ook al geil, 1x per maand trok ik mezelf af en ik kon ook al klaarkomen toen, er kwam niets uit natuurlijk maar ik had wel al het gevoel van klaarkomen, dus 1x per maand trok ik mij, maar meestal 1 a 2 x per week neukte ik op mijn 9 jaar ook mijn bed, toen ik 10 was kwamen er voor de eerste keer 3 drupjes vocht uit, week na week was het een beetje meer, en toen ik 10 jaar en 11 maand was, had ik al een goeie eikel vol met dat doorschijnend vocht, en als het op mijn bed was merkte je er ook niets van, toen ik 11 was had ik al echte sperma, er kwam doorschijnend vloeibaar uit met grijze dikke brokjes bij en het begon te kleven en een weekje later was het volledig naar de gijze kant, toen ik 11,2 jaar was, besliste mijn moeder om de lakens uit te wassen, natuurlijk na 2 maand mijn bed te neuken en er telkens al een eikel vol sperma uit kwam was er al redelijk veel in mijn bed beland, dus mijn moeder vroeg wat die vlekken waren, ik zei dat ik het niet wist natuurlijk, sindsdien heb ik nooit meer mijn bed geneukt, en 20 jaar later in het echt ook niet, nog altijd maagd, haha, sindsdien beland er elke dag een kwakje op mijn buik, als je het doet moet je het goed doen natuurlijk, als ik er nu aan terug denk van het bed te neuken, gelukkig heb ik dat niet lang gedaan, je pik in de hand is zoveel beter, haha
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Masturberen
JRL
5 03-11-2011 17:37
Seksualiteit Moeite met klaarkomen
Freshley
17 13-09-2009 18:49
Seksualiteit Pijn na condoomloze sex
Monchoutaart
8 12-08-2006 15:59
Seksualiteit Masturberen met vrienden/vriendinnen?
Verwijderd
112 26-05-2004 13:59
Seksualiteit kan niet klaarkomen...
~*Lulutje*~
19 03-10-2003 19:55
Lichaam & Gezondheid de grootte van mijn dierbare piemel
Kinky Wim
57 21-07-2002 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.