Oud 12-01-2003, 12:38
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Bijv. Alto=Alternativo (Right?) = Anders Geborene

Kan iemand mij een goede, strakke definitie geven van het begrip alto in de huidige maatschappij?
Natuurlijk kan ik mij iets voorstellen bij een alto, maar wat is de definitie van een alto? (Zeg nu niet: Die is er niet, immers, als je je niet aan de definitie wil onderwerpen, moet je je ook niet aan een naampje onderwerpen)

Zo ook; wat is een Gothic?

Etc.
Advertentie
Oud 12-01-2003, 12:53
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Daar gaaan we weer

Een alto is iemand die persé anders wilt zijn dan de rest. En dus heel hard rent naar de winkel om een zo'n grooot mogelijke ketting voor aan zn broek te kopen. Iemand die stinkt *want anders ben je niet true*, iemand die zooo anders is dat de maatschappij hem/haar niet accepteeert, Wat natuurlijk erg rebels is, en dus hip, maar in de tussen tijd helemaal gefrustreerd is omdat de maatschappij hem/haar niet accepteerd. Verder tja natuurlijk wijde broeken, want dat is ook hip verantwoord, en als je dat draagt ben je anders dan andere en dat is weer hip verantwoord..

Kort samengevat; alto's zijn zooooo anders dan normale mensen, en iedere alto is zichzelf en zo lopen er een heleboel van de zelf uitziende zich zelfzijnde mensen rond die zich vooral zelf geen alto noemen, want dan ben je nieet true.
__________________
Freak me baby
Oud 12-01-2003, 12:59
shanli
shanli is offline
blablabla
Oud 12-01-2003, 12:59
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Ik denk dat je al heel snel in het hokje alto valt, als je je iets anders kleedt dan de rest.
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Oud 12-01-2003, 13:00
shanli
shanli is offline
voeg mij es toe,manon
Oud 12-01-2003, 13:01
Mysterons
Mysterons is offline
de definitie van alto: ga poepen.
__________________
_love is gonna save us
Oud 12-01-2003, 13:06
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Citaat:
shanli schreef:
voeg mij es toe,manon
aan msn? msn is kadoek
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Oud 12-01-2003, 13:10
shanli
shanli is offline
Citaat:
Firefly schreef:
aan msn? msn is kadoek
ok
Oud 12-01-2003, 13:22
Verwijderd
Gothics: mensen met een goede kledingsmaak
Oud 12-01-2003, 13:25
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
*burp* lekker tosti's als ontbijt..
Oud 12-01-2003, 13:35
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rodina schreef:
Daar gaaan we weer

Een alto is iemand die persé anders wilt zijn dan de rest. En dus heel hard rent naar de winkel om een zo'n grooot mogelijke ketting voor aan zn broek te kopen. Iemand die stinkt *want anders ben je niet true*, iemand die zooo anders is dat de maatschappij hem/haar niet accepteeert, Wat natuurlijk erg rebels is, en dus hip, maar in de tussen tijd helemaal gefrustreerd is omdat de maatschappij hem/haar niet accepteerd. Verder tja natuurlijk wijde broeken, want dat is ook hip verantwoord, en als je dat draagt ben je anders dan andere en dat is weer hip verantwoord..

Kort samengevat; alto's zijn zooooo anders dan normale mensen, en iedere alto is zichzelf en zo lopen er een heleboel van de zelf uitziende zich zelfzijnde mensen rond die zich vooral zelf geen alto noemen, want dan ben je nieet true.
Meer kan ik er niet over zeggen
(persé moet per se zijn)
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 12-01-2003, 13:51
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Blablabla. Mja, is nu wel een keer genoeg uitgelegd. Je kunt als je toch meer over dit onderwerp wil weten gewoon even oeken met de zoekmachine. (bovenaan in beeld met van die klijne blauwe lettertjes)
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Aanmelden voor bep. topics
Verwijderd
18 06-12-2006 04:13
Beleidszaken Oud topic geupt --> per definitie op slot?
Teun
5 15-01-2005 19:24
Levensbeschouwing & Filosofie definities
tacidvs
26 06-07-2003 22:32
Levensbeschouwing & Filosofie Geen uitleg, geen argumenten, geen definities.
Artemis
4 23-12-2002 20:17
Psychologie Is het manipuleren van mensen per definitie slecht?
Verwijderd
20 08-09-2002 21:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41.