Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2016, 10:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Donderdag komt ook over mijn lijk weer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 05-01-2016, 10:45
Verwijderd
OOoooooooh thanks!
Oud 05-01-2016, 10:48
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
quote voor de nieuwe pagina!

Citaat:
Heeft iemand de nieuwe Kijken in de Ziel gekeken?

Citaat:
Coen Verbraak praat met mensen die te horen hebben gekregen dat ze nog maar korte tijd te leven hebben. Het zijn confronterende interviews over hoe het is om te leven met een doodvonnis op zak.
Wat een koning is die Coen Verbraak toch. Alle programma's die over de naderende dood gaan zijn er toch vooral op gericht om de deelnemers aan het janken te krijgen met allerlei clichévragen, zielige viool eronder, doel is om mensen thuis ook te laten janken. Maar in dit programma niet. Hij stelt echt interessante vragen en soms worden mensen wel emotioneel maar dat komt niet omdat hij dat uit hen zit te trekken voor de sensatie.
Schitterend programma weer van deze fantastische interviewer
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 05-01-2016, 11:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou, het is voor mij niet het probleem dat ze het vervelend vindt dat we er niet zijn, maar de manier waarop ze het brengt. Als iemand zo irrationeel en totaal onredelijk doet, word ik heel boos.
Komt ze uit een sekte? Als je niet kan of wil dan kan of wil je niet
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-01-2016, 12:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Die zakjes voor pindasaus zijn echt goor, en smaken totaal niet naar pindasaus. Gatverdamme. Gewoon pindakaas en melk. Wat ketjap en peper en klaar is Kees.

Calvé heeft ook pindasaus uit een potje, dat is pindakaas met kruiden en specerijen. Hoef je alleen nog melk toe voegen. Easy peasy.
Die pindapasta in een bakje van Conimex is de beste niet-zelfgemaakte die ik tot nu toe gehad heb, die al eens geprobeerd?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-01-2016, 13:17
Verwijderd
Altijd leuk als dit je ingrediëntenlijst is...

...en dit je boodschappenlijst
Oud 05-01-2016, 13:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Haha ja

Mijn vriend ging zondag iets maken waar ik echt super veel voor moest kopen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-01-2016, 13:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Netjes Sarah

Mijn vriend wil ook altijd dingen maken waar ik niks voor in huis heb, zodat alle personeel van de buurtsuper op zoek mag naar zongedroogde tomaten of pijnboompitten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-01-2016, 13:45
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Netjes Sarah

Mijn vriend wil ook altijd dingen maken waar ik niks voor in huis heb, zodat alle personeel van de buurtsuper op zoek mag naar zongedroogde tomaten of pijnboompitten
Zo hee! Zongedroogde tomaten! Pijnboompitten! Voor een buurtsuper vast heel exotisch ja
Oud 05-01-2016, 13:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zo hee! Zongedroogde tomaten! Pijnboompitten! Voor een buurtsuper vast heel exotisch ja
Ze hadden het wel, maar van het één het laatste potje en het andere was uitverkocht. Geloof dat er wel drie man personeel voor me gezocht heeft, want ze waren er allemaal van overtuigd dat ze het wel hadden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-01-2016, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Zo hee! Zongedroogde tomaten! Pijnboompitten! Voor een buurtsuper vast heel exotisch ja
Mijn buurtsuper heeft die eigenlijk in de beste kwaliteit voordat je het vers van de leverancier krijgt en in meerdere versies

En ik heb die meuk trouwens eigenlijk ook altijd wel in huis. Zongedroogde tomaten gaan hier door zoveel dingen heen.
Oud 05-01-2016, 14:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wij gaan zo het katbeest bij mijn vader ophalen. Hopelijk kan hare majesteit een beetje wennen hier!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-01-2016, 14:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zongedroogde tomaten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-01-2016, 15:26
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Wij gaan zo het katbeest bij mijn vader ophalen. Hopelijk kan hare majesteit een beetje wennen hier!
Ik las een u ipv een a in katbeest en ik dacht, nou nou wat een warm welkom!
Oud 05-01-2016, 16:43
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Die pindapasta in een bakje van Conimex is de beste niet-zelfgemaakte die ik tot nu toe gehad heb, die al eens geprobeerd?
Ook jij hebt nog geen Lekker Bekkie gehad!
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-01-2016, 18:02
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ze hadden het wel, maar van het één het laatste potje en het andere was uitverkocht. Geloof dat er wel drie man personeel voor me gezocht heeft, want ze waren er allemaal van overtuigd dat ze het wel hadden
Waar woon jij in godsnaam?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 05-01-2016, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ik las een u ipv een a in katbeest en ik dacht, nou nou wat een warm welkom!
Oud 05-01-2016, 18:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waar woon jij in godsnaam?
Gouda. Maar de buurtsuper is een MCD :')
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-01-2016, 18:36
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Waar woon jij in godsnaam?
Dit dacht ik ook ja
Oud 05-01-2016, 18:38
Hazel
Hazel is offline
Ik gok op de bible belt.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 05-01-2016, 18:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Katbeest kijkt echt haar ogen uit in mijn huis. Maar ze spint weer
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-01-2016, 19:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ah <3
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-01-2016, 19:29
Verwijderd
Wat fijn Elin3!

We kijken de 2013 uitvoering van Carrie. Meh.
Oud 05-01-2016, 19:36
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Tijd is geld.
Uit pakjes koken is ook helemaal niet noodzakelijkerwijs sneller.
Oud 05-01-2016, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Uit pakjes koken is ook helemaal niet noodzakelijkerwijs sneller.
Nee maar het kost wel minder calorieën.
Oud 05-01-2016, 20:27
Verwijderd
En niet noodzakelijkerwijs impliceert dat het eigenlijk ALTIJD sneller is behalve bij drie dingen ofzo.
Oud 05-01-2016, 20:29
Verwijderd
Ik krijg trouwens een gigantisch slappe lul van mensen die tegen 'uit pakjes koken' zijn. En het wordt een vagijn op het moment dat ze roepen MAAR HET IS ZOVEEL LEKKERDER.
Oud 05-01-2016, 20:30
Verwijderd
Maar dat komt misschien ook omdat het in mijn omgeving vaak mensen zijn die oenoloog of whiskeykenner zijn.
Oud 05-01-2016, 20:30
Verwijderd
Of mensen die denken dat ze Heineken en Grolsch in een dubbelblinde test uit elkaar kunnen halen.
Oud 05-01-2016, 20:50
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Maar dat komt misschien ook omdat het in mijn omgeving vaak mensen zijn die oenoloog of whiskeykenner zijn.
Oenoloog.

T schijnt (maar ja, dat heb ik ook maar van de radio) dat in een dubbelblinde test mensen het verschil tussen alcoholhoudend en alcoholvrij bier niet eens proeven.
Oud 05-01-2016, 20:52
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
En niet noodzakelijkerwijs impliceert dat het eigenlijk ALTIJD sneller is behalve bij drie dingen ofzo.
Nee, het is vooral een wat omslachtige manier om 'niet per se' te zeggen.
Oud 05-01-2016, 20:52
Verwijderd
Is dat zo? Want dat haal ik er wel feilloos uit. Tenminste het verschil tussen alcoholvrije en normale pils. Alcoholvrij smaakt heel erg rond terwijl pils heel erg puntig smaakt.

Dat zijn tenminste de associaties die het bij mij oproept.

Oenoloog is een mooi woord
Oud 05-01-2016, 21:23
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Is dat zo? Want dat haal ik er wel feilloos uit. Tenminste het verschil tussen alcoholvrije en normale pils. Alcoholvrij smaakt heel erg rond terwijl pils heel erg puntig smaakt.

Dat zijn tenminste de associaties die het bij mij oproept.

Oenoloog is een mooi woord
Zoals ik zei, 'het schijnt'. Ik heb geen idee uit wie het proefpanel bestond. Zelf proef ik het verschil ook wel, maar blind heb ik het nog nooit geprobeerd uit elkaar te houden. Ik vind alcoholvrij bier vooral iets minder wrang en vaak iets weeïger, is dat jouw ronde associatie?
Oud 05-01-2016, 21:24
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik leef in tijden van deadlines uitsluitend op instant noodles, knakworstjes en diepvriespasta

In tijden van rust en weelde echter weer vooral op ingewikkelde voedseldingen met voorbereidingstijd, zwarte truffel en verse kruiden.

Er is niet echt een middenweg.
Oud 05-01-2016, 21:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik krijg trouwens een gigantisch slappe lul van mensen die tegen 'uit pakjes koken' zijn. En het wordt een vagijn op het moment dat ze roepen MAAR HET IS ZOVEEL LEKKERDER.
Pakjes ftw. Ik heb toch gvd de tijd en het geld niet om alles zelf in elkaar te gaan zitten flanzen?
btw, soms vind ik pakjesvarianten gewoon lekkerder. De honig burrito saus-dinges vind ik heerlijk, maar ik kan het echt niet zelf zo maken.

Vandaag at ik als ontbijt een hele pan risotto, gemaakt met bouillon van een BLOKJE en rijst uit een PAKJE! HOE DURF IK!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-01-2016, 21:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik wil btw dit even met jullie delen:

__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-01-2016, 21:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn pa had nog allemaal pakjes staan die hij niet meer wilde gebruiken. Mix voor bami, en Wereldgerechten, lasagne bladen. Of ik ze wilde hebben. Oké joh, prima. Ik maak ze wel op
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-01-2016, 21:33
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Wat zijn DNS records toch nazi's
Ook al weet ik niet wat het eigenlijk zijn. En wat ze doen. En waarom het niet werkt.
Oud 05-01-2016, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik zei, 'het schijnt'. Ik heb geen idee uit wie het proefpanel bestond. Zelf proef ik het verschil ook wel, maar blind heb ik het nog nooit geprobeerd uit elkaar te houden. Ik vind alcoholvrij bier vooral iets minder wrang en vaak iets weeïger, is dat jouw ronde associatie?
Niet weeïg maar ik snap wel wat je bedoelt Ik heb het wel eens gedronken maar het was, mjugh.
Oud 05-01-2016, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn DNS records toch nazi's
Ook al weet ik niet wat het eigenlijk zijn. En wat ze doen. En waarom het niet werkt.
Wat wil je precies bereiken en waar, ik ben DNS master.
Oud 05-01-2016, 21:36
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Wat wil je precies bereiken en waar, ik ben DNS master.
Ik heb een blog en die custom domain die ik daarvoor gebruikte wil ik ipv tumblr nu aan wordpress koppelen. En geen, geen, geen idee waarom, maar als ik nu mijn blogadres intyp kom ik op mijn portfoliosite uit?
Oud 05-01-2016, 21:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind alcoholvrije radler lekkerder dan de variant met alcohol. Of Amstel is gewoon lekkerder dan Grolsch, dat kan ook
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-01-2016, 21:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En voor morgen heb ik zo'n bak kant en klare bami uit de koeling want die vind ik lekkerder dan als ikhhet zelf maak
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-01-2016, 21:45
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Niet weeïg maar ik snap wel wat je bedoelt Ik heb het wel eens gedronken maar het was, mjugh.
Het verschilt ook wel echt per merk (al is dat vast ook weer niet zo in een dubbelblinde test) Als je bier verwacht, valt het tegen. Als je geen alcohol wil maar ook geen frisdrank en toch 'iets fris', vind ik het goed te doen. Lijkt op bionade.
Oud 05-01-2016, 21:45
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik heb een blog en die custom domain die ik daarvoor gebruikte wil ik ipv tumblr nu aan wordpress koppelen. En geen, geen, geen idee waarom, maar als ik nu mijn blogadres intyp kom ik op mijn portfoliosite uit?
overigens heb ik nog niet eens iets aangepast aan die records, ik heb ze gewoon op de standaard waarden gezet omdat ik het eerst moest loskoppelen van tumblr.
Oud 05-01-2016, 21:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als je geen alcohol wil maar ook geen frisdrank en toch 'iets fris', vind ik het goed te doen. Lijkt op bionade.
Dan drink ik meestal Rivella.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-01-2016, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een blog en die custom domain die ik daarvoor gebruikte wil ik ipv tumblr nu aan wordpress koppelen. En geen, geen, geen idee waarom, maar als ik nu mijn blogadres intyp kom ik op mijn portfoliosite uit?
Okay. Dit is geen uitleg

Je kan het op meerdere manieren oplossen maar middels DNS moet het met een CNAME record als je wordpress al een DNS heeft.
Domain: kaas.nl
Blog: kaas.wordpress.com

kaas.nl IN CNAME kaas.wordpress.com
www.kaas.nl IN CNAME kaas.wordpress.com

Maar dat zijn de technische termen en niet hoe je dit doet in iets als Plesk. Als je wil mag je me screenshots sturen en de situatie uitleggen dan stuur ik je wat er moet gebeuren.
Oud 05-01-2016, 21:51
Verwijderd
Anders teamviewer waarbij je ingelogd bent bij je DNS provider en je wordpress open hebt staan in tabblad twee.
Oud 05-01-2016, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Het verschilt ook wel echt per merk (al is dat vast ook weer niet zo in een dubbelblinde test) Als je bier verwacht, valt het tegen. Als je geen alcohol wil maar ook geen frisdrank en toch 'iets fris', vind ik het goed te doen. Lijkt op bionade.
Ik heb maar één keer bionade gehad en die was echt helemaal niet lekker.
Oud 05-01-2016, 21:55
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik heb maar één keer bionade gehad en die was echt helemaal niet lekker.
Er zijn verschillende! De sinaasappel-gember en de lychee vind ik vies maar de vlierbes en kruiden o.i.d. zijn erg lekker.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.