Oud 20-05-2018, 10:26
Verwijderd
Waarom is deze er nog niet!

Share hier je blessure-leed, cheat-days, geen-zin-in-training-days, en ook de leuke days natuurlijk en eten etc.

Voor alle niveaus natuurlijk.

Ik ga straks heel hard werken, maar ik MOET EERST EVEN de Gymshark-outlet bekijken.
Advertentie
Oud 20-05-2018, 10:39
Verwijderd
En bij nike, en ff bij adidas, en ook ff bij reebok.
Oud 20-05-2018, 12:25
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik boycot sporten
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 20-05-2018, 13:37
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Cheat days eerder cheat weeks
__________________
Forumdownie
Oud 20-05-2018, 14:45
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik heb bijna twee jaar geen reet uitgevoerd qua sport, maar ik ga sinds ruim een maand boksen en het is echt bizar hoe snel dat effect heeft. Voel me echt een stuk gezonder.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 20-05-2018, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb bijna twee jaar geen reet uitgevoerd qua sport, maar ik ga sinds ruim een maand boksen en het is echt bizar hoe snel dat effect heeft. Voel me echt een stuk gezonder.
:boks:
Oud 21-05-2018, 14:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben net gaan boulderen en was echt belachelijk leuk.
Iemand ervaring hiermee en of lessen nodig zijn of dat ik nog wel even kan meegaan met kerels die het al 2 jaar doen? Zij zijn zelf ook pas begonnen met lessen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-05-2018, 15:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat is boulderen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-05-2018, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net gaan boulderen en was echt belachelijk leuk.
Iemand ervaring hiermee en of lessen nodig zijn of dat ik nog wel even kan meegaan met kerels die het al 2 jaar doen? Zij zijn zelf ook pas begonnen met lessen.
Ja ik heb ervaring. Ik deed gewoon alles op gevoel, je kan gewoon beginnen met de makkelijke dingen, als je een beetje atletisch bent/getraind ben en brains hebt, heb je die zo onder de knie. Als dit je eerste ervaring is, zou ik misschien wel lessen nemen ja.

Hoe bevallen de lessen van je matties? Je kan eerst ook gewoon meedoen, en kijken hoe het gaat en of je het überhaupt echt leuk vindt. Je moet wel steeds naar een klimhal gaan en schoenen kopen etc.

Het kijken naar andere lijven en samen overleggen waar je hen moet en het kletsen ondertussen vind ik superleuk, maar ik heb het echt té druk en hoewel het een goede training is, geeft het mij niet dezelfde geestelijke en lichamelijke satisfactie als trainen in de gym en kickboksen, dus doe het echt nauwelijks nu.
Oud 21-05-2018, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Wat is boulderen?
Wandklimmen
Oud 21-05-2018, 16:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ben na een jaar lang zo ongeveer letterlijk niets doen (operatie, complicatie, dat soort dingen) sinds februari weer begonnen met hardlopen. De motivatie ontbreekt zo nu en dan een beetje, maar ik kan inmiddels weer traplopen zonder te zweten en buiten adem te raken en dat is heel fijn als je twee hoog woont
Oud 21-05-2018, 16:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja ik heb ervaring. Ik deed gewoon alles op gevoel, je kan gewoon beginnen met de makkelijke dingen, als je een beetje atletisch bent/getraind ben en brains hebt, heb je die zo onder de knie. Als dit je eerste ervaring is, zou ik misschien wel lessen nemen ja.

Hoe bevallen de lessen van je matties? Je kan eerst ook gewoon meedoen, en kijken hoe het gaat en of je het überhaupt echt leuk vindt. Je moet wel steeds naar een klimhal gaan en schoenen kopen etc.

Het kijken naar andere lijven en samen overleggen waar je hen moet en het kletsen ondertussen vind ik superleuk, maar ik heb het echt té druk en hoewel het een goede training is, geeft het mij niet dezelfde geestelijke en lichamelijke satisfactie als trainen in de gym en kickboksen, dus doe het echt nauwelijks nu.
De eerste 2 niveaus lukten toch wel zonder al te veel moeite, maar verder dan dat ging het toch net iets te moeilijk Moet wel echt leren meer op mijn benen te werken, maar ach ja het was ook de eerste keer. Op kamp wat via ferrata's doen etc tel ik niet echt mee.

De lessen bevallen hun wel goed omdat ze hun techniek kunnen aanscherpen. Zelf zeiden ze dat het niet per se nodig is, maar nuttig natuurlijk.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-05-2018, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben na een jaar lang zo ongeveer letterlijk niets doen (operatie, complicatie, dat soort dingen) sinds februari weer begonnen met hardlopen. De motivatie ontbreekt zo nu en dan een beetje, maar ik kan inmiddels weer traplopen zonder te zweten en buiten adem te raken en dat is heel fijn als je twee hoog woont
Yeaaaaah goed zo!

Same here, na een tijd stilstaan merkte ik ook dat mijn uithoudingsvermogen weer beter werd! Nu lekker altijd trappen oprennen overal.
Oud 21-05-2018, 16:44
Verwijderd
Citaat:
De eerste 2 niveaus lukten toch wel zonder al te veel moeite, maar verder dan dat ging het toch net iets te moeilijk Moet wel echt leren meer op mijn benen te werken, maar ach ja het was ook de eerste keer. Op kamp wat via ferrata's doen etc tel ik niet echt mee.

De lessen bevallen hun wel goed omdat ze hun techniek kunnen aanscherpen. Zelf zeiden ze dat het niet per se nodig is, maar nuttig natuurlijk.
Ohhh dan kan je het wel en vind je het ook leuk. Zou dan gewoon die lessen meedoen met je buddies.
Oud 21-05-2018, 16:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik moet me nog steeds een keer aanmelden voor een proefles kickboxen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-05-2018, 17:47
Verwijderd
Doennnnnnnnn Omg wat een leuke topic deze.
Oud 21-05-2018, 17:54
Verwijderd
Als ik niet meer zwanger ben, wil ij toch echt weer beginnen met buikdansen. Zo leuk. Bijna net zo tof als de capoeira, alleen staat de cultuur hiervan me net wat meer aan.
Oud 21-05-2018, 23:28
Verwijderd
Vandaag eigenlijk een rustdag maar heb gekrachttraind en omdat het zulk mooi weer was ook nog 55km gefietst Maar wel heel rustig..
Ads door Google
Oud 21-05-2018, 23:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Yeaaaaah goed zo!

Same here, na een tijd stilstaan merkte ik ook dat mijn uithoudingsvermogen weer beter werd! Nu lekker altijd trappen oprennen overal.
Nicee, lekker bezig! Ook aan het hardlopen dan? Of doe je (ook) andere sporten?
Oud 22-05-2018, 05:17
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Na een gescheurde meniscus een paar jaar terug gestopt met jiu jitsu en eigenlijk sindsdien allemaal dingen er tussen laten komen elke keer als ik weer wilde gaan sporten. Plan is om morgen weer naar de sportschool te gaan en het deze keer goed vol te houden, hopen dat ik me gemotiveerd blijf voelen.. Idee is om weer wat conditie op te bouwen en uiteindelijk weer met jiu jitsu verder te gaan.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 22-05-2018, 11:53
Kapt. Roodbaard
Avatar van Kapt. Roodbaard
Kapt. Roodbaard is offline
Van mn 7e tot m'n 20e of zo op judo gezeten en ondertussen al meer dan 10 jaar niks

Wil eigenlijk wel weer een vechtsport doen maar daar zit zoveel shady shit tussen. Heb soms idee dat er een hoop gappies zelf een sport hebben uitgevonden en nu les geven
__________________
Avast ye swabs
Oud 22-05-2018, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Van mn 7e tot m'n 20e of zo op judo gezeten en ondertussen al meer dan 10 jaar niks

Wil eigenlijk wel weer een vechtsport doen maar daar zit zoveel shady shit tussen. Heb soms idee dat er een hoop gappies zelf een sport hebben uitgevonden en nu les geven
veel vechtsporten (met name de oosterse geimporteerde vecht varianten) vallen in de 'mcdojo' categorie : nietszeggende technieken die je een nooit full contact uitprobeert om vervolgens na 2 jaar trainen je zwarte band te ontvangen.


Dingen die werken/zeer effectief zijn in echte gevechtssituaties :

judo (heb je dus al 10 jaar gedaan
worstelen
boksen
kickboksen/muay thai
grappling/braziliaanse jiu jitsu
Oud 22-05-2018, 13:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb 8 jaar judo gedaan, maar de sportschool waar ik de lessen volgde begon me steeds meer tegen te vallen. Tenzij je wedstrijdtraining volgde vonden ze het niet belangrijk genoeg dat je echt wat bijleerde. Helaas kan je in mijn woonplaats en de omliggende plaatsen alleen bij dezelfde organisatie judo lessen volgen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-05-2018, 13:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik doe nu al een tijdje twee keer per week een conditieprogramma/bokszaktraining bij een Krav Maga school; dikke prima. Uur lang helemaal stuk gaan met afwisseling van (kick)boks- en traptechnieken en cardio/kracht oefeningen.
Krav Maga zelf ligt me vooralsnog niet heel erg maar men heeft nu wel een boks-klasje waar ik mee doe, en dat is ook wel geinig.
ITF Taekwon-do blijft mn liefelings maar de school die dat in Utrecht geeft vind ik n beetje meh qua lesopzet en tijden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-05-2018, 14:41
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik doe nu al een tijdje twee keer per week een conditieprogramma/bokszaktraining bij een Krav Maga school; dikke prima. Uur lang helemaal stuk gaan met afwisseling van (kick)boks- en traptechnieken en cardio/kracht oefeningen.
Krav Maga zelf ligt me vooralsnog niet heel erg maar men heeft nu wel een boks-klasje waar ik mee doe, en dat is ook wel geinig.
ITF Taekwon-do blijft mn liefelings maar de school die dat in Utrecht geeft vind ik n beetje meh qua lesopzet en tijden.
Is dat die Krav Maga-school om de hoek bij de Oudenoord? Lijkt me ook te gek!

OT: Ik combineer nu coretraining (zwakke rug) met kracht en dat vind ik heel lekker. Zit nu weer op 3 x in de week, maar het wisselt bij mij zo hoe veel tijd ik heb om te sporten. Vertrek zo weer twee weken naar een eiland voor een festival. Gelukkig wordt dat ook intensief werken en veel lopen en tillen, dan kom ik nog een beetje aan m'n beweging.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Oud 22-05-2018, 15:01
Verwijderd
Ik had een collega die alle cliënten altijd zelf tilde, ook de jongens van 90 kilo en zo. Zij zei toen "als ik dit niet meer kan doen, moet ik gaan sporten. Daar heb ik geen zin in. Dus dan maar werken."
Oud 22-05-2018, 15:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Is dat die Krav Maga-school om de hoek bij de Oudenoord? Lijkt me ook te gek!
Yep! Die zaten eerst aan de Amsterdamsestraatweg bij het Julianapark (dat was voor mij wel heel ideaal); sinds +- september dus op de Oudenoord. Leuke tent hoor
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-05-2018, 18:01
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik had een collega die alle cliënten altijd zelf tilde, ook de jongens van 90 kilo en zo. Zij zei toen "als ik dit niet meer kan doen, moet ik gaan sporten. Daar heb ik geen zin in. Dus dan maar werken."
Haha, ik gebruik die truc in fietsvariant. Ik fiets 17 km per dag van huis naar werk en weer terug, dan kan ik ‘s avonds na werk leuke dingen doen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-05-2018, 21:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik sport niet
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-05-2018, 22:12
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik sport niet
Boks!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-05-2018, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Nicee, lekker bezig! Ook aan het hardlopen dan? Of doe je (ook) andere sporten?
Hardlopen ja voor conditie en ademhaling trainen. Heb ook jaren gefietst, gezwommen etc, maar vind hardlopen nu makkelijker te doen, want ik ben zo weg en verder doe ik dus soms eens boulderen, maar voornamelijk krachttraining en kickboksen/vechtsport. Verder geen tijd meer over. ;(
Oud 23-05-2018, 22:02
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Na een gescheurde meniscus een paar jaar terug gestopt met jiu jitsu en eigenlijk sindsdien allemaal dingen er tussen laten komen elke keer als ik weer wilde gaan sporten. Plan is om morgen weer naar de sportschool te gaan en het deze keer goed vol te houden, hopen dat ik me gemotiveerd blijf voelen.. Idee is om weer wat conditie op te bouwen en uiteindelijk weer met jiu jitsu verder te gaan.
Vind ik tof!!
Hoe ging het gisteren?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 23-05-2018, 22:11
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wat is boulderen?
Citaat:
Wandklimmen
Ja nee wandklimmen is toch echt iets anders

Wandklimmen is hoger, met touwen en een zekeraar en draait wat meer om uithoudingsvermogen.
Boulderen is ongezekerd, laag genoeg om op een mat te vallen en komt meer neer op kracht en op techniek.

Hoe dan ook, ik ben nu na ~4 jaar af en aan klimmen redelijk gevorderd met klimmen, maar nog steeds een ubernoob wat betreft boulderen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 23-05-2018, 22:21
Verwijderd
oja vergeten erbij te zeggen
Oud 23-05-2018, 23:40
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Vind ik tof!!
Hoe ging het gisteren?
Ik ook!!

Goed! 2 uur bezig geweest. Probleem is nooit zo dat het te zwaar of vermoeiend is maar ik vind het gewoon vreselijk saai. Sinds kort hebben ze gelukkig wifi in de sportschool dus kan ik ten minste Netflix kijken. ;x
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 24-05-2018, 13:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik sport niet
Same. Nog nooit gedaan ook. Vind het ook lastig om in m'n uppie dingen te doen.
__________________
Who's this jabroni?
Ads door Google
Oud 24-05-2018, 16:14
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Het helpt wel enorm om samen met iemand te gaan ja, enthousiasme werkt best aanstekelijk
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 24-05-2018, 16:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh, ik heb dat juist niet zo. Als je alleen gaat hoef je geen rekening te houden met anderen. Heb ook helemaal niets met teamsporten
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 24-05-2018, 16:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het helpt wel enorm om samen met iemand te gaan ja, enthousiasme werkt best aanstekelijk
Ik vind samen hardlopen wel echt heel fijn, maar alleen met m'n vaste hardloopmaatje. Met andere vrienden of vriendinnen kan ik niet echt lekker een tempo vinden wat voor ons allebei werkt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-05-2018, 18:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik sport één keer per week bij de fysio en ga zeker één keer in de week roeien. Ik heb eindelijk weer een leuk ploegje en ik geniet er ontzettend vsn. Ik heb snel dat ik me bezwaard voel omdat er teveel mensen rekening met me moeten houden maar met deze meiden gaat het heel goed!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-05-2018, 18:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En vanavond spijbel ik even van fysiofit want ik ben zo moe en rust pakken is ook goed voor jezelf zorgen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-05-2018, 21:56
Verwijderd
Zondag een wedstrijd, en het wordt 28 graden
Oud 24-05-2018, 22:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hardloopmaatje zei vandaag onze training af Maar wel ingeschreven voor de Singelloop in september, dus wel weer stok achter de deur om te blijven trainen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-05-2018, 22:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben net terug van de Vogalonga in Venetië en dat was super gaaf
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-05-2018, 00:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
oh, ik heb dat juist niet zo. Als je alleen gaat hoef je geen rekening te houden met anderen. Heb ook helemaal niets met teamsporten
Ja, dat snap ik ergens ook wel. Maar jij bent gewend aan sporten/ actief doen. Ik merk dat ik heel erg een stok achter de deur nodig heb om iets te gaan doen, omdat ik niet in m'n uppie wil falen. Helaas wonen de meesten van m'n matties niet naast de deur en wordt er geen gehoor gegeven aan mijn vraag of mensen mee willen skaten en me willen opvangen als ik op m'n bek pleur. Meh.
Gelukkig doe ik wel werk waarbij ik moet staan en dingen moet sjouwen, dus dat is iig iets, maar ik ben nog steeds een speklap.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-05-2018, 00:21
Verwijderd
Wel een knappe speklap.
Oud 25-05-2018, 11:42
Verwijderd
En lief.
Oud 25-05-2018, 12:02
Verwijderd
En heet. Met een gave tattoo.
Oud 25-05-2018, 12:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar jij bent gewend aan sporten/ actief doen.

Nou, dat is nogal een aanname hoor ik ben ontzettend lui aangelegd, ik sport vooral omdat ik gewoon graag veel wil eten en veel bier wil drinken zonder al te veel uit te dijen (dat gaat ook een stuk harder boven de 30 merk ik ), en de enige manier voor mij om enigszins structureel te sporten is iets doen wat ik leuk vind
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-05-2018, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig doe ik wel werk waarbij ik moet staan en dingen moet sjouwen, dus dat is iig iets, maar ik ben nog steeds een speklap.
gewoon in je eentje gaan skaten, op je bek gaan overleef je heus wel en andere skaters zijn vast sociale mensen waarmee je kunt praten/dingen van kunt leren
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.