Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2002, 17:35
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
hai,

ik wil dus en tablet gaan kopen, ik zit te twijfelen tussen een wacom en een veel grotere van trust(de beste van trust)
wat vinden jullie?
__________________
ik ben dood *hihi*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2002, 21:51
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
tja.. I woudn't trust trust... maareuh als die veel groter is... 'k denk dat je het zelf moet overwegen.. ik neem aan dat die van trust dan ook veel duurder is?
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 10:41
michieldewit
Avatar van michieldewit
michieldewit is offline
Citaat:
McMotion schreef:
tja.. I woudn't trust trust... maareuh als die veel groter is... 'k denk dat je het zelf moet overwegen.. ik neem aan dat die van trust dan ook veel duurder is?
Trust dingetjes zijn meestal nogal goedkoop. Overigens moet je bij het kopen van zon tablet vooral kijken naar het actieve deel ervan. Meestal is dat maar een kwart van het hele apparaat. Mogelijk dat het bij die Trust zelfs nog minder is.

Zelf heb ik een Graphire 2 tablet van Wacom en ben ik best tevreden. Nergens batterijtjes in (dat is heel wat waard, kan ik je zeggen) en een prima gevoeligheid. De software bij de Wacom is ook uitermate goed; van die bij de Trust kan ik alleen maar vermoeden dat het niet veel soeps is.

Derde en laatste: Wacom is nu eenmaal HET merk als het om tabletten gaat. Als je iets goeds wilt, dan moet je daar dus wezen. Overigens heeft Wacom ook hele grote tabletten (die men dan meestal digitizers gaat noemen; sommige hebben zelfs een ingebouwd TFT scherm, zodat het net is alsof je echt tekent). Alleen zijn die natuurlijk wel wat duurder.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 11:01
Verwijderd
Betere vraag: wat wil je ermee doen?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 08:33
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
michieldewit schreef:
Trust dingetjes zijn meestal nogal goedkoop. Overigens moet je bij het kopen van zon tablet vooral kijken naar het actieve deel ervan. Meestal is dat maar een kwart van het hele apparaat. Mogelijk dat het bij die Trust zelfs nog minder is.

Zelf heb ik een Graphire 2 tablet van Wacom en ben ik best tevreden. Nergens batterijtjes in (dat is heel wat waard, kan ik je zeggen) en een prima gevoeligheid. De software bij de Wacom is ook uitermate goed; van die bij de Trust kan ik alleen maar vermoeden dat het niet veel soeps is.
ik heb ook een Graphire 2, maar de grootte van het tekengevoelige deel is toch ook datgene dat ze op de verpakking hebben staan enzo? dus A6 in ons geval
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 12:10
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
vind het tekengedeelte van een a6 groot zat. ik zit toch vaak in 200% zoom om details goed aan te brengen. een grotere maat lijkt me meer om te compenseren voor wat anders
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek tablet tips
dragonrider
10 03-10-2016 09:54
ARTistiek Tekentablet
Cherry Springs
34 26-12-2007 15:03
ARTistiek TekenTablet
Wickey
7 20-05-2007 19:19
ARTistiek Tekentablet
wizkid
5 27-03-2007 00:20
ARTistiek Wie, met een tekentablet, wil mij helpen?
Emoboy
4 12-12-2004 12:45
ARTistiek Enkele tekeningen...
Inemine
69 04-05-2002 13:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.