Oud 25-07-2004, 21:41
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Hoihoi,

Soms (vooral als ik ongesteld ben of moet worden) doe ik best chaggie tegen mijn vriend.
Zonder reden loop ik dan een beetje rond te mopperen enzo.. en vind dat eigenlijk heel naar tegenover mijn vriend. Ik hou heel veel van hem en vind het gewoon sneu voor hem dat ik zo doe af en toe...
Komt dit jullie (meiden) bekend voor? Hoe kan ik mij gemopper een beetje onderdrukken en gewoon altijd lief tegen hem zijn?

Alavst bedankt

Groetjess
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2004, 21:43
Verwijderd
dat je het doorhebt vind ik al heel wat. ik zou gewoon denken als ik jou was: ik ben dan wel ongesteld of ik heb dit of dat, maar gelukkig is mijn vriend bij me, waar ik veel van hou. ofzo. ja ik bazel ook maar wat het zal niet altijd lukken, maar je hoeft heus niet altijd lief en aardig te zijn. als je vriend maar weet hoe het komt dat je chagrijnig bent, dat scheelt al een heleboel. vooral duidelijk maken dat het niet aan hem ligt is wel belangrijk. good luck
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 21:47
Verwijderd
Altijd lief is niks aan. Als je af en toe chagrijnig bent, dan waardeert ie het des te meer als je lief bent. En hij zal zelf ook wel niet altijd blij zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 21:54
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 25-07-2004 @ 21:47 :
Altijd lief is niks aan. Als je af en toe chagrijnig bent, dan waardeert ie het des te meer als je lief bent. En hij zal zelf ook wel niet altijd blij zijn.
Nee, staat er ook een beetje raar "altijd lief zijn". Bedoel gewoon dat ik niet zo nukkig tegen m wil doen tijdens en voor mijn ongie-dagen... vind t zo lullig voor m.
En natuurlijk zijn we allebei wel eens uit ons hum, das normaal
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 21:56
Verwijderd
Alle vrouwen zeuren, en dat weet je vriend waarschijnlijk ook wel.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:00
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-07-2004 @ 21:56 :
Alle vrouwen zeuren, en dat weet je vriend waarschijnlijk ook wel.

__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:04
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Ik doe ook wel eens chaggie tegen mijn vriend, maar dan verdient hij het ook. Hij is erg vaak bij mij, maar ruimt nooit zijn troep op. En dan is een kamer snel een rotzooi, en dan ben ik wel eens boos als hij dat niet opruimt. En dan doe ik chaggie, maar dat heeft hij maar te pikken. Ik ben een vrouw, ik hou nou eenmaal van zeuren!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:10
Blondfun
Blondfun is offline
dat ken ik wel ja... ik ben daar eigenlijk nooit chagerijnig van, maar goed..
Ach, hij vind het wel best, hij is zelf ook wellis chagerijnig, en hij vind het leuk om me weer blij te maken, en denk dat jou vriend dat ook wel leuk vind als je dan weer blij bent. Altijd blij en lief wordt alleen maar saai..(vind ik)

bij mijn vriendin die wel altijd chagerijnig is als ze ongesteld is, is haar vriendje altijd heel lief voor haar en dan wordt ze weer blij.. maar ze zegt ook: als je altijd lief bent, heb je het snel bekeken.
__________________
Be the miracle!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:43
Slettelina *
Slettelina * is offline
Herkenbaar Bah
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:59
Verwijderd
Heb ik ook wel eens, achja, hij is ook wel eens chagrijnig. Het helpt dan wel om alles een beetje te rationaliseren, dus als je iets irritant vindt, dan denk je 'goh, wat is daar eigenlijk irritant aan'. Meestal kun je dan niets bedenken dat echt heel zinnig is, en dan is er weer een ergernis minder

Maargoed, zo veel maakt het toch niet uit? Je zou 'm kunnen waarschuwen, zo van 'ik ben chagrijnig dus als ik stom doe vandaag dan ligt dat niet aan jou'.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 23:53
romanov
Avatar van romanov
romanov is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-07-2004 @ 22:59 :
Maargoed, zo veel maakt het toch niet uit? Je zou 'm kunnen waarschuwen, zo van 'ik ben chagrijnig dus als ik stom doe vandaag dan ligt dat niet aan jou'.
Dan blijf je als vrouw aan de gang.

Weet je zelf hoe je vriend erover denkt? Misschien vindt hij het helemaal niet zo erg als jij denkt, dan is 'onderdrukken' toch geen must?

Elke man weet dat vrouwen in haar, zoals jij zegt: 'ongie-dagen', niet altijd even vrolijk zijn. Hij heeft dat gewoon te accepteren? Iets wat hij vast wel doet.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Slettelina * schreef op 25-07-2004 @ 22:43 :
Herkenbaar Bah
hmhm.. ik had een tijdje terug gelezen dat vrouwen dat doen als ze iemand echt vertrouwen en t ook voor hun gevoel kunnen doen, bij mij klopt t in ieder geval, dat spijt me heel erg voor de mensen waarbij ik t doe
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 10:24
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jaah, mijn vriend vind het nou wel grappig, als ik chaggerijnig ben, weet ie gelijk dat ik ongesteld wordt, dat vind ie wel grappig. in het begin kon ie daar moeilijk tegen, maar nu weet hij niet beter
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 10:35
elledc
elledc is offline
Als ik ongesteld word of ben, ben ik niet bepaald meer chaggie dan anders, heeft dit echt zo'n invloed? Of misschien dat ik het niet eens besef

Maareuhm, ik denk dat het in een relatie wel eens nodig kan zijn om wat te stoken. Stel je vriend gebruikt je nieuwe fiets en laat die ergens staan met resultaat, de fiets is gestolen
Daar zou ik dus wél kwaad om kunnen zijn, daar is een reden voor.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 11:00
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 26-07-2004 @ 10:35 :
Als ik ongesteld word of ben, ben ik niet bepaald meer chaggie dan anders, heeft dit echt zo'n invloed? Of misschien dat ik het niet eens besef
Verschilt per persoon he, net zoals de krampen e.d.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 11:21
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Ik herken het wel een beetje zo. ben dan ook eerder echt geirriteerd door zijn gedrag. Ik weet dat ik zo doe maar kan het niet echt veranderen op zo´n moment. Maar hij kent mij nu al wel lang genoeg dat hij het weet enja.. nooit ecfht probs door gekregen en tuurlijk kan je eigenlijk niet 100% altijd lief en gezellig zijn/doen he!
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 11:39
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Mijn vriendin is wel eens chagrijnig en ik ook. Lijkt me volstrekt normaal.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 12:30
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ik ben bijna altijd chagie als ik niet vrolijk ben.
mijn vriendje vond dat juist zo leuk dat ik dan kan zeiken over niets.
tjah je hebt van die mensen.
je kunt het niet echt onderdrukken je moet het vertellen en als je na de tijd lief zegt dat het je spijt en dat hij toch best wel heel erg lief is vergeet hij het zo
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-07-2004, 12:34
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Zeg tegen je vriend wanneer je ongesteld bent, dat kan een hoop ergernis en onbegrip voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 12:49
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 26-07-2004 @ 12:30 :

mijn vriendje vond dat juist zo leuk dat ik dan kan zeiken over niets.
Ja de mijne ook! maar die gaat nog zeggen dat ik er zo lief uit zie als ik boos ben, en een beetje om me lachen , waar ik op dat moment alleen maar bozer van wordt!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 13:08
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Als je je vriend uitlegt wat er aan de hand is. En hem dus verteld dat het echt niet aan hem ligt. Lijkt me er niets aan de hand.

Owh en als je zo'n bui hebt van te voren effe waarschuwen zodat hij er ook rekening mee kan houden, voorkomt ruzie's.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 13:15
Verwijderd
Gewoon aardig doen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 13:51
Verwijderd
Niemand is altijd lief en idereen is wel eens chagerijnig. Zolang het niet 24/7 is en je niet gaat lopen schelden, het servies niet naar z'n hoofd gooit en dat soort dingen lijkt het me niet zo'n probleem. Uitleggen waarom je chagerijnig bent is dan vaak al wel genoeg.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 09:37
Mya
Avatar van Mya
Mya is offline
dat is wel herkenbaar ja, maar dan bel ik hem altijd wel op om te zeggen dat het me spijt, en soms heb ik me er dan helemaal druk om lopen maken ( dan heeft iedereen er last van ) en dan had hij niet eens iets in de gaten. Dus ja. En daarna ben ik wel weer lief hoor (A)
__________________
Make love, not War.Mya
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 15:06
Saybia
Avatar van Saybia
Saybia is offline
goh dat heb ik ook welles hoor zelfs zonder ongesteld te kunnen worden.
Zo erg is 't allemaal niet, gewoon ff zeuren en dan is 't wel weer goed. Zolang je er geen groot punt van maakt en zo lang het niet elke week een heel zeikverhaal is lijkt me heel gewoon..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #20
chocomelsletje
499 07-12-2005 12:04
Liefde & Relatie Uit wat voor een thuis komen jullie?
Muchacha
70 20-04-2005 14:42
Seksualiteit Moeilijk doen
KiMZz
61 18-03-2003 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.