Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2018, 14:11
Hi, I am me
Hi, I am me is offline
Hallo allemaal

Eerst en vooral is het de eerste keer dat ik zo iets als dit doe. Ik ben een jongen van 18 en ik zit momenteel in mijn laatste jaar van het secundair onderwijs. Ik ben er de laatste tijd vaak totaal niet bij met mijn hoofd, ik kan me moeilijk focussen en ik voel me vaak sad. Misschien is 'leeg' ook wel passend. Om mijn situatie te schetsen: Ik heb best wel schrik van volgend jaar, ik heb niet het gevoel dat ik mijn vrienden van nu nog veel ga zien etc. Ook is er sinds dit jaar een meisje in mijn klas en richting, ik vind haar geweldig en ik ben voor de eerste keer in mijn leven écht verliefd(lol). Ik heb voorheen nooit problemen gehad met me te focussen en negeerde het allemaal gewoon met het gedacht dat het allemaal wel zou over gaan. Deze keer dus niet, vandaar ook dat ik hier beland ben. Ik zou mezelf wel voor mn stomme kop kunnen slagen. Ik heb niet eens de moed om met haar mee te fietsen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2018, 15:50
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Je zou toch iets moeten doen anders kom je nergens, gewoon vragen hoe het met haar gaat en een gesprek beginnen om een beetje te peilen of ze ook geïnteresseerd in jou is.
Deel je hobby’s met haar?, heb je gemeenschappelijke vrienden? Dan kan je eventueel daar over beginnen. Je zou een snapstreak met haar kunnen starten (ervanuitgaande dat je Snapchat hebt).
Kortom probeer een gesprek te starten.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit uhm tips?
Little me
16 18-02-2005 23:23
Drugs & Alcohol Tips voor druggies
apekop123
76 05-01-2005 23:54
Liefde & Relatie Niet goed weten wat te zeggen ?
jos 666
10 26-02-2004 08:44
Muziek Any New Metal???
-=OizO 5 STaR=-
75 24-05-2003 13:18
Psychologie uhm......ja zoiets :'(
rare kwast
4 22-07-2002 12:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.