Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2018, 17:00
Priscillaxx
Priscillaxx is offline
Hoi Hoi, allemaal. Ik vroeg mij of er meisjes zijn die zichzelf masturburen en op welke manieren (vingers, haarborstel of misschien speeltjes ofzo). Ik vinger mezelf regelmatig en heb ook een haarborstel die ik gebruik zeg maar, alleen zoek wat nieuwe dingen om mijn genot te vergroten. Ik doe altijd hetzelfde liggend op mijn rug enzo zeg maar (bloos). Zijn hier andere meisjes met hetzelfde probleem of juist meisjes met tips?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 17:21
Emmaxx
Emmaxx is offline
Je kan over je clitoris heen vrijven en dan al sneller sommige vinden dat fijner dan vingeren. Ik heb ook een keer een topic gezien dat iemand een vibrator wou maar niet durfde te kopen omdat ze bang was dat haar ouders het zouden zien dus toen gaf iemand haar een tip om om een elektrische tanden borstel te gebruiken ik heb het zelf niet geprobeert maar meerder mensen doe het!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 17:39
Priscillaxx
Priscillaxx is offline
Citaat:
Je kan over je clitoris heen vrijven en dan al sneller sommige vinden dat fijner dan vingeren. Ik heb ook een keer een topic gezien dat iemand een vibrator wou maar niet durfde te kopen omdat ze bang was dat haar ouders het zouden zien dus toen gaf iemand haar een tip om om een elektrische tanden borstel te gebruiken ik heb het zelf niet geprobeert maar meerder mensen doe het!
Ok, zal het een proberen. Bedankt voor de tip. Ik wrijf wel regelmatig over mijn clitoris hoor, maar niet de hele tijd. X
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 21:02
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Een speeltje kan ik alleen maar aanraden
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Nieuwe kamer
jeroeno
12 15-05-2013 15:19
Psychologie Wat voel/denk je bij depressie?
LOLA3000
128 02-01-2007 14:10
Liefde & Relatie jaloers...=(
flower303
9 21-03-2005 09:54
Software & Hardware [Algemeen] Advies nieuwe PC
Verwijderd
122 24-11-2004 11:44
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08
Psychologie Eenzaam verhaaltje
Borrogance
7 22-03-2003 11:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.