Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2018, 08:57
Verwijderd
Even geleden vroeg mijn zusje of ik haar wilde vingeren. Ze zit nog op de basisschool maar ze wilde het zeker dus toen heb ik haar clitoris gestimuleerd. Dat hebben we ongeveer een half uur. Ik mocht niet in haar vagina komen want dat deed pijn vanwege haar maagdenvlies. Toch wil ik haar wel een orgasme geven of zorgen dat ze nat word. Hoe kan ik daarvoor zorgen want in dat half uur gebeurde er eigenlijk vrij weinig. Iemand met een manier?
Groet goeie vraag.
Oud 27-03-2018, 08:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
En toen kwam er een olifant met een hele grote snuit en die blies het verhaaltje uit
Oud 27-03-2018, 09:01
Verwijderd
Citaat:
En toen kwam er een olifant met een hele grote snuit en die blies het verhaaltje uit
Waarom dit? 't is gwn serieus verhaal waar ik een goed antwoord op verwacht.
Oud 27-03-2018, 09:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Waarom dit? 't is gwn serieus verhaal waar ik een goed antwoord op verwacht.
Het is echt enorm ongeloofwaardig. Mocht het wel waar zijn dan zou je je diep moeten schamen want dan maak je je schuldig aan incest. Daarnaast heeft Pluis je vorige topic niet voor niets gesloten. Het is niet de bedoeling dat je dan vrolijk een nieuwe begint.
Oud 27-03-2018, 09:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je zusje is nog te jong, sowieso is het geen goed idee om seksuele handelingen met haar uit te voeren, maar uit je verhaal maak ik op dat ze hier lichamelijk ook nog niet aan toe is. Dat van dat maagdenvlies is trouwens ook complete onzin, het is niet het maagdenvlies wat pijn doet, het is het feit dat ze er lichamelijk waarschijnlijk nog niet klaar voor is. Als ze wat ouder is (en ontspannen is) kunnen er met gemak vingers of een tampon ingebracht worden namelijk, zonder dat dat pijn doet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-03-2018, 09:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Experimenteert lekker met meiden van je eigen leeftijd en laat je zusje het op haar eigen tempo uitvinden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-03-2018, 11:05
Verwijderd
Sorry en ik snap echt heus wat je bedoelt. Maar ze vroeg 't zelf aan mij en als zei 't zelf niet wil zou ik het ook nooit bij haar doen.
Oud 27-03-2018, 11:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Sorry en ik snap echt heus wat je bedoelt. Maar ze vroeg 't zelf aan mij en als zei 't zelf niet wil zou ik het ook nooit bij haar doen.
Citaat:
Strafbaar is het plegen van ontucht. Het maakt niet uit van wie het initiatief is uitgegaan. Ook wanneer de ontucht is uitgelokt door het slachtoffer had de verdachte zich van zijn bijzondere verantwoordelijkheid bewust moeten zijn. Ook wanneer het slachtoffer heeft ingestemd met de handelingen, blijft het gedrag strafbaar
bron:
https://www.zedenadvocaat.nl/artikel...frecht-incest/
Oud 27-03-2018, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Het is echt enorm ongeloofwaardig. Mocht het wel waar zijn dan zou je je diep moeten schamen want dan maak je je schuldig aan incest. Daarnaast heeft Pluis je vorige topic niet voor niets gesloten. Het is niet de bedoeling dat je dan vrolijk een nieuwe begint.
Ik zal er mee stoppen en k zal al mijn forums verwijderen als iemand mij verteld hoe dat moet want ik ben hier nieuw.
Oud 27-03-2018, 11:13
Verwijderd
Ik zal stoppen en mijn forums verwijderen. Wilt u mij dan even uitleggen hoe ik een forum verwijder?
Oud 27-03-2018, 11:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Zo, deze ook dicht.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vingeren
Verwijderd
1 27-03-2018 08:44
Lichaam & Gezondheid Bal op vinger gekregen
Zizou06
20 02-03-2007 13:03
Lichaam & Gezondheid witte vingers
:) L. :)
7 29-01-2004 17:53
Seksualiteit vingeren - Zwanger??
lolala
20 07-10-2003 10:15
Seksualiteit pijn bij vingeren
timvdalen
12 21-09-2003 20:03
Seksualiteit víngeren?!
metalgirl
6 06-03-2002 22:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.