Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 07:35
icegirl.com
Avatar van icegirl.com
icegirl.com is offline
Ik had dit topic al eerder.. maar die hebben ze gesloten, en ze wilden natuurlijk geeneens de moeite doen om het te verplaatsen..
Maar okej.. hoeveel vriendjes/vriendinnetjes heb je tot nu toe gehad? Enne.. wat voor typetjes waren ze?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2002, 08:24
Verwijderd
2 in nederland en 3 op vakantie,
Nogal wisselvallig
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 08:57
Verwijderd
Ik heb met 26 meisjes gezoend in mijn leven.

5 meisjes een relatie gehad en nu voor het eerst begint het een beetje serieus te worden

Ben er dacht ik met een stuk of 6/7/8 verder gegaan dan zoenen maar ben nog maagd hoor.

Maar het aantal valt wel mee hoor, begin veel voor een avond maar nu niet meer. Ben trouwens 17 en heb toen ik 14 was voor het eerst gezoend.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 09:16
luckyleo
luckyleo is offline
Aantal waarmee ik heb gezoend ga ik niet noemen (dat vind ik krom en lomp overkomen). De typetjes liepen zeer uiteen van rustig tot wild, van jong tot oud en van vmbo tot universiteit, van nederlandse tot franse, dus daar hebben jullie ook weinig aan.

Heb 6 keer een vaste vriendin gehad. Dat waren geen typetjes maar karakters.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 09:47
HIBJ
Avatar van HIBJ
HIBJ is offline
dit is mijn eerste vriendin, voor haar is het ook de eerste keer, we kunnen dus echt alles samen ontdekken da's best wel leuk
__________________
when brute force isnt working, you aint using enough [DPC]
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 10:22
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Eén. M'n eerste.

Wat voor type? Emotioneel, liefdevol, klunzig, mooi en onzeker.

Ze is een kop kleiner dan mij (ik ben 1.83cm), slank figuur en lang donker haar. Ze draagt een bril.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:09
Verwijderd
toen ik klein was , "verkeerde " ik 3 jaar met een jongen uit m'n buurt hij was m'n beste vriendje
nu is hij een seutje

dan veel korte relaties ( 6 ? ) met een lange domme , een populaire jongen ( was wel een leuke jongen ) , nou ja , gewone mensen , mijn 2 laatste waren echte mislukkingen (bedrogen en gebruikt ) en nu mijn hopelijk laatste !!! en hij is een SCHATJE
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:15
Verwijderd
Kheb 3 vriendjes gehad..

eerste duurde 3 maanden.. hij was eigenlijk beetje arrogant en irritant.. was niet echt verliefd op hem, maar dat wist ik toen nog niet. Maar goed, is ook van mijn kant uitgegaan.. kwas toen 15, hij was 17 en ging studeren..

Tweede duurde 2 maanden.. Was een wat losser typ.. beetje probleemjongen. rare gezinssituatie en dat soort dingen, als drugskindje geboren. Stal van zn ouders, blowde veel te veel enz enz. De relatie bestond ook niet echt uit meer dan seks en blowen. Ik was 16 hij 17.. Ik heb het uitgemaakt. Hij zat toen nog op school maar is inmiddels vuilnisman omdat ie van school is afgekickt. Het gaat nu beter met hem alhoewel hij in een afkickkliniek heeft gezeten en dergelijke. Hij is 1x vreemdgegaan toen.. nja.. uitgemaakt

Derde duurde 20 maanden.. Hij was 21 toen het uitging.. ik 17.. Hij was heel erg lief en rustig.. Speelde in een band, studeerde in zn derde jaar.. Hij werd nooit boos, wat een beetje irritant werd. Hij was eigenlijk te lief, waardoor het ook is uitgegaan van mijn kant. Hij daagde me niet uit, gaf geen tegengas. We waren net een getrouwd stel, deden geen reet meer enzow.. Dus nou ja, ik wou weer actie.. leven.. vrijheid. Ging me gevangen voelen enzow..

Nja.. tot zover mijn relaties
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:18
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
euhm ff denken... Sinds m'n 12de, euhm Jef : ne kei toffe ket da nu mennen beste vriend is geworden. Steven : een jongen van op zomerkamp, die was wel vry funny! Jonas : da was voor de fun! Dan euhm Dominik : een wielrenner, kei lieve jongen, wel verlegen. Dan Kevin : ne kei rare met dreadlocks ! Heb nu geen contact meer met hem. Nog is Jef (ondertussen had ik wel al met een meisje gezoend) dan is gezoend met een jonge van op kamp, dan Erwin 7x (is ondertusse nog altyd ne goeie vriend), dan Manu voor een weekje, da's ook wel nog ne goeie vriend! Niels ook een week, en dan gezoend met ne vriend! En nu loop ik achter David
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb zo'n 3 enigszins 'serieuze' relaties gehad (en dan tel ik vanaf mijn 15e), ben nu dus aan de 4e en dat wil ik graag zou houden, hij is ook de enige van wie ik echt hou en voor wie ik alles wil geven.
Verder heb ik wel 20 vriendjes gehad, maar dat stelde allemaal niet zoveel voor, ik was erg jong of niet zo verliefd.
Types waren heel verschillend, sommigen alternatief, maar dat viel over het algemeen wel mee.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:46
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
5 vriendjes gehad waarvan 3 echt serieus
en met iets van 12 gezoend
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:09
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik denk 10, waarvan sommige 2x, 't was geen van alle iets eigenlijk, waren allemaal middelbare school "liefdes".
__________________
I have a dream.

Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 15:22.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:12
miro
Avatar van miro
miro is offline
Met hoeveel mensen ik gezoend heb is denk ik niet zo interessant.

Ik heb drie echte relaties gehad. Waarvan eentje van 2 jaar en de ander ga ik nu nog steeds mee.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:33
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
meisjes: 0 (tenzij je basisschool meetelt, maar dat is nog kalverliefde, daarom telt dat imo niet)
jongens: 2

1e vriendje:
ik was 21, hij 19

2e vriendje:
ik was 23, hij 28
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 16:57
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
ik heb ongeveer 8 vriendjes gehad

mijn 1e vriendje heb ik ontmoet op een speelplein. hehe (was nog jong) op me 9e en daar heb ik tot met 14e mee gehad.. hij was toen het uitging 15

daarnaar heb ik nog twee vriendjes gehad...
eentje via school.. toen was ik 14 nog echt zo schoolliefde elkaar alleen op school zien en zo en naar schooltijd en in de weekenden niet.. hij was ook 14

eentje had ik ontmoet in de stad op me 15e daar heb ik een half jaar mee gehad maar is uitgegaan weet niet meer de reden heheh.. en hij was in die tijd de oudste hij was 20 jaar



2 via internet:

werd alleen niks.. op me 15e eentje zag ik nooit je kan het niet echt vriendje noemen maar goed in die tijd zaten we alleen maar de mailen en kaartjes via het net naar elkaar te sturen chatten op icq en tmf en smsjuhs en elkaar bellen toen ik hem voor het eerst ontmoeten in real life werd het toch maar niks.. (niks met uiterlijk hoor want ik had zijn foto al) maar via i.net kwam hij over als iemand die echt heel verlegen en zo was.. en in real life was het gewoon een kapsones freak en ik bloed hekel aan kapsones freaks.. hij was toen 17

met de tweede had ik vier maanden gehad toen was ik 16 we zagen elkaar weekend maar het werd niks want hij heeft me gebruikt omdat ze vriendin in ander land op stage was en hij gewoon tussendoor even niet trouw wou zijn wat hij natuurlijk niet wist is dat zijn houdige vriendin toen die tijd een van me nichtjes waren.. deze was 23...

en naar me laatste ex heb ik een ander jongen ontmoet ook een beetje via het net... maar nu zien we bijna nooit op het net meer want we zitten al dag en nacht bij elkaar.. en daar heb ik inmiddels twee jaar bijna mee.. ik ben nu 18 en hij 20..
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:50
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
hm ik vind 3.. tzijn er eigenlijk meer maar voor mij stelden die niets voor..
mn laatste (11 maanden, net uit ) was een beetje emo om het maar zo te zeggen
uhh verder nog eentje best kort (hij was echt gewoon té verliefd op me ) en eentje 3/4 maanden (was n "skater" maar ik was nog niet echt toe aan vriendjes, was ook niet echt verliefd op m, twas wel fijn mettem
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:59
Hippielove
Hippielove is offline
1

Die heeft best lang geduurd, maar het ging nooit echt goed. Daar zit ik nog steeds wel mee.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 19:29
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
0...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2002, 20:13
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ehm 'echte' vriendjes, dan tel ik vanaf mijn 15e...
ehm... 6
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 20:22
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Vanaf mijn 16e (toen ook voor het eerst gezoend), iets van 5 meisjes, slechts met twee was het serieus.. Ook 5 verschillende meisjes gezoend (dezelfde)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:28
Verwijderd
1 serieuze verkering, 2 langdurige scharrels (zoenen als we de kans hadden maar meer niet ), 1 vakantievriendje en 1 niet-serieuze verkering.

En ik was op geen van allen verliefd
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:00
Nuck
Nuck is offline
Ik heb 6 vriendjes gehad, waarvan één op vakantie.

Ze waren allemaal vrij rustig, de laatste was de leukste (een échte student ).
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:10
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
1e vriendje : stelde geen reet voor duurde 4 weken, en toen ruilde ie me in voor een leuker chickie

2e vriendje : 4 maanden geduurd net een week uit, was wel serieus, maar ik kon hem mijn stomme karakter niet langer aandoen
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 00:55
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
7 exen.. volgens mij.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 02:37
Verwijderd
1) Eh ik was 15.5 en hij werd 19 enne kreeg ik me eerste zoen van, best wel een kakker, heeft net geen 2 maanden geduurd, wat wil je, hij woonde eerst heel dichtbij maar ging in Chicago wonen

2) Jongen met wie ik gedurende periode dat ik met mijn eerste vriendje had enorm goed overweg kon, kende m ook van dansles en ik kon enorm met m lachen! We belde iedere dag en hingen dan MINIMAAL 1.5 uur aan de telefoon, meestal niet eens om iets boeiends te vertellen maar meer om het idee dat je contact met elkaar hebt en elkaar horen. haha meestal vielen we tijdens het bellen in slaap (kon welles gebeuren als het erg laat was ) Nou een maand nadat t uit was met mijn eerste vriendje heb ik met deze jongen gezoend, was beetje vreemd verlopen, we waren verliefd op elkaar zonder het zelfs zelf te weten Echt een geweldige jongen om iets me te hebben, maar ik was zelf niet echt serieus, als hij een romantisch voorstel had werkte ik nooit mee was nogal lui denk ik toen in relaties (was ook beetje probleem bij eerste vriendje). Van deze jongen heb ik ook echt gehouden.. Alhoewel ik dat steeds meer begin te betwijfelen of dat nou echt houden van was...? Relatie heeft net geen 4 maanden geduurd, t bloedde in de 3e maand ook helemaal dood, vreemd genoeg, we verloren contact en mja dan zit er echt iets niet goed!! Toen hebben we er over gepraat en besloten dat we beter uit elkaar konden ( t was namelijk al de 2e keer dat contact verwaterde) omdat hij bang was dat onze vriendschap naar de klote ging als we verder zouden gaan.. We hebben nog 4 x gebeld na t uit was en verder nog amper gezien, erg jammer... Oh ik was 15-16 en hij was 17 toen we wat hadden

*gezoend met Guido, hij 17 ik 16 (was eigenlijk een verkerinkje dat nix voorstelde want ik zag m nooit meer, maar dat was niet de rede dat t nix werd)

3) Flip had ik ooit op een fotosite van een vriend van me gezien en toen zei ik wat over die foto en toen werdik aan m gekoppeld, vreemd genoeg vond hij mij ook leuk en 3 weken later hadden we wat. We belden heel veel en ik vond m echt heel erg leuk. Alleen ik heb me enorm in die jongen vergist, hij leek lief, sociaal, vriendelijk blablaba. Maar in de weken leerde ik m wel beter kennen, was echt een arrogant kwalletje, enorm asociaal en vreselijk egoistisch!! Maar dat wilde ik denk ik niet zien, na 2 maanden heeft hij mij gedumpt omdattie niet verliefd meer was. Nou ben ik eigenlijk blij dat ik gedumpt was haha nou zie ik ook wat een stakker t eigenlijk was... (ik 16/17 hij 16)

*gezoend met Myrthe, muckymouse van t forum! Was voor de lol en soort van bluf of we dat zouden doen (Ik bluf NOOIT )
(ik 17, zij 16 )

*gezoend met Bas.. mja, nix geworden he? (ik17,hij 19)

4) Dirk, voor t eerst gezien in de C1000 op Terschelling (hij mij ook ) ik kwam m daarna nog voorduurend tegen op t eiland maar durfde nix te zeggen en 3 dagen later voor t eerste gesproken bij het uitgaan. Bleek die droplul mij gewoon al te kennen van t forum (JA HIJ ZIT HIER OOK ) was wel beetje genant maar toch wel geinig, thuis paar daagies op msn gesproken en ze 06 ontfrutseld en op lowlands steeds afgesproken en sinds de laatste avond hebben we wat
(ik 17 , hij 19)


TERING wat een lap tekst, solly

Laatst gewijzigd op 31-08-2002 om 02:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2002, 08:15
lieve
lieve is offline
Heuh 4 vriendjes .. waarvan ik met 2 een serieuze relatie gehad heb! En met 1 van de 4 nu nog steeds heb!
Wat voor typetjes??
Moeilijke vraag om op een paar mensen-typetjes te plakken! Maar ze zijn meestal sportief en donker(van haar), .. leuk,lief,plezier makers,..

Groetjes Lieve
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 12:33
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
6 vriendinnen waarvan ik twee maar als echte serieuze reken.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 14:31
Yolcu
Yolcu is offline
ehm 2 serieuze.. daarvoor wel eens verkering maar dat stelde niets tot weinig voor..

De eerste heb ik 3,5 maand mee gehad, blijft een lieve jongen Ehm je vraagt ook wat voor type hij is.. beetje druk maar toch ook erg rustig.. erg lief en een beetje verlegen.. Heeft blond haar en blauwe ogen.. beetje sproetjes

De tweede heb ik 22 maanden mee gehad, hij is erg rustig (een beetje te misschien). Heeft donkerbruin haar en donkere ogen. En een bril. Is eigenlijk het tegenovergestelde van m'n eerste vriendje.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 14:51
Piccola
Piccola is offline
Ik heb 4 vriendjes gehad waar het nooit echt serieus mee was.. Die hebben ook niet langer als 1 maand geduurd. Hoewel, met 1 van die 4 was ik toch 5 maanden samen.

En 2 serieuze relaties. Met die ene, Marco, heb ik al 2 keer wat gehad en nu zijn we weer samen. Deze keer blijven we alleen bij elkaar!!! En met die ander heb ik bijna 15 maanden wat gehad en das nog niet zo lang uit.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 15:34
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
k heb naar mijn idee pas 1 keer een echte relatie gehad (kutwoord). toen k wat jonger was had k wel es iemand voor 1 avond. maar daar doe k nie meer aan
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 16:31
icegirl.com
Avatar van icegirl.com
icegirl.com is offline
sorry hoor.. maarre als je niet op iemand verliefd bent.. neem je dan toch ook neit met diegene..
Je wilt dan alleen maar opscheppen van... jaa!! ik heb een vriendje!!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 16:39
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
2 serieuze, en een boel minder serieuze (jaja kalverliefde).
Maar ben nu vrijgezel, is best wel leuk zo eigenlijk.
Qua type heb ik niet echt een type maar ik val helemaal niet op kleine jongens, mager en ongespierd, niet dus.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 16:53
Verwijderd
2 serieuze,1 wat minder serieus.


de rest kwam niet in de buurt van serieus dus tel ik niet mee
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:07
shakyguy
shakyguy is offline
0
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 18:20
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
5 vriendinnen, hoewel m'n huidige relatie de eerste serieuze is hoor, die vier hiervoor waren tot m'n 13e
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 18:26
Verwijderd
Nog steeds 0 voor zover ik weet :/
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2002, 20:15
2young2live
2young2live is offline
0
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 11:47
_koetje_
_koetje_ is offline
doe ik ff lekker mee met de rij

0
__________________
er zijn mensen, die denken dat ze denken.maar dat denken ze maar.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:04
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
3

1: droomjongen
2: vergissing
3: boerenlul

ben nu nog steeds met 1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:37
machine_gun
Avatar van machine_gun
machine_gun is offline
5 vriendjes, waarvan geen een echt heel serieus was eigenlijk

en aantal zoenpartners weet ik niet meer, dat heb ik niet bijgehouden....
__________________
No Comment
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 18:08
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
1. was 15 en 10 maand : een oversekste
2. zijn beste vriend (was 16)
3. een goede vriend van me
4. iemand van de rijschool
5. men beste vriend es gekust
6. een klasgenoot die me gekwetst heeft en gebruikt (was 17)
7. iemand die me ook gebruikt en gekwetst heeft (was 17)
8. nr 2 again en nu nog steeds
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 21:07
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
2 van allebei ongeveer 3 maanden.. en allebei serieuze relaties...
Nu ben ik aan mijn 3e "bezig" (stom gezegd)
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 23:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
icegirl.com schreef:
sorry hoor.. maarre als je niet op iemand verliefd bent.. neem je dan toch ook neit met diegene..
Je wilt dan alleen maar opscheppen van... jaa!! ik heb een vriendje!!

ik heb één serieuze relatie gehad, maar ACHTERAF weet ik dat ik niet écht verliefd ben geweest op hem. Ik voelde wel wat, maar dat was veel zwakker als wat ik later voor een jongen ben gaan voelen. Dus op het moment zelf dacht ik wel dat dat het 'verliefd-zijn' was...
(zie btw niet in wat er op te scheppen valt aan een vriendje hebben... je bent toch niet meer of minder als een ander die d'r geen heeft?)

maar goed, die jongen was even oud als ik (beiden 15, bijna 16) en het duurde iets van 2,5 maand.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 23:45
Verwijderd
1, is tijdje geleden uitgegaan... duurde 8 mnd.
Was voor mij /het/ voor hem ook... nu.. kweetniet wie die jongen is die ik nu zie... die ken ik niej.
Achja... *is happily single en opzoek *
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
3

1: droomjongen
2: vergissing
3: boerenlul

ben nu nog steeds met 1
Moet ik uit deze opsomming concluderen dat een boerenlul geen vergissing is? Dat lijkt namelijk zo, gezien het feit dat je ze apart noemt.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 16:09
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
ongeveer 5 redelijk serieus, en eentje (nu) heeel serieus (16 maanden)
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 16:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
3 op de basisschool, waarvan de 1e een half jaar heeft geduurd, maar het stelde alleen niets voor, net als de rest...

2 op middelbare school, waarvan 1 niets voorstelde, andere was 2 maanden, maar echt serieus kan ik het niet noemen...

1 vakantievriend, voor 3 dagen, zolang als het duurde was het 'serieus', iig intens, maar lag aan de korte tijd die we hadden...

nu iemand van het internet, waar ik nu geloof iets van 1 maand en 2 weken mee heb en dat is het de meest serieuse relatie die ik tot nu toe heb/gehad heb...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 17:03
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Wel meerdere vriendjes gehad maar allemaal niet echt serieus. De twee laatste vriendjes die ik heb gehad waren mijn meest serieuze relaties tot nu toe... qua 'stijl' hetzelfde straatje maar qua karakter erg verschillend... 2e bleek heel wat beter bij me te passen. Maar in totaal iets van 6 'echte' vriendjes of zo, sinds mn 13e ongeveer.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 19:55
DaaF
DaaF is offline
Ik heb tot nu toe maar met 2 meisjes een relatie gehad.

En ik ben in mijn leven met in totaal 30 meisjes of zoiets geweest.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 10:38
Herrie
Herrie is offline
Met 7 meisjes gezoend, met 2 een serieuze relatie gehad (1x 6 maanden, andere keer 1 jaar, ik ben met beiden naar bed geweest).

2 meiden vonden mij er wel leuk uitzien, had ik mee gezoend, ik had wel een relatie met ze gewild, maar zijn wilden blijkbaar alleen zoenen (ze hebben me dus gebruikt )

Met de 2 andere meisjes heb ik wel een relatie gehad, maar niet echt lang en ook niet echt serieus.

De 7e is mijn huidige vriendin
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Vrienden
Meinita
37 16-01-2007 16:00
Liefde & Relatie Hoeveel tijd ombrengen met vriend?
someone17
64 13-06-2005 09:57
Liefde & Relatie Vriend/vriendin van de één op andere dag blind
Stefanie
11 30-12-2003 15:26
De Kantine Hoeveel vriendjes/vriendinnetjes?
icegirl.com
13 29-08-2002 17:13
Liefde & Relatie hoeveel ???!
charly not
73 10-07-2002 07:35
Liefde & Relatie beste vriend/vriendin
blacky
17 26-05-2002 19:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.