Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2015, 08:39
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waar en wanneer ga je kamperen?
Haat je me, Eline?
Advertentie
Oud 04-06-2015, 08:41
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
axel niet zo zeuren
__________________
Forumdownie
Oud 04-06-2015, 08:42
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
axel niet zo zeuren
Oké baas.
Oud 04-06-2015, 08:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Haat je me, Eline?
Sorry, had 'm even gemist.
Maar we gaan met de studentenvereniging naar Pijnacker

En ik mag met een aanhanger met bagage Rotterdam in en naar Pijnacker rijden. Dat vind ik wel een beetje spannend
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-06-2015, 08:48
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Lastigste is goede plekken om te parkeren/laden vinden met een aanhanger in een groot deel van Rotterdam Rijden lukt je vast wel
Oud 04-06-2015, 08:54
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
Kamperen in Pijnacker. Sowieso KAMPEREN en dan ook nog eens in PIJNACKER. Welke martelaar heeft dat bedacht?
Oud 04-06-2015, 08:55
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Het is een christelijke studentenvereniging, zal er wel bij horen
Oud 04-06-2015, 08:55
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
kamperen is leeeeuuuukkk
__________________
Forumdownie
Oud 04-06-2015, 08:58
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Gaan we eens samen kamperen, Korrel?
Oud 04-06-2015, 09:00
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
ik weet niet of wij echt matchen in dat opzicht plaksel
__________________
Forumdownie
Oud 04-06-2015, 09:01
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Ik hou intens van kamperen
Oud 04-06-2015, 09:01
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
ik weet niet of wij echt matchen in dat opzicht plaksel
Oh, jij gaat niet naar naturistencampings?
Oud 04-06-2015, 09:02
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
nee dankje axel
__________________
Forumdownie
Oud 04-06-2015, 09:02
Verwijderd
Mijn vriend moest als opdracht voor school iets ontwerpen en dan toelichten waarom hij voor die vorm, kleur, stijl etgc gekozen had. Dat laatste had hij gemist en daar kwam hij achter toen de persoon voor hem aan het presenteren was. Dus hij: 'een echte kunstenaar licht niet toe waarom hij iets gemaakt heeft zoals hij het gemaakt heeft'. Hopsa Dat waren pluspunten
Oud 04-06-2015, 09:02
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
nee dankje axel
Oud 04-06-2015, 09:04
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Citaat:
6 euro dan!
Nog steeds helaas!
Oud 04-06-2015, 09:04
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Mijn vriend moest als opdracht voor school iets ontwerpen en dan toelichten waarom hij voor die vorm, kleur, stijl etgc gekozen had. Dat laatste had hij gemist en daar kwam hij achter toen de persoon voor hem aan het presenteren was. Dus hij: 'een echte kunstenaar licht niet toe waarom hij iets gemaakt heeft zoals hij het gemaakt heeft'. Hopsa Dat waren pluspunten
wat een waardeloze leraar als hij voor zoiets daadwerkelijk pluspunten krijgt
__________________
Forumdownie
Oud 04-06-2015, 09:04
Verwijderd
Citaat:
hahaha sukkel, ik zag je wijziging wel
Oud 04-06-2015, 09:05
Verwijderd
Citaat:
wat een waardeloze leraar als hij voor zoiets daadwerkelijk pluspunten krijgt
Ja
Oud 04-06-2015, 09:05
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
wat een waardeloze leraar als hij voor zoiets daadwerkelijk pluspunten krijgt
Het klinkt überhaupt al als een waardeloze cursus.
Oud 04-06-2015, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt überhaupt al als een waardeloze cursus.
Oud 04-06-2015, 09:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kamperen in Pijnacker. Sowieso KAMPEREN en dan ook nog eens in PIJNACKER. Welke martelaar heeft dat bedacht?
Kamperen met je studentenvereniging is prima En Pijnacker zal wel dichtbij en goedkoop zijn geweest en ook fatsoenlijk met zowel de fiets als het OV bereikbaar.
Voor twee nachten hoef ik niet ver weg van huis.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-06-2015, 09:46
Kikaa*
Kikaa* is offline
Je hebt wel mooi weer Elin3!
Oud 04-06-2015, 09:49
Abby.
Abby. is offline
Kamperen is fantastisch. Met een studentenvereniging in Pijnacker zou dan weer niet mijn keuze zijn
Oud 04-06-2015, 09:53
Verwijderd
HAHAHAAAAA BABS
Oud 04-06-2015, 09:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Mariska van den Peijnakker
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-06-2015, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Sorry, had 'm even gemist.
Maar we gaan met de studentenvereniging naar Pijnacker

En ik mag met een aanhanger met bagage Rotterdam in en naar Pijnacker rijden. Dat vind ik wel een beetje spannend
Ik kom uit dat gehucht : D: ;d;d ;d
Oud 04-06-2015, 09:54
Verwijderd
En ik probeer me te bedenken wat 't allemaal te bieden heeft maar er schiet me niets te binnen.
Oud 04-06-2015, 09:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En ik probeer me te bedenken wat 't allemaal te bieden heeft maar er schiet me niets te binnen.
Waarschijnlijk een cheap ass scoutingterrein waar je kunt kamperen. Voor een weekend van vrijdagavond-zondagochtend is dat ook wel prima. Het is niet dat we ons een week in de omgeving moeten kunnen vermaken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-06-2015, 09:56
Verwijderd
Ahja, er is een stamkroeg waar het hele dorp zich zo nu en dan eens lekker laat gaan. Geen idee of dat nog steeds trending is. Verder heb je eens in het jaar 'de tent' waarmee Pijnacker een keertje in het nieuws is gekomen dankzij een hoeveelheid ME-ers en Ali-B. .
Oud 04-06-2015, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk een cheap ass scoutingterrein waar je kunt kamperen. Voor een weekend van vrijdagavond-zondagochtend is dat ook wel prima. Het is niet dat we ons een week in de omgeving moeten kunnen vermaken.
Waar precies? Tussen Pijnacker en Nootdorp? Nabij de dobbeplas?
Oud 04-06-2015, 10:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga volgende week voor veldonderzoek kamperen in de Biesbosch Ik vind het zo leuk. Mijn halve klas bestaat uit stadsdametjes die nog nooit van hun leven hebben gekampeerd, zij hadden er al helemaal geen zin in. Ik hoor ze al met verbazing vragen: 'Zit daar álles in?!' wanneer ik met mijn halfgevulde backpack aan kom zetten
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-06-2015, 10:39
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Mijn vriend moest als opdracht voor school iets ontwerpen en dan toelichten waarom hij voor die vorm, kleur, stijl etgc gekozen had. Dat laatste had hij gemist en daar kwam hij achter toen de persoon voor hem aan het presenteren was. Dus hij: 'een echte kunstenaar licht niet toe waarom hij iets gemaakt heeft zoals hij het gemaakt heeft'. Hopsa Dat waren pluspunten


Was dat in Zuid-Korea?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 04-06-2015, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend moest als opdracht voor school iets ontwerpen en dan toelichten waarom hij voor die vorm, kleur, stijl etgc gekozen had. Dat laatste had hij gemist en daar kwam hij achter toen de persoon voor hem aan het presenteren was. Dus hij: 'een echte kunstenaar licht niet toe waarom hij iets gemaakt heeft zoals hij het gemaakt heeft'. Hopsa Dat waren pluspunten
Wat doet je vriend?
Oud 04-06-2015, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ga volgende week voor veldonderzoek kamperen in de Biesbosch Ik vind het zo leuk. Mijn halve klas bestaat uit stadsdametjes die nog nooit van hun leven hebben gekampeerd, zij hadden er al helemaal geen zin in. Ik hoor ze al met verbazing vragen: 'Zit daar álles in?!' wanneer ik met mijn halfgevulde backpack aan kom zetten
de Biesbosch <3 Mag je daar ook kamperen? Ik wist niet dat dat kon! Gaan jullie kamperen op een camping?
Oud 04-06-2015, 10:43
Verwijderd
Citaat:


Was dat in Zuid-Korea?
Jaa

Citaat:
Wat doet je vriend?
Ontwerper
Oud 04-06-2015, 10:44
Verwijderd
Maar alles wat hij doet daar is al wel goed, want hij is blank
Oud 04-06-2015, 10:45
Verwijderd
Welke academie? Welke studierichting? Grafische vormgeving, illustratie, industrieel ontwerp.. ?
Oud 04-06-2015, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Maar alles wat hij doet daar is al wel goed, want hij is blank
haha wat
Oud 04-06-2015, 10:48
Verwijderd
Ipo!
Oud 04-06-2015, 10:50
Verwijderd
Industrieel product ontwikkeling? Of wat?
Oud 04-06-2015, 10:50
Verwijderd
ik ken het niet denk ik!
Oud 04-06-2015, 10:52
Verwijderd
Volgens mij staat het voor industrieel product ontwerper. Hij doet nu zijn minor aan de uni van Busan, Z Korea!
Oud 04-06-2015, 10:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
de Biesbosch <3 Mag je daar ook kamperen? Ik wist niet dat dat kon! Gaan jullie kamperen op een camping?
Wildkamperen mag natuurlijk niet, want dat mag nergens in Nederland (behalve soms bij van die paaltjes). We verblijven op een Stay Okay-terrein aan de rand van het natuurgebied. We gaan ook met de fluisterboot in de avond en ik hoop zo dat we bevers zullen zien
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-06-2015, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij staat het voor industrieel product ontwerper. Hij doet nu zijn minor aan de uni van Busan, Z Korea!
Ahzo. Met waarschijnlijk ook veel nadruk op de technische aspecten dan, denk ik? Leuk zeg!!
Oud 04-06-2015, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Wildkamperen mag natuurlijk niet, want dat mag nergens in Nederland (behalve soms bij van die paaltjes). We verblijven op een Stay Okay-terrein aan de rand van het natuurgebied. We gaan ook met de fluisterboot in de avond en ik hoop zo dat we bevers zullen zien
Haha dat weet ik ja. Is er een land waar dat wel mag in Europa eigenlijk? Ben daar verder helemaal niet van op de hoogte. Wat fijn klinkt dat! Fluisterboten en de Biesbosch is echt gaaf Zal wel denk ik, er zitten daar geloof ik best veel bevers.
Oud 04-06-2015, 10:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Haha dat weet ik ja. Is er een land waar dat wel mag in Europa eigenlijk? Ben daar verder helemaal niet van op de hoogte. Wat fijn klinkt dat! Fluisterboten en de Biesbosch is echt gaaf Zal wel denk ik, er zitten daar geloof ik best veel bevers.
Ik weet het verder ook niet! Behalve dan dat het in Nederland niet mag.

We gaan de laatste dag ook kanoën
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-06-2015, 11:02
Verwijderd
Met kanoën zorg ik er altijd voor dat ik bij een man in de boot zit
Oud 04-06-2015, 11:03
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Haha dat weet ik ja. Is er een land waar dat wel mag in Europa eigenlijk?
Zweden, Noorwegen, Finland, Schotland sowieso als ik het goed heb.
Oud 04-06-2015, 11:04
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
D. heeft 3 weken wildgekampeerd in Schotland
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.