Oud 24-12-2019, 15:43
ArabianQueen
ArabianQueen is offline
Mijn doelgroep met deze post zijn andere Arabische meisjes. Dus ik zoek slechts reacties van die meisjes omdat wegens deze seksuele intimidatie door Nederlandse mannen die lijken kwaliteit uiterlijk en gedrag op agenten van de overheid steun nodig heb in privé. Dus stuur mij een privé bericht ofzo.



Vandaag ging ik in een Islamitisch land waar ik bezoek ben naar een resteurant om te eten.

Ik ga tijdens mijn bezoek elke dag naar een resteurant om te eten.

Op mijn weg naar het resteurant zag ik een Nederlandse uitzienende als man mij achtervolgen. Dat was 700 meter voordat ik bij het resteurant was.

Dat was al vlak nadat ik een eerdere groep had vermeden waarbij zag dat een aantal Europese mensen die LHBT leken steeds mij op de loer hadden hier in dit Islamitisch land. Wat althans betekend dat die touristen die niet Bona Vide zijn gekomen met interesse in de Islamitische land.

Daarna ging ik eten. Ik zat met een aantal Moslim vrouwen en zag het wel zitten.

Nadat ik het hapje binnen had liep ik naar buiten en zag ik een andere Amerikaanse of Nederlandse man aankomen die duidelijk om het hoekje zat te wachten, en zijn vieze intimiderende, en privé schenende glimlach klaar had staan.

Ik ben dat soort Arabische meisje dat niet met een Nederlandse, of autochtoonse man zou trouwen. Ik zou ook geen vriend hebben buiten huwelijk .

Ik vind dat die twee mannen leken op agenten van de Nederlandse Ambassade, want die mannen die zullen niet een Egyptisch meisje met Nederland paspoort hebben uitgezocht om te volgen en intimideren, tenzij ze zeker weten dat har ambassade niet klaar staat voor haar, en reden waarom ze dat denken is omdat ze ervoor werken.

Ik had hiervoor laatst juist een goede ervaring bij de ambassade in een ander land toen ik mijn paspoort gig vernieuwen. Maar ik ben echt niet dom en die mannen waren echt wel ambassade voor de redenen die ik hier noemde.
Tevens

(1) Adviseer ik ook al was ik ergens van verdacht of benodigd dat jullie agenten achter me aan liepen, dan zou het vrouwelijke agenten moeten zijn en niet zulke loverboy type. Dus kijk uit adviseer ik , en onderzoek of ergens jullie zulke mannelijke lhbt achtige agenten achter me sturen.

(2) tevens horen jullie respect te tonen voor ons geloof in ons land als jullie hier een ambassade hebben. Volgens mij zijn jullie agenten aan het vechten als een gek, en ook die mannen die in dit Islamitisch land prostitutie aan het promoten zijn. Die mannen van vandaag zouden echt niet zo achter mij aan lopen zonder dat er daarvoor identificatie afgelegd is, en de reden dat ze zo zeker wisten dat ze ondanks de Nederlandse Ambassade hun gang kunnen is omdat ze ervoor werken. Dit geldt ook voor als ze niet Nederlands waren maar van andere westers nationaliteit.

Echt walgelijk gedrag van jullie dat in een Islamitisch land de lokale Moslims mij niet seksueel intimideren en jullie de gasten wel. Zo behandelen jullie Arabische vrouwen met jullie paspoort in hun land.
Advertentie
Oud 24-12-2019, 15:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Goed verhaal
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-12-2019, 15:48
Verwijderd
Dit gaat echt nergens over.
Oud 24-12-2019, 16:54
Verwijderd
Wat?
Oud 25-12-2019, 16:34
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Met in elke alinea een niet echt goed gegronde aanname.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 25-12-2019, 16:36
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
En voor de duidelijkheid: ik ben geen meisje met Arabisch/islamitische achtergrond.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 25-12-2019, 18:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een bak met aannames.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.