Oud 28-05-2018, 10:28
SachaC
SachaC is offline
Goedemorgen happy monday!

Voor het afronden van mijn Msc Marketing doe ik onderzoek naar boodschappende Nederlanders.

Weten jullie al wat jullie gaan eten? Een lekker crispy dessert waar je je vingers bij aflikt of toch een pastaschotel met kip, pesto en courgette?

Zo niet, mocht je inspiratie nodig hebben en tevens je real life karma punten voor vandaag willen innen vraag ik jullie graag om een kijkje te nemen in mijn eigen gecreërde online supermarkt.

https://vuamsterdam.eu.qualtrics.com...WYBhagONxY4FX7

Zouden jullie mij willen helpen door deze enquête in te vullen?

Iedereen mag meedoen van jong tot oud, delen van de link naar familie en vrienden zou heel TOF zijn!! Resultaten worden daadwerkelijk voorgelegd aan diverse retailers! Mochten jullie het willen invullen, dan ben ik jullie hartstikke dankbaar!

Duurt slechts 5 tot 10 minuten en je maakt kans op één van de drie bol.com cadeaubonnen ter waarde van €10,-

Disclaimer; Graag enkel op de computer invullen (dus niet via smartphone).

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2018, 10:53
Verwijderd
Als ik er op klik lees ik op de eerste bladzijde dat de resultaten geheel anoniem verwerkt worden. Hoe kan dat als er ook een Bol.com cadeaubon kan worden gewonnen?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2018, 11:00
Verwijderd
Nog wat zaken; bij de stellingen vallen mij wat dingen op. Bijvoorbeeld:

Citaat:
Ik probeer voedingsmiddelen met een hoog zoutgehalte te vermijden

Ik ben bezorgd over hoeveel suiker ik eet
zijn dit bewust verschillende type vragen? Ik probeer namelijk voedingsmiddelen met een hoog suikergehalte te vermijden. Maar omdat ik dat doe, ben ik niet bezorgd over hoeveel suiker ik eet. Ik beantwoord de vraag over zout dus anders dan over suiker - los van wat ik daadwerkelijk doe - omdat de vraagstelling anders is.

Citaat:
Ik gebruik veel producten die weinig calorieën bevatten of calorie gereduceerde producten (light opties)
Dit is een standaardfout in enquêtes. Waarom in een stelling een zin met het woord "of" stoppen? Ik gebruik namelijk veel producten die weinig calorieën bevatten, maar ik gebruik vrijwel geen light opties. Ik kan deze stelling dus niet zinnig beantwoorden, omdat het twee stellingen in één zijn waarbij ik de afzonderlijke stellingen niet hetzelfde zou beantwoorden. Zonde!

Verder prima enquête hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2018, 13:28
SachaC
SachaC is offline
Citaat:
Als ik er op klik lees ik op de eerste bladzijde dat de resultaten geheel anoniem verwerkt worden. Hoe kan dat als er ook een Bol.com cadeaubon kan worden gewonnen?
Aan het eind van de enquete is er de mogelijkheid om je email achter te laten.
Dit zal ik slecht gebruiken om de bonnen te verloten en zal dus verwijderd worden tijdens de data analyse

+
Ja dit zijn bewust andere stellingen (onderzoekers dienen dit op wetenschappelijk niveau vaak te doen, ondanks dat de vragen een grote gelijkenis hebben)

Ik neem je feedback mee in de uitwerkingen! Dankje wel
Met citaat reageren
Oud 28-05-2018, 15:39
Verwijderd
Duidelijk, thanks voor de reactie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.