Oud 19-10-2020, 11:31
Fakkatijgers
Fakkatijgers is offline
Ik heb een vraagje. Ik ben 14 jaar en ik heb een aantal dingen besteld van mijn eigen geld vanaf mijn rekening. Alles staat op mijn naam enzo. Mijn vader werkt bij postNL en eigenlijk zou mijn pakketje VANDAAG komen maar hij wilt mijn pakketje zonder mijn toestemming retour sturen, mag dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2020, 11:36
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ja dat mag, jij bent minderjarig dus je ouders mogen bepalen wat je wel/niet mag kopen. Heb je werk?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2020, 11:38
Fakkatijgers
Fakkatijgers is offline
Ja het is van het geld gekocht waar ik voor werk. Ik snap dat ik minderjarig ben maar in zijn werktijd is hij postbezorger he niet mijn vader. Als ik nou naar t postkantoor zou bellen zou hij denk wel problemen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2020, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ja dat mag, jij bent minderjarig dus je ouders mogen bepalen wat je wel/niet mag kopen. Heb je werk?
Wat, nee. Het mag helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2020, 12:27
Verwijderd
Maar er is gewoon geen fuck wat je er aan kan doen behalve laten bezorgen bij vrienden.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2020, 12:28
Verwijderd
Misschien is het wel handig om dingen eerst te overleggen. Je geeft hier ook maar een heel eenzijdig beeld van het verhaal. Wat heb je besteld? Hoeveel kostte het? Heb je afspraken met je pa dat je eerst iets anders zou kopen/zou sparen voor iets bijvoorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2020, 13:44
Fakkatijgers
Fakkatijgers is offline
Had gwn spullen voor parkieten gekocht. Kostte 80 euro. Mn ouders wisten al dat ik t ging halen. En nee khad nie afgesproken om te sparen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2020, 14:03
Verwijderd
Nee joh, dat mag helemaal niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.