Oud 24-04-2016, 12:15
Studentos
Studentos is offline
Ik ben me aan het oriënteren voor een autoverzekering. Weet iemand een goede autoverzekering voor 18 jarige? Ik kwam op internet een vergelijking tegen maar volgens mij staan daar de top 5 beste autoverzekeringen voor volwassenen. Heeft iemand al ervaring met het kiezen van een autoverzekering? Jullie hulp is meer dan welkom

Laatst gewijzigd op 24-04-2016 om 13:50. Reden: reclame verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2016, 06:59
feniks
feniks is offline
Je bent een beginnend bestuurder, dus over het algemeen heb je geen schadevrije jaren.
Die combinatie maakt een verzekering al duurder.
Dan maakt het nog uit wat voor auto dat je hebt. Een klein, licht autootje is voordeliger dan een grote.
Een BMW is vaak duurder dan een Toyota Yaris.
Als je veel kilometers gaat rijden, ben je ook duurder uit dan wanneer je alleen maar binnen de stadsring blijft.

Als je een autootje koopt van zeg 15 jaar oud, met flink wat kilometers op de teller, voor minder dan 1000 euro, zou ik hem niet wa+ of all risk verzekeren. Maar alleen wa. De auto is het dan niet meer waard om heel veel in te investeren.

En check ook even op kleur. Voer bij de verzekeraar twee identieke auto's in, waarbij alleen de kleur anders is. Sommige verzekeraars vinden nog steeds dat bepaalde kleuren bestraft moeten worden met hogere premies.

Als je zelf al veel verzekeringen op je naam hebt, dan kun je kijken wat je huidige verzekeraar aan pakketkorting kan bieden.
Dat kan al best wel wat schelen.

Independer is je vriend voor wat vergelijkingen betreft.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2016, 20:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Independer sluit wel contracten af met bepaalde verzekeraars waardoor die hoger scoren dan andere die misschien meer passend zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2016, 08:36
feniks
feniks is offline
Ja, zelf je ogen openhouden moet toch.

Ik ben bij een verzekeringsagent. Die moet je ook vertrouwen, maar in mijn geval werkt dat prima.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 23:14
sunamena
sunamena is offline
Belangrijk om te weten is dat het doel van een verzekeraar is om winst te maken.

Vraag prijs bij verschillende verzekerings agenten en vergelijk zowel de prijs als de voorwaarden in het contract.

Je kan altijd proberen om over een prijs te onderhandelen.
Hoe meer verzekeringen jij (en misschien andere mensen, zoals je partner, een familielid,...) wenst te nemen, hoe meer kans er bestaat dat ze de prijs verlagen. Wil je ook graag een fietsverzekering? En een brandverzekering?

Al die verschillende factoren spelen een rol.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht geld probleem!!
shameonme
13 17-12-2004 09:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.