Oud 13-03-2002, 17:24
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Heyhey iedereen,
ik moet voor esthetica een eindwerk maken dit jaar en ik heb het onderwerp graffiti gekozen.
Nu wou'k daar een kleine enquête bij invoegen, dus nu is mijn vraag of jullie mij daarbij zouden willen helpen.

alvast bedankt

Groetjes

Stoetel


-> Voor de mensjes die zelf geen graffiti spuiten:

* geslacht (m/v):
* leeftijd:
* Wat vind je van graffiti?:
* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?:
* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?:
* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?:
* Zou je het eens willen doen?
* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?:
* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?:


-> Voor de graffitispuiterkes onder jullie:

* geslacht (m/v):
* leeftijd:
* Hoe ben je begonnen met graffiti?:
* Waarom ben je begonnen met graffiti?:
* Wie is/zijn je grootste voorbeeld(en)?:
* Beschouw jij graffiti als kunst? Waarom wel/niet?:
* Weet je iets over de geschiedenis van graffiti?:
* Tref je voorzorgsmaatregelen eer je gaat spuiten? Zo ja, welke?:
* Spuit je het liefst op illegale of legale plaatsen?:
* Vind je dat het bestraft moet worden?:
* Krijg je soms opdrachten?:

[Dit bericht is aangepast door Stoetel (13-03-2002).]

[Dit bericht is aangepast door Stoetel (14-03-2002).]
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2002, 17:35
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
Stoetel schreef:



-> Voor de mensjes die zelf geen graffiti spuiten:

* geslacht (m/v):

V

* leeftijd:

18

* Wat vind je van graffiti?:

Ik vindt sommige graffiti echt kunst maar sommige zijn echt aan het prutsen..

* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?:

Ik vindt het geen ramp, en ik zou het als ik burgemeester was ook niet verbieden, maar op oude monumentale gebouwen vindt ik het niet kunnen....

* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?:

Niet, het kleurt de stad een beetje...
* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?:

nee, misschien dat dat nog komt

* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?:

Het is zeker wel kunst, kunst is iets wat mensen tot kunst rekenen... en ik persoonlijk vindt het kunst... het is een kunstzinnige en creatieve opvatting en uitspatting...

* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?:

zou zo niet weten wie...


__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 17:57
lateralis
lateralis is offline
* geslacht (m/v):

V

* leeftijd:

15

* Wat vind je van graffiti?:

soms vind ik het wel mooi, maar als et alleen een paar woorden zijn hoeft et van mij niet.

* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?:

zolang het er mooi uit ziet... maar zoals aquafemme al zei, niet op monumenten enzo.

* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?:

nee, tenzij het op monumenten enzo is.

* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?:

neen

* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?:

tuurlijk! als iemand een tekening maakt is het toch ook kunst? waarom graffiti niet?

* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?:

daar heb ik geen verstand van hoor
__________________
Ik sla huppelende mensen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 18:13
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
-> Voor de mensjes die zelf geen graffiti spuiten:

* geslacht (m/v):
M

* leeftijd:
15

* Wat vind je van graffiti?:
kan soms mooi zijn, maar er zijn ook graffitistukken die er niet uit zien

* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?:
Maakt mij niet zoveel uit, als het maar niet op mn huis is en als het toevallig mooi is kan ik er van genieten.

* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?:
ja, als ze het illegaal doen wel, maar anders niet.

* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?: nog nooit lijkt me wel eens leuk om te proberen.

* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?: Soms, als het alleen een naam of tag is niet, maar als het bv door een prof gemaakt die er verstand van heeft en het goed kan wel.

* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?: Sowwy, ken er geen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 18:20
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Stoetel schreef:
-> Voor de graffitispuiters onder jullie:

* geslacht (m/v): m
* leeftijd: 17
* Hoe ben je begonnen met graffiti?: proberen te taggen, dat heb ik eerst een tijdje gedaan, dat aanleren
* Waarom ben je begonnen met graffiti?: ik zag het op school denk ik, en toen wou ik dat ook kunnen, maar ik weet het niet zeker eigenlijk iig niet omdat mn vrienden het deden
* Wie is/zijn je grootste voorbeeld(en)?: seen, shoe, delta (e.a.)
* Beschouw jij graffiti als kunst? Waarom wel/niet?: mooie pieces zijn kunst, en mooie tags vind ik ook kunst, omdat ik het mooi vind. Lelijke pieces en tags kun je in principe ook kunst noemen (je kunt alles kunst noemen nl.), maar ik vind het niet mooi, dus geen kunst. (samenvatting: ik vind mooie dingen kunst)
* Weet je iets over de geschiedenis van graffiti?: ja (moet ik het ook helemaal gaan vertellen?)
* Tref je voorzorgsmaatregelen eer je gaat spuiten? Zo ja, welke?: mja, beetje onopvallende kleding waar ik dingen in kwijt kan, handschoenen zijn ook best handig, en caps mee
* Spuit je het liefst op illegale of legale plaatsen?: hmm legaal denk ik
* Vind je dat het spuiten op illegale plaatsen verboden moet worden?: als het niet verboden zou zijn, zou het niet illegaal zijn Het zou leuk zijn als alle plekken legaal waren, maar de spanning zou er ook af zijn
* Krijg je soms opdrachten?: hmnee zo goed ben ik niet
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 18:42
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
-> Voor de mensjes die zelf geen graffiti spuiten:

* geslacht (m/v): m
* leeftijd: 18
* Wat vind je van graffiti?: als het goed wordt gedaan is het zeker kunst
* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?: doen!
* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?: ja, het hoort er tog bij dat het strafbaar is? part of the experience, lijkt me zo
* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?: eh in m'n kamer
* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?: als het goed gedaan wordt wel ja
* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?: ken die namen niet eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 20:23
Enola
Enola is offline
-> Voor de mensjes die zelf geen graffiti spuiten:

* geslacht (m/v): M
* leeftijd: 17
* Wat vind je van graffiti?: Alleen mooi als er duidelijke goeie afbeeldingen gemaakt worden.
* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?: Goed, zolang het mooie tekeningen zijn, GEEN tags etc. dus.
* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?: Ja, je mag niet kliederen op andermans eigendom.
* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?: nopes
* Zou je het eens willen doen? na niet mijn stijl.
* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?: Kan, hoeft niet...
* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?: ken geen naampjes enzow.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 20:33
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Stoetel schreef:
-> Voor de graffitispuiterkes onder jullie:

* geslacht (m/v): man
* leeftijd: 17
* Hoe ben je begonnen met graffiti?: door mensen die ik ken die het deden, en mn broer
* Waarom ben je begonnen met graffiti?: zie vorige vraag, en omdat ik het mooi vind
* Wie is/zijn je grootste voorbeeld(en)?: seen, delta, daim, mode2, etc
* Beschouw jij graffiti als kunst? Waarom wel/niet?: het is zeker een kunst, ten 1e omdat het vaak erg kunstig is gedaan (knappe pieces) maar ook omdat er officieel een betekenis aanzit..
* Weet je iets over de geschiedenis van graffiti?: ja hoor, alleen dat is wel een erg lang verhaal om dat hier uit te gaan leggen, ik zou zeggen, ga naar de bieb, en haal het boek Subway Art
* Tref je voorzorgsmaatregelen eer je gaat spuiten? Zo ja, welke?: ontwerp, bussen, caps en handschoenen
* Spuit je het liefst op illegale of legale plaatsen?: legaal, dat werkt prettiger, kun je rustig aan doen, en ondertussen even relaxen enzo. Maar natuurlijk geeft illegaal een betere kick
* Vind je dat het spuiten op illegale plaatsen verboden moet worden?: het is illegaal, dus het is verboden. Maar om niet te gaan mierenneuken, nee, men moet er gewoon mee doorgaan. Alhoewel je in mijn ogen bijvoorbeeld niet op auto's gaat spuiten
* Krijg je soms opdrachten?: neen, ikzelf niet, niet goed genoeg, en de tijd heb ik niet. Wel help ik anderen mee bij opdrachten.. maar alles zelf niet..
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 21:02
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline





* geslacht (m/v):v
* leeftijd:14
* Wat vind je van graffiti?:kewl! ik heb zelf ooit graffiti mogen spuiten en dat was erug leuk!
* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?:meestal wel mooi, maar dan moeten het wel echt mooie tekeningen zijn
* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?ee, het hoort bij het stadsbeeld (jaja) en het is eigelijk kunst
* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?:jaaa^^^
* Zou je het eens willen doen? ik zou het nog wel een keer willen doen ja
* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?:ja, mensen die er echt hun best op doen steken er iets persoonlijks in en dat vind ik belangrijk in kunst
* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?ee, ik ken geen graffiti spuiters eigelijk (schaam,schaam)


__________________
Much against everyone's advice
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 22:55
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef:

* Vind je dat het spuiten op illegale plaatsen verboden moet worden?: als het niet verboden zou zijn, zou het niet illegaal zijn
Hehe, okeej, ik weet het, domme vraag. Ehms, laat ons zeggen: vind je dat het bestraft moet worden?
Trouwens, iedereen heel erg bedankt voor de antwoorden, ik kan ze zeker gebruiken.

__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 22:58
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Stoetel schreef:
Hehe, okeej, ik weet het, domme vraag. Ehms, laat ons zeggen: vind je dat het bestraft moet worden?
edit het even voor als mensen het nog quoten

ik zou het eens stuk fijner vinden als ik het niet bestraft zou worden, maar aan de andere kant is de kick en dan ook redelijk af... dus ik zou zeggen: ja

Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 09:40
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Stoetel schreef:
-> Voor de mensjes die zelf geen graffiti spuiten:

* geslacht (m/v): M
* leeftijd: 16
* Wat vind je van graffiti?: =
* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?: moet wel gezien worden, dus voor.
* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?: hmm ja. want t mag niet . bestraffen met schoonmaken ..
* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?: jahh me fiets (geel&koper)
* Zou je het eens willen doen? jah weer me fiets (wit&groen) of meer
* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?: heel erg. een uiting van alles
* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?: jahwel paar lokale mensjes die ik niet noem en daim is ook vet


[/B]
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 13:12
miro
Avatar van miro
miro is offline
* geslacht (m/v):

V

* leeftijd:

17

* Wat vind je van graffiti?:

Vaak heel mooi, dr zitten echte kunstwerken tussen. Teksten en lelijke tekeningen hoeven van mij niet.

* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?:

Niet echt goed natuurlijk, maar ik denk dat dat het is wat de kick geeft aan zulke mensen. Anders is het ook niet spannend meer toch? Als het op monumenten en op andermans huizen komt vind ik t echt verkloting en heel asociaal van die spuiters.

* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?:

Ja, je moet gewoon van andermans eigendom afblijven en ze dus al helemaal niet vol gaan spuiten. Ook al is het af en toe heel mooi.

* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?:

nee, ben wel een keer meegeweest

* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?:

Af en toe wel ja.

* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?:

Ja dr is er een die ik heel erg goed vind.

Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 15:13
vigor mortis
vigor mortis is offline
-> Voor de mensjes die zelf geen graffiti spuiten:

* geslacht (m/v):
v
* leeftijd:
16
* Wat vind je van graffiti?:
ligt eraan hoe het gedaan is, meestal is het mooi
* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?:
ligt eraan wat voor een openbare plaats het is, soms vinnik het respectloos en dan isset fout
* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?:
and again: het ligt aan de plaats waar het gespoten is, bij gemeentehuizen/kerken ed moet he bestraft worden bij lozer dingen skateparken/uigaansdingen moeten ze het misschien wel meer stimuleren
* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?:
neej
* Zou je het eens willen doen?
ja, lijkt me heel gaaf
* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?:
ja, uh... waarom is iets kunst? omdat ik het kunst vind... ofzow
* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?:
uh neuj, ik ken geen bekende.. wel ene paar bekenden van mij maar niet op internationaal niveau ofzow, als dat al bestaat

__________________
Dream Your Life And Die In Your Sleep ~*bite me*~ I Am A Razor Blade Please Cut Your Wrist With Me
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 17:52
Verwijderd
voor de mensjes die zelf geen graffiti spuiten:

* geslacht (m/v): V
* leeftijd: 15
* Wat vind je van graffiti?: tags zuigen, voor de rest vind ik het meestal wel heel mooi
* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?: kan ik me niet zo druk over maken, van mij mag het..
* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?: nee, tenzij het inderdaad op een monument is ofzo.. en met monument bedoel ik niet van die gare beelden die dan overal worden neergeplant en afgezegd als 'stadsversiering' maar echt mooie en oude dingen/gebouwen
* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?: ja, maar dat is akelig mislukt
* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?: ja, graffiti is een manier om jezelf te uiten in een tekening, in principe zou je het hetzelfde als schilderen kunnen noemen, alleen dan op grotere schaal
* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?: als ik ergens loop en ik zie iets heel moois op de muur dan staat er meestal geen naam bij.. en de mensen die ik aan het werk gezien heb (en oh wat zijn het er veel - 2) zijn niet zo goed
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 21:44
Verwijderd
* geslacht (m/v): m

* leeftijd: 18

* Wat vind je van graffiti?: Het kan mooi zijn...

* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?: In een tunneltje, onder een brug op een schutting, vind ik niet zo erg. Maar het is wel erg zonde op monumentale gebouwen...

* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?: Ja, ik vind van wel. In een tunneltje kan het wel door de vingers gezien worden. Maar als er niets tegen gedaan wordt dan zit alles onder de graffiti

* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?: Nee

* Zou je het eens willen doen? Lijkt me wel leuk om eens te doen...

* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?: Ja, graffiti is een vorm van expressie.

* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?: Sorry, ik ken geen spuiters...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 12:53
Herbz
Herbz is offline
-> Voor de graffitispuiterkes onder jullie:

* geslacht (m/v):m
* leeftijd:17
* Hoe ben je begonnen met graffiti?:
Ik ben meegesleurd in het graffitigebeuren door vrienden.
* Waarom ben je begonnen met graffiti?:
L'town heeft geen ene fuck te bieden. Uigaansgelegenheid is zero. Om mijn leven toch interessant te maken ben ik maar gaan spuiten (graffiti dus).
* Wie is/zijn je grootste voorbeeld(en)?:
Loomit, Daim, Can2, Razor
* Beschouw jij graffiti als kunst? Waarom wel/niet?:
Zeker wel. Zolang het uit je zelf komt en je niemand z'n letters jat (wat hier veel gebeurd) is het kunst. Het komt nl. uit jezelf.
* Weet je iets over de geschiedenis van graffiti?: Het begon in de jaren 80 in de grote steden. Toen besloot zo'n beetje iedere jongere een bus te pakken en te gaan spuiten. Er werd in die tijd enorm veel van elkaar geript (letters jatten). Ook was de sfeer rond graffiti toen veel aggressiefer.
* Tref je voorzorgsmaatregelen eer je gaat spuiten? Zo ja, welke?:
Veel capjes mee. Handschoenen mee. Ik zorg dat ik de plek ken waar ik ga spuiten (hoe je dus kan wegrennen als het fout gaat).
* Spuit je het liefst op illegale of legale plaatsen?:
Met legaal spuiten kan je je helemaal uitleven waardoor het resultaat dus beter is. Maar door illegaal te spuiten krijg je de kick waarvoor ik begon met spuiten.
* Vind je dat het bestraft moet worden?:
Zolang het illegaal is, krijg je de kick.
Dus in principe ben ik voor bestraffing.
* Krijg je soms opdrachten?:
Eén keer mocht ik iemand z'n garagedeur spuiten.

__________________
Here I am
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 14:52
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
-> Voor de graffitispuiterkes onder jullie:

* geslacht (m/v): M
* leeftijd: 19
* Hoe ben je begonnen met graffiti?: vriendin van me kreeg opdracht voor school en ging op straat sprayen, ik was lookout :]
* Waarom ben je begonnen met graffiti?: de kick vooral en mijn pieces op straat zien en die van vrienden is leuk, maakt de urban jungle een beetje kleurig.
* Wie is/zijn je grootste voorbeeld(en)?: niemand
* Beschouw jij graffiti als kunst? Waarom wel/niet?: yep, betekenis in een beeldend aspect
* Weet je iets over de geschiedenis van graffiti?: nop
* Tref je voorzorgsmaatregelen eer je gaat spuiten? Zo ja, welke?: spot uitchecken, vluchtroutes, of het goed zichtbaar is van bepaalde afstanden. handschoenen, smokes, eten drinken, soms lang lopen
* Spuit je het liefst op illegale of legale plaatsen?: illegale, de kick om iets moois zo snel mogelijk te zetten.
* Vind je dat het bestraft moet worden?: yup. de boetes mogen wel wat lager hehe.
* Krijg je soms opdrachten?: nee ik ben kaka, euh nee ik bedoel underground :]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2002, 18:36
Ninnoc
Ninnoc is offline
-> Voor de mensjes die zelf geen graffiti spuiten:

* geslacht (m/v): vrouwtje
* leeftijd: 17
* Wat vind je van graffiti?: ligt eraan, als er een beetje werk aan is besteed, een tekeningetje of een woord vind ik het over t algemeen wel mooi, maar als je de stad door loopt en je spuit zo veel mogelijk onder met jouw tag vind ik het kut.
* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?: no problemo, zolang het niet op privebezit van anderen zoals huizen gebeurt
* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?: tunnels,geluidswallen langs de snelweg en bushokjes ed is geen probleem, maar het onderspuiten van huizen ed moet bestraft worden ja
* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?: een keer, was niet voor herhaling vatbaar, ik ben geen talent
* Zou je het eens willen doen? nvt
* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?: ja waarom? waarom niet?
* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?: zo er geen kunnen noemen, ben geen kenner,

[Dit bericht is aangepast door Ninnoc (15-03-2002).]
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 19:59
vals licht
vals licht is offline
Citaat:
Stoetel schreef:
-> Voor de mensjes die zelf geen graffiti spuiten:

* geslacht (m/v): v
* leeftijd: 16
* Wat vind je van graffiti?: erg koel
* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?: als het mooi gespoten is en niet 98977 keer dezelfde "naam" (hoe noem je zoeits ) dan vind k t alleen maar koel (amsterdam is TE grijs)
* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?: ligt eraan, op treinen en andermans huizen (als daar niet om gevraagd is) enzo vind k t een beetje onzin, maar op muurtjes en stuff "in t openbaar" vind k t wel koel eigluk
* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?: jah poging TOT
* Zou je het eens willen doen? als k t kon
* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?: JAAAAAAAAH zeker wel, het kan gewoon gigantisch mooi zijn (als je het goed kan tenminste)
* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?: geen idee sorry, in ieder gaval, veel kleurgebruik, originele rinten etc.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 17:55
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Iedereen heel erg bedankt voor het invullen van mn vraagjes! Kan ze zeker allemaal gebruiken.

Groetjes

Stoetel
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 22:07
PV
PV is offline
-> Voor de mensjes die zelf geen graffiti spuiten:
* geslacht (m/v): V
* leeftijd: 17
* Wat vind je van graffiti?: Sommige dingen zijn heel mooi, het fleurt saaie dingen op Maar alleen van die namen in onleesbare letters ( ) vind ik niks.
* Wat vind je ervan dat het op openbare plaatsen wordt gespoten?: Op zich OK, als het dus wel een beetje mooi is en als je niet zomaar op huizen ofzo van mensen gaat spuiten.
* Vind je dat het bestraft moet worden? Waarom wel/niet?: Kweetnie.. aan de ene kant is het kunst, maar aan de andere kant gebeurt het het meeste (denk ik) op plaatsen waar het niet mag. Dat laatste kan je wel bestraffen.
* Heb je zelf ooit aan graffiti spuiten gedaan?: Nee.
* Zou je het eens willen doen? Nee, geen behoefte aan. Zou het ook niet kunnen denk ik
* Is graffiti volgens jou kunst? Waarom wel/niet?: Ik denk het wel, maar dan dus niet dat 'eenvoudige' namengedoe, maar iets moois.
* Is er misschien een graffitispuiter die je erg goed vindt?: Ik ken er geen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 23:59
Verwijderd

-> Voor de graffitispuiterkes onder jullie:

* geslacht (m/v): m
* leeftijd: 17
* Hoe ben je begonnen met graffiti?: vrienden deden et ook, vond t altijd al mooie vorm van tekenen
* Waarom ben je begonnen met graffiti?: dope stijl en kunstenaars waardoor ik beinvloed ben zitten ook in t wereldje
* Wie is/zijn je grootste voorbeeld(en)?: cosh, Igor, Raoul Deleo (geen graffiti)
* Beschouw jij graffiti als kunst? Waarom wel/niet?: standaard, kleine tagjes niet, maar pieces echt wel, niet alle uiteraard, ook niet elk schilderij is kunst...
* Weet je iets over de geschiedenis van graffiti?: beetje
* Tref je voorzorgsmaatregelen eer je gaat spuiten? Zo ja, welke?: onopvallende kleren, handschoenen
* Spuit je het liefst op illegale of legale plaatsen?: zijn in adam geen legale plekken, dus das geen optie
* Vind je dat het bestraft moet worden?: ach, sommige plekken niet, maar tis goed voor je adrealine
* Krijg je soms opdrachten?: nope, ben nog maar n toy

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 09:43
Herbz
Herbz is offline
Oja, wat ook onmisbaar is:
na de afloop een bigstick smoken
__________________
Here I am
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 22:30
Liefde & Relatie Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje
Schattekuuhh
4 04-01-2013 09:31
De Kantine persoonlijke vragen ;)
Fantôme
27 08-10-2005 00:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Vragen bedenken bij thema 'moeders'
Dolores
5 19-04-2004 14:32
Verhalen & Gedichten Vragen
WolterB
1 19-01-2004 23:38
Software & Hardware javascript vraagje
ldv
7 29-04-2002 12:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.