Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2008, 21:45
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
@Eend: wat heftig . Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik kan me voorstellen dat ze het deden om hem in bescherming te nemen ofzo. En dat ze nu pas zich realiseren dat het voor jou superzwaar was...
*knuf*
Hoe gaat het nu met je?
Ja, ze namen hem in bescherming en weet je waarom? Omdat hij overal een aanklacht tegen indiende en vaak nog zn gelijk kreeg ook. Hij heeft zelfs een schadeclaim van 10.000 euro gekregen toen ze hem gesepareerd hadden. Ze waren als de dood voor hem!

Nu gaat het wel met mij. Veel mensen van mijn afdeling gaan naar zijn crematie. Ook de schijnheilige. Altijd maar klagen wat een rotvent het was, maar voor hun eigen schuldgevoel naar zijn crematie gaan, BLEGH!
Ik verdiep me lekker in het wereldje van Grey's Anatomy. Heb alle DVD's en ben nou met de laatste DVD bezig. Die wereld is zoveel veiliger dan de mijne!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Advertentie
Oud 10-08-2008, 22:30
Verwijderd
ik voel me eenzaam
kon ik maar beelden-met-gevoelens overbrengen via tekenen of telepathie
kon ik het maar
ik wil zoveel vertellen maar diegene die het precies op de juiste manier ontvangt moet ik nog tegenkomen/beter leren kennen
pft. was ik maar wat vaardiger in tekenen..
Oud 11-08-2008, 08:01
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Pff weer een dag aan het werk.. Normaal vind ik het niet zo erg, maar omdat nog steeds niet duidelijk is wat ik moet doen voel ik me zooo nutteloos..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 11-08-2008, 09:13
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Duivelaartje: mijn vriend is ook 6 jaar en een beetje ouder dan ik. En het gaat eigenlijk al 3,5 jaar prima. Wel stom dat die jongen zich zoveel van z'n vrienden aantrekt, laat hem zelf eens beslissen.

OT: in de UB. Vanaf vandaag ga ik hard typen. Van woensdag t/m zaterdag ging het niet helemaal goed, ontzettend moe steeds en hoofdpijn, maar vanaf gisteren gaat het weer prima met me.
Oud 11-08-2008, 09:54
Verwijderd
Ik wil terug in bed, onder de dekens. Boek lezen, film kijken, slapen, vluchten, de wereld laten voor wat ie is.
Ik lach, ik praat, ik doe mee, doe gezellig, probeer zo goed als het gaat 'normaal' te zijn. Maar als niemand kijkt, valt dat allemaal weg. En als ze wel kijken, dan hou ik me sterk. Ik praat wel, geef aan hoe ik me voel, probeer open te zijn. Maar zelfs dát is soms zo'n facade. De mensen om me heen zijn blij dat ik meer praat, dat ik vertel, open ben. Maar sommige dingen kan ik niet delen, omdat zelfs ik het niet begrijp. En dit gewicht, o ouch, kon ik daar maar van vluchten. Ik wil rust in m'n kop verdomme.
En die onzekerheid over volgend jaar maakt me nog gekker dan ik al was.

And mostly I can't even tell what I'm running from
Run from their pity
From responsibility
Run from the country
And run from the city

I can run from the law
I can run from myself
I can run from my life
I can run into debt
I can run from it all
I can run 'til I'm gone
I can run for the office
And run for my cause
I can run using every last ounce of energy
Oud 11-08-2008, 14:03
repelsteeltje
Avatar van repelsteeltje
repelsteeltje is offline
pfoe, das lang geleden ..
__________________
Als op elk potje een dekseltje past, dan ben ik vast een weckpot. ©repel
Het waren goedkope werknemers van onder de evenaar. Daar is alles andersom.:y ©oezem
Oud 11-08-2008, 14:48
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
liedje op de radio

all my life - krezip

die tekst..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 11-08-2008, 15:06
Verwijderd
Hm, weinig bijzonders vandaag, maar dat is niet erg .

Weet iemand waarom darkfairy een ban heeft?

Oja, de levering van m'n pc is vertraagd
Oud 11-08-2008, 16:25
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Lienepien: misschien vanwege posts op Onzin? Weet het ook niet, ik kom daar vrijwel nooit.

OT: moe van het lezen. Uiteindelijk heb ik 1 alinea getypt en toen bedacht ik dat ik beter eerst alles goed in m'n hoofd kon hebben, voordat ik het zou typen, dus ben ik weer aan het lezen gegaan. Morgen ook nog en dan woensdag echt typen. Ik ga nu ook nog even verder, de bieb is weer tot 22u open (niet dat ik zó lang blijf, maar iig. beter dan 17u.)
Oud 11-08-2008, 16:50
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Pfff, ik ben moe. Gisteren was ik helemaal kapot van half uur heen en half uur terug fietsen, zo vervelend. Ik wou dat ik wat sterker was.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-08-2008, 18:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Bah, werk is wel leuk opzich, maar ik heb vandaag geloof ik weer een foutje ofzo gemaakt. Een mevrouw belde dat ze iemand aan de lijn had gehad die belde namens ons bedrijf, maar dan met de tekst "Wil juh gratizz telefon?" Die man bleek de naam van haar zoon te weten. Nou weet ik niet meer zeker of zij zei of hij ook zijn klantnummer wist, maar dat heb ik wel op het briefje geschreven wat ik aan een wat meer leidinggevende heb gegeven (vond 't toch wat raar..). Nu gaat zij die vrouw morgen terugbellen, maar ik denk nu steeds meer dat ze het klantnummer heeft genoemd zodat ik haar zoon bij ons kon traceren dan dat die man dat heeft gezegd. Straks zegt die vrouw dat die man geen klantnummer heeft genoemd en had ik dus niet gelijk. Misschien denken ze dan wel dat ik niet goed heb geluisterd en zijn ze boos dat zij weer helemaal drie vrouw moesten bellen. Of is het opzich al 'erg' dat iemand namens mijn bedrijf belt en een klantnaam van ons weet..? Ben nu al bang voor morgen.

Pff, ik ben echt nog niet klaar voor fulltime te werken als ik me steeds om alles druk maak. Anderen maken ook fouten merk ik om me heen, maar ik denk altijd dat die minder erg zijn dan die van mij..
Oud 11-08-2008, 18:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Duivelaar, ik snap geloof ik niet helemaal precies wat je bedoelt, maar het is toch al sowieso heel erg raar dat iemand namens jullie bedrijf belt terwijl dat helemaal niet zo is? Logisch dat die vrouw jou dan belt, logisch dat jij dat doorgeeft aan een leidinggevende?

OT: Nu heb ik oorpijn, hoop dat ik niet (weer) ziek word.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-08-2008, 18:50
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Duivelaar, ik snap geloof ik niet helemaal precies wat je bedoelt, maar het is toch al sowieso heel erg raar dat iemand namens jullie bedrijf belt terwijl dat helemaal niet zo is? Logisch dat die vrouw jou dan belt, logisch dat jij dat doorgeeft aan een leidinggevende?

OT: Nu heb ik oorpijn, hoop dat ik niet (weer) ziek word.
Uhuh, ja dat is ook logisch, maar ik zei dat die man ook een klantnummer had geweten van die jongen, maar misschien bedoelde die vrouw dat wel niet en wilde ze gewoon mij het klantnummer van haar zoon geven (waarvan die man dus de naam wist). Misschien moet ik me wel niet druk maken..

En oorpijn is heel vervelend! Misschien een beetje verwarmde olie in je oor doen om het te verzachten?
Oud 11-08-2008, 18:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Uhuh, ja dat is ook logisch, maar ik zei dat die man ook een klantnummer had geweten van die jongen, maar misschien bedoelde die vrouw dat wel niet en wilde ze gewoon mij het klantnummer van haar zoon geven (waarvan die man dus de naam wist). Misschien moet ik me wel niet druk maken..

En oorpijn is heel vervelend! Misschien een beetje verwarmde olie in je oor doen om het te verzachten?
Ah, op die manier. Maar daar hoef je je inderdaad niet druk over te maken, zo'n ramp is het niet als je een keer iets verkeerd begrijpt en je werkt er ook nog maar pas, toch? Komt wel goed joh!
En iedereen pakt wel eens dingen niet zo handig aan (ik in elk geval wel, een vrouw binnenlaten die ik beter bij de deur had kunnen laten staan en zo)

Hm, eerst maar eens thee met honing maken
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-08-2008, 19:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ duivelaartje:

bij iedereen gaat er wel eens iets fout, zelfs bij mensen die al 2 jaar op t zelfde plekje zitten.
je kan er niets aan doen en je leert er meteen weer van.
i know klinkt misschien beetje nutteloos of wijs.. zo bedoel ik het niet, wilde alleen even zeggen dat t iedereen overkomt en dat je je niet te lang schuldig moet voelen..
komt goed meissie *knuf*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 11-08-2008, 21:06
Verwijderd
Leugens zijn zo prachtig, zo stil en raadselachtig.
Zolang ze nog zichzelf zijn, zolang je ze gelooft.
Laat ze rusten in je hoofd, want de waarheid doet pas pijn.
Oud 11-08-2008, 21:09
Verwijderd
Ohohoh .
Ik ben even helemaal niet blij met mezelf, maar stiekem ben ik gewoon gespannen.
En ik heb een blaar oid op m'n lip waarvan ik niet weet waar 'ie vandaan komt maar het moet gewoon weer weg . En daarbij ook weer een aft in opkomst.
En ik heb vandaag heel enthousiast gewassen maar nou past het straks niet op m'n wasrek.
En het stinkt hier naar bbq oid.
En het gaat morgen regenen.

/zeurmodus

Zo snel mogelijk naar bed dan maar.

@Missy: dat zou inderdaad kunnen, ik kom er ook te weinig om dat te merken
Oud 11-08-2008, 21:58
Verwijderd
Hier gaat het wel. Het wisselt nogal. Mijn vriend is afgelopen vrijdag hierheen gekomen en blijft tot en met donderdag, dat vind ik wel super. Wel jammer dat ik geen vakantie heb, maar hij moet ook nog een aantal dingen voor school doen waar hij nu wel tijd voor heeft dus dat is op zich ok. Vandaag bij therapie een echte rotdag gehad, maar eenmaal thuis bij J. is het snel vergeten. Hij is gewoon ontzettend lief <3
Vrijdag verhuizen en daar ben ik ook best wel druk mee bezig. Het verhuizen zelf is wel stresserig, maar ik kijk er wel naar uit dat ik daar straks woon met super mensen en leuk ingerichte kamertjes .
Oud 12-08-2008, 00:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat gek; als iemand iets doet waar ik heel distressed van word, bang of verdrietig of boos, dan ga ik me heel dik voelen.
Maar dan kan ik ook echt gewoon niet meer lekker eten omdat ik me zo dik voel. WTF
Oud 12-08-2008, 00:28
Verwijderd
Hij ziet het niet. (Mn vader, voor de verandering ). Hij ziet het gewoon echt niet, die connectie missen we. En dit is familie? Dit is niet wat ik ken van horen zeggen, wat familie hoort te zijn. Waarschijnlijk stel ik me aan maar het tijdstip leent zich niet voor logisch beredeneren. Het enige wat ik nu zie is dat ik moet huilen en dat het hem niets lijkt te doen, niet lijkt te raken.

Dring ik wel tot íemand door? Ik weet het niet. Ik ga nog steeds keer op keer de fout in, maar dat ik ook dingen leer wordt niet gezien. Terwijl ik die bevestiging juist zo nodig heb.. Ik huil maar door, slaap een nacht niet en probeer het weer opnieuw.

Ben ik nog steeds ziek? Zal ik ooit beter zijn? De littekens getuigen, geven me hoop en angst tegelijk. Ik ben eroverheen. Dacht ik.

Ik heb mn vriendje nodig. Aftellen, ademen, volhouden.. Bijt door de verwijten heen. Nog twee dagen.
Oud 12-08-2008, 00:32
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Leugens zijn zo prachtig, zo stil en raadselachtig.
Zolang ze nog zichzelf zijn, zolang je ze gelooft.
Laat ze rusten in je hoofd, want de waarheid doet pas pijn.



Is dit even tekenend voor de afgelopen paar dagen.. Maar ik ben bezig erover heen te komen, het gaat steeds een beetje beter. Alleen dit weekend wordt zo kut.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 12-08-2008, 00:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hij ziet het niet. (Mn vader, voor de verandering ). Hij ziet het gewoon echt niet, die connectie missen we. En dit is familie? Dit is niet wat ik ken van horen zeggen, wat familie hoort te zijn. Waarschijnlijk stel ik me aan maar het tijdstip leent zich niet voor logisch beredeneren. Het enige wat ik nu zie is dat ik moet huilen en dat het hem niets lijkt te doen, niet lijkt te raken.

Dring ik wel tot íemand door? Ik weet het niet. Ik ga nog steeds keer op keer de fout in, maar dat ik ook dingen leer wordt niet gezien. Terwijl ik die bevestiging juist zo nodig heb.. Ik huil maar door, slaap een nacht niet en probeer het weer opnieuw.

Ben ik nog steeds ziek? Zal ik ooit beter zijn? De littekens getuigen, geven me hoop en angst tegelijk. Ik ben eroverheen. Dacht ik.

Ik heb mn vriendje nodig. Aftellen, ademen, volhouden.. Bijt door de verwijten heen. Nog twee dagen.
Wat is er aan de hand?
Oud 12-08-2008, 00:57
repelsteeltje
Avatar van repelsteeltje
repelsteeltje is offline
bah!
__________________
Als op elk potje een dekseltje past, dan ben ik vast een weckpot. ©repel
Het waren goedkope werknemers van onder de evenaar. Daar is alles andersom.:y ©oezem
Oud 12-08-2008, 02:46
Verwijderd
yay, ze heeft t uitgemaakt, het was nooit aan notabene!
wat een waardeloze baal gefermenteerd hooi ben ik ook
zucht.
zucht zucht zucht zucht zucht
nouja,als er niemand blij voor me is,hoeft er ook niemand zich zorgen om me te maken.hmm-mm?
o welterusten
Oud 12-08-2008, 08:18
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Duivelaartje: ik denk dat je wel goed gehandeld hebt. Je kreeg een raar telefoontje en hebt dat doorgegeven aan je leidinggevende. Nu moet die het verder maar afhandelen. Wat doe je eigenlijk voor werk?

OT: ik ga zo weer voor een x aantal uur de ub in. Vandaag nog een dagje lezen en dan morgen typen. Ik maak me niet eens zo heel druk nu voor de verandering. Ik vertrouw er maar gewoon op dat ik genoeg gelezen heb en dat ik straks alles snel kan uittypen. (en het hoeft natuurlijk ook nog niet perfect te zijn, want ik heb nog tijd zat om het aan te passen ná deze deadline)
Oud 12-08-2008, 10:01
Verwijderd
Heb ik eindelijk de moed gevonden om te bellen, is hij er niet. Neem die telefoon nou op, potverdorie.
Oud 12-08-2008, 10:39
Verwijderd
Ik word hier zo schijtzenuwachtig van. Ik ga maar even een wandeling maken, denk ik.
Oud 12-08-2008, 11:12
Verwijderd
Met pijn heb ik mijn peru-weblog offline gegooid. Alles eerst op cd gebrand maar nu issie echt weg. Mensen kunnen er in de toekomst teveel vanaf halen. Dus dan dat laatste stukje ook maar weg. Nu de fotos nog. Dat vind ik nog veel erger. Maar het moet maar. Ik wilde dat hij ze nog kon zien. Tsja.
Oud 12-08-2008, 12:08
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Hij ziet het niet. (Mn vader, voor de verandering ). Hij ziet het gewoon echt niet, die connectie missen we. En dit is familie? Dit is niet wat ik ken van horen zeggen, wat familie hoort te zijn. Waarschijnlijk stel ik me aan maar het tijdstip leent zich niet voor logisch beredeneren. Het enige wat ik nu zie is dat ik moet huilen en dat het hem niets lijkt te doen, niet lijkt te raken.

Dring ik wel tot íemand door? Ik weet het niet. Ik ga nog steeds keer op keer de fout in, maar dat ik ook dingen leer wordt niet gezien. Terwijl ik die bevestiging juist zo nodig heb.. Ik huil maar door, slaap een nacht niet en probeer het weer opnieuw.

Ben ik nog steeds ziek? Zal ik ooit beter zijn? De littekens getuigen, geven me hoop en angst tegelijk. Ik ben eroverheen. Dacht ik.

Ik heb mn vriendje nodig. Aftellen, ademen, volhouden.. Bijt door de verwijten heen. Nog twee dagen.
Meisje, in zo'n situatie is het niet gek dat je steeds weer terugvalt in bepaalde dingen. En nee, dat is niet het teken dat jij nog steeds ziek bent, het is een teken dat er gauw eens iets moet gaan gebeuren in jouw thuissituatie. Dit kan gewoon echt niet goed voor je zijn. Nu niet en op langere termijn niet. *knuft*
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 12-08-2008, 12:22
Verwijderd
Ja maar misschien/waarschijnlijk ligt het aan míjn uitgangspunt, mijn perspectief, mijn verrote gedachtes. Waarom kan mn hoofd niet even uitgezet worden zodat ik alles op de automatische piloot goed doe.
Oud 12-08-2008, 14:05
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Men wat ben ik moe. Ik had denk ik ook wat eerder pauze moeten nemen, ipv. 3 uur achter elkaar door en dan een half uurtje pauze. En ik heb zoveel informatie en ik raak het overzicht een beetje kwijt en ik heb eigenlijk geen zin meer, maar het moét. En ik moet nog mega veel kopiëren en eigenlijk ook nog plaatjes scannen...pfft. En dan heb ik dus nog geen letter op papier. Nee, ik ben deze keer minder gestresst, echt wel.

*gaat koffie halen*
Oud 12-08-2008, 14:35
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Ja maar misschien/waarschijnlijk ligt het aan míjn uitgangspunt, mijn perspectief, mijn verrote gedachtes. Waarom kan mn hoofd niet even uitgezet worden zodat ik alles op de automatische piloot goed doe.
Tja, maar hoe kom jij aan je perspectief, uitgangspunt en verrotte gedachten? (ofwel hoelang doen je ouders al zo, ben je vroeger gepest zulke dingen) Zijn het op deze manier niet je ouders/familie die je onderuit halen, ervoor zorgen dat je idd ook gelooft dat je niets waard bent, niets voorstelt enz. Je ouders zouden ervoor moeten zorgen dat jij je beter gaat voelen als je je slecht voelt, er voor je moeten zijn als je ven niet meer kan, je het gevoel geven dat je een thuis hebt waar je veilig kan zijn en jezelf kan zijn. Het feit dat jij je rot voelt, zou er net voor moeten zorgen dat je ouders lief voor je zijn en er voor je willen zijn.Als ik het zo lees, doen jouw ouders net het tegenovergestelde.

Echt geloof me, ik wil je niets aanpraten maar dit is niet normaal, echt niet
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 12-08-2008, 15:09
Verwijderd
Vandaag een kamer bekeken, ik weet dat ik het moet doen maar ik vind het doodeng.
Oud 12-08-2008, 15:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet me uiterlijk oktober inscrhijven voor het conservatorium in Manchester. Ik vind het doodeng en ik ben nog helemaal niet goed genoeg en
Oud 12-08-2008, 15:57
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Jeeee alle uitslagen van m'n bloed waren goed
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 12-08-2008, 17:32
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Jeeee alle uitslagen van m'n bloed waren goed
Fijn!

OT: ben thuis om te eten, straks maar weer terug, nog heel even. Nog maar een kopieerkaart erdoorheen kopiëren en bedenken wat ik morgen ga typen.

En waarom mailt ze nou niet terug?
Oud 12-08-2008, 19:20
moon
Avatar van moon
moon is offline
Gister is er iemand voor de trein gesprongen, dat gebeurde 1 trein eerder dan de trein waar ik in zat....vandaag stond de rouwadvertentie in de krant. Een jongen die vandaag 19 zou worden...
Het doet me meer dan ik dacht dat het me zou doen. Ik kan het niet goed van me af zetten, het laat me niet los.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 12-08-2008, 19:27
Verwijderd
Oh nee Ze hebben de casa verkocht! Oh, wat erg! Niet dat iemand dat kan begrijpen, maar...ooh! Wat erg!
Oud 12-08-2008, 19:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*knuffel voor moon*


--------------------------------

ik zit braaf op mn werk, me rot te vervelen..
blegh
morgen vroeg mag ik weer *jeej*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 12-08-2008, 20:23
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Moe! Jammer dat het werken in ons ander filiaal voorbij is. Ik had het echt ff nodig om er weer lol in te krijgen maja.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 12-08-2008, 21:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het is lang geleden dat ik zo gejankt heb. Waar ben ik? Waar moet ik heen? Ik kan dit niet.
Oud 12-08-2008, 22:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik kom hier dan wel nooit, maar nu moet het even. Het gaat heel erg slecht mijn mijn lieve verzorgpaardje en ik ben bang dat ik haar kwijt ga raken. Ze is ziek en de dierenarts weet het ook niet meer. Ik ga kapot van binnen...

[edit]
Na een heel lang en heel moeilijk gesprek met de eigenaresse van het paardje hebben we besloten dat het echt niet langer zo kan, we kunnen haar niet langer laten lijden, het gaat steeds slechter met haar. Morgen is haar pijn weg...

Oh god het doet zo'n pijn, zo veel pijn.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 12-08-2008 om 23:50.
Oud 12-08-2008, 22:43
repelsteeltje
Avatar van repelsteeltje
repelsteeltje is offline
ik vier mijn nieuwe nickname van een undercover.
triple trouble with repelsteel, repelsteeltje, en repelsteeltjuh
__________________
Als op elk potje een dekseltje past, dan ben ik vast een weckpot. ©repel
Het waren goedkope werknemers van onder de evenaar. Daar is alles andersom.:y ©oezem
Oud 12-08-2008, 22:57
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Sorry voor het lange verhaal en het verpesten van de lay-out ofzo. Moet het even kwijt.

Gisteren ben ik begonnen bij mijn vakantiebaan. Drie weken fulltime werken en studieboekpakketten maken. Het baantje is pittig, maar het bevalt me best.
Er is alleen iets naars. Een collega van mij is een meisje waarbij ik op de middelbare school een jaar mee in de klas heb gezeten. In de vierde. Ik werd toen al drie jaar gepest, genegeerd, wat dan ook. Zij leek me in eerste instantie heel aardig. Vanaf dag 1 deed ze met haar beste vriendin echter mee met alle populaire kindjes. Ze lachte me uit, net zo hard dat ik het nog kon horen. Ze zei in de kleedkamer 'Dat het niet raar is dat E. geen vriendinnen meer wil zijn met haar, want wie wil er nou omgaan met iemand met zo'n rooie kop?' en negeerde me verder. Net als de rest van de gehele klas. Pijnlijk. Mensen nemen niet de moeite om je te leren kennen, maar besluiten gelijk om je stom te vinden. Vaak heb ik me afgevraagd waar het aan lag. Oké, ik was enorm onzeker, maar vind je het gek als je constant hoort dat je lelijk bent?

Ik ben nu een ander persoon dan vroeger, maar ik schrok enorm van deze confrontatie met het verleden. Het maakt het extra pijnlijk dat de persoon in kwestie me totaal negeert, met een enorm koude blik. Het maakt me razend, de woede borrelt door heel mijn lichaam. Veel mensen van de middelbare school negeren me. En het doet zo'n PIJN. Deze mensen hebben nooit de moeite gedaan om te kijken wie ik ben, en van VWO-ers zou je toch een bepaalde mate van intelligentie verwachten, zeker nu ze allemaal rond de 20 zijn. Waarom negeert ze me? Waarom raakt het me zo?

Ik voel me weer zoals vroeger. Zij symboliseert al het leed dat me is aangedaan. Misschien klink ik nu zeurderig. So be it. Het maakt me enorm boos dat ze me negeert, dat het haar niets doet en dat ze hoogstwaarschijnlijk niet beseft wat ik heb meegemaakt. Ik ben er duidelijk nog niet overheen. Ik wil haar vastpakken en heen en weer schudden. Ik wil haar toeschreeuwen en ik wil dat ze vóelt wat ik heb meegemaakt. Het maakt me woedend dat ik er jaren over heb gedaan om mezelf te accepteren, om mezelf niet lelijk te vinden en te beseffen dat ik een aardig, leuk en goed persoon ben. En ik ben er nog steeds niet. Nog steeds heb ik faalangst. Nog steeds ben ik erg negatief over mezelf en heeft dat zijn weerslag op hoe anderen met mij omgaan. Nog steeds ben ik bang dat anderen me stom gaan vinden. Hengel ik steeds naar acceptatie en bevestiging van anderen.

EN DAT IS HUN SCHULD.

Ik ben verdomme helemaal fucked up door die jaren en zij gaan gewoon vrolijk door, niet beseffend wat het met me heeft gedaan en het kan ze ook niet schelen. Eentje trekt zelfs een vies gezicht als ze me ziet. WAAROM? Wat doe ik verkeerd? What the fuck is dit zeg? Waar slaat dit op?

En dan haal je het ook nog in je botte, domme hoofd om me te negeren? Besta ik nog steeds niet? En het rare is, dat je me in principe best oké en aardig lijkt. Maar wat is dit voor een raar puberaal gedrag? Ik snap het niet. En het doet pijn. Ik huil en heb buikpijn. Het oud zeer is nog steeds niet verwerkt.

Ik hoop zo dat karma bestaat. Maar ik vrees van niet.
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Oud 12-08-2008, 23:51
Verwijderd
Ik ben, stiekem, best wel bang.
Oud 12-08-2008, 23:53
Verwijderd
Cethlion: herkenbaar, heel frustrerend.. Sterkte ermee, ik wou dat ik je goede raad kan geven, maar ik weet niets meer dan blijf alsjeblieft doorgaan met jezelf accepteren, je komt er echt wel.
Oud 12-08-2008, 23:53
Verwijderd
En heel veel sterkte aan Qimm, en aan snoopy.
Oud 13-08-2008, 08:18
Verwijderd
Dikke knuffel voor Qimm, is je vriendje een beetje een steun voor je?



Oh jemig wat een verrassing: ik werd wakker met een kutgevoel! Echt een uitzondering de laatste tijd, not.. Pfrt, aan de ene kant maak ik overal een zooi van en kan het me niets schelen, maar aan de andere kant doe ik wel mn best leuke dingen niet uit de weg te gaan en gewoon te doen en te genieten. Avonden met vriendje zijn erg fijn, zelfs als ik lekkere enge dingen heb gekookt. Maar continu in gezelschap trek ik niet, dat is te uitputtend. En zodra ik alleen ben, dan schiet t ook niet op. jegh, ik doe ook gewoon maar wat.
En ik wil )#($% mail of ik nou wel of niet kan studeren volgend jaar!
Oud 13-08-2008, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Ik moet me uiterlijk oktober inscrhijven voor het conservatorium in Manchester. Ik vind het doodeng en ik ben nog helemaal niet goed genoeg en

Doodeng is het zeker, maar heb je voldoende bevestiging dat je het aankan? Zijn er mensen om je heen die ( door kennis en ervaring ) zeker weten dat je het aankan? Als die namelijk zeggen dat je het kan, is het eng, maar dan moet je er ook maar op vertrouwen dat je het kan. Gaat lukken, het enige dat je moet doen is datgene wat je te gek vind om te doen.

Zet m op
Oud 13-08-2008, 08:39
Verwijderd
@Cethlion: ik kan me voorstellen dat ze zich nu geen houding weet te geven en daarom niks zegt.
Probeer de weg die je ingeslagen bent verder te gaan, laat je niet door een ander van je stuk brengen!

OT:
'k Heb vannacht voor het eerst sinds tijden weer eens een beetje goed geslapen !
Nu twijfel ik: hier blijven of naar m'n ouders gaan.
Eigenlijk zou ik vandaag wel even de stad in willen, maar met dit weer is dat ook niet echt leuk ofzo.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.