Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2005, 01:46
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-01-2005 @ 23:37 :
Sorry hoor, 'tante Juno', maar ik vind dat ze er nog heel goed vanaf komt. Mijn vriendinnen van 17 moeten het niet wagen om doordeweeks, dus als ze de volgende dag gewoon naar school moeten, tot 12 uur 's nachts bij een jongen thuis te gaan zitten. Bij een jongen waar ze nota bene amper 2 dagen iets mee heeft en die vader dus nog niet kent -dat is althans wat ik uit de openingspost op kan maken. Dat $issy dat al mocht, is op zich al heel wat. Dan komt ze twee uur (!!) te laat thuis. Ik vind het niet meer dan normaal dat papa kwaad is. Die man was natuurlijk doodongerust. Dan roept-ie dat ze haar vriendje niet meer mag zien. Over 2 dagen is de goede man natuurlijk allang bijgedraaid, maar dan moet dochterlief zich tot die tijd wel koest houden. Ik vind overigens dat $issy zich erg aanstelt met haar 'ik trek het echt niet meer' en ze komt dan ook over als een verwende puber. Geen gedrag dus om hier verder te stimuleren.
I agree.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2005, 07:10
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Myuki schreef op 18-01-2005 @ 22:21 :
Dus als jongen hoef je je niet aan afspraken te houden? En het is extra dom om te laat te komen als je een meisje bent?...

Je hoort mij niet zeggen dat een jongen zijn vriendinnetje niet naar huis mag brengen. Daar had jij het ook niet over.

dat je kan koken en je eigen kamer opruimt... daar ga gewoon ik vanuit bij een jongen/meisje van jouw leeftijd...
... Waar heb ik gezegd dat ik me niet aan afspraken hoefde te houden?...
Ik gaf alleen aan, dat ouders zich veel sneller (en nogal terecht mijns inziens) druk maken over hun dochter die ('s nachts in haar eentje) te laat thuiskomt, dan over hun zoon.
Daar komt nog bij dat ze die jongen pas 2 dagen 'heeft', een extra factor voor de ouders om een beetje voorzichtig te willen zijn. In mijn ogen is het behoorlijk coulant van haar ouders, dat ze überhaupt al meteen zo laat bij die gozer mag blijven en zij springt daar zo mee om... gelijk heeft die pa.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:36
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
$issy_1987 schreef op 18-01-2005 @ 13:53 :
Ik heb sinds 2 dagen een super leuk lief vriendje, maar nou was ik gisteren avond bij hem, en hebben we (onder andere) film gekeken, en we waren een beetje in slaap gevallen. Daardoor kwam ik pas rond kwart voor 2 's nachts thuis, terwijl ik rond 24.00 uur had gezegt. Natuurlijk ook wel erg stom van mezelf Maar mn vader was woedend, en hij heeft me zo'n alles wat leuk is verboden :@ Inclusief mn vriendje hij zei: Geen vriendjes meer!! Nou lekker! Maar ik ga niet mn vriendje aan de kant zetten omdat 'paps' er geen zin in heeft!! Maar hij was zo super kwaad, en ik weet dat het geen zin heeft om ertegenin te gaan, maar ik wil mn vriendje gewoon blijven zien. Kan iemand mij please raad geven, want anders trek ik het echt niet meer!!!

Kusjes, Zeeeeeer ongelukkig meisje
laat je adopteren
__________________
JE MOEDER!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 19:55
RoB!N
RoB!N is offline
Naja je hebt wat fout gedaan, en mijn ma is ook altijd dik pissed als ik een kwartier ofzow te laat ben voor het eten, maar dat draait heus wel bij

Verder als ze je thuis wil houden fucking iritant gaan doen totdat ze je niet meer kan zien en ze je liever ff niet ziet. Gewoon overdreven aardig gaan doen

Verder heel aardig voor ze zijn draaien ze eerder bij hoewel ze wel zien dat er een reden achter zit
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 19:56
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Strenge ouders dan, mijn ouders maken het niet veel uit hoe laat ik thuiskom, ze zouden het wel fijn vinden als ik liet weten waar ik was.

Het is mijn eigen verantwoordelijkheid om op tijd op mijn afspraken te komen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zusje niet uit kunnen staan
Denise_kaas
23 26-05-2013 22:05
Verhalen & Gedichten Wat ik droom wanneer ik waak.
Pantoufle
7 13-08-2005 15:21
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten *verhaaltje*
*~Angel~*
192 24-08-2004 17:54
Psychologie Uit huis geplaatst en het gaat helemaal niet goed...
metallica
27 30-05-2004 19:25
Psychologie Hoe kom ik hier uit
Nena21
141 11-03-2002 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.