Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2009, 17:42
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
'k Heb een Sitecom router, en soms doet draadloos het wel, en soms niet... (meestal niet)

Iemand een oplossing? Ik heb al gegoogled, maar van de gegeven antwoorden snap ik meestal niks.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2009, 20:29
Verwijderd
Wat meer info zou welkom zijn.
- Welke Sitecom router heb je?
- Welke firmware draait die?
- Wanneer treedt het probleem op (at random of wanneer je bijv. keihard download ofzo)?
- Doet het probleem zich alleen voor bij het draadloze gedeelte, of ligt de routering van het bedrade deel ook plat op het moment dat draadloos het niet (goed) doet?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 12:54
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Ik heb hier ook een klein routertje (WL160 v.1) van Sitecom draaien met gelijkaardige symptomen: heb redelijk recente firmware (ben niet exact gaan checken, maar heb een tijd geleden een update gedaan omdat mijn Wii er niet mee wou samenwerken). Anyhow; ik heb hier ook nog geen oplossing voor gevonden; het enige wat min of meer helpt, is als hij moeilijk begint te doen, dat routertje even zonder stroom zetten en dan opnieuw beginnen; want bij mij houdt hij het vaak een paar weken in orde en dan plots begint het moeilijk doen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik die router enkel als switch gebruik, dus niet echt standaardgebruik van dat onding.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.