Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2009, 14:23
De_fotograaf
De_fotograaf is offline
Outlook express meld dat ie de host mail.ziggo.nl niet kan vinden, volgens de handleiding moet het wel kloppen.
ligt dit aan mij of aan ziggo ?

sorry ik heb NET internet hier
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2009, 15:09
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
In dit document lees ik dat de inkomende server pop.ziggo.nl is en de uitgaande smtp.ziggo.nl.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 22:19
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
9 van de 10 keer als outlook aan het zeiken is, is het een kwestie van de account verwijderen en opnieuw aanmaken.
Controleer even of je 100% zeker de juiste server hebt, zo ja account eruit donderen en opnieuw aanmaken.
Hou wel belangrijke gegevens bij de hand zoals gebruikersnaam en wachtwoord enzovoort
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 11:57
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
9 van de 10 keer als outlook aan het zeiken is, is het een kwestie van de account verwijderen en opnieuw aanmaken.
Controleer even of je 100% zeker de juiste server hebt, zo ja account eruit donderen en opnieuw aanmaken.
Hou wel belangrijke gegevens bij de hand zoals gebruikersnaam en wachtwoord enzovoort
In dit geval is het gewoon een onbestaande server in de configuratie; dus verwijderen heeft helemaal geen zin.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 15:37
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
In dit geval is het gewoon een onbestaande server in de configuratie; dus verwijderen heeft helemaal geen zin.
Citaat:
volgens de handleiding moet het wel kloppen.
Ik ga gewoon braaf uit van de openingspost
Daarnaast zeg ik ook vrij duidelijk dat het wel belangrijk is om 100% zeker te weten dat je de juiste server gebruikt.
Het verwijderen van de account is meer een algemene tip, aangezien zo ongeveer iedereen die outlook gebruikt op een gegeven moment wel tegen een soortgelijk probleem aanloopt dat nergens vandaan komt maar puur is dat outlook de account corrumpeert (bij gebrek aan een betere term).
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 16:31
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Ik ga gewoon braaf uit van de openingspost
Daarnaast zeg ik ook vrij duidelijk dat het wel belangrijk is om 100% zeker te weten dat je de juiste server gebruikt.
Het verwijderen van de account is meer een algemene tip, aangezien zo ongeveer iedereen die outlook gebruikt op een gegeven moment wel tegen een soortgelijk probleem aanloopt dat nergens vandaan komt maar puur is dat outlook de account corrumpeert (bij gebrek aan een betere term).
Ik had de genoemde servers eens opgezocht (proberen te bereiken), en wat in de post van Tochjo staat, zou volgens mij moeten kloppen, dus leek het probleem me al opgelost (of oplosbaar zonder dat er accounts zouden moeten sneuvelen).

Ik geloof best dat van die drastische aanpakken wel werken, maar het lijkt me nogal stom als hij zijn account met mogelijk een hoop mails in verwijdert terwijl het perfect zo op te lossen zou moeten zijn.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 18:02
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Het verwijderen van een account is alles behalve drastisch en er gaan ook geen mails mee verloren hoor

Het is een minuutje werk, alle mail blijft bestaan en 99% van alle outlook problemen zijn ermee opgelost.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26.