Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2002, 08:40
>.Tenshu.<
>.Tenshu.< is offline
Hoihoi,

kheb sinds een paar dagen geleden weer een lief (van op ne fuif). tis een vree lief en mooi meiske, en ze woont nie ver van mij, dus da kan nie echt een probleem zijn.

maar kben gisteren bij aar thuis geweest, en kwas lijk veel minder ontspannen dan dak normaal ben bij mijn lief.

ister een manier om, zonder drank, gewoon op niets te pijzen en ontspannen over te komen? Want ik denk altijd te veel aan vanalles, en bij haar nu is da nog veel erger dan normaal.

Thanks!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2002, 09:03
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Jeezus, jij bent een Belg

In ieder geval raad ik je aan gewoon af te wachten. Er zijn wel middeltjes om niet al te gespannen te zijn, zoals je concentreren op je ademhaling. Maar het is normaal dat je een beetje gespannen bent, zeker als je voor de eerste keer bij haar thuis komt. Vanzelf word dat straks allemaal wat gemakkelijker.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Jeezus, jij bent een Belg
Alle, je ga ni vervelend doen he?

Maar ze heeft wel gelijk, het is gewoon wennen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 11:29
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Jeezus, jij bent een Belg
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 11:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Jeezus, jij bent een Belg

dat viel mij ook al op ja. sommige belgen zijn nog wel te volgen, maar dit was wel ff vaag lezen hoor

ik ben ook altijd heel gespannen bij mijn nieuwe vriend thuis ofzo. en dat duurt bij mij altijd wel een maand ofzo voordat ik gewend ben. wat je er tegen kan doen weet ik niet, dat zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 11:58
>.Tenshu.<
>.Tenshu.< is offline
Speciaal voor jullie: vertaling uit Vlaams!

Ik heb sedert een aantal etmalen opnieuw een partner (verkregen op een partij). Het blijkt een ontzettend lief en mooi meisje te zijn, en ze woont niet onoverkomelijk ver van mij, dus dat kan niet echt een aanleiding tot potentiële problemen zijn.

Maar ik heb 's anderendaags een bezoekje gebracht aan haar woning, en ik betrapte mezelf erop dat ik veel minder gerelaxeerd was dan gewoonlijk.

Welnu dan, bestaat er een handelswijze om, zonder dat men zich moet verdiepen in de geneugten van alcoholische dranken, je verstand op nul te zetten en ontspannen over te komen? Want ik stort me altijd te veel op een reflexief bestaan, en bij haar blijkt dit obstructief denken nog veel erger dan normaal.

Dank bij voorbaat
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 12:10
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Hahahah ik denk dat mensen het beter in het Vlaams snappen hoor Maar daar gaat het niet om. Ik denk dat je gewoon even aan elkaar moet wennen omdat je elkaar nog niet zo goed en lang kent. Dan is het vaak in het begin een beetje wennen. Ik denk dat het wel goedkomt allemaal hoor
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 12:38
>.Tenshu.<
>.Tenshu.< is offline


Ik had met haar afgesproken voor een of ander concert in het stadspark vanavond.

Ik vroeg: waar en wanneer gaan we afspreken?
Zij: pfff.... ik ga u daar wel ergens zien

Ik ebbet gevoel dat ik hier echt iets verpest heb...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 15:09
casey
casey is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Jeezus, jij bent een Belg
Hij bijt heus niet
Ik daarentegen...
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 15:25
Poepeke
Poepeke is offline
just be yourself!
das echt wel normaal as ge gevoelens hebt voor iemand da ge u ni goe kunt ontspannen mor als ge der gewoon ies met haar over babbelt dan kan da misschien al wa beteren hé.
of ge moet er ni per se over babbelen, gewoon u eigen zijn dan komt da allemaal wel inorde.
__________________
See, when I get the strength to leave, You always tell me that you need me and I'm weak cause I believe you and I'm mad because I love you
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 16:20
Verwijderd
Citaat:
&gt;.Tenshu.&lt; schreef:
Speciaal voor jullie: vertaling uit Vlaams!

Ik heb sedert een aantal etmalen opnieuw een partner (verkregen op een partij). Het blijkt een ontzettend lief en mooi meisje te zijn, en ze woont niet onoverkomelijk ver van mij, dus dat kan niet echt een aanleiding tot potentiële problemen zijn.

Maar ik heb 's anderendaags een bezoekje gebracht aan haar woning, en ik betrapte mezelf erop dat ik veel minder gerelaxeerd was dan gewoonlijk.

Welnu dan, bestaat er een handelswijze om, zonder dat men zich moet verdiepen in de geneugten van alcoholische dranken, je verstand op nul te zetten en ontspannen over te komen? Want ik stort me altijd te veel op een reflexief bestaan, en bij haar blijkt dit obstructief denken nog veel erger dan normaal.

Dank bij voorbaat
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 16:54
lake bodom
lake bodom is offline
kost tijd denk ik
ik kende me vriendje, al 1.5 jaar ofzo, voordak met hem kreeg, we hadden daarvoor wel paar keer afgesproken toen wask ook heel gespannen, en wist niet wak moest zeggen..
maar is nu heel anders dus...
gewoon wachten, komt vanzelf goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
Lifestyle Make my day
Verwijderd
500 12-01-2008 15:57
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Liefde & Relatie kan iemand die vaak is vreemdgegaan, nog ooit een monogame relatie krijgen?
Optima
160 17-07-2005 14:39
Verhalen & Gedichten Barbecue, het is dan ook zomer.
Millroy
41 02-09-2004 18:27
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.