Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2007, 20:19
Verwijderd
klikkie

Advertentie
Oud 21-04-2007, 20:25
Verwijderd
me voet ligt weer eens open
Oud 21-04-2007, 20:29
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
blegh ik voel me vet
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-04-2007, 20:40
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
ik voel me goed
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Oud 21-04-2007, 21:41
AmieSansDeNoir
Avatar van AmieSansDeNoir
AmieSansDeNoir is offline
@sagana:

aahw wat een onwijs zielig verhaal
sterkte.
__________________
I'm floating on air.
Oud 21-04-2007, 21:54
Verwijderd
haha
de bussen staken, ze rijden maar 4x per dag nu.
zucht
ik ben bozig & prikkelbaar en er is niemand die ik ken, die me psygisch aankan.
Oud 21-04-2007, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Faded-Away schreef op 21-04-2007 @ 19:22 :

Wie woont er hier op kamers? Hoe voelde jij je toen je er net was? Aardige mensen/snel op je gemak voelen/verlangen naar huis?
Ik woon wel op mezelf, is dat voldoende?
In het begin zat ik vrijwel elke week wel een paar dagen bij mijn ouders (bleef daar ook regelmatig slapen), maar ik ging al vrij snel samenwonen...toen ging ik nog twee dagen/één nachtje in de week naar mijn ouders, tot we een kat kregen...toen ging ik er één of twee keer per week overdag naar toe en soms wilde ik opeens meteen naar mijn ouders en '(t)huis'. Pas na een paar jaar had ik dat niet meer...we zijn inmiddels twee keer verhuisd en dit is nu echt mijn thuis en het huis van mijn ouders het huis van mijn ouders.
Oud 21-04-2007, 23:21
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@ Saganah, echt vreselijk van je katje!! Ik val een beetje in herhaling, maar ik vind het ook echt heel erg voor je!!! Een hele dikke knuffel van mij en veel sterkte!

ot:Ik heb mijn gevoel helemaal uitgeschakeld, lijkt het wel. Bij Altrecht praat ik niet echt meer. Ik schrijf geen dingen meer op, ik teken niet meer. dit is niet goed Misschien kan ik niet meer Ik snap het niet...
Want van binnen wil ik zo graag dat deze mensen mij helpen, dat ze mijn vangnet zijn, en dat willen ze, maar ik wijs ze keihard af.

Vorige week donderdag was ik bij de huisarts, ze is ontzettend aardig en houdt toch gepaste afstand, dat is goed.. Ze maakte zich alleen zorgen,omdat.. ik niet meer vertelde wat er was, wat er in mijn koppie omging. Ze wilde een afspraak voor afgelopen week, om te praten en ze moest sowieso nog een paar hechtingen verwijderen..
Ik kon het niet, ik heb de hechtingen zelf verwijderd (wel netjes zoals ik dat in de opleiding heb geleerd). En nu voel ik me schuldig. Nu zal ze me wel naar een andere huisarts sturen (want eigenlijk woon ik nu tever weg om nog bij haar te blijven, maar ze zag wel in dat wisselen nog niet zo''n goed idee was)Ik weet niet wat ik moet doen. Ze zal zelf niet bellen, want ze heeft t druk genoeg. en vindt mij dus vast niet zo belangrijk

Ook heb ik donderdag een afspraak bij de psychiater van Altrecht, iemand die ik immidels al een hele tijd ken, en ik voelde me altijd wel goed in een gesprek bij haar, nu kan ik niet omdat ik naar school moet, maar ik twijfel of ik wel moeite wil doen om de afspraak te verzetten.
hmm, waar ben ik toch mee bezig
Oud 21-04-2007, 23:30
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Hehe, eindelijk weer eens een zaterdagavondje voor mezelf. Heb er van genoten.
Oud 22-04-2007, 00:30
kroot
kroot is offline
wat bof ik toch met mijn werk.
Morgen ga ik mijn broek ophalen in de stad, en het wordt warm!!
Oja en ik vergeet elke keer een opdracht te doen.
Oud 22-04-2007, 00:35
Verwijderd
een beetje chatten is altijd leuk
en ik wist niet dat een 12 jarige zó ontzettend volwassen een goed gesprek kon voeren. jeetje.
nu ben ik weer blij weer wat nieuws geleerd
Oud 22-04-2007, 01:23
Verwijderd
Op het werk ging het hartstikke goed vandaag . Verder voel ik me ook wel goed, ik heb alleen weer last van mijn knie gekregen. Hopelijk is het morgenw eer over. Ja en morgen moet ik heel hard huiswerk gaan maken en leren. Eerst maar eens goed slapen, hoewel ik daar helemala geen zin in heb.
Oud 22-04-2007, 08:19
Verwijderd
@ Sagana: dikke knuf! Het is altijd kut om je huisdier kwijt te raken, maar op deze manier is nog eens extra erg

OT:
Gister terrasje met mijn beste vriendin en ik weet weer waarom zij mn beste vriendin is. Dinsdag ging ik eten met een andere goede vriendin en er was nogal veel gebeurd de afgelopen tijd. Het verschil in reactie tussen die twee was wel heel typisch. Fijn dat mijn beste vriendin me altijd steunt. Ze is het niet altijd met me eens, maar ze wil het beste voor me, hoe dan ook. Dat is lief
En mijn ongeveer beste vriendje heeft het uitgemaakt met zn vriendin en ik vind het zielig maar doordat de situatie nu nogal vreemd is kan ik er niet echt voor m zijn. Heb m wel gesmst dat als ie me nodig heeft, ik er wel ben.

En verder was ik gister enorm sago, want ik ging kleren passen en dat moet ik nog niet doen want ik pas niet in de broeken van die stomme vero moda/only. Nou ja, in 1 broek pas ik wel, maar die heb ik al en die is te groot. maar die broek een maat kleiner is te klein, want mijn broek is al uitgelopen. En ik vind het stomstomstomstom. Ik wil ook gewoon leuk kleren kunnen kopen

Edit: Ha! al -11 kilo ondanks het uit eten gaan. wrsch dankzij het vele wandelen met dit lekkere weer

Laatst gewijzigd op 22-04-2007 om 09:09.
Oud 22-04-2007, 08:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo. Lekker begin van de dag. Is het mijn schuld?
Oud 22-04-2007, 10:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Het is mooi weer, yeah!

Zometeen bij mijn zusjes gaan kijken met dansen. Ik ben benieuwd. Vandaag ook nog feest, omdat mijn broer 18 jaar is geworden. En een ander vriendinnetje is ook nog jarig. Leuke dag!
Oud 22-04-2007, 10:25
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Heb ik net mijn spullen ingepakt, ben ik nog een aantal dingen vergeten. Niet echt iets belangrijks (sportschoenen omdat we in de ochtend gaan rennen en ik zou spekkies enzo meenemen), dus dat moest er nog in. Dus mijn ouders doen dat in mijn tas, maar ik vond dat ze het niet goed deden want de spullen die ik het eerste nodig zou hebben, kon ik nu niet bij (natuurkundeboeken enzo, en die zou ik nodig hebben nog voordat we kamers hadden, dus daar moet je wel makkelijk bijkunnen). Nouja, ik weet niet eens goed waarom, maar toen was mijn vader boos omdat ik het niet goed had ingepakt en alleen maar commentaar leverde en toen heeft hij al mijn spullen uit mijn tas gegooid. Toen was ik boos, ook omdat hij met mijn rekenmachine gooide. Maar niet alleen daarom, hij moet niet met mijn spullen gooien. Dus toen was hij boos op mij en mijn moeder ook. Dus deed ik boos terug. En nu is er dus ruzie en zit ik hier boven op mijn kamer te huilen. Het kan ook nooit normaal gaan hier. En ik mag natuurlijk weer niet zeggen dat het niet normaal is om met spullen te gooien. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik geen klap heb gekregen, want eigenlijk was ik wel bang voor mijn vader. En mijn moeder volgens mij ook, want toen hij met de hond ging lopen (hij was nog in de keuken) en mijn moeder zei dat het mijn schuld was, en ik zei dat het zijn schuld was want ik gooide niet met spullen, toen werd ze boos op mij omdat het niet zijn schuld is.
En nu wil ik eigenlijk wel weg, maar ik wil ook weer niet weg maar ik wil niet hier blijven. En de laatste keer dat ik zo erg heb gehuild om ruzie thuis (dat mijn vader echt boos op mij was), is zo lang terug dat ik het niet meer weet. De laatste keer dat ik zo erg heb gehuild om iets (dus tv programma's en verhalen tellen niet mee, want daar wil ook nog wel om hulen), is ook heel lang terug. En nu zie ik er niet uit, allemaal vlekken in mijn gezicht. Maar ik moet wel over 40 minuten weg en een beetje leuk gaan zitten doen. Ik snap nu pas hoe mijn zus zich voelde thuis.
Ik heb het gevoel dat ik naar huis wil, maar daar ben ik al.

Nouja, ik ga maar wat van proberen te maken. Ik ben moe en nu ben ik dus boos en verdrietig en huilerig. Ik hoop dat dat overgaat, anders zit ik vanavond te janken.
Ik wil gewoon slapen. Ik wil nu niet denken, ik wil me nu gewoon veilig en vertrouwd voelen in mijn kamer, in mijn eentje. Ik wil kunnen huilen als ik dat wil, ik wil kunnen lachen als ik dat wil. Ik wil nu niet verplicht dingen doen. Ik wil nu niet met andere mensen zijn.
Nu snap ik pas waarom mijn zus zich ooit heeft gesneden. Ik snap het nog steeds niet helemaal, maar nu is er een stukje begrip gekomen. En bewondering, want ik zie niet hoe ze dan al die tijd zo sterk is gebleven. Maar nog steeds heb ik onbegrip, want in die tijd heb ik de situatie thuis nooit zo erg gevonden.

Ik vind het nu stom dat ik het eten weer in de kast heb gelegd, dat neem ik zo nog snel mee ookal mag het misschien niet meer. En shit, ik had nog willen eten voordat ik wegging maar ik neem wel een koek mee want ik ga pas vijf minuten voor vertrek naar beneden.

Kutzooi. Ik zie er echt niet uit. Hopelijk ziet niemand het, en anders pas het vriendinnetje dat we het laatste ophalen want daar kan ik het misschien tegen vertellen.

Komt mijn vader net naar boven, en doet hij alsof er niks aan de hand is. Oke, misschien reageer ik overdreven want ik huil nog steeds, maar dat komt door alles bij elkaar. De bezorgde vader uithangen met dat ik nog moet eten voordat ik wegga. Ik heb maar gezegd dat we daar nog eten.

Nu ga ik mijn gezicht een beetje beter maken. Het is een lange, warrige post geloof ik, maar dan kan ik er maandag rustig op terugkijken en over na denken. Nu kan het niet, want ik moet het vrolijke meisje gaan spelen.

Fijne zondag allemaal. Ik ga nu het hele weekend natuurkundesommen maken en maandag ben ik weer terug.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 22-04-2007, 10:32
Verwijderd
ik ga NU mn wiskunde proberen te snappen en zelf kunnen toepassen, nadat ik hoestdrank heb gevonden. *bluh, ik wor al misselijk alsk aan hoestdrank denk*

en er komt nog steeds vocht uit mn blaar, en hij is drie keer zo groot minstens als de vorige, maar ik wil dinsdag gewoon trainen, en donderdag en vrijdag ook en zaterdag wedstrijd!

owja. en ik ga een trui zoeken want ik heeft het koud.
Oud 22-04-2007, 10:50
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
bah, ik voel me niet lekker en ik moet dit verdomde vak halen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Ads door Google
Oud 22-04-2007, 11:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Gatsie natuurkunde. Ik heb al 1 examen gemaakt zonder te leren. Veel dingen wist ik echt niet, dus nu lees ik alle stof maar weer eens door in de examenbundel. Straks nog een examen maken en hopen dat ik meer snap.

Vanavond nog diagnostische toetsen biologie maken, vanmiddag engels oefenen met vriendinnetje en ook nog Renaissance leren van muziek. Oef.
Oud 22-04-2007, 12:41
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 22-04-2007 @ 01:35 :
een beetje chatten is altijd leuk
en ik wist niet dat een 12 jarige zó ontzettend volwassen een goed gesprek kon voeren. jeetje.
nu ben ik weer blij weer wat nieuws geleerd
ik wil je niet uit de droom helpen hoor.. maar er zitten steeds vaker oudere te chatten die doen als of ze 12 zijn..
maar goed dat was ff offtiopic
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-04-2007, 12:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pff gister opgepast van half 8 tot 12 uur..
moest die plagen op bed leggen (dat is verre van gemakkelijk, zelfs de ouders hebben er moeite mee!)
maar goed.. toen ze lagen eindelijk ff gezeten, bek af..
tv gehangen en thuis meteen naar bed.. zo moe..
net weer inslaap gevallen in de zon buiten.. great
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-04-2007, 13:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Whaaa ik voel me zo goed
M'n ouders zijn op vakantie, m'n broer bij z'n vriendin: het huis voor me alleen. Heerlijk die vrijheid, die verantwoordelijkheid voor wat er wel of niet gebeurt in huis.
En gister uit geweest met de jongeren van m'n werk. Het was zoooo vet. Heb met m'n manager staan dansen, omg, dat wordt echt grappig als ik dinsdag weer moet werken
En iedereen stond versteld van me. Ik werd gezien als dat rustige brave meisje, nou dat is er vanaf. Terwijl ik de enige nuchtere was. Hupppa, dubbel gestegen in achting. Omg zo cool
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-04-2007, 14:17
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Zo, vandaag 2,5 uur besteed aan medisch rekenen. Nou.. ik snap nu in ieder geval hoe je moet berekenen hoeveel zuurstof er nog in een zuurstiofcillinder zit, en ik snap nu tenminste die infuussnelheden/druppelsnelheid
Maar die stomme concentraties zijn nog wel lastig zeg..
Naja, van de week maar weer mee verder, ik ben al lang trots dat ik het heb gedruft om het boekje te openen,want ik zag er zo tegenop.
*trots is*
Oud 22-04-2007, 14:19
Verwijderd
Hmm. Bah rot week gehad. De week ervoor ging, maar die week daarvoor was weer rot. Mijn mentor is op de hoogte gesteld van mijn 'problemen'. Hij schrok zich rot zij hij. Hij wist het echt niet. Hij dacht echt dat ik lekker in mijn vel zat, en dat alles prima ging. Niet dus. Mijn 'psycholoog' ( Is ze dat? ) heeft hem dus de grote lijn verteld. Hij vroeg aan haar of ik bordeline had, maar dat was zeker niet het geval. Toen schrok ik toch wel even toen hij dat vertelde.

Mja, Ik wou niet doorgestuurd worden naar jeugdzorg. Ik was bang dat ik in die sfeer terecht kwam. Iig gaat nu de schoolcounselor met mij praten. Ik weet het moet positief denken, waar is in vredesnaam mijn wilskracht gebleven, en mijn optimisme? Ik moet gewoon vrolijk meedoen, niet zoveel nadenken, en met leeftijdsgenoten optrekken. Was het maar zo gemakkelijk
Oud 22-04-2007, 14:26
Verwijderd
Ik voel me wel goed vandaag, iets té relaxt eigenlijk want ik moet nog veel doen. Met mijn knie gaat het helaas nog niet beter. Gelukkig kan ik wel nog normaal lopen, alleen traplopen en fietsen is een probleem, maarja. Even kijken hoe het gaat en anders maar naar de fysio.
Advertentie
Oud 22-04-2007, 15:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Alles gedaan wat moest vandaag (behalve douchen, maar dat doe ik zo want ik zit onder de verf), vriendje is lief en het weer is mooi. Jaja, het is mogelijk.

Jammer dat ik zo alweer naar huis moet, maar hij komt dinsdagavond naar mij dus het leven blijft mooi.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-04-2007, 15:07
moon
Avatar van moon
moon is offline
@sagna: ah jeetje, wat en verhaal. Het lijkt me vreselijk om je kat zo te moeten vinden. Sterkte en knuff.

ik ben ziekjes. Ik ben echt nooit ziek en nou is het warm...en dan ben ik een beetje ziek...loop de hele tijd te niesen enz. nou ja, gaat wel weer over. Vermoeidheid is in ieder geval weg, ik heb vandaag tot 1 uur uitgeslapen
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 22-04-2007, 15:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 22-04-2007 @ 15:17 :
*knipt*
ook trots is op dolce..
ik weet hoe klote die dingen zijn.. en dat je je papiertje medisch rekenen moet hebben en in de praktijk het veeeeeel makkelijker is
en dat je zonder concentratie echt moet bikkelen..

je hebt alle reden om trots te zijn!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-04-2007, 15:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
klote klote klote rug..
morgen stukje lopen.. zucht,
vroeg op, stuk lopen, met deze rug wordt het niet echt grappig
maar het moet
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 22-04-2007 om 16:06.
Oud 22-04-2007, 15:20
Verwijderd
Terug uit Schotland! En damndamn, het was zo gaaf. Ik ben helemaal verliefd op het land en op de taal, en ik heb er mensen leren kenenn en dingen geleerd, en das euh ja gaaf dus. <333
Oud 22-04-2007, 15:22
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Bedankt voor alle lieve reacties! En ja, het was idd vreselijk om haar zo te zien...

Ik ben er gisteren dus achtergekomen dat onze buurvrouw, tevens de tante van mijn papa, haar heeft zien liggen. Ze ging met haar hond wandelen en zag haar liggen, ze kwam langs dezelfde weg terug en zag haar opnieuw, alleen was ze een beetje opgeschoven ofzo. Ze wist zelfs te vertellen dat Kyra iets had aan haar oog en op haar hoofd.
Ik ben razend kwaad, en dat is nog zacht uitgedrukt. Ik haat het klotemens vanuit het diepste van mijn lijf. Het is nooit een aangenaam mens geweest, maar ik deed altijd gemaakt vriendelijk tegen haar (behalve vorige week ofzo toen ze m'n vader beledigde), gewoon omdat ik iemand ben die niet houdt van ruzie. Maar dit, dit is te veel. Dit is de druppel.
Binnenkort zal ze hier nog wel eens binnenkomen, met haar schijnheilige kop. Dan vraag ik haar eerst wat er exact gebeurd is, en dan zeg ik dat ze hier niet meer hoeft te komen. Ik kan het niet aan om haar nog bij ons thuis te zien. Ik heb Kyra gezien, heb het arme dier zien lijden, en het besef dat dat lijden een halve dag minder lang had kunnen duren als zij ons had gewaarschuwd (is een telefoontje dan zoveel moeite?), doet pijn. Veel pijn. Mijn vader geeft me groot gelijk.
Met mijn grootouders hebben we er ruzie over gehad. Zij wonen hier ook bij (zij wonen beneden, mijn vader boven, ik voorlopig beneden omdat mijn kamer boven nog niet af is) en: "maar het is familie, en ze woont naast ons, jullie willen ruzie met iedereen of wat?"
Néé, helemaal niet, want dat ligt niet in mijn karakter. Maar wat zij gedaan heeft, kan ik nooit van m'n leven vergeten of zelfs maar vergeven. Ik zie Kyra nog liggen...
Ik snap haar niet, het is een zogenaamde "dierenvriend", heeft zelf een hond en een kat. Hoe kan je dan zo'n dier gewond en lijdend achterlaten zonder de eigenaar te waarschuwen, als je weet van wie het is?
En het is toch begrijpelijk dat ik haar niet meer bij ons thuis wil?
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 22-04-2007, 15:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Gister vroeg naar bed gegaan, word nu uit mezelf om een redelijke tijd wakker... maar ben nog wel moe, tentamen komt er weer aan, zal er ook mee te maken hebben en had een drukke week... Komende week leuke dingen, kort, lekker rustig, veel vrij, maar veel leren helaas.

Vandaag iig vast 1 week geleerd. Het was niet veel, ook niet lang geleerd, maar iig het minimale gedaan wat ik wilde, het begin is er, na 3 weken zonder enige motivatie iets te doen...

Nu snijzaal voorbereiden, komt een chirurg en we moeten allerlei vaten prepareren, dus dan moet je erg goed weten hoe ze lopen en waar ze liggen, iemand moet nog onderzoek doen, dus als wij die vaten (per ongeluk) doornemen, kan ie dat niet meer...

Vanavond lekker rustig avondje. Hopelijk komt ie online. Ik wil gewoon voortgang, hem leren kennen, maar vooral dat hij mij leert kennen en nieuwsgierig wordt en hopelijk keer wil afspreken... tijd zal het leren.

Gister hele dag in de zon. Beetje verbrand in m'n gezicht. M'n kindjes hebben het goed gedaan. Helaas zelf verloren, maar nu is de druk er gelukkig beetje af.

Hopelijk deze week het cijfer. Ik wil het weten, ik wil eindelijk die zekerheid, eindelijk boeken, weten dat we samen op vakantie gaan... dan kan eindelijk de voorpret beginnen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-04-2007, 18:58
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Sagana: Sterkte zeg, ik kreeg er echt kippenvel van. Ik heb zelf een kat en zou serieus echt flippen als ik hem zo zou zien. Over je oudtante/buurvrouw heb je mijns inziens echt gelijk, ik zou net zo goed furieus zijn en me niet kunnen inhouden.
Sterkte!

OT: Het gaat ongelofelijk kut hier. Mijn vader ligt zwaar depressief in zijn bed, is doodziek, ik trek het niet meer maar moet eigenlijk aan school werken. De tranen staan in mijn ogen, ik wil niet meer, ik wil niet meer. Al die problemen altijd. Dan ben je zelf niet meer depressief en dan denk je het gehad te hebben, dan nog steeds al die problemen... Ik trek het echt niet meer. En we hadden al uitstel voor school. Klotezooi. Maar nu lukt het toch niet meer.
Mijn vader ligt in bed en wil niets meer. En ik snap het zo goed, maar tegelijkertijd haat ik het dat hij zich zo zwak opstelt. En dan moet ik weer denken aan toen, aan toen hij zei dat ík een zwakkeling was, dat ik Godverdomme moest vechten voor mijn leven. Waar zijn die woorden gebleven, pappa? Kun je er niet zelf naar luisteren? Ik trek het echt niet meer.
Oud 22-04-2007, 19:05
moon
Avatar van moon
moon is offline
hele discussie met mijn moeder over die stage, ben boos naar boven gelopen. ik ga een groot feest geven als ik eindelijk uit die hel van een stage verlost ben. pffff.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 22-04-2007, 19:20
Verwijderd
@Nienna*
zeg dat eens tegen je vader. Ook al ben jij depressief geweest (dat maak ik op uit je post) dan hoeft dat niet zo te zijn dat als hij dat heeft dat je daar niks van mag zeggen. Je weet natuurlijk hoe t is, maar ook jij hebt er last van en draagt dat allemaal mee. zeg t maar als ik fout zit
sterkte *knuf*
Oud 22-04-2007, 20:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, ik ben opeens zo misselijk. Komt vast door die hoofdpijn vandaag, terwijl ik tóch ben doorgegaan met leren.

Nou heb ik nog veel te weinig natuurkunde geoefend vandaag. En zelfs biologie vind ik nog af en toe lastig en morgen mondeling! Aagh.. Maar het is beter dat ik nu stop en straks in bed nog wat doorlees en morgenochtend als opfrisser. Kan ik 's middags de hele middag natuurkunde doen.

Ads door Google
Oud 22-04-2007, 20:35
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 22-04-2007 @ 19:58 :
@ Sagana: Sterkte zeg, ik kreeg er echt kippenvel van. Ik heb zelf een kat en zou serieus echt flippen als ik hem zo zou zien. Over je oudtante/buurvrouw heb je mijns inziens echt gelijk, ik zou net zo goed furieus zijn en me niet kunnen inhouden.
Sterkte!
Ja ik ben niet echt geflipt maar gewoon beginnen huilen, ik was wel een beetje in shock ofzo, ik kan het niet omschrijven. En totdat m'n vader er was (hij moest van z'n werk komen) heb ik tegen haar gepraat, heel opgewekt. Soms zei ik iets op een indringendere toon zoals "Kyra, Kyr?" en dan reageerde ze ook met een klaaglijk gemiauw.

Ik heb er zoveel spijt van, ze was zo'n fantastische kat. Ik mis haar zo.. Ik heb de voorbije dagen echt al liters tranen gehuild, denk ik.
Voor sommige mensen klinkt dit misschien belachelijk want "het is maar een kat hoor", maar ik hield zielsveel van haar.


Jij ook veel sterkte met je situatie thuis!
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 22-04-2007, 20:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag was leuk
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-04-2007, 21:04
kroot
kroot is offline
ojee dan kom ik die weer tegen dan die, en ik blijf er allemaal even mee praten. gevolg ik heb de boekhouden en mijn gastenlijst nog steeds niet af.
Oud 22-04-2007, 21:12
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn vriendje is zo ongelooflijk vreselijk geweldig, Natuurkunde is een hoer en morgenavond zeven uur is liefde. (L)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-04-2007, 21:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh en ik vind het ontzettend geniaal dat ik volgend jaar waarschijnlijk tóch eindexamen mag doen want dat betekent dat ik eerder weg ben van de kortzichtigheid en stupiditeit hier op school. En dat ik eerder in Amsterdam zit. Jezus, ik kan niet wachten.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-04-2007, 21:41
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Roosje schreef op 22-04-2007 @ 22:12 :
Mijn vriendje is zo ongelooflijk vreselijk geweldig, Natuurkunde is een hoer en morgenavond zeven uur is liefde. (L)
Jouw taalgebruik wordt met de dag vreemder.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-04-2007, 22:10
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Heb een mega gezellige avond gehad.. Eerst vanmorgen samen met vriendin gewerkt (wij draaiden als leerlingen de hele afdeling). Vervolgens bij haar gaan barbecuen Ontzettend leuk en gezellig!

Een wasje aangezet, zo even mijn hooikoorts korsterige neus leeg peuteren, make up afhalen en daarna met een boek naar bed opdat de slaap snel zijn intrede mag doen

Een goede dag
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-04-2007, 22:16
Verwijderd
Meeeen ik ben nou al een dag misselijk ik word helemaal gek.
Oud 22-04-2007, 22:47
kroot
kroot is offline
btw van kwartaal 1 is af
Oud 22-04-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 22-04-2007 @ 13:41 :
ik wil je niet uit de droom helpen hoor.. maar er zitten steeds vaker oudere te chatten die doen als of ze 12 zijn..
maar goed dat was ff offtiopic
dan voer ik inspirerende gesprekken met enge kerels
zijn die ook nog ergens goed voor toch?
Oud 23-04-2007, 07:09
Verwijderd
naar de dokter geweest. verkoudheid met geirriteerde slijmvliezen, die daardoor slijm doen en daar komt die hoestprikkel van. valt ammel wel mee gelukkig, longen iig schoon


nu strx eerst tabletjes ofzo halen, en dan snel naar school..
Oud 23-04-2007, 08:30
Mrasz
Avatar van Mrasz
Mrasz is offline
weer een nieuwe maandag, een nieuwe week: de ellende begint weer. zit vast in mn routineleventje
en heb er eigenlijk wel genoeg van.
hoe kan je je leven zo'n draai geven, dat het zo'n grote impact heeft, dat je wel moet veranderen?
__________________
"Bad art is more tragically beautiful than good art, because it documents human failure."
Oud 23-04-2007, 08:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb een *pieeeeeeeeep* rug
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-04-2007, 10:09
Verwijderd
Omg ik ben moe. En ik bedacht me net tijdens de les ineens dat ik mijn ouders helemaal niet mis, ik was alweer vergeten dat ze op vakantie zijn.
Oh, maar please mag ik slapen?
Oh en weegschalen zijn kut en ze moeten dood of in ieder geval uit mijn huis.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.