Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2007, 01:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Er was verder helemaal geen (positieve) reactie op.

@Vice, volgens mij werd SGMm alleen in de spitspendels naar Gouda (!) gebruikt en verder de Apekoppen (zonder tussen-n, want 1964) in de 8800, Leiden - Utrecht (!). Nu rijdt er dus VIRM in die serie.
Ten koste van de 3700 Nijmegen - Zwolle, waar ze in mijn ogen veel meer nodig zijn.
Ik dacht dat de (ochtend)spitstreinen niet verder dan Alphen reden. Iedergeval rijden ze niet meer naar Utrecht.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2007, 15:52
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Omdat die airco's nooit goed zijn afgesteld. Het is niets of vrieskist.

Conducteurs verlenen natuurlijk ook graag reisinformatie in de eerste klasse en zijn daar erg druk mee.
/vooroordeel
Maar waarom kunnen ze dat niet beter afstellen dan?
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 16:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik dacht dat de (ochtend)spitstreinen niet verder dan Alphen reden. Iedergeval rijden ze niet meer naar Utrecht.
De spitstreinen gaan tussen Leiden en Gouda. Dus bij Alphen gaan ze richting Gouda

En van de week probeerde het aantal mensen uit een volle en lange intercity dubbeldekker zich in een enkele spitstrein te wurmen. Dat was grappig. Ze riepen toen ook om (half 9 's ochtends) of er ook mensen waren die het niet zo erg vonden een half uurtje later te komen en of zij misschien even uit wilden stappen

En op die spitstreinen staat Cityhopper geloof ik, dát zijn pas irritante treinen zeg.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 18:35
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
En op die spitstreinen staat Cityhopper geloof ik, dát zijn pas irritante treinen zeg.
Ideaal om veel mensen zo snel mogelijk van a naar b te krijgen. Tot zover de - voor de reiziger direct merkbare - positieve kanten van deze trein.

Citaat:
Maar waarom kunnen ze dat niet beter afstellen dan?
Tijd, geld, treinen buiten dienst.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 20:15
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Up.

Vroeg mij af, wanneer gaat DD-AR in de revisie? Het zal eens tijd worden?

Naar ik mag aannemen gebeurt dit (pas ) na de revisie van ICM?

De SGM IItjes worden in Randers gereviseerd, dus ik neem aan dat niet zoveel invloed hierop heeft, of zou DD-AR ook naar Bombardier kunnen?

Deadlock, commendatore, quantes, REIE naamzoek.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 20:50
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Mag het ook in niet-trein-nerden-taal?
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 10:43
Verwijderd
Er is nog niet eens gesproken over een revisie voor de DD-AR (ouwe dubbeldekkers). Vooral omdat het met getrokken treinen heel makkelijk is om alleen de locomotieven te doen

Maar waarschijnlijk gaan na de ICM'en inderdaad de DD-AR's, aangezien er geen ander oud materieel is dat nog in de revisie moet daarna (behalve dan hier en daar Plan V, maar die gaan hooguit voor kleine revisie).
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 18:13
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Er is nog niet eens gesproken over een revisie voor de DD-AR (ouwe dubbeldekkers). Vooral omdat het met getrokken treinen heel makkelijk is om alleen de locomotieven te doen

Maar waarschijnlijk gaan na de ICM'en inderdaad de DD-AR's, aangezien er geen ander oud materieel is dat nog in de revisie moet daarna (behalve dan hier en daar Plan V, maar die gaan hooguit voor kleine revisie).
Jawel toch? Er was toch sprake van dat de nieuwe Sprinters (afkorting?) de V en de T'tjes gingen vervangen en DD-AR naar de 'Intercity' diensten op de middellange afstand gaan? Hopelijk krijg je dan een soort DDM concept, zit nog voor geen meter, maar een stuk beter dan 'de oude dubbeldekker'.

Elke ochtend als ik met de 5000 of 5100 reis (Rotterdam - Den Haag) hoop ik dat de sprinters als extra materieel komt en niet als vervangend materieel.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 19:26
Verwijderd
Maar er zijn er gewoonweg niet genoeg
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 21:11
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Nee, gelukkig mag ik morgen per ICRm en plan V naar Middelburg. ;(
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 21:42
Verwijderd
hehe. Ik naar Oss
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Jawel toch? Er was toch sprake van dat de nieuwe Sprinters (afkorting?) de V en de T'tjes gingen vervangen en DD-AR naar de 'Intercity' diensten op de middellange afstand gaan? Hopelijk krijg je dan een soort DDM concept, zit nog voor geen meter, maar een stuk beter dan 'de oude dubbeldekker'.

Elke ochtend als ik met de 5000 of 5100 reis (Rotterdam - Den Haag) hoop ik dat de sprinters als extra materieel komt en niet als vervangend materieel.
DDM (oudere generatie 'oude dubbeldekkers'-stammen getrokken of geduwd door een 1800) is toch ouder dan DD-AR? Of heeft DDM al een revisie gehad?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 09:26
Verwijderd
DDM is ouder ja. Maar daar zijn er maar een paar van.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 16:28
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
DDM (oudere generatie 'oude dubbeldekkers'-stammen getrokken of geduwd door een 1800) is toch ouder dan DD-AR? Of heeft DDM al een revisie gehad?
DDM is ouder, oorspronkelijk zou de hele DD-AR serie naar DDM gebouwd worden, maar toen werd Rail '21 afgeschoten en ging aggloregio project niet door, toen werd DD-AR dus stoptreinmaterieel.

En aan DDM hoef je eigenlijk niets te veranderen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 17:26
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
DDAR naar de IC-diensten is alweer achterhaald, daar zijn die 50 extra IRM's voorbesteld, dat blijkt minder kostbaar als DDAR ombouwen (ook weer een kwestie van oude zooi, hoelang rijdt het nog enzo).

En DDM moet zo bliven. = fijn
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 18:00
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
DDAR naar de IC-diensten is alweer achterhaald, daar zijn die 50 extra IRM's voorbesteld, dat blijkt minder kostbaar als DDAR ombouwen (ook weer een kwestie van oude zooi, hoelang rijdt het nog enzo).

En DDM moet zo bliven. = fijn
Maar er wordt nog wel even een lading ICB/ICL naar Nederland gehaald, dan kan je toch beter DD-AR ombouwen, ICB/ICL is helemaal niets.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Maar er wordt nog wel even een lading ICB/ICL naar Nederland gehaald, dan kan je toch beter DD-AR ombouwen, ICB/ICL is helemaal niets.
Nou, volgens mij zitten daar nog best aardige rijtuigen tussen. Ik heb er overigens nog niet mee gereisd maar aan de foto's te zien heeft het wel wat weg van het materieel dat in de 140-serie rijdt en dat beviel me prima.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 18:15
Verwijderd
Citaat:
DDAR naar de IC-diensten is alweer achterhaald, daar zijn die 50 extra IRM's voorbesteld, dat blijkt minder kostbaar als DDAR ombouwen (ook weer een kwestie van oude zooi, hoelang rijdt het nog enzo).

En DDM moet zo bliven. = fijn
Zo oud is DD-AR niet.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 18:21
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Nou, volgens mij zitten daar nog best aardige rijtuigen tussen. Ik heb er overigens nog niet mee gereisd maar aan de foto's te zien heeft het wel wat weg van het materieel dat in de 140-serie rijdt en dat beviel me prima.
Rijtuigen uit de 140 zijn goed, maar dat is DB IC mat en de rijtuigen die nu gehuurd worden zijn DB IR mat en zoals je misschien weet kennen Duitsers grote verschillen tussen de treinklassen.

Ik vind ICB/ICL leuk om een keer gezien te hebben, maar het gaat ontzettend snel kapot, is niet efficient en oncomfortabel.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 16:50
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Maar er wordt nog wel even een lading ICB/ICL naar Nederland gehaald, dan kan je toch beter DD-AR ombouwen, ICB/ICL is helemaal niets.
Mee eensch.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 17:44
koelieboelie
koelieboelie is offline
Ikkk ben duidelijk voor de oude dubbeldekker! Want in de oude dubbeldekkers hoef ik met mijn 198cm lengte nergens m,n hoofd te bukken, ook boven, gewoon hoog genoeg. Alleen in die nieuwe is het boven lager geworden! Die lampen zitten net voor de ingang dus moet ik m,n hoofd buigen anders stoot ik m,n kop! En dat vergeet ik natuurlijk wel is Nieuwe dubbeldekkr:
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 18:31
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Ikkk ben duidelijk voor de oude dubbeldekker! Want in de oude dubbeldekkers hoef ik met mijn 198cm lengte nergens m,n hoofd te bukken, ook boven, gewoon hoog genoeg. Alleen in die nieuwe is het boven lager geworden! Die lampen zitten net voor de ingang dus moet ik m,n hoofd buigen anders stoot ik m,n kop! En dat vergeet ik natuurlijk wel is Nieuwe dubbeldekkr:
Die dingen zijn sowieso vrij klein, vooral die deurtjes. Ik reis soms met een nogal grote koffer, nou die past bijna niet door zo'n glazen deur, als ik er ook nog door moet.
__________________
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 20:04
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ikkk ben duidelijk voor de oude dubbeldekker! Want in de oude dubbeldekkers hoef ik met mijn 198cm lengte nergens m,n hoofd te bukken, ook boven, gewoon hoog genoeg. Alleen in die nieuwe is het boven lager geworden! Die lampen zitten net voor de ingang dus moet ik m,n hoofd buigen anders stoot ik m,n kop! En dat vergeet ik natuurlijk wel is Nieuwe dubbeldekkr:
In 'de oude' heb je beneden het bagagerekprobleem.

Er kan veel van VIRM ('de nieuwe') worden gezegd, maar ik vind het toch wel fijn als er minimaal tien bakken voor komen rijden midden in de spits. En die zit dan ook gewoon vol.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 07:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
In 'de oude' heb je beneden het bagagerekprobleem.
Het ontbreken van een bagagerek bedoel je? Nou, dat maakt niks uit hoor, want in die bagagerekken van de VIRM past echt niks.
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Die dingen zijn sowieso vrij klein, vooral die deurtjes. Ik reis soms met een nogal grote koffer, nou die past bijna niet door zo'n glazen deur, als ik er ook nog door moet.
Er worden over een tijdje weer een paar nieuwe geleverd, hierbij zouden onder andere de trappen breder moeten zijn. Er zit daar namelijk geen liftschacht meer in het midden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 11:40
Verwijderd
Citaat:
DDM is ouder ja. Maar daar zijn er maar een paar van.
;d;d;d;;d;deXD:xxdxdDXxDdxXDD ik besefte me net dat een hand vol DDM nog niet eens 1% trein is XxdxdXXDDdddsssdsdd

Het grote failpunt van de DDM en DD-AR zijn trouwens de slechte stoelen . Laat ze die eens vervangen én wat betere verlichting. De rijeigenschappen zijn goed, misschien dat een slimmerik kan verzinnen hoe ze goed voor 160km/h bedrijf geschikt gemaakt kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 13:56
Verwijderd
Chiptuning ftw
En tja, VIRM... Hét voordeel ervan is dat er veel mensen in kunnen en dan houdt het wel op eigenlijk. Het zou natuurlijk wel erg stoer zijn als NS ook met ICEs ging rijden maar dat zal er wel niet in zitten.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 16:50
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Het ontbreken van een bagagerek bedoel je? Nou, dat maakt niks uit hoor, want in die bagagerekken van de VIRM past echt niks.
Ik bedoel dat je daar dan je hoofd tegen stoot.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 16:51
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
NS ook met ICEs ging rijden maar dat zal er wel niet in zitten.
NS heeft een paar stellen in de Duitse ICE-3m pool zitten.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 17:05
Verwijderd
Citaat:
NS heeft een paar stellen in de Duitse ICE-3m pool zitten.
Best stoer. Blijft jammer dat niet alle IC's zo relaxt zijn als een ICE, daar zit je gewoon echt wel goed in.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 17:12
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Best stoer. Blijft jammer dat niet alle IC's zo relaxt zijn als een ICE, daar zit je gewoon echt wel goed in.
Beetje overbodig op de gigangtische afstanden in Nederland.

Min. V&W had de HSL bij het hoofdrailnet moeten toevoegen (maar dat wilde die idioten niet) en NS had gewoon ICE moeten kopen voor de HSL.

Dan had je bijvoorbeeld Amsterdam - Schiphol - Rotterdam - Breda - Eindhoven gehad.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 17:45
Verwijderd
Ik bedoel niet dat alle IC's ICEs moeten zijn maar dat het comfort van hetzelfde niveau zou moeten zijn. ICEs zijn echt meesterlijke dingen!
En idd, beetje jammer dat dat niet erbij getrokken is maar misschien komt dat ooit nog wel
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Beetje overbodig op de gigangtische afstanden in Nederland.

Min. V&W had de HSL bij het hoofdrailnet moeten toevoegen (maar dat wilde die idioten niet) en NS had gewoon ICE moeten kopen voor de HSL.

Dan had je bijvoorbeeld Amsterdam - Schiphol - Rotterdam - Breda - Eindhoven gehad.
Of TGV.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 18:37
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Of TGV.
Dan liever wel met andere specificaties dan de Franse versie.

In verband met beenruimte.

Weet iemand waar eigenschappen (acceleratie ed) voorhanden zijn van TGV vs ICE? Dat lijkt mij voor een provincie als Nederland wel van belang.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 14:20
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Dan liever wel met andere specificaties dan de Franse versie.

In verband met beenruimte.

Weet iemand waar eigenschappen (acceleratie ed) voorhanden zijn van TGV vs ICE? Dat lijkt mij voor een provincie als Nederland wel van belang.
Vermogen en massa zijn wel te vinden.

DDM heeft trouwen nog die vertrouwde rode banken. Erg prettig ogend interieur, dat wat mij betreft, net zoals de koplopers, niet vernieuwd hoeft te worden. Die morderne kleuren creeeren weinig rust.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.

Laatst gewijzigd op 14-10-2007 om 12:54.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Dan liever wel met andere specificaties dan de Franse versie.

In verband met beenruimte.

Weet iemand waar eigenschappen (acceleratie ed) voorhanden zijn van TGV vs ICE? Dat lijkt mij voor een provincie als Nederland wel van belang.
Dat kan makkelijk aangepast worden, volgens mij krijgen TGV's in Frankrijk zelf nu ook meer beenruimte. Ik heb de indruk dat TGV's sneller (topsnelheid afgezien van eventuele begrenzing, optrekken weet ik niet) zijn dan ICE trouwens, al durf ik dit niet met zekerheid te zeggen.

TGV Duplex lijkt me hier trouwen ideaal.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 19:35
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
TGV's zijn ook sneller.

Als je het Franse met het Duitse netwerk (en de geografie) vergelijkt, dan is dat ook verklaarbaar. Duitsland kent - net als Nederland - de grote steden en dergelijke verspreid. In Frankrijk heb je Parijs, Parijs, Parijs en daarna komt Marseille, bij wijze van spreken.

Sommige karakteristieken van het Duitse IC net overnemen zou al ideaal zijn. 200 km/h.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 22:23
Verwijderd
Citaat:
TGV's zijn ook sneller.

Als je het Franse met het Duitse netwerk (en de geografie) vergelijkt, dan is dat ook verklaarbaar. Duitsland kent - net als Nederland - de grote steden en dergelijke verspreid. In Frankrijk heb je Parijs, Parijs, Parijs en daarna komt Marseille, bij wijze van spreken.

Sommige karakteristieken van het Duitse IC net overnemen zou al ideaal zijn. 200 km/h.
Zwolle-Amersfoort moet prima met 200 kunnen, mits je die boog bij Harderwijk eruit haalt. Verder zou je ook tussen Eindhoven en Maastricht/Heerlen op een deel van het traject 200 kunnen rijden volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 15:13
Verwijderd
Er zijn wel meer dan die stukken. Je kan namelijk ook stops laten vallen om zo hele snelle verbindingen tussen twee steden te creëren.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 20:20
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Verder zou je ook tussen Eindhoven en Maastricht/Heerlen op een deel van het traject 200 kunnen rijden volgens mij.
Ja ja ja!!!
Ik kan wel genoeg stukken bedenken.
__________________
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 20:32
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Zwolle-Amersfoort moet prima met 200 kunnen, mits je die boog bij Harderwijk eruit haalt. Verder zou je ook tussen Eindhoven en Maastricht/Heerlen op een deel van het traject 200 kunnen rijden volgens mij.
Zo kan je er overal wel 200 rijden mits en maar...
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Zo kan je er overal wel 200 rijden mits en maar...
Op de IJssellijn zie ik het nog niet gebeuren hoor, met al die bochten. Misschien met kantelbakmaterieel, maar dat zie ik voorlopig nog niet verschijnen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:45
Verwijderd
Dat klinkt natuurlijk allemaal wel heel stoer maar hoeveel levert dat nu op in reisminuten?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 19:04
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Op de IJssellijn zie ik het nog niet gebeuren hoor, met al die bochten. Misschien met kantelbakmaterieel, maar dat zie ik voorlopig nog niet verschijnen.
Überhaupt prioriteit voor de IJssellijn zie ik nog niet verschijnen.

@Dittrich: bij de NS niets, want die verwerkt het dan in de dienstregeling om het de punctualiteit ten goede te laten komen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 21:21
Verwijderd
Ach, als ze dan standaard te vroeg aankomen en de reis dus niet meer standaard te lang duurt vind ik het allang prima
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 23:30
Verwijderd
Laten we het schrootlijn ipv ijssellijn noemen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 06:17
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Eigenlijk is het een schande he, een IC als de 3700 met Mat'64. Maar ja, wat wil je dan? DDAR uit de 5600 doortrekken? Dan heb je echt een zere kont na een reisje Zwolle-Nijmegen.

Een VIRM-6 in de 14617, Roosendaal v. 6.16 is ook best wel overdreven. Maar materieeloverbrenning-met-reizigers is nog altijd winstgevender dan zonder.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 08:40
Verwijderd
Ik merk trouwens dat er meer en meer VIRM gaat rijden. Dat is vrij prettig
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Ik merk trouwens dat er meer en meer VIRM gaat rijden. Dat is vrij prettig
Bij mij is het nu met enige regelmaat mat'64 heen en VIRM terug.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 11:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Bij mij is het nu met enige regelmaat mat'64 heen en VIRM terug.
Inderdaad, 's ochtends zie ik meestal mat en aan het einde van de dag VIRM.

Vreemd en het blijft vervelend. Ik mijd dat stuk gewoon.
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wc's in de trein
ganralph
63 15-12-2010 15:15
Verkeer & Vervoer Veenman: "Acht miljard voor spoor"
TRA
40 03-09-2007 22:56
De Kantine dit of dat?
Verwijderd
500 16-07-2007 22:35
Verkeer & Vervoer NMBS gaat oude treinen opknappen
Quantes
41 11-01-2006 11:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Trein bij Amsterdam reed door rood sein
ijscoman
24 01-06-2004 16:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Overtuig ons van jouw politieke ideen
Rabbi Daniel
26 15-06-2002 20:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.