Oud 08-10-2007, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Op die eigen verklaring die je voor je praktijk moest invullen stond toch een vraag met zoiets als 'Ik kan niet goed zien, ondanks het gebruik van bril/lenzen'. Ik zie ook niet goed zonder lenzen, maar ik heb geen beperking ofzo.
Omdat je wel goed ziet met bril en/of lenzen. Dan krijg je geen beperking.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2007, 12:35
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Maar AzN kan ook goed zien met een bril. Zelfs zonder!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 13:18
Verwijderd
Maar zij heeft op de eigen verklaring waarschijnlijk iets aangegeven, jij niet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 16:08
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik vind het maar een erg vaag probleen, AzN geeft aan dat ze zonder bril oid goed kan zien en toch staat er een beperking op haar rijbewijs dat betrekking heeft op het niet goed kunnen zien. Zij heeft toch destijds voordat ze ging lessen of examen ging doen aangeven problemen te ondervinden met zien, een beperking wordt niet zomaar op het rijbewijs vermeld!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 18:23
PV
PV is offline
Citaat:
Ik vind het maar een erg vaag probleen, AzN geeft aan dat ze zonder bril oid goed kan zien en toch staat er een beperking op haar rijbewijs dat betrekking heeft op het niet goed kunnen zien. Zij heeft toch destijds voordat ze ging lessen of examen ging doen aangeven problemen te ondervinden met zien, een beperking wordt niet zomaar op het rijbewijs vermeld!
Ze post zelf
Citaat:
Ik ben op m'n 10e geopereerd aan staar (beide ogen, was aangeboren). Sindsdien zie ik prima, ik draag zelfs nooit 'n bril. Maja, ik denk, ik geef 't maar aan voor de zekerheid...
dus ze heeft aangegeven dat ze een operatie heeft gehad en daar zal de conclusie uit zijn afgeleid dat ze per se een bril op moet oid, terwijl dat eigenlijk niet nodig is.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 19:49
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Ze post zelf


dus ze heeft aangegeven dat ze een operatie heeft gehad en daar zal de conclusie uit zijn afgeleid dat ze per se een bril op moet oid, terwijl dat eigenlijk niet nodig is.
Dát is 'm! Daarom; ik had gewoon m'n mond moeten houden.

De vraag op die Eigen Verklaring luidde iets van: "Heeft u problemen met uw zicht (gehad)?" Ofzoiets. Die vraag heb ik dus met 'ja' beantwoord. Toen heb ik m'n oogarts gebeld, of hij 'n verklaring wilde opmaken en ondertekenen om te bevestigen dat ik auto mag rijden. Die heb ik van 'm gekregen en opgestuurd naar 't CBR en zij stuurden 'n brief terug, van: "Oké, van ons mag je de weg op." Iets anders geformuleerd, maar daar kwam 't dus op neer.

Nu heb ik laatst 'n controle gehad bij die oogarts (is om de 2 jaar, vanaf nu zelfs om de 5 jaar) en hij zei letterlijk: "Nou, jij mocht ook prima autorijden zonder bril of lenzen hoor. Je ogen voldoen ruim aan de eisen die daaraan worden gesteld." Had die man dat nou eerder gezegd, was er niets aan de hand geweest! Maar goed, ik ga de schuld natuurlijk niet op anderen afschuiven.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:38
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Als blijkt dat er inderdaad een misverstand is moet het toch mogelijk zijn om de beperking van het rijbewijs af te laten halen. Het beste is dan toch even met het CBR bellen om te vragen wat te doen om die beperking ongedaan te maken, ze zal wel een nieuw rijbewijs (pasje) krijgen omdat het op het huidige niet verwijderd kan worden.

Ik zelf zou een beperking zeker aanvechten bij het CBR als blijkt dat die onterecht op mijn rijbewijs zou staan.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 01:01
Lethe
Lethe is offline
Is Cornel nou een beetje traag van begrip of ligt dat aan mij?

AzN, ik zou ook proberen die beperking van het rijbewijs af te krijgen. Natuurlijk is een bril opzetten niet veel moeite, maar als je prima zonder kunt is het wel vervelend. En achter brillenglazen kijken is ook niet alles
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 08:42
foreverfan
foreverfan is offline
Eigenlijk moet je het zo lezen

Kan je na het dragen van bril of contactlensen nog niet zonder beperking zien dán moet je de vraag met ja beantwoorden. Anders kunnen alle mensen die een bril of contactlensen dragen die beperking op hun rijbewijs laten zetten.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk moet je het zo lezen

Kan je na het dragen van bril of contactlensen nog niet zonder beperking zien dán moet je de vraag met ja beantwoorden. Anders kunnen alle mensen die een bril of contactlensen dragen die beperking op hun rijbewijs laten zetten.
Klopt, dat doen veel mensen fout. Maar het gaat hier om een andere vraag op de eigen verklaring, er is namelijk ook zo'n vraag of je onder behandeling bent (geweest) bij een oogarts.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 13:32
Verwijderd
Daarom is het ook handig als je rijschool dat van tevoren met je doorloopt. Bij mij ging het destijds ongeveer zo:
"Deze lijst even alles op NEE antwoorden anders krijg je een beperking of mag je misschien zelfs helemaal niet rijden."
"Ok."
Nooit problemen mee gehad, terwijl ik wel altijd een bril op heb en vanaf mijn 4e ook altijd op heb gehad.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 17:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij mij werd ook gezegd dat ik overal Nee in moest vullen, tenzij ik heel zeker wist dat het antwoord ja moest zijn

En eergister reed ik in dichte mist, echt niet normaal! Ik zag bijna letterlijk geen hand voor ogen. Een hele rare gewaarwording als je echt niets van je omgeving ziet. Net of de ruit beslagen is
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 18:38
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Een hele rare gewaarwording als je echt niets van je omgeving ziet. Net of de ruit beslagen is
Of het netvlies van jou ogen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 01:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Of het netvlies van jouw ogen.
Dan zou ik het interieur van mijn auto dus ook niet moeten zien he?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 16:46
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Vandaag voor mijn doen best wel een ''stevige'' rijles gehad, de instrukteur kwam 5 minuten te laat maar gaf uiteindelijk toch ruim 20 minuten extra. Had bij de vorige rijles wat problemen met de 4e en 5e versnelling, deze keer ging het perfect op de snelweg. Echter er is weer een nieuw probleem (eignlijk al een oud probleem) Ik geef telkens te veel gas nadat ik de koppeling ingetrapt hebt, schijnbaar heb ik niet altijd de grip te pakken tussen gas geven en koppelen. Maar heb wel gemerkt waar het probleem zit en tijdens deze les ging dat ook al beter, de komende 2 lessen gaan we hierop trainen en de bijzondere verrichtingen (bocht achteruit en achteruit in parkeervak zetten) Wordt zeker vervolgt, heb deze week (vrijdag) en de komende week weer 2 lessen op het programma staan.

O,ja na afloop kreeg ik ook het blad Reflector (tijdschrijft voor rijinstrukteurs) Hier staan allerlij artikelen in hoe het achter de schermen van het CBR en de rijscholen werkt, heel interessant leesvoor met zeer veel info.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 18:26
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Daarom is het ook handig als je rijschool dat van tevoren met je doorloopt. Bij mij ging het destijds ongeveer zo:
"Deze lijst even alles op NEE antwoorden anders krijg je een beperking of mag je misschien zelfs helemaal niet rijden."
"Ok."
Nooit problemen mee gehad, terwijl ik wel altijd een bril op heb en vanaf mijn 4e ook altijd op heb gehad.
Vlak voor het examen kreeg ik dat formulier te zien "ach, je hebt geen bril en volgens mij heb je geen adhd dus ik dacht, we vullen 'm zo nog even snel in". Euh Nou ja, aldus geschiedde..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 19:33
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik geef telkens te veel gas nadat ik de koppeling ingetrapt hebt, schijnbaar heb ik niet altijd de grip te pakken tussen gas geven en koppelen.
Als je de koppeling los hebt mag je toch weer gas geven? Ik snap echt niet wat je bedoelt.

Ik heb het trouwens helemaal gehad met de rijlessen. Vandaag ging het zo slecht, echt alles ging fout. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat er verbetering in zit en m'n rij-instructeur is eigenlijk maar een sukkel Ik heb nog niet één keer een bijzondere verrichting geoefend en op de snelweg rij ik ook bijna nooit. Mocht ik zakken voor de twee cbr-examens die in mijn pakket zitten, dan sjace ik naar een andere rijschool. Fuck deze.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Als je de koppeling los hebt mag je toch weer gas geven? Ik snap echt niet wat je bedoelt.
Er zit een wisselwerking tussen gas en koppeling, wanneer je de koppeling weer op laat komen moet je al wat gas bij geven. En dat doet hij volgens mij teveel.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 20:59
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Er zit een wisselwerking tussen gas en koppeling, wanneer je de koppeling weer op laat komen moet je al wat gas bij geven. En dat doet hij volgens mij teveel.
Precies, daar zit de fout!

Volgens mij wilt mijn instrukteur zijn leerlingen binnen 10 lessen klaarstomen voor het examen (gezien dat hij meer dan 80 minuten per les uittrekt)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:08
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat er verbetering in zit en m'n rij-instructeur is eigenlijk maar een sukkel
Is hij soms niet verliefd op jou?

Citaat:

Mocht ik zakken voor de twee cbr-examens die in mijn pakket zitten, dan sjace ik naar een andere rijschool. Fuck deze.
Kun je daar weer helemaal opnieuw beginnen met alle kosten van dien.

Citaat:
Ik heb nog niet één keer een bijzondere verrichting geoefend en op de snelweg rij ik ook bijna nooit.
Ik heb in 1 rijles al 3 keer de snelweg op en neer mogen (moeten) rijden, al was dat maar om dei 4e en 5e versnelling soepel te laten gaan, en dat ging perfect (had ik thuis droog geoefend met een dikke stok ) En de bijzondere verrichtingen heb ik al tig keren gehad, vandaag nog netjes file gepaarkeerd. Bij file parkeren eerst kijken, gewoon 50 cm naast de auto gaan staan, achteruitzetten totdat de achterbank gelijk staat met de achterkant van de auto waar je naast staat, insturen naar rechts, zodra je rechterbuitenspiegel gelijkstaat met de achterkant van de auto naast je snel terugsturen naar links, dat is alles.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 08:59
foreverfan
foreverfan is offline
Dat had ik ook bij mijn vorige instructeur geen bijzondere verrichtingen , geen snelweg, je moest eens weten allure hoe snel ik bij de huidige wel eindelijk die bijzondere verricchtingen gekregen heb (iedere les doen wel er vaak wel eentje ik heb ze nu allemaal gehad en het is nu een kwestie van herhalen herhalen herhalen). En de snelweg ging ik met haar geloof ik iets van de eerste of tweede les al op, je wordt dan wel in het diepe gegooid maar je kan het wel vaak oefenen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 09:35
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Het ging wel goed vandaag
Behalve dat ik op de verkeerde rijstrook uitkwam, maar wie maakt er dan ook in een bocht ineens 3 stroken van 2
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 10:52
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Dat had ik ook bij mijn vorige instructeur geen bijzondere verrichtingen , geen snelweg, je moest eens weten allure hoe snel ik bij de huidige wel eindelijk die bijzondere verricchtingen gekregen heb (iedere les doen wel er vaak wel eentje ik heb ze nu allemaal gehad en het is nu een kwestie van herhalen herhalen herhalen). En de snelweg ging ik met haar geloof ik iets van de eerste of tweede les al op, je wordt dan wel in het diepe gegooid maar je kan het wel vaak oefenen.
Heb je hem wel eens gevraagd waarom je nooit bijzondere verrichtingen had geoefend? (bij de eerste rijschool dus?). Vind het echt super raar?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 11:46
foreverfan
foreverfan is offline
Tja dan moest je eerst de andere dingen onder de knie krijgen en dan pas keeg je daar die bijzondere verrichtingen (was ook RIS, ik denk juist dat veel oefenen juist het beste is en dan iedere les 1 doen). Uiteindelijk les ik nu al weer een hele tijd in een automaat.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 15:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Jezus. Ik vind mn moeder echt stom Ik heb nu dus mn rijbewijs, en volgens mij wil zij echt niet dat ik ooit rij ofzo We gingen zondag naar mn oma, en dan moeten we een kwartiertje over de snelweg. En dat mocht nog niet van haar, en dat komt allemaal nog wel een keer, en we moeten eerst maar eens een stukje door de stad rijden. En weetikveelwat allemaal. Zo leer ik het nooit natuurlijk
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 15:38
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Jezus. Ik vind mn moeder echt stom Ik heb nu dus mn rijbewijs, en volgens mij wil zij echt niet dat ik ooit rij ofzo We gingen zondag naar mn oma, en dan moeten we een kwartiertje over de snelweg. En dat mocht nog niet van haar, en dat komt allemaal nog wel een keer, en we moeten eerst maar eens een stukje door de stad rijden. En weetikveelwat allemaal. Zo leer ik het nooit natuurlijk
Je moeder zal wel een gegronde reden hebben om jou (nog) niet te laten rijden in haar auto.

Want stel je eens voor dat...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 15:59
Verwijderd
Ben ik even blij dat ik 3 auto's tot mijn beschikking heb straks. Nou alleen dat pasje nog.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 17:42
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ben ik even blij dat ik 3 auto's tot mijn beschikking heb straks. Nou alleen dat pasje nog.
Ik heb en geen 3 auto's tot mijn beschikking en ook nog niet dat pasje, al vind ik dat laatste op dit moment belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 18:02
Verwijderd
Ja, ik ook. Maar ik wil wel blijven rijden als ik dat pasje heb.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 20:17
Verwijderd
@ TopDrop: ouders vinden het nogal shockerend dat hun kinderen ineens auto mogen rijden. Mijn broertje en ik hadden binnen een maand ineens beide ons rijbewijs (ik ben de oudste). Ze vergeten voortdurend dat wij ook nog kunnen rijden
Gelukkig mag ik wel rijden als ik er zelf om vraag. Maar vraag anders je moeder eens waarom ze het niet wil? Vertrouwt ze je niet? Enz...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 14:59
Verwijderd
Waarschijnlijk wil ze haar gewoon eerst zien rijden, wou mijn pa ook. No biggie, gewoon een keer een zaterdag ofzo vrijmaken en haar in die auto parkeren op de bijrijdersstoel en gaan!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 16:21
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Heb vandaag wel een heel goede rijles gehad, het probleem met die gasdosering tov die koppeling is voor een groot deel opgelost, snap nu hoe het werkt. Soms gaat het wel eens mis, maar er zit duidelijk schot in de zaak. Hebben op een parkeerplaats bijondere verrichtingen geoefend (met paaltjes als referentie punten) en dat ging erg goed, hierna achteruit geparkkeerd tussen twee auto's. Het laatste 20 minuten helemaal zelfstanding naar huis moeten rijden (zonder aanwijzing) en dat ging heel relax (het licht begint aan te gaan qua gas en koppeling) Alleen toen ik thuis kwam en achteruit moest inparkeren sloeg de motor af omdat er twee meiden midden op de weg met hun fietsen stonden waardoor ik even schrok en hierdoor de motor afsloeg, maar dat is dan ook het enigste conflictpunt waar ik even in paniek raakte.

Volgende week weer 2 lessen op het programma staan.

Aanvulling, ik mag binnenkort gratis een soort TTT/Rijtest doen waarin door een andere (soort examinator) bekeken wordt of ik vervroegd op BNOR kan of toch een gewoon CBR examen, dit heeft te maken met mijn ADHD en nervositeit. De bijzondere verrichtingen deed ik zeer netjes volgens de instrukteur, als je maar rustig werkt met (slippende) koppeling. Mischien wordt ik dan op het echte examen vrijgesteld van de bijzondere verrichtingen.

Laatst gewijzigd op 12-10-2007 om 16:28.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 16:09
Verwijderd
Ik heb woensdag rijexamen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 17:06
Verwijderd
Succes Sara!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 19:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, veel succes!!!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 12:37
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb al anderhalve week mn rijbewijs, en ik heb al 2x een kwartier gereden!! w00t!!

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 13:33
Lethe
Lethe is offline
Jij hebt tenminste je rijbewijs TopDrop
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 15:14
monique20
monique20 is offline
Sarah heel veel succes met je examen morgen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 17:16
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik heb al anderhalve week mn rijbewijs, en ik heb al 2x een kwartier gereden!! w00t!!

Dat is toch al 2x een kwartier gereden zonder instrukteur naast je.

Morgen een eigen verklaring ophalen bij de gemeente, deze moet ik samen met een (onafhankelijk arts) laten invullen en deze verklaring stuurt mijn instrukteur dan op naar het CDR, waarschijnlijk zal bij het examen rekening worden gehouden met mijn ADHD klachten en nervositeit. Dit had ik jarenlang verzwegen bij de andere rijscholen, maar tijdens de eerdere (gezakte) CBR examens speelde dit mij wel parten!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 17:49
Verwijderd
Hoe komt het dan dat je dat eerder verzwegen hebt?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 17:59
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Hoe komt het dan dat je dat eerder verzwegen hebt?
Omdat ADHD destijds niet als ziekte erkend werd door het CBR en ik bang was dat geen examen mocht doen, maar nu is dat wel mogelijk mits je dit wel kenbaar maakt zodat er zoveel mogelijk rekening mee gehouden kan worden bij een examen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al anderhalve week mn rijbewijs, en ik heb al 2x een kwartier gereden!! w00t!!

Ik heb al ruim een jaar mn rijbewijs en ik heb in totaal 5 keer gereden sindsdien
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 12:42
__
Avatar van __
__ is offline
eergister mn rijbewijs opgehaald, gister door mn moeder van t station gehaald en meteen maar een uur rondgereden. voor het eerst zonder instructeur, voor het eerst in onze eigen auto, voor het eerst in het donker, voor het eerst met moeder+vriendje erbij, en het ging vet goed vanavond mn vader ophalen vanaf eindhoven airport denk ik!

en sarah, hoe ging t?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 12:43
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Ik heb al ruim een jaar mn rijbewijs en ik heb in totaal 5 keer gereden sindsdien
wow hoe komt dat? dat lijkt me wel echt balen.. ben ook zo blij dat mijn ouders daar gelukkig niet moeilijk over doen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 13:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik heb al ruim een jaar mn rijbewijs en ik heb in totaal 5 keer gereden sindsdien
Jeetje, daar zou ik toch wel wat achteraan gaan dan.
Vraag eens aan je ouders of je niet met hen naar het industrieterrein mag rijden en daar dan even flink rondrijden.
Of elke avond een stukje rijden over wegen in je buurt die niet al te druk zijn.
Misschien verkrijg je daarmee het vertrouwen van je ouders; als ze zien dat je toch echt wel kan rijden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 15:00
Verwijderd
gezakt
en terecht, ik reed slechter dan ik in de afgelopen 30 lessen ooit heb gedaan (heb 49 lessen gehad)
zullen dan toch wel zenuwen zijn geweest...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 15:05
PV
PV is offline
wat deed je fout volgens de examinator?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 15:08
Verwijderd
Eh nouja, alles zo'n beetje .
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 15:11
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Eh nouja, alles zo'n beetje .
Jammer, maar een troost ik reed destijds tijdens de examens ook niet veel beter.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 16:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jammer, maar een troost ik reed destijds tijdens de examens ook niet veel beter.
Hoe is dat een troost?


@Sarah: jammer meis. Misschien kan je de volgende keer een kalmerend goedje gebruiken, als je echt het idee hebt dat het puur door de zenuwen komt?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.