Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2009, 16:36
Verwijderd
Ik betwijfel het. Reed gisteren voor het eerst opeens op het Keizer Karel-plein. WTF is dat voor chaos!
Advertentie
Oud 28-03-2009, 22:22
Verwijderd
Jawel, grote delen gewoon op de cruisecontrol gereden, keurig afstand gehouden overal en gewoon netjes gereden. Wel was het ff weer wennen om in een diesel te rijden, vooral omdat je veel eerder moet schakelen.
Alleen het roetgordijn waarop ik een bumperklever trakteerde zou wellicht niet zo goed gevallen zijn bij de examinator, maar het werkte wel
Oud 29-03-2009, 10:07
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Ik betwijfel het. Reed gisteren voor het eerst opeens op het Keizer Karel-plein. WTF is dat voor chaos!
Ik heb vrienden daar in de buurt wonen en toen ik er eens moest zijn heb ik heel erg mijn best gedaan om dat rotplein te mijden. Helaas is de hele direct omgeving een doolhof aan eenrichtingswegen, dus uiteindelijk kwam ik er toch op uit
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 29-03-2009, 19:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik betwijfel het. Reed gisteren voor het eerst opeens op het Keizer Karel-plein. WTF is dat voor chaos!

haha dat heb ik nog steeds en ik kom er toch wel af en toe. Als ik het kan vermijd ik het maar. Ik vat geen klap van de stoplichten, waar zijn de strepen? HELP
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-03-2009, 21:33
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Vandaag wel! Ik was heel netjes met richting aangeven en me aan de snelheid houden. Ja, 't ging lekker.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 30-03-2009, 11:25
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Officieel zou ik altijd zakken, omdat ik nooit met 2 handen stuur
Eerste wat ik heb afgeleerd. Vind het gewoon niet fijn zitten.
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Oud 30-03-2009, 12:14
PV
PV is offline
Citaat:
Officieel zou ik altijd zakken, omdat ik nooit met 2 handen stuur
Eerste wat ik heb afgeleerd. Vind het gewoon niet fijn zitten.
oh, dan zou ik ook altijd zakken ik vind met één hand sturen ook veel fijner.
Oud 30-03-2009, 12:15
Verwijderd
ik ook....

Met 2 handen sturen is in veel gevallen wel veiliger, want je stuurt met 2 handen sneller en secuurder....

Maar goed
Oud 30-03-2009, 14:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik rij alleen in vreemde (onbekende) situaties, bij slecht weer en drukte met 2 handen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-03-2009, 15:42
Verwijderd
Of boven de 200 km/u.
Oud 30-03-2009, 16:08
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Ik rijd altijd met twee handen aan het stuur (niet altijd even stevig, soms weleens met het arm op de raamkant, maar dan nog wel losjes m'n hand aan het stuur)..
Oud 30-03-2009, 21:00
Verwijderd
Wat Dysmo zegt.
Gisteren zou ik wel geslaagd zijn, gok ik zo. Hoewel we even de auto gingen testen op wat lokale wegen heb ik nergens roekeloos of te hard gereden. Nou ja, bij het invoegen op de snelweg zat ik wel op de 160, maar ja, dat krijg je als je even gas moet geven omdat iemand van mening is dat je achter hem moet invoegen en dus gelijk op probeert te blijven rijden.
Oud 30-03-2009, 21:52
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Wat Dysmo zegt.
Gisteren zou ik wel geslaagd zijn, gok ik zo. Hoewel we even de auto gingen testen op wat lokale wegen heb ik nergens roekeloos of te hard gereden. Nou ja, bij het invoegen op de snelweg zat ik wel op de 160, maar ja, dat krijg je als je even gas moet geven omdat iemand van mening is dat je achter hem moet invoegen en dus gelijk op probeert te blijven rijden.
Als die persoon überhaupt al door had dat jij op de invoegstrook reed.

Vandaag niet geslaagd. Er stond een lifter bij de bushalte, en ik dacht: leuk. Dus ik stopte, en vroeg waar die heen moest, zelfde richting als ik dus. Hij instappen, voorgesteld en rijden maar....

Volgens mij durft hij nu nooit meer te liften (niet dat ik gevaarlijk reed, maar wel hard [door de bochten])...
Oud 30-03-2009, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Als die persoon überhaupt al door had dat jij op de invoegstrook reed.


Dat is hetzelfde soort apen die je tussen schiphol en leiden vaak tegenkomt... Kwekkend op de middenbaan 100 gaan rijden.... Zie dan maar eens de zelfbeheersing op te brengen om af te remmen, en er linksom te gaan.... Hoogst irritant. Bijna net zo irritant als bumperkleven....
Oud 30-03-2009, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Als die persoon überhaupt al door had dat jij op de invoegstrook reed.

Vandaag niet geslaagd. Er stond een lifter bij de bushalte, en ik dacht: leuk. Dus ik stopte, en vroeg waar die heen moest, zelfde richting als ik dus. Hij instappen, voorgesteld en rijden maar....

Volgens mij durft hij nu nooit meer te liften (niet dat ik gevaarlijk reed, maar wel hard [door de bochten])...
Jawel, hij ging harder rijden om langszij te komen maar ach, de nieuwe diesel is wat dat betreft een uitkomst
Oud 31-03-2009, 15:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Er stond een lifter bij de bushalte
Was het dan wel een lifter?

OT: Wel geslaagd, volgens mij. Wel even twee rijbanen genomen omdat degene naast mij besloot om zonder (goed) te kijken op het verkeersplein een baan op te schuiven terwijl ik daar reed, maar naast me reed niemand, dus dat kon prima. 'Ze' hebben de gaten in de weg van het verkeersplein weer gemaakt, dat rijdt een stuk comfortabeler.
Oud 31-03-2009, 16:51
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Was het dan wel een lifter?

OT: Wel geslaagd, volgens mij. Wel even twee rijbanen genomen omdat degene naast mij besloot om zonder (goed) te kijken op het verkeersplein een baan op te schuiven terwijl ik daar reed, maar naast me reed niemand, dus dat kon prima. 'Ze' hebben de gaten in de weg van het verkeersplein weer gemaakt, dat rijdt een stuk comfortabeler.
Ja, want hij stond helemaal vooraan met z'n duim. En de bus was al langs geweest.
Oud 31-03-2009, 21:13
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
'Ze' hebben de gaten in de weg van het verkeersplein weer gemaakt, dat rijdt een stuk comfortabeler.


Doe mij maar een wegdek zonder gaten, hoe goed ze ook gemaakt zijn
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 31-03-2009, 21:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:


Doe mij maar een wegdek zonder gaten, hoe goed ze ook gemaakt zijn
*zucht* ja, nu zonder gaten (met de lapjes asfalt) is het weer een stuk beter...
Oud 01-04-2009, 14:27
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Eergisteren wel geslaagd. Ik reed in een peugeot, weet niet precies welk model, maar hij is al wat ouder. Maar dat rijdt zo ontzettend veel soepeler dan alle auto's waar ik ooit in heb gereden dat ik wel even een periode nodig had om goed te acclamatiseren In die tijd zou ik misschien gezakt zijn voor voertuigbeheersing. Ik ben ford fiësta gewend, daarvoor heb ik gelest in een opel astra en een tussendoor een tijdje in een toyota. Het rijdt allemaal een stuk "stugger". Maar goed, het trok allemaal bij en zo moeilijk is karren over de snelweg nou ook weer niet. Rijden in een vreemde omgeving ging me ook prima af eigenlijk.

Ik denk dat ik later maar geen peugeot aanschaf Vind ze toch niet lekker rijden
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 01-04-2009, 17:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:


Doe mij maar een wegdek zonder gaten, hoe goed ze ook gemaakt zijn
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-04-2009, 16:33
Verwijderd
Ik zou denderend gezakt zijn... In de file water en peuken uitgedeeld en vuurtjes doorgegeven... Op een gegeven moment was mijn auto een doorgeefluik van de baan rechts, naar de baan links Ah well, we stonden stil Was wel gezellig
Oud 02-04-2009, 16:38
Verwijderd
Haha mooi hoor

Vandaag wel geslaagd. De mensen die lekker zaten af te snijden in bochten enzo niet, maar goed, de auto is nog heel en ik ook
Oud 03-04-2009, 00:57
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Hmmm, denk het niet. Ik had een inschattingsfout gemaakt. Ik moest een afslag hebben, maar ik had niet overzien dat-ie dusdanig vol stond (bochtige afslag met ommuring). En ik dacht, ik kan nog wel even voor die vrachtwagen en dan al remmend kom ik dan precies in de rij te staan (die ik wel had overzien, maar die rijdend was). Maar toen ik voor de vrachtwagen reed stond het plots bomvol en dus stil waardoor ik moest afremmen tot stilstand. De vrachtwagen vond dit natuurlijk niet leuk, waardoor ik gas moest geven zodat die vrachtwagen niet in m'n kofferbak zou parkeren zodat-ie ook geen noodrem hoefde te maken. Zodoende moest ik wel doorrijden tot helemaal vooraan de rij om daar alsnog een plekje in te pikken....

Ik schrok van mezelf dat ik tot zoiets in staat was...
Oud 03-04-2009, 10:17
Verwijderd
Dat komt inderdaad niet over als een van de subtielste acties aller tijden
Oud 03-04-2009, 14:13
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb vandaag zo hard als ik kon geremd om een middelbare scholier met weekendzin (levensmoeheid?) niet te scheppen. Verder heb ik niks geks gedaan.
Oud 03-04-2009, 14:50
Verwijderd
Wederom gezakt. Bij de uitrit van mijn garage bedrijf zitten prutsen met mijn nieuwe autoradio ( de oude was op in de ruimste zin van het woord ) waardoor er achter mij een file van mensen ontstond die graag wegwilden...
Ach jah...
Oud 03-04-2009, 22:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ja ik geloof het wel. Voelde me een beetje bluh vandaag, vreemd genoeg ga ik daar heel relaxed van rijden. Niet druk maken over het veel te trage landbouwvoertuig die onmogelijk in te halen was, relaxed 2 en een halve minuut voor een stoplicht (ja STOPLICHT (almelo)) gestaan, nauwelijks boven de snelheidslimiet gereden (alleen met op/doortrekken er even bovenuit spiken)
Te braaf dus.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-04-2009, 22:39
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen, in Almelo is altijd wat te doen

Ik moet zeggen dat ik het altijd erg ontspannend vind om die 40 km terug naar huis te tuffen vanaf mijn nieuwe werkplek. Dat gaat lekker rustig, en erg netjes. Alleen vandaag was m'n auto wel bijna een stukje korter geweest, toen ik bij een rotonde aan kwam rijden. Van links kwam er vrachtwagen die z'n richtingaanwijzer naar rechts al aan had voordat hij de rotonde op kwam rijden. Blijkt dat het een idioot is die richting aangeeft welke kant hij op gaat bij het oprijden van de rotonde, ipv dat hij een kwart rondging. Dus aanvankelijk met z'n richting naar rechts besloot hij driekwart (links) rond te gaan, en toen moest ik toch even stevig bij-remmen.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 04-04-2009, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Van links kwam er vrachtwagen die z'n richtingaanwijzer naar rechts al aan had voordat hij de rotonde op kwam rijden. Blijkt dat het een idioot is die richting aangeeft welke kant hij op gaat bij het oprijden van de rotonde, ipv dat hij een kwart rondging. Dus aanvankelijk met z'n richting naar rechts besloot hij driekwart (links) rond te gaan, en toen moest ik toch even stevig bij-remmen.
Sinds ik ook een paar van die bijna-aanrijdingen heb gehad, rij ik geen rotonde meer op voor ik zeker weet dat zo iemand ook echt de afslag instuurt als hij zijn (of meestal: haar) knipperlicht naar rechts al aan heeft. Dat geeft dan wel eens commentaar van bijrijders in de trant van 'je ziet toch dat hij naar rechts aangeeft, waar wacht je op', maar mijn auto is me net te lief om platgereden te worden.
Oud 04-04-2009, 18:10
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Op zich heb je wel gelijk, maar zulke mensen moeten gewoon de juiste regels naleven en duidelijke signalen afgeven voor een vlotte doorstroming. Rekening houden met wat iemand gaat doen is prima, en dat deed ik ook want ik kon prima op tijd stoppen, maar je moet niet bij élke auto natuurlijk ook gaan wachten totdat die ook gedaan heeft wat hij aangaf wat hij ging doen, in situaties waarin je in principe een vlotte doorstroming zou kunnen hebben dan
Het was ook voor het eerst in drie jaar dat ik iemand het heb zien doen, ik kon mij eigenlijk moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die zo idioot een rotonde benaderen

Ik zou wel zijn geslaagd. Proefritje gemaakt in een andere 121, maar toen ik bij het opschakelen opeens 4500 toeren maakte in z'n drie bij 30 km/u leek mij die koppeling niet zo jofel meer (kon door de garage bij aflevering wel kosteloos vervangen worden). D'r kwam ook wat geroffel voor weg, dus dat feestje gaat maar even niet door, ook iets teveel schaafplekken rondom (het lijkt een botsauto, maar dat is-ie toch echt niet ). Wel jammer. Leuk kleurtje, elektrische ramen + schuifdakje, trekhaak, centrale deurvergrendeling en het blokje is iets pittiger, maar niet zoveel vertrouwen.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 04-04-2009, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Op zich heb je wel gelijk, maar zulke mensen moeten gewoon de juiste regels naleven en duidelijke signalen afgeven voor een vlotte doorstroming. Rekening houden met wat iemand gaat doen is prima, en dat deed ik ook want ik kon prima op tijd stoppen, maar je moet niet bij élke auto natuurlijk ook gaan wachten totdat die ook gedaan heeft wat hij aangaf wat hij ging doen, in situaties waarin je in principe een vlotte doorstroming zou kunnen hebben dan
Het was ook voor het eerst in drie jaar dat ik iemand het heb zien doen, ik kon mij eigenlijk moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die zo idioot een rotonde benaderen .
Ik heb alleen dit jaar al een keer of 4-5 gezien. Al geloof ik wel dat het de meeste keren Duitsers betreft (ik woon in de grensstreek); wellicht werd het hen daar vroeger zo geleerd, ze hebben daar wel meer rare regels.

Maar goed, er is natuurlijk een verschil tussen insturen en de bocht al half door zijn he. Meestal kan je aan de oprijdende lijn al wel zien welke kant een automobilist op wil. Het vervelende is alleen dat incompetente chauffeurs soms ook de meest vreemde lijnen volgen.
Oud 04-04-2009, 22:09
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Ik snap niet wat men niet aan die rotondes snapt betreft je knipperlicht, je moet het in principe gewoon als een kruising zien.
Oud 04-04-2009, 22:18
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Ik heb alleen dit jaar al een keer of 4-5 gezien. Al geloof ik wel dat het de meeste keren Duitsers betreft (ik woon in de grensstreek); wellicht werd het hen daar vroeger zo geleerd, ze hebben daar wel meer rare regels.

Maar goed, er is natuurlijk een verschil tussen insturen en de bocht al half door zijn he. Meestal kan je aan de oprijdende lijn al wel zien welke kant een automobilist op wil. Het vervelende is alleen dat incompetente chauffeurs soms ook de meest vreemde lijnen volgen.
Nu je het zegt, volgens mij was het een Duitse vrachtwagen... Maar op/bij rotondes ben ik altijd wat alerter, want om de één of andere reden doet de helft van het volk daar rare dingen. Alleen richting aangeven welke kant je de rotonde op wil gaan, die was nieuw voor me

Voor een personenauto zou je overigens gelijk hebben wat de lijn bij het oprijden betreft, maar bij een vrachtwagen heb je dat gevoel minder omdat je er simpelweg geen kennis van hebt (ik althans niet, ik rijd geen vrachtwagen). Van een auto heb je dat wel, dat rij je zelf ook dus dan weet je sneller waarom iemand iets doet.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 04-04-2009, 23:51
Verwijderd
Jawel, heb zelfs een ongeluk weten te voorkomen op de snelweg. Was bezig iemand in te halen, reed ter hoogte van zijn achterbak en toen ging zijn knipperlicht aan. Blijkbaar vond hij dat hij daarmee verder genoeg had gedaan aan fatsoenlijk rijden, want hij ging zonder te spiegelen naar links, waar ik dus gewoon reed. Gelukkig heeft de nieuwe auto dikke remmen, goede ABS, ESP en was er ruimte om wat naar links te komen, maar anders was die vent er echt niet meer geweest. Dat mensen zo achterlijk kunnen doen en dan zelf niet eens kunnen snappen waarom je groot licht en claxons op je knar krijgt (nog los van de gebarentaal), is me een raadsel. Volgens mij heeft die vent z'n rijbewijs bij een pakje boter gekregen ofzo.
Oud 05-04-2009, 00:22
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Wat is 'de nieuwe auto' eigenlijk, van jou of van je ouders (gezien de opties, wat niet bij je gesuggereerde budget lijkt/leek te passen)?

Ik heb dat ook wel eens gehad, 's ochtends vroeg. Een bestelbusje voegt in en gaat direct naar de linkerbaan, waar ik op dat moment reed. Gelukkig was de claxon er nog en was dat voldoende. Maar dat is dus ook de reden waarom je niet gelijk van de invoegstrook naar uiterst links moet, maar gewoon van baan naar baan en steeds weer kijken. Anders zie je sneller andere weggebruikers over het hoofd (als er al gekeken wordt). Ik zie dat, nu ik ook 's ochtends op de drukkere momenten moet rijden, vrij vaak.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 05-04-2009, 00:54
Verwijderd
Die is van m'n ouders idd 't Is een Laguna II ph I Grand Tour 2.2 dCi met alle opties erop behalve stoelverwarming, uit 2004, met iets meer dan 120.000km op de teller. Het ding rijdt zeker lekker door.
Oud 05-04-2009, 11:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik heb ook zo wat vergelijkbaars meegemaakt. Ik was bijna bij mijn afslag op de snelweg en bleef dus even achter de vrachtwagen rijden omdat ik er niet meer met goed fatsoen omheen kon. Afslag komt, ik voeg uit, trap het gas weer in (lange, rechte afslagstrook) ben ik halverwege de vrachtwagen... voegt die ook ineens uit Thank god dat er nog een vluchtstrookje langs de afslag liep, ik had anders nergens naar toe gekunt.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-04-2009, 11:51
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
ik heb ook zo wat vergelijkbaars meegemaakt. Ik was bijna bij mijn afslag op de snelweg en bleef dus even achter de vrachtwagen rijden omdat ik er niet meer met goed fatsoen omheen kon. Afslag komt, ik voeg uit, trap het gas weer in (lange, rechte afslagstrook) ben ik halverwege de vrachtwagen... voegt die ook ineens uit Thank god dat er nog een vluchtstrookje langs de afslag liep, ik had anders nergens naar toe gekunt.
Toeteren?
Oud 05-04-2009, 12:17
PV
PV is offline
daar ben ik ook altijd bedacht op, veel te vaak meegemaakt dat vrachtwagens of auto's toch nog op het laatste moment besluiten uit te voegen.
Oud 05-04-2009, 13:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Rekening houden met wat iemand gaat doen is prima,
Gisteren reed er iemand voor ons, en die ging stilstaan voor de rotonde, om te wachten tot iemand anders (in de verte vanaf 'links') de rotonde op zou rijden. We hebben er zo'n 30 tellen gestaan voordat er verkeer op de rotonde kwam, toen passeerde de betreffende auto, en daarna trok de bestuurder in slakkentempo op, om weer de rotonde bij het eerste pootje zachtjes te verlaten. *zucht*

OT: Nieuwe auto, ik moet er nog aan wennen. Paar inschattingsfoutjes dus, ik weet niet of ik daar op gezakt zou zijn, maar een opmerking had ik er in ieder geval over gekregen als het mijn examen was.
Oud 05-04-2009, 14:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Toeteren?
mja, of je dat ook daadwerkelijk hoort in zo'n vrachtwagen? En op tijd vooral. Ik schrok me rot, voor je het weet zit je er onder geplet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-04-2009, 20:35
Verwijderd
Nee, vandaag niet. Heb wat zitten spelen met tussensprintjes (50-80, 80-120) en af en toe zat ik wat te dicht op m'n voorganger, dus dat zou zeker een faal zijn geweest
Oud 05-04-2009, 21:49
Verwijderd
Citaat:
mja, of je dat ook daadwerkelijk hoort in zo'n vrachtwagen? En op tijd vooral. Ik schrok me rot, voor je het weet zit je er onder geplet
Ja, dat hoor je. Een cabine is niet geluiddicht.
Oud 06-04-2009, 07:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
nee dat weet ik ook wel. Maar toch, het was eng
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-04-2009, 12:36
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Gisteren voor het laatst auto gereden, maar ik zou weer gezakt zijn. Ik rijd meestal structureel 10 km te hard, dus tja...zou altijd zakken
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.

Laatst gewijzigd op 06-04-2009 om 12:37. Reden: typo
Oud 06-04-2009, 12:46
Verwijderd
Haha, ik zou vandaag wel gezakt zijn. Een of andere frusti in z'n leasebak dacht me te kunnen inhalen (op een stuk waar een inhaalverbod van kracht is) en aangezien hij daarvoor ook al zat te kleven, heb ik 'm die mogelijkheid even ontnomen door een klein dotje gas te geven. Tsja, niet erg handig en waarschijnlijk ook wel artikeltje 5 als Oom Snor het zou hebben gezien, maar ach... shit happens
Oud 06-04-2009, 13:04
Verwijderd
Ja, heb je eens een keer haast, zit je vast achter zo'n zondagsrijder, en heb je dan. eindelijk de mogelijkheid om hem voorbij te gaan.. gaat ie gas bijgeven als je ernaast zit! Hollander.
Oud 06-04-2009, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, heb je eens een keer haast, zit je vast achter zo'n zondagsrijder, en heb je dan. eindelijk de mogelijkheid om hem voorbij te gaan.. gaat ie gas bijgeven als je ernaast zit! Hollander.

Nou ja, ik rij wel door, zeker op die weg. Als hij er echt langs had gewild, had hij dat eerder moeten doen, toen het gewoon kon. Nu trok ik op en reed ik al Vmax, bovendien gaf ik slechts een dotje gas bij, want ik heb 'm niet gevloerd. Sowieso heb ik de dCi niet meer dan 2750tpm laten draaien toen, dus die vent kan gewoon niet rijden
Oud 06-04-2009, 14:39
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:

Nou ja, ik rij wel door, zeker op die weg. Als hij er echt langs had gewild, had hij dat eerder moeten doen, toen het gewoon kon. Nu trok ik op en reed ik al Vmax, bovendien gaf ik slechts een dotje gas bij, want ik heb 'm niet gevloerd. Sowieso heb ik de dCi niet meer dan 2750tpm laten draaien toen, dus die vent kan gewoon niet rijden
Leuk is dat. Als mensen het bij mij doen, twee/drie versnellingen terug en vol gas maar - zeker als ze denken een snelle auto te hebben...

Of juist als er van die gefrustreerde mensen achter je zitten en willen inhalen en dan vol gas geven. Om vervolgens weer netjes volgens de snelheid te gaan rijden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Psychologie Leren, voor je plezier?
Se7enUp
12 21-06-2012 16:28
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 14:59
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.