Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2009, 17:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ja, ik heb netjes gereden. Ik had een zieke in de auto, dus dan doe je zeker rustig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2009, 21:37
Verwijderd
nee ik zou gezakt zijn. op een actie die wel zo gruwelijk dom was, dat ik hem verder niet ga benoemen... Geen schade, geen gewonden, geen doden, maar gewoon een hele stomme actie
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 21:54
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ja, nou willen we het weten ook
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 10:58
Verwijderd
Wat Kiet-2 zegt. Kom maar op met die sappige details!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 16:34
Verwijderd
hahahaha vandaag domme actie nummer 2....

ok.

Goed, ik zal jullie laten lachen.

Gister stond ik bij een stoplicht, te wachten, en een voicemail te luisteren. Bij het wegrijden, was ik vergeten dat ik hem in zijn 3 had laten staan, dus uiteraard sloeg mijn motor af. Omdat ik niet handsfree belde, duurde het even voor ik op kon trekken.
De auto achter me ( en dat was in de wijde omgeving ook serieus de enige verkeersdeelnemer ) vond het maar raar denk ik... Ben er wel van geschrokken, ondanks het feit dat ik alleen maar achter me een toeterende auto had, zal ik niet snel mijn oortjes meer vergeten....

Domme actie van vandaag: ik was wezen tanken, en meteen maar een lange rustpauze om de file even niet te hoeven verlengen met mijn aanwezigheid. Vond ik wel een mooi moment om mijn olie te peilen. Dus ik open aan de binnenkant de motorkap, toen mijn telefoon ging. Een heel gesprek later, stapte ik weer in, en reed weg. En pas 2 kilometer later, bij 100 pu zag ik ineens de kap op en neer klepperen... Schrok me dood....

Goed dat zijn dan 2 dagen van extreem suffe acties....

Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 17:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik denk niet dat die automobilist het raar vond. Ik denkt dat hij zich kapot ergerde
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 20:47
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
hahahaha vandaag domme actie nummer 2....

ok.

Goed, ik zal jullie laten lachen.

Gister stond ik bij een stoplicht, te wachten, en een voicemail te luisteren. Bij het wegrijden, was ik vergeten dat ik hem in zijn 3 had laten staan, dus uiteraard sloeg mijn motor af. Omdat ik niet handsfree belde, duurde het even voor ik op kon trekken.
De auto achter me ( en dat was in de wijde omgeving ook serieus de enige verkeersdeelnemer ) vond het maar raar denk ik... Ben er wel van geschrokken, ondanks het feit dat ik alleen maar achter me een toeterende auto had, zal ik niet snel mijn oortjes meer vergeten....

Domme actie van vandaag: ik was wezen tanken, en meteen maar een lange rustpauze om de file even niet te hoeven verlengen met mijn aanwezigheid. Vond ik wel een mooi moment om mijn olie te peilen. Dus ik open aan de binnenkant de motorkap, toen mijn telefoon ging. Een heel gesprek later, stapte ik weer in, en reed weg. En pas 2 kilometer later, bij 100 pu zag ik ineens de kap op en neer klepperen... Schrok me dood....

Goed dat zijn dan 2 dagen van extreem suffe acties....

Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen...
Die tweede actie is niet suf, maar levensgevaarlijk!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 22:42
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Gelukkig zit er nog een beveiliging aan de binnenkant, wat de kans op brokken al een stuk verkleint (en bij sommige auto's zo goed werkt dat je de kap er amper door los krijgt). Je bent vast niet de eerste dit dat is overkomen, maar erg slim is het niet De motorkap van de Saab wil heel soms ook wel eens losschieten bij stevig gehobbel of een harde klap, maar die kap zit ook nog eens in een rails en kantelt naar voren toe. Dus eigenlijk nog niet eens zo'n heel onhandig systeem... Leuke Saab station uit '74 kopen, mr. Armstrong?
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 23:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ja, denk 't wel. Alleen m'n radio stond nogal luid.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2009, 06:02
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig zit er nog een beveiliging aan de binnenkant, wat de kans op brokken al een stuk verkleint (en bij sommige auto's zo goed werkt dat je de kap er amper door los krijgt). Je bent vast niet de eerste dit dat is overkomen, maar erg slim is het niet De motorkap van de Saab wil heel soms ook wel eens losschieten bij stevig gehobbel of een harde klap, maar die kap zit ook nog eens in een rails en kantelt naar voren toe. Dus eigenlijk nog niet eens zo'n heel onhandig systeem... Leuke Saab station uit '74 kopen, mr. Armstrong?
Los van het feit dat ik het prachtige auto's vind, denk ik niet dat dat heel handig is... Ik heb er namelijk geen tijd voor. Ik zit een beetje te azen op een peugeot 504 coupe, die echt in nieuw staat is.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 18:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Nee vandaag niet geslaagd, want ik ging aso zitten gebaren naar een ander. Ik ben daar eigenlijk erg op tegen, want ik vond het wel stom achteraf en vindt ook dat je daarmee niet moet slagen (want asociaal gedrag hoort niet in het verkeer).

Maar die vent zat me zó irriteren. Hij reed constant met véél te weinig afstand achter me. Toen we bij stoplichten kwamen sprongen ze op oranje en remde ik gewoon. Die vent moest accuut op de rem, want hij besloot juist net gas bij te geven om het oranje nog even te halen. Hij had niet verwacht dat ik zou stoppen, blijkbaar. Hij begon enorm te gebaren en zat duidelijk hardop te schelden. Vervolgens sprong het stoplicht direct weer op groen, dus toen maakte hij weer zo'n gebaar. Dus toen gebaarde ik dat hij maar ff moest dimmen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 18:09
Verwijderd
Mwa, vrij voorstelbaar dat je dan gebaart dat ie gewoon ff moet dimmen. Misschien niet zo heel sociaal, maar zijn rijgedrag bracht je op dat moment wel in reëel gevaar, dus waarom zou je dan niet hem ervan op de hoogte mogen brengen dat je geschrokken bent van zijn rijgedrag?
Nou ja, als je de verkeerde treft dan stapt ie uit natuurlijk, maar dat buiten beschouwing latende...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 18:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ach ik stond vooraan bij het stoplicht, dus het moment dat hij uitstapt sjees ik weg
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 18:16
Verwijderd
Lekker vol door rood
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 18:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hij ging gelijk weer op groen hè!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 18:26
Verwijderd
Ja, ik zag 't, maar meestal is dat niet zo met verkeerslichten
Maar goed, ik had die vent die jij beschrijft ook wel ff een handgebaar gegeven hoor
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 13:35
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Ja, want ik heb nog geen auto gereden vandaag en dat zal ook niet gebeuren. Morgen wel weer, maar dat zien we dan wel ^^
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 20:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Als je geen auto rijdt, denk ik niet dat je slaagt hoor
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 22:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Nee, net even de 200 aangetikt op weg naar huis. Toen ik een politiebusje inhaalde was de vaart er wel snel weer uit
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 23:18
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Nee, net even de 200 aangetikt op weg naar huis. Toen ik een politiebusje inhaalde was de vaart er wel snel weer uit
Hehe, en dan te bedenken dat je er een tijdje over moest doen om de 200 te kunnen aantikken.

Trouwens, zo'n busje haalt geen 200+. Dus gewoon doorkarren. :+
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 13:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Uhm, in de nieuwe wijk-in-aanbouw waar ik werk, mag je een heel stuk (volgens de borden) maar 30. Maar als het gewoon droog is en er geen bouwverkeer is, is 50 helemaal niet onveilig. Dus nee, ik zou niet geslaagd zijn, want ik heb 20 km/u te hard gereden.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 18:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Hehe, en dan te bedenken dat je er een tijdje over moest doen om de 200 te kunnen aantikken.

Trouwens, zo'n busje haalt geen 200+. Dus gewoon doorkarren. :+
Ze kunnen wel doorgeven aan hun collega petten dat je er aan komt
En het was al donker, zag wel iets rijden, maar zag pas dat het een politiebusje was toen ik er bijna naast zat
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 18:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Zou vandaag wel geslaagd zijn denk ik, lekker doorgereden, maar geen gekke dingen.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 22:16
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Ze kunnen wel doorgeven aan hun collega petten dat je er aan komt
En het was al donker, zag wel iets rijden, maar zag pas dat het een politiebusje was toen ik er bijna naast zat
Heb het weleens in België gehad. Ik reed op m'n gemak rond de 240km/h. En toen kwam er plots een busje de snelweg oprijden. Maar eer dat ding op gang was....(m'n nummerplaat hadden ze sowieso niet kunnen zien, ging het veel te snel voor + donker). Achja, in het donker zullen ze niet zo snel een andere agent klaar hebben staan hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 21:29
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik zou geslaagd zijn, heel netjes gereden vandaag hopelijk woensdag ook (examen) (en er hangt ineens wel veel vanaf: als ik woensdag slaag, heb ik negen kansen van de tien ook gelijk een baan )
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 08:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Succes!

Gisteren niet geslaagd, paar keer 15km/u te hard gereden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 19:10
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Succes met je examen woensdag blauw engeltje.

Ik zou vandaag niet geslaagd zijn, te hard gereden en bellen tijdens het rijden.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 22:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Damn dat vind ik nou zo gigantisch zonde van je geld, als je gepakt wordt voor bellen tijdens het rijden.
Ik snap niet dat je dat risico er voor over hebt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 22:57
Verwijderd
Is het risico zo groot dan?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 07:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
het is vooral duur, denk dat je voor hetzelfde geld een carkit hebt en dat is een nuttigere uitgave
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 08:20
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Citaat:
het is vooral duur, denk dat je voor hetzelfde geld een carkit hebt en dat is een nuttigere uitgave
Voor dat geld kun je een hele mooie, goeie, dure carkit kopen
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 16:50
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Damn dat vind ik nou zo gigantisch zonde van je geld, als je gepakt wordt voor bellen tijdens het rijden.
Ik snap niet dat je dat risico er voor over hebt.
Normaal bel ik ook nooit tijdens het rijden, maar dit telefoontje moest ik wel opnemen en er was nergens een plek waar ik even aan de kant kon staan.
Had hem wel op speaker staan en de telefoon op m'n schoot, dus denk niet dat oom agent het gezien zou hebben. Maar toch, het mag niet

Vandaag weer niet geslaagd, laaaang snelweg gereden en met 120 schiet het niet op. Oh, en rechts inhalen
Linksrijders
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.

Laatst gewijzigd op 08-06-2009 om 16:57.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 16:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Bekeuring voor bellen tijdens het rijden: 150 euro
Goede, dure carkit: 100 euro?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 17:55
Verwijderd
Geen bekeuring en geen carkit: 0 euro.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 20:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
geluk is onbetaalbaar
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 19:26
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik 'zou' niet alleen geslaagd zijn, ik bén ook geslaagd heel netjes gereden, feilloos parcours afgelegd. ik had drie 'voorbehouden' (weet niet hoe het systeem in Nederland werkt, maar hier moet je eerst een paar technische dingen van de auto kunnen demonstreren, ik moest bijvoorbeeld de remvloeistof aanwijzen, en de voor- en achterruitontwaseming, en alle lichten (stand, dim, groot, mist, rem, pinkers), en dan ga je de baan op voor een veertigtal minuten, waarin je ook een keer moet keren in een straat en parkeren tussen twee auto's (feitelijk àchter één auto, maar je moet doen alsof het tussen twee auto's is en in een vloeiende s-beweging je achter die éne auto zetten)

mijn drie 'voorbehouden' waren dat ik was vergeten te vermelden bij het "hoe zet je je zetel goed?"-gedeelte dat je hoofdsteun ook goed moet staan, dat ik van de zenuwen de voorruitontwaseming niet onmiddellijk kon aanwijzen (omg, ja echt), en dat ik bij het parkeren was vergeten naar rechts te pinken. voor de rest had ik "heel goed gereden"
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 19:39
Verwijderd
Sinds wanneer moet je je richtingaanwijzer aanzetten wanneer je gaat parkeren?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 19:52
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Sinds wanneer moet je je richtingaanwijzer aanzetten wanneer je gaat parkeren?
sinds, like, forever
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 19:53
Verwijderd
Gekke Belgen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 20:24
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
pas maar op of ik kom in Nederland een beetje pinkend parkeren
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 21:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
als er meer verkeer is en de parkeerplaats is langs de doorgaande weg doe ik het ook hoor, dan weten mensen waarom ik 'zomaar' afrem
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 21:21
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ohw, wacht eens, nà mijn examen heb ik wél eventjes te hard gereden ... dus al bij al ... ?
hmm, to be geslaagd or not to be geslaagd ...


Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 23:57
Verwijderd
Volgens mij moet je in Nederland ook richting aangeven als je gaat parkeren.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 00:08
Verwijderd
Voor zover ik weet niet? Het is me ook nooit geleerd om dat te doen eigenlijk. Wel richting aangeven wanneer je vertrekt vanaf een parkeerplek langs de weg, maar daar houdt het wel mee op.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 15:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij het file parkeren hoor je wel richting te geven volgens mij. Anders weet het achteropkomend verkeer ook niet dat jij er stil staat en bezig bent met een manoeuvre.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 18:26
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ze hebben toch ogen? Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 23:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Maar als je stil gaat staan op de weg en je hebt achterliggers, hoor je sowieso richting aan te geven.
Dus waarom niet als je ná het stil staan achteruit rijdt om te fileparkeren?
Ik moest het wel doen met mijn rijlessen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 10:38
Verwijderd
Ik heb er echt nog nooit in m'n leven van gehoord
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 12:14
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik ben vandaag m'n roze papiertje gaan halen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 22:32
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Citaat:
ik ben vandaag m'n roze papiertje gaan halen
Plastic pasje.

Ik wel tot 2015 nog een roze papiertje
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Leren, voor je plezier?
Se7enUp
12 21-06-2012 16:28
Verhalen & Gedichten De verwelkte roos
Saarah
11 07-10-2004 18:17
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.