Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2009, 15:39
' Cynthia)
' Cynthia) is offline
Ik heb een hele lieve leuke vriend en hij zou mij het liefst nu al ten huwelijk vragen ookal ben ik pas 16. maar ik heb een probleem elke keer als we ergens uitgaan kom ik dezelfde jongen tegen. met hem heb ik ook al een keer gezoend voor dat ik iets met mijn vriend had maar ook toen ik iets met mijn vriend had wat mijn vriend mij vergeven heeft.
maar elke keer als ik hem zie zou ik weer hetzelfde willen doen. Kijk het liefst zou ik ze alle2 willen. maar toch moet ik een keuze maken. want de jongens willen niet samen met zijn 2e en mij wat ik ook best kan begrijpen. alleen nou weet ik echt niet wat ik moet doen iemand tips ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2009, 15:51
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
je bent duidelijk op geen van de twee verliefd genoeg om er de rest van je leven bij te blijven, dus doe wat je op dit moment het leukste lijkt...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 15:56
' Cynthia)
' Cynthia) is offline
ik hou genoeg van mijn vriend daar niet van alleen ik weet dat ik nooit mijn hele leven bij hem zal blijven ookal is dat wel wat ik wil maar ik weet dat ik ook meer wil dan alleen dit
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 16:02
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
kijk meis, zo zit het:
1) je wil voor altijd bij hem blijven
2) je wil niét voor altijd bij hem blijven

meer variatie in 'willen' heb je niet.

take your pick! je kan je vriendje evengoed nu al dumpen voor die ander als je daar zin in hebt, want dumpen doe je hem ooit tóch.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 16:03
Verwijderd
Gebruik alsjeblieft interpunctie, want dit is echt onmogelijk om te volgen.
Wat wil je nu het liefst? Die jongen of je vriend? Als je die jongen kiest, maak je het uit. Als je je vriend kiest, blijf je bij hem, maar dan moet je niet meer met die andere jongen rommelen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 16:04
Verwijderd
3. Je kan hem ook nu niet willen, maar later wel.
4. Of je kan hem nu wel willen, maar straks niet.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 16:16
' Cynthia)
' Cynthia) is offline
kijk ik wil hem nu het liefst niet maar later maar toen ik hem dat half en half wou zeggen moest hij huilen en kijk wat is er nou zieliger dan een jongen die huilt
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 16:24
Verwijderd
Interpunctie!

Als je rekening gaat houden met hoe zielig hij is, dan wordt het natuurlijk nooit wat. Kies voor jezelf. Wat wil jij? Het is jouw leven. Of hij nou gaat huilen of niet, misschien gaat hij de volgende keer wel op zijn kop staan of schreeuwen of weet ik veel. Ga je elke keer je inhouden omdat je hem niet wil kwetsen? Lijkt me niet.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 16:27
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
kijk ik wil hem nu het liefst niet maar later maar toen ik hem dat half en half wou zeggen moest hij huilen en kijk wat is er nou zieliger dan een jongen die huilt
je wil hem nu niet (want nu wil je die ander), maar je hébt hem nu wel
je wil hem later wel, maar om hem later te 'hebben' moet je hem nu 'houden'

wat wil je dan het liefst? hém later of die ànder nù?
en geloof me vrij: je bent nog niet eens zeker of hem làter nog wel wil, dus ga gewoon voor die ander. have a little fun. je bent zestien, gedraag je daarnaar

ohja, en je moet echt niet bij hem blijven omdat hij anders gaat huilen. idd heel zielig, maar absoluut geen reden om erbij te blijven.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 21:41
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
lieve schat, je bent 16, je moet lekker doen waar je je goed bij voelt en helemaal niet iets doen waar iemand anders zich goed bij voelt.

Ik weet niet of het zo zit bij jou, maar het zou kunnen: Ik heb op mijn 16e eindeloos lang een vriendje gehad waarmee ik altijd 'problemen' moest bespreken omdat hij het idee had dat ik hem niet leuk genoeg vond. Ik was in die tijd zo erg aan het verdedigen dat ik hem leuk vond met veel huilen en gedoe, dat ik helemaal geen tijd meer had om hem echt leuk te vinden. Toen ik daar eenmaal achter kwam was er een jaar voorbij, waarin ik me voornamelijk schuldig had gevoeld en niet had genoten.

Als je 16 bent ben je te jong om niet alleen maar te genieten, dat geldt trouwens voor alle leeftijden.

Doe dus lekker wat je zelf wil.
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 07:10
Verwijderd
Ja, ik ben het eigenlijk wel met iedereen eens. Maar één ding moet je je goed realiseren: You can't have it both ways.

Of je blijft bij je vriend, of je maakt het uit.
En of je dan meteen met die andere jongen neemt, is dan een bijzaak. Maar je moet je in ieder geval afvragen of je echt wel bij je huidige vriend wil blijven. Zo niet, dan moet je weggaan, want het is a) niet leuk voor jou en b) niet eerlijk tegenover hem. Vooral als je eigenlijk ook al verliefd bent op die ander.

Mocht je toch bij je huidige vriend blijven, dan zul je toch echt wel het contact met die andere jongen moet afbreken, of in ieder geval zeer moeten veranderen/verminderen. Je kunt niet van twee walletjes blijven eten, ook al heeft je vriend je al een keertje vergeven. Het kan gewoon niet zo doorgaan.

Anyway: Zoals al vaker gezegd, doe wat goed voelt voor jou. Blijf niet bij iemand uit schuldgevoel. Dat moet je nooit doen, maar sowieso niet op zo'n jonge leeftijd. Have some fun!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 08:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben het met bovenstaande reacties eens ja; als je twee jongens leuk vindt, vind je ze beide niet leuk genoeg
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 19:48
Verwijderd
misschien toch eens een trio voorstellen....
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 15:49
MathijsBouman
MathijsBouman is offline
als je het goed aanpakt, kun je wellicht met beide wat beginnen. Probeer het voor beide verborgen te houden dat je wat met de andere hebt en het hele probleem is opgelost. Een andere probleem is echter als een (of beide natuurlijk) er achter komt dat je ook wat met een ander hebt, maar daar hebben we het nu niet over
succes ermee
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 17:00
Verwijderd
Citaat:
als je het goed aanpakt, kun je wellicht met beide wat beginnen. Probeer het voor beide verborgen te houden dat je wat met de andere hebt en het hele probleem is opgelost. Een andere probleem is echter als een (of beide natuurlijk) er achter komt dat je ook wat met een ander hebt, maar daar hebben we het nu niet over
succes ermee
Dit is echt het beste advies dat ik in al die jaren dat ik op dit forum kom heb ik gezien..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 19:10
barafranca
barafranca is offline
Citaat:
als je het goed aanpakt, kun je wellicht met beide wat beginnen. Probeer het voor beide verborgen te houden dat je wat met de andere hebt en het hele probleem is opgelost. Een andere probleem is echter als een (of beide natuurlijk) er achter komt dat je ook wat met een ander hebt, maar daar hebben we het nu niet over
succes ermee
Hier moest ik echt om lachen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het met bovenstaande reacties eens ja; als je twee jongens leuk vindt, vind je ze beide niet leuk genoeg
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 12:52
Verwijderd
Citaat:
misschien toch eens een trio voorstellen....
Ze zei al dat ze dat niet willen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2009, 12:57
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
ik zou zegen toss erom munt jongen, kop je vriendje
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 15:45
littlekrullie
littlekrullie is offline
Zoals al wordt verteld, je bent duidelijk niet verliefd genoeg op een van hun om een keuze te kunnen maken.
Je kunt ze allebei laten liggen, maar ook voor een iemand gaan
Ga voor de jongen waar jij je het meest thuis bij voelt, en waar je het meest bij voelt
Je bent nog jong.. en laat die 2 jongens niet jou leven leiden
succes meid!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 23:14
Marvin1995
Avatar van Marvin1995
Marvin1995 is offline
Van wie hou je het meest ?
Waarom hou je van hem ?
Hoelang hou je al van hem ?

Vergelijk dat allemaal en kies er dan een ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik ben gek op 2 jongens
marabella
19 10-10-2005 18:41
Liefde & Relatie Verliefd op 2 meiden tegelijk =-S
X5-452
19 18-07-2004 22:11
Liefde & Relatie verliefd zijn op 2 mensen tegelijk, kan dat?
x-engeltje-x
15 16-05-2004 20:14
Liefde & Relatie Help ben verliefd op 2 jongens, wat moet ik doen!!
sunflower83
19 10-05-2004 20:13
Liefde & Relatie Verliefd op 2 vrienden ?!?!?
xxSweetLoverxx
23 01-11-2003 12:31
Liefde & Relatie 2 jongens leuk, met de 1 heb ik een relatie..
Rancid Girl
7 18-06-2002 20:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.