Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2009, 12:37
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Bij Orange heb ik nu mijn internet uitgeschakeld. Dit betekent dus dat als ik per ongeluk op internet klik op mijn telefoon, ik geen verbinding kan maken. Dit heb ik zo ingesteld bij mijn account via internet.

Binnenkort ga ik wisselen van provider (per 1 september is Orange helemaal overgenomen door T-mobile). Ik ga dus een nieuw abonnement afsluiten en vroeg me af of ik bij T-mobile ook een eigen account heb waar ik mijn internet uit kan zetten. Heeft iemand hier deze provider en kan mijn vraag beantwoorden. Bij Vodafone had ik vroeger toen geen account, dus moest ik steeds internet betalen als ik per ongeluk op de i-knop drukte op mijn telefoon en dat was gewoon kut.

Alvast bedankt.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2009, 15:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Is het niet zo dat je abonnement over wordt gezet naar T-Mobile voor zo lang als het abonnement nog loopt? Dit is namelijk bij mij wel het geval.
Ook worden dan de instellingen overgenomen die je bij Orange had (hier volgt als het goed is nog een extra informatiebrief over) en zal het internet geblokkeerd blijven.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 09:13
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Is het niet zo dat je abonnement over wordt gezet naar T-Mobile voor zo lang als het abonnement nog loopt? Dit is namelijk bij mij wel het geval.
Ook worden dan de instellingen overgenomen die je bij Orange had (hier volgt als het goed is nog een extra informatiebrief over) en zal het internet geblokkeerd blijven.
Ik heb daar inderdaad bericht over gehad, maar ik kon bij mijn flex abonnement geen onbeperkt sms. Ik wil onbepert sms en dat ging volgens hun niet. Mijn abonnement kon niet omgezet worden naar een relax met korting dus heb ik contract kosteloos opgezegd. Maar mijn vraag is of ik internet kan uitzetten bij een nieuw abonnement
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 21:13
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ja, enige wat je hoeft te doen is het toegangspunt te wissen, lijkt me
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 09:35
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Ja, enige wat je hoeft te doen is het toegangspunt te wissen, lijkt me
Dat begrijp ik niet helemaal :
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 10:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
In je telefoon bij instellingen kan je dat wissen. Ligt aan de telefoon hoe dat moet. Dan houd je wel de mogelijkheid om te interetten, maar aangezien je de instellingen uit de telefoon wist kan je het niet gebruiken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 09:08
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Bedankt voor de info Wolter
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.