Oud 24-05-2011, 12:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Crap, het is druk bij het CBR momenteel .
28 Juni kan ik pas terecht voor mijn AVB en kan daarna pas AVD aanvragen, als dat net zo lang gaat duren heb ik m'n rijbewijs op z'n vroegst eind juli pas

Ben wel al druk op zoek naar een fiets, heb diverse biedingen lopen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2011, 20:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mja, ik weet het. Ik mag binnenkort afrijden () en het was of al heel snel of pas na eind juni idd. Begint nu toch wel erg dichtbij te komen, nog maar een paar lesjes. Ben benieuwd maar vind het toch wel erg spannend. Hoop dat ik niet al te zenuwachtig ben en dat het me niet al teveel doet. Probeer er luchtig over na te denken maar merk dat ik het wel lastig vind. Ik wil het nu wel erg graag halen maar ik weet dat ik dat maar beter niet kan willen. Had het er vanavond over met m'n instructrice en zij dacht dat het beter was als ik alleen zou gaan omdat ik dan meer op m'n gemak zou zijn. Had er zelf nog niet over nagedacht maar was er altijd vanuit gegaan dat ze wel mee zou gaan. Mocht er nu even over nadenken maar ik weet het niet echt. Aan de ene kant kijken er natuurlijk twee paar ogen naar je als ze meegaat wat je misschien meer opfokt maar ze kan dan wel met die examinator kletsen enzo en dan weet ze naderhand ook hoe ik gereden heb maar aan de andere kant geeft ze zo'n advies ook niet voor niets natuurlijk. Wat zouden jullie doen/hebben jullie gedaan en waarom?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 21:00
Verwijderd
voor mijn B is mijn instructeur niet meegegaan. Vond hij niet nodig, en ik ook niet.
Voor mijn D wel, maar dat deden ze daar standaard.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 00:30
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Voor mijn B is mijn instructeur ook niet meegeweest, ik was er wel vanuit gegaan dat hij mee zou gaan maar het maakte me verder ook niet uit eigenlijk. Had gelukkig een relaxte examinator, de hele rit over z'n kinderen en z'n vakantie gepraat .
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 12:25
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
voor mijn B had ik m'n instructeur wel mee, was eigenlijk vanzelfsprekend. ik vond het wel fijn dat er iemand mee was die aan "mijn" kant stond, en dan konden we het evt. achteraf er nog over hebben over hoe het ging. na het examen werd ik ook eerst naar binnen gestuurd door de examinator zodat zij nog even met mijn instructeur kon praten. Zal wel iets geweest zijn in de zin van 'rijdt ze normaal ook zo?".
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 11:07
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik heb gisteren weer een keertje rijles gehad, van een nieuwe instructeur. Ben blij dat ik de moed heb gevonden om weer te beginnen. Ik rij nu ongeveer elke week een uurtje. Ik zet het eventjes op een rustig pitje.
Mn niuwe instructeur is trouwens zooo anders dan mn oude. Deze man benoemd echt alles 'remmen' 'gas los' 'kijk nou is in die spiegel'. Terwijl mn oude instructeur altijd mij mn gang liet gaan, af en toe complimentje en af en toe toe een ingreep maar voor de rest weinig correcties oid. Vind dit geloof ik wel een stuk prettiger.
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 23:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goed hoor dat je weer vol goede moed begonnen bent Wat jij zegt over je nieuwe instructeur klinkt ook wel een beetje zoals mijn instructrice is. Het werkt op zich prima maar ik vind het wel jammer dat ze echt nooit een complimentje geeft of zegt dat ik iets goed doe, daardoor rijd ik misschien al veel te lang rond met het idee dat ik het niet goed doe omdat ze alleen die dingen noemt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 23:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Wat zouden jullie doen/hebben jullie gedaan en waarom?
Mijn TTT ging niet zo goed, en ik ging eigenlijk ook naar mijn examen met het idee dat ik vast niet zou slagen. Daarom wilde ik graag dat mijn instructeur mee zou gaan: hij kon dan zien waar ik nog op moest oefenen om een volgende keer wel te slagen. In de praktijk heeft mijn instructeur heerlijk met de examinatrice zitten kletsen over de wintersport (waardoor ik hen zelfs een keer moest onderbreken om te vragen waar ik heen moest op een t-splitsing) en slaagde ik uiteindelijk in één keer.

Als je instructrice inschat dat je beter rijdt als zij er niet bij is, lijkt me dat wel een goede overweging. Zeker gezien de manier waarop je over haar schrijft, kan het geen kwaad om je rijvaardigheden eens door een frisse blik te laten bekijken, zonder dat zij daar direct een oordeel over kan geven.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 19:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mja, enerzijds heb ik het probleem wat jij ook beschrijft (TTT ging niet zo lekker, ben er helemaal niet zo zeker van dat ik wel slaag en vind het dan fijn dat m'n instructrice kan zien wat ik fout deed) + dat zij dan met die examinator kan kletsen en ik op het verkeer kan letten. Aan de andere kant idd dat ik denk dat m'n instructrice niet voor niets adviseert dat ik beter alleen kan gaan. Vind het erg lastig maar m'n moeder zei terecht dat ik nu nog geen keuze hoef te maken omdat ik op de dag zelf ook nog kan beslissen wat ik wil en ik anders alleen maar van gedachten verander. Had net besloten dat ik wel wilde dat ze mee zou gaan toen ik het er met m'n schoonmoeder over had en die me weer adviseerde om alleen te gaan, lastig.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 22:06
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mja, enerzijds heb ik het probleem wat jij ook beschrijft (TTT ging niet zo lekker, ben er helemaal niet zo zeker van dat ik wel slaag en vind het dan fijn dat m'n instructrice kan zien wat ik fout deed) + dat zij dan met die examinator kan kletsen en ik op het verkeer kan letten. Aan de andere kant idd dat ik denk dat m'n instructrice niet voor niets adviseert dat ik beter alleen kan gaan. Vind het erg lastig maar m'n moeder zei terecht dat ik nu nog geen keuze hoef te maken omdat ik op de dag zelf ook nog kan beslissen wat ik wil en ik anders alleen maar van gedachten verander. Had net besloten dat ik wel wilde dat ze mee zou gaan toen ik het er met m'n schoonmoeder over had en die me weer adviseerde om alleen te gaan, lastig.
Gewoon doen/vragen waar je je zelf goed bij voelt. Het gaat immers om jouw rijbewijs.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 11:42
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
@Daantje: hoe is het gegaan vandaag?
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 17:07
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Motor is zo goed als gekocht, nu het pasje nog binnenslepen
Jammer dat het volgens buienradar straks gaat regenen tijdens m'n les .
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 19:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ben helaas gezakt tijdens m'n examen vanmiddag Had ook wel vette pech dat m'n rij-instructrice sinds vorige week in het ziekenhuis ligt en dus niet werkt. Had vorige week en gisteren les van iemand anders (incl. andere auto) en vandaag voor m'n rij-examen weer iemand anders met weer een andere auto. Op zich ging het rijden niet slecht, had alleen een ingreep. Moest een rotonde op rijden waar al een auto op reed, ik twijfelde en wilde wachten en die examinator zei 'gas' dus dat deed ik en op dat moment trapte hij op de rem Mja, vanaf dat moment had ik al zoiets van dit word 'em niet meer. Later bij een kruising ook dat ik wel remde voor auto's op een voorangsweg maar de examinator ook (al was ik wel eerder). Verder moest ik beter aansluiten met rijden en wat vlotter doorrijden. Bijzondere verrichtingen (achteruit in een vak parkeren, hellingproef, vooruit in een vak parkeren) gingen goed en ook het kijken vond hij prima. Baal van die ingreep want denk dat het anders misschien nog wel goed had kunnen zijn. Naja, volgende keer beter. Ga morgen denk ik maar de rijschool bellen om te vragen of ze zicht hebben wanneer m'n rij-instructrice weer beter is en of ik anders bij iemand anders (maar dan wel een vast iemand) kan rijden en dat ik het liefst begin augustus weer af wil rijden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 21:39
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Moest een rotonde op rijden waar al een auto op reed, ik twijfelde en wilde wachten en die examinator zei 'gas' dus dat deed ik en op dat moment trapte hij op de rem .
Dit stukje begrijp ik niet helemaal.. Maar ik vind 't erg jammer van je rijexamen . Hoogstwaarschijnlijk komt 't idd door de omstandigheden, want 'n andere instructrice en 'n andere auto net voor 't afrijden lijkt me erg verwarrend. Hopelijk heb je de volgende keer meer geluk. Succes verder!
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 20:20
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ah shit wat jammer daantje! heb je een pakket met examengarantie?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 20:44
Verwijderd
Ik ben nu aan het lessen voor rijbewijs B, gaat al de goede kant op, hoop dat ik over een maandje of 2 voor mn examen kan gaan
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 23:57
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Stepjes aan de grond
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 11:41
Lumpie
Lumpie is offline
Heb in maart mijn rijbewijs gehaald. Had een pakket met 25 lessen, inclusief TTT en examen. Ben ik één keer geslaagd, en heb er ongeveer 5 maanden over gedaan. Maar ik zat dan ook bij een top-rijschool al zeg ik het zelf.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 17:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dit stukje begrijp ik niet helemaal.. Maar ik vind 't erg jammer van je rijexamen . Hoogstwaarschijnlijk komt 't idd door de omstandigheden, want 'n andere instructrice en 'n andere auto net voor 't afrijden lijkt me erg verwarrend. Hopelijk heb je de volgende keer meer geluk. Succes verder!
Mja, dat heeft in elk geval geen goed gedaan. Probleem is dat m'n eigen instructrice in elk geval nog een maand niet gaat werken en dat ik dus tijdelijk weer een andere instructeur had. Vind ik in dit stadium wel een beetje vervelend. Heb weer twee lessen gepland voor overdag zodat ik dan ook goed kan leren met het verkeer mee te rijden enzo. Na m'n eerstvolgende les wil ik overleggen over m'n volgende examen en het dan aanvragen.

Citaat:
ah shit wat jammer daantje! heb je een pakket met examengarantie?
Nee, ik heb helemaal geen pakket maar gewoon losse lessen, losse TTT en los examen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 17:08
Ivo
Ivo is offline
GESLAAGD!!! Morgen naar het gemeentehuis om een nieuw rijbewijs te halen waarop ook C staat ingevuld.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 18:00
Verwijderd
Gefeliciteerd!

En Daantje, kun je niet overstappen naar een andere instructeur? Dan heb je in ieder geval weer een vaste instructeur en auto.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 19:32
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
GESLAAGD!!! Morgen naar het gemeentehuis om een nieuw rijbewijs te halen waarop ook C staat ingevuld.
Gefeliciteerd
Ga je chauffeurswerk doen of is het meer voor de 'heb'?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 21:17
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Gefeliciteerd, Ivo
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 12:32
Ivo
Ivo is offline
Ik heb m'n C moeten halen voor m'n werk. Op de zaak hebben we een busje met een toelaatbaar gewicht van bijna 6 ton (wat ook zo goed als volledig gebruikt wordt). Het is alleen niet echt regulier chauffeurswerk.

Misschien nog een keer E achter C er bij halen voor de heb / als backup voor werkgelegenheid. Maar dat zal dan wel op eigen kosten moeten gebeuren. M'n C is net als E achter B volledig betaald door m'n werkgever.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 19:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
En Daantje, kun je niet overstappen naar een andere instructeur? Dan heb je in ieder geval weer een vaste instructeur en auto.
Wat ik begrepen heb, is dat dat voorlopig ook de bedoeling is van de instructeur die ik nu krijg. Weet niet hoe het met m'n eigen instructrice is maar wellicht gaat ze ook niet gelijk weer volledig aan de slag of komt ze helemaal niet meer terug voor m'n examen.

Morgen heb ik overigens weer les en dan wil ik overleggen over m'n volgende examen en dan maandag bellen om het aan te vragen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 10:00
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Over een paar uurtjes AVB, de zenuwen beginnen wel een beetje te komen als ik naar buiten kijk, geen ideaal weer
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 17:48
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
AVB in the pocket
De lucht was ineens strak blauw geworden na een paar flinke onweersbuien, met daarbij een graadje of 30 en bijna geen wind. Ik ging kapot in m'n (zwarte) lederen pak, zelfs op de snelweg was het bijna niet te doen met die hitte
Maargoed, toch beter dan een onweersbui..
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 19:04
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Netjes

Mijn vriendin was gister minder fortuinlijk bij haar theorie voor rijbewijs B, die is gezakt.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 11:28
gebruikelijk_
gebruikelijk_ is offline
Weten jullie als mijn rij-instructeur enig zeggenschap heeft bij de examinator na m'n examen? Dus stel dat ik net op het nippertje gezakt bent, kan mijn rij-instructeur er dan wat aan veranderen of niet?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Weten jullie als mijn rij-instructeur enig zeggenschap heeft bij de examinator na m'n examen? Dus stel dat ik net op het nippertje gezakt bent, kan mijn rij-instructeur er dan wat aan veranderen of niet?
Volgens mij heeft de instructeur daar geen zeggenschap op.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 12:07
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Weten jullie als mijn rij-instructeur enig zeggenschap heeft bij de examinator na m'n examen? Dus stel dat ik net op het nippertje gezakt bent, kan mijn rij-instructeur er dan wat aan veranderen of niet?
Nee, dat heeft hij niet. De rij-instructeur is er enkel en alleen om jou dingen te leren, de examinator gaat het vervolgens beoordelen. Als je op het nippertje gezakt bent heb je gewoon pech en zal je het over moeten doen.

Citaat:
Volgens mij heeft de instructeur daar geen zeggenschap op over.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 12:08
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Je rij-instructeur kan nog wel dingen aandragen die een beeld schetsen van hoe jij normaal rijdt, bijvoorbeeld als de examinator twijfels heeft over of iets examenstress was of dat iets structureels was. Tot in hoeverre dat zijn mening beïnvloedt weet ik niet, dat zal van de examinator en de omstandigheden afhangen.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 12:15
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Je rij-instructeur kan nog wel dingen aandragen die een beeld schetsen van hoe jij normaal rijdt, bijvoorbeeld als de examinator twijfels heeft over of iets examenstress was of dat iets structureels was. Tot in hoeverre dat zijn mening beïnvloedt weet ik niet, dat zal van de examinator en de omstandigheden afhangen.
Dat is waar, maar naar mijn weten is dat enkel het geval wanneer de examinator hierom vraagt. De instructeur heeft dus geen directe inspraak en ik denk niet dat een examinator zich snel laat 'overhalen' wanneer hij/zij een leerling heeft laten zakken.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 12:20
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Het lijkt mij dat een rij-instructeur gewoon zijn mening mag uiten over een lesser als hij dat toepasselijk vindt De examinator hoeft daar inderdaad verder geen waarde aan te hechten.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 12:21
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Je mening uiten mag je als leerling in principe ook, al zal de examinator daar waarschijnlijk nóg minder waarde aan hechten
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 16:50
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Theorie ook binnen, alleen nog AVD en dan blazen met dat ding
Morgen de motor ophalen en dan maar m'n best doen niet even een stukje te gaan rijden en rustig wachten op het CBR...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 22:25
Verwijderd
Of gewoon gaan rijden, door BodW gefilmd worden en een instant-BN'er worden
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 18:02
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Of gewoon gaan rijden, door BodW gefilmd worden en een instant-BN'er worden
Ik wacht even de examendatum af, misschien is het uit te houden
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 12:29
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
1 Augustus AVD examen, ik ga m'n best doen. Het is wel erg lekker weer nu
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 11:48
m113
m113 is offline
als je rijles in een automaat neemt, moet je dan ook alle knopjes etc kennen voor wat ze doen?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 15:58
Verwijderd
Lijkt me wel handig.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 16:07
Verwijderd
Over 3 dagen is mijn instructeur EINDELIJK terug van vakantie. Dan is het alweer dik een maand geleden dat ik rijles heb gehad.. :-# Het enige wat ik nu kan doen is heel hard hopen dat ik niemand naar huis moet rijden.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 19:08
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Het je al veel lessen gehad dan? Op zich is het niet zo slecht om na een langere periode pas weer te rijden, de kans is best redelijk dat je dat ook zal overkomen als je straks je rijbewijs hebt Dan merk je ook snel was je lastigst vindt om goed te onthouden.

Citaat:
als je rijles in een automaat neemt, moet je dan ook alle knopjes etc kennen voor wat ze doen?
Voor rijden in een automaat gelden verder dezelfde regels als rijden in een handgeschakelde auto, alleen schakelen hoef je niet te leren
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 06:42
Verwijderd
Vergeet niet dat je daarna alléén in auto's met een automaat mag rijden, maar dat zal m113 wel al weten
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 08:59
Verwijderd
Op zich is automaat rijden wel echt lekker. Je hoeft niet meer te trappen op de pedalen, en te roeren met de pook. Zeker als het gaat om een automaat, die voorzien is van CC, A/C, en alle andere denkbare luxe.
Maar goed, dan praat ik 2e hands ook over prijzen vanaf 15000 euro. Daarnaast denk ik dat het op zich wel handig is als je leert schakelen. Je zal maar een huurauto of leenauto nodig hebben...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 11:36
Verwijderd
Ik vind een automaat-rijbewijs vooral handig als je een afwijking aan je rechterhand hebt waardoor je daarmee niet goed kunt schakelen.
Het wordt ook wel eens gebruikt voor mensen die door een aandachtsstoornis moeite hebben met meerdere dingen tegelijk doen, maar echt, vergeleken met de aandacht die het kost om op het verkeer te letten, is de aandacht die je nodig hebt om te schakelen nihil.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 11:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn oudoom heeft een TIA gehad en kon daardoor zijn linkervoet niet meer goed gebruiken, ook dan is een automaat handig. Mij hebben ze ook wel eens aangeraden om in een automaat te gaan rijden omdat ik er lang overdeed voordat ik alles tegelijk kon maar ik heb uiteindelijk toch doorgezet in een schakel-auto idd omdat ik anders nooit een auto kan lenen of lastiger een kan huren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 15:19
m113
m113 is offline
op waat gaan ze letten bij een medische keuring bij de neuroloog?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 23:20
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Dat hangt er vanaf waar je voor gekeurd moet worden, neem ik aan. Ik begrijp dat je ergens 'ja' hebt moeten invullen op je eigen verklaring?
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 10:17
m113
m113 is offline
bijna bij alle vragen ja, behalve die epilepsie etcc..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.