Oud 27-04-2012, 11:38
Verwijderd
Vanochtend een kale (oude?) man in een opel astra die totaal geen idee van afstand houden had. Hij reed gewoon 120 of misschien net iets langzamer, maar ging echt een meter achter iemand de linkerbaan op terwijl er zat ruimte was, ging daarna weer naar rechts een meter voor de neus van de vrachtwagen die hij had ingehaald, bleef daarna op de rechterbaan twee meter achter de auto voor hem hangen. Dat moet toch een keer misgaan.
Advertentie
Oud 27-04-2012, 18:06
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Vandaag bij het invoegen, tweebaans ging over op éénbaans links. Ik moest naar links, achter een andere auto. Links komt een auto (bestuurder met petje) aan die geen centimeter inhoudt of ruimte geeft om tussen te voegen, dat noem ik een geval van "opsluiten". Ja, hij reed op de linkerbaan, ja daar mocht hij rijden, ja wij moeten maar zien hoe we kunnen invoegen, maar een beetje anticiperen mag best. Lomperik.
Oud 01-05-2012, 23:16
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Gisteren stond het in Emmen goed vol met vrijmarkt-lui. De toegang tot het centrum stopt normaal bij een paaltjesafsluiting, dan moet je rechtsaf met een boogje terug (naar de hoofdweg of een wijk in) en dat is eenrichtingsverkeer. De hoofdweg stond dus vast met kraampjes en auto's met aanhanger. Maar er waren dus ook mensen die dat boogje andersom hadden genomen - niet gelet op de situatie en nu gedaan wat makkelijker was - en die kwamen eigenlijk dus uit de verkeerde richting. Desondanks zaten er een paar tussen die van mening waren dat zij goed zaten en de rest maar even achteruit moest, terwijl ze zelf de oorzaak waren
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 02-05-2012, 15:10
Verwijderd
Gister op de A2 een idioot die het leuk vond om uit zijn raam te hangen en met een katapult op auto's te schieten.
Ik zag auto's voor me uitwijk-slingers maken, en onnodig remmen.
Of het flikkertje in kwestie ook echt schoot met dingen, of alleen maar voor de grap bezig was, vond ik niet ter zake doen. Ik heb het kenteken doorgebeld aan de politie. Het was al druk, en zulke 'geintjes' kunnen een hoop ellende veroorzaken.
En als je als chauffeur toestaat dat je passagiers dit doen, moet je ook je rijbewijs maar inleveren.
Oud 02-05-2012, 15:23
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Laatst zag ik nog een hele serie auto's en busjes die veel te hard reden. Illegale straatraces ofzo?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 15-05-2012, 19:30
Verwijderd
Vandaag werd ik enkele kilometers op zeer korte afstand gevolgd door een landrover, eerst op een 80-weg en dan op een 50-weg, en zo kwam ik bij de afslag mijn wijk in. Dus ik deed vlak na de afslag ervoor mijn knipperlicht aan, liet gas los waardoor ik van de 55-op-de-teller naar 45-op-de-teller ging, en op het laatst rem ik rustig een beetje bij zodat ik met dertig de bocht om kan. Landrover zit ineens bijna bovenop me en claxonneert als een malle ja let dan ook op gek.
Oud 16-05-2012, 16:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De matrixborden waren de idioten gisteren en vandaag. Gisteren vertelde 1 bord dat je van de linkerbaan af moest, maar na de bocht bleek bij het volgende matrixbord dat je die rijstrook toch wel gewoon mocht gebruiken. Een boel file om niets dus.
En vandaag was er 1 bord met knipperende lampen, daarvoir en daarna was niets aan. Alleen jammer dat we ruim voor dat bord 50 bijna een massale kettingbotsing hadden en dat bord dus mosterd na de maaltijd was.
Oud 25-05-2012, 00:36
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ikzelf Remlichten van de 96 deden het niet, zekering maakt niet goed contact, maar ik zag het pas toen ik weer thuis was
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 01-06-2012, 23:10
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ikzelf vandaag. 140 waar 120 toegestaan, 120 waar 100 toegestaan en 80 waar 80 toegestaan. Mensen allemachtig, wat een dag had ik vandaag @work en ik wilde gewoon snel naar huis. Stond ik op de A4 ten zuiden van Schiphol alsnog in de file omdat ze daar van de 5-baansweg even een 2-baansweg hadden gemaakt.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 02-06-2012, 13:23
Verwijderd
Vooral het 80 waar 80 toegestaan vind ik uitermate schokkend! Daar komen ongelukken van!
Oud 03-06-2012, 07:00
Verwijderd
Ik had nooit verwacht dat een ford ka de 140 zelfs maar zou kunnen benaderen
Oud 03-06-2012, 10:51
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik had nooit verwacht dat een ford ka de 140 zelfs maar zou kunnen benaderen
Hij kan zelfs meer dan 160 halen Best grappig als je al die dure aso-bakken ineens inhaalt met een kleine auto die alleen gebouwd is om van A naar B te komen.

Maar meer dan 140 heb ik niet geprobeerd, vind het onverantwoord en ik heb geen zin in dat gedoe dat je ermee kan krijgen. Maar volgens de fabriek kan ie dus 165 halen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 03-06-2012, 12:46
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
175 op de teller, beide generaties De tweede generatie doet er wel wat langer over, maar doet het ook stiller/rustiger.


Gisteren iemand die met 160 in een 100-zone op de A9 knalde en in één strakke lijn tussen het drukke verkeer door 4 banen opschoof om met dezelfde snelheid de afrit te nemen Nou ja, vroeg of laat zo'n Porsche Panamera minder zal niemand wakker om liggen

En hier bij de afrit bedacht iemand zich kennelijk op het laatste moment dat-ie er ook af wilde. Ook al was de uitvoegstrook nog maar 2 meter begonnen (en gelukkig reed hij al 100, al was het op een 130-stuk) remde hij plotseling af tot 70 en voegde toen pas uit, wat prima op de strook zelf had gekund
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 05-06-2012, 15:59
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Vandaag met carpoolen ben ik met een wegpiraat meegereden ^^

160 waar 100 toegestaan
170 waar 120 toegestaan
2x zeer hard door de bocht, met overschakelen naar een te lage versnelling (volgens mij riep de auto nog au!)
1x geen ruimte geven aan een invoeger, die hiermee duidelijk op stang werd gejaagd.

Het was maar goed dat er geen agenten in de buurt waren, anders had ie zeker 3 keer zijn rijbewijs kunnen inleveren en ook ons met een probleem opgezadeld. Terug reed ie gelukkig enigszins normaal.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 05-06-2012, 18:26
Verwijderd
Je hoeft ook geen ruimte te geven aan een invoeger. Invoegen is een speciale verrichting en een invoeger moet derhalve zelf ervoor zorgen dat hij zónder mensen op de hoofdrijbaan te hinderen kan invoegen. Het enige dat jij als hoofdrijbaanrijder moet doen is je snelheid houden.
Oud 06-06-2012, 16:26
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Je hoeft ook geen ruimte te geven aan een invoeger. Invoegen is een speciale verrichting en een invoeger moet derhalve zelf ervoor zorgen dat hij zónder mensen op de hoofdrijbaan te hinderen kan invoegen. Het enige dat jij als hoofdrijbaanrijder moet doen is je snelheid houden.
Ik bedoel ook niet het doorsnee geen ruimte geven aan de invoeger. Ik bedoel afremmen wanneer de invoeger afremt en gas geven wanneer de invoeger gas geeft. Dus tot het eind van de invoegstrook naast de invoeger blijven rijden, waardoor hij de vluchtstrook op gedwongen wordt.

Als ik het voor het zeggen zou hebben is dit wat mij betreft een artikeltje 5 omdat je een medeweggebruiker kwaad maakt. En dan wordt ie dus veel en veel minder scherp en dat vind ik gevaarlijk. Dit was gewoon heel doelbewust iemand sarren.

Om je een idee te geven van de drukte op de weg: het was half 6 in de morgen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 06-06-2012, 17:28
Verwijderd
Dat is geen art5, daar is een specifiek artikel voor. Die boete is ook vrij fors overigens.
Oud 06-06-2012, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel ook niet het doorsnee geen ruimte geven aan de invoeger. Ik bedoel afremmen wanneer de invoeger afremt en gas geven wanneer de invoeger gas geeft. Dus tot het eind van de invoegstrook naast de invoeger blijven rijden, waardoor hij de vluchtstrook op gedwongen wordt.

Als ik het voor het zeggen zou hebben is dit wat mij betreft een artikeltje 5 omdat je een medeweggebruiker kwaad maakt. En dan wordt ie dus veel en veel minder scherp en dat vind ik gevaarlijk. Dit was gewoon heel doelbewust iemand sarren.

Om je een idee te geven van de drukte op de weg: het was half 6 in de morgen.
Ik heb zoiets geks maar een keer mogen meemaken. Los van dat het hinderlijk is, waren het ook twee petjes in een te mooi gepimpt golfje. Ik reed toen in mijn oude berlingo. Had er eerlijk gezegd geen moeite mee om gewoon in te voegen. Ten slotte was hun auto mooier dan de mijne. Gewoon doordrukken helpt bij dat soort pesterijen wel.
Oud 06-06-2012, 20:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag waren er meerdere mensen die probeerden zo vroeg mogelijk in de file in te voegen, haaks over het verdrijvingsvlak heen. En een motor reed over de vluchtstrook, door de berm, door de ondiepe sloot naar de weg parallel aan de snelweg om de file te vermijden. En verder nog de gewone mensen die vinden dat zij wel over de vluchtstrook de file voorbij mogen en de vrachtwagens die dat gaan blokkeren, de mensen die tussenvoegen en vergeten hun knipperlicht uit te zetten en de mensen die weigeren aan te sluiten in de file. En de veroorzaker van dat alles natuurlijk: de vrachtwagen die tegen een viaduct was gereden.
Oud 07-06-2012, 13:13
Verwijderd
Ik, want ik vergat te kijken, gaf rechts geen voorrang en stond dus oog in oog met een juffrouw in een ford KA. Gelukkig hadden we beiden goeie remmen en reflexen.
Oud 08-06-2012, 13:47
Verwijderd
Vandaag een mokkel in een Golfje TDI die het niet kon verkroppen dat ik vanuit de rechterbaan eerder bij de stoplichten weg was dan zij. En omdat het van 2 naar 1 baan ging, leek het haar een goed idee om mij dan maar van de weg te drukken. Uiteindelijk, na veel geclaxonneer mijnerzijds kwam ze tot de enige verstandige conclusie: gas los en achter mij invoegen. Zoals het hoort...
Oud 09-06-2012, 12:06
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Gisteren reed ik weer mee met die wegpiraat. Deze keer kwam hij met een oude BMW, dus het tempo werd nog iets opgevoerd t.o.v. de vorige keer.

Op de afslag van de A9 ging het bijna mis toen hij daar met 180 aan kwam rijden. Hij wilde naar de afslag, terwijl een vrachtwagen een baan naar links wilde (vanuit onze hoek viel niet te zien waarom). Er sportief omheen, desnoods over het verdrijvingsvlak was dus geen optie meer. Dan maar rechts er langs. Daar knalden we bijna op een bestuurder die vanaf de afslag juist de snelweg op wilde. Hij kwam vanuit onverwachtse hoek en zag ons maar net op tijd... Ik denk dat zijn hart in zijn keel zat.

Je gaat je afvragen of je het gigantische financiele voordeel van carpoolen er voor over hebt. Met hem meerijden bespaart wel een aanzienlijk bedrag.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-06-2012, 13:20
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Je zou 'm eens kunnen vertellen dat JIJ wèl een familie/vriendin hebt die je dezelfde avond nog terug wil zien. Zulke mensen leren het pas (sommige zelfs dan nog niet) als het misgaat.
Dit is geen chauffeur, dit een een projectiel.
Vraag je nogmaals af of dit het je waard is, een paar euro in de maand of de rest van je leven in een rolstoel, of, nog erger; een ander die er niet voor kon kiezen.
Oud 10-06-2012, 18:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik ging nog liever FIETSEN dan bij zo iemand in de auto zitten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-06-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
ik ging nog liever FIETSEN dan bij zo iemand in de auto zitten
Helemaal mee eens. Het is één ding dat diegene zijn eigen leven op het spel wil zetten, maar iets compleet anders dat hij dat doet met het mijne (of van de andere weggebruikers trouwens).
Oud 13-06-2012, 13:43
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik stopte voor een oranje stoplicht in de baan voor rechtdoor. De baan voor linksaf, naast mij dus, was leeg. Rijdt de auto die achter mij was, over die baan en sjeest met een noodgang het kruispunt over, waardoor degenen die inmiddels groen licht hadden, weer in de remmen moesten . Wat een idioot.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 14-06-2012, 06:59
feniks
feniks is offline
Waar ik mij toch steeds over kan verbazen is waar mensen mee bezig kunnen zijn tijdens het rijden.
Make-up op doen, bellen, ik heb zelfs mensen gezien die een halve slag gedraaid zaten om hun kroost links en rechts om de oren te meppen. En dat bij snelheden varierend van 100 -130 km/u.

De meest komische was een man in een opgesnolde volkswagen polo die met een noodgang voorbij kwam razen. Om een paar kilometer verder met een kokende motor langs de weg te belanden.
Oud 27-06-2012, 19:36
feniks
feniks is offline
Wat is dat toch met die rijschoolhouders in Limburg? Leren die de mensen niet dat je overdag, maar ook in de avond je groot licht niet nodig hebt?
Godsonmogelijke idioten die te kust en te keur maar hun groot licht aan hebben. Overschot van die lui in Limburg...
Oud 27-06-2012, 20:10
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Waar ik mij toch steeds over kan verbazen is waar mensen mee bezig kunnen zijn tijdens het rijden.
Ik zag laatst voor het eerste iemand met een elektrische tandenborstel in de auto. En dan bij het stoplicht even deur open en je tandpasta in de goot spugen...
Oud 28-06-2012, 11:36
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Sommige mensen snappen duidelijk niet dat er in de 126 geen enkel tempo zit, en dat dit niet uit vrije wil van de bestuurder is
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 29-06-2012, 16:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
volgens mij zitten die te mopperen dat diegene met de 126 eens fatsoenlijk vervoer moet fixen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-06-2012, 23:47
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ze kunnen het hier steeds vaker minder waarderen als je sowieso al (rond) de maximum snelheid rijdt Maar ik moet zeggen, het werkt wel ontzettend onthaastend dat getuf met die 2-cilinder
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 30-06-2012, 08:21
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Ze kunnen het hier steeds vaker minder waarderen als je sowieso al (rond) de maximum snelheid rijdt Maar ik moet zeggen, het werkt wel ontzettend onthaastend dat getuf met die 2-cilinder
Zo hep ieder nadeel z'n voordeel, maar ik zou er niet voor in een rolstoel gaan zitten..

Mag ik de gemeente ook als wegpiraat aanmerken? Een gemeente die inmiddels al 3 weken bezig is een rotonde aan te passen, volledig afgezet heeft en daarmee één van de belangrijkste knooppunten blokkeert.
Oud 02-07-2012, 18:26
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Gewoon iets waar ik me aan erger, is hoe fietsers vaak helemaal af moeten remmen als ze een bocht nemen... Mensen, je kunt gewoon door blijven trappen bij een bocht.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 03-07-2012, 20:28
feniks
feniks is offline
Ikzelf, zonder enige twijfel. Moeheid de gekste. Goddank zijn de medeweggebruikers in staat geweest om mijn totale vermoeidheid te kunnen opvangen. Ik beloof bij deze dat ik de komende 200.000 kilometer nooit meer vermoeid de weg op ga
Oud 04-07-2012, 18:50
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Laatst zag ik iemand die zijn richtingaanwijzers lichten niet helemaal goed gebruikte. Terwijl het licht voor links nog brandde ging ie naar rechts, toen weer naar links. En hij reed ook nog een tijdje over het midden van 2 banen. Volgens mij wist ie niet waar ie heen moest.

En ik zag 1 van m'n meerijders nog slingeren, die was ws nogal vermoeid van de nachtdienst. Gelukkig zijn er truukjes om scherp te blijven. Raam helemaal open is een goed voorbeeld, maar volgens mij stond zijn raam dicht.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 04-07-2012, 21:03
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Er zijn geen enkel 'goede' trucjes om scherp te blijven, behalve genoeg rust
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 05-07-2012, 20:10
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Okee, jij wint, dan ben ik maar een wegpiraat

Toch merk je een verschil in reactievermogen bij bepaalde voorzorgsmaatregelen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 06-07-2012, 21:48
Verwijderd
Niet bepaald hoor
Oud 06-07-2012, 21:55
feniks
feniks is offline
Soms heb je gewoon geen keuze. Geen reeele keuze.
Toen ik met spoed terug moest naar limburg, was ik eigenlijk net weer terug uit limburg. En omdat mij verteld was dat het nu snel ging met mijn ma, was het ov geen optie. 1,5 uur met de auto tegen 3,5 uur met ov. Dat is in die situatie geen keuze. Dan ga je gewoon rijden. Ondanks de vermoeidheid.

Het enige dat je doen kan, is zo ver mogelijk afstand houden.
Oud 06-07-2012, 21:59
Verwijderd
Daar heeft niemand het over joh. Eigenlijk zou je met zulke zaken natuurlijk nooit zelf moeten rijden (want heel veel emoties enzo), maar als het moet, dan moet het. Sommige dingen kun je nu eenmaal niet uitstellen, en je wilt ze ook zéker niet missen.

Neemt niet weg dat het niet bepaald verstandig is om te doen, maar dat zijn wel meer dingen niet
Oud 07-07-2012, 07:13
feniks
feniks is offline
Ik was vergeten te vermelden dat de voorzorgsmaatregelen dan ook niet werken.
Oud 08-07-2012, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Soms heb je gewoon geen keuze. Geen reeele keuze.
Toen ik met spoed terug moest naar limburg, was ik eigenlijk net weer terug uit limburg. En omdat mij verteld was dat het nu snel ging met mijn ma, was het ov geen optie. 1,5 uur met de auto tegen 3,5 uur met ov. Dat is in die situatie geen keuze. Dan ga je gewoon rijden. Ondanks de vermoeidheid.

Het enige dat je doen kan, is zo ver mogelijk afstand houden.
Dat laatste is inderdaad wel belangrijk. Je reactievermogen wordt er niet sneller van, maar je houdt dan in elk geval rekening met je tragere reactievermogen.
Oud 21-07-2012, 17:23
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Volgens mij moet ik nog weer even wennen om in Nederland te rijden of zo. Ik stond net bij de afrit van de rondweg van Coevorden te wachten op een inactief verkeerslicht van de nooddiensten - die alleen aangaat als ze uitrukken, wat nu dus het geval niet was
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 24-07-2012, 12:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik

Vandaag voor het eerst gaan fietsen naar m'n werk, maar ik ben al zo lang geen fietser meer dat ik overal de autoroute neem... zoals bij rotondes en vluchtheuvels waar het fietspad apart ligt. haha. Gelukkig was er geen hond op de weg
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-07-2012, 22:36
Verwijderd
Gek

Vandaag eigenlijk niet veel wegmisbruikers gezien. Ja, er reden op de terugweg een paar mensen 140+km/u maar over een vrijwel volledig lege A50 is dat niet heel gevaarlijk ofzo De ene Volvist die met 180km/u kwam aanblazen toen ik een vrachtwagen aan het inhalen was (met 130 op de teller, dus zo'n 122 "echt") begreep de hint wel toen ik m'n snelheid liet zakken naar 100km/u en verder was het vooral een feest der sleurhutten en campers. Wat heb ik daar toch een pleurishekel aan zeg. Of ja, niet eens aan sleurhutten en campers an sich, maar wel aan de mensen die er niet mee kunnen rijden en dat dan toch doen.
Protip voor die sleurhutmensen: Als je caravan slingert rij je te hard en blijf gewoon lekker achter de trucks rijden ipv ze te gaan inhalen tijdens spitsuren, als het toch al bijna een rijdende file is. Zo'n lompe actie met die sleurhut van je helpt niet voor de doorstroming
Protip voor de campermensen: Controleer van tevoren even je verlichting en rij gewoon net zo hard als een vrachtwagen, want dat ben je qua grootte en snelheid zo ongeveer ook

Edit:
Oh, schiet me er toch een te binnen. De meneer voor me in de file op de A50 (dat was een tegenvallertje, die file ). Als je van huis vertrekt, controleer dan even of je remlichten wel werken. De uwe waren alle 3 kapot. Dat maakt het niet heel duidelijk wanneer u nu remt of niet. Gelukkig reed er voor u een Chevrolet Spark die zo klein en hoog was dat ik zijn/haar remlichten kon zien, maar fijn is anders.
Oud 28-07-2012, 23:19
Verwijderd
Vanochtend in de Duitse Ardennen reed ik op een weg waar je 70 mocht en ik niet harder dan 50 durfde omdat het stortregende en de weg vol haarspeldbochten langs een ravijn liep. Er kwam een rijtje tegenliggers aan. Auto haalde mij in met een noodgang, zal wel 100 zijn gegaan, en sneed daarna zowel mij als de tegenliggers af om weer op de goede weghelft te komen, daarbij de tegenliggers echt op een meter missend.
Oud 31-07-2012, 08:23
feniks
feniks is offline
Op een compleet verlaten snelweg in Frankrijk een klein stukje geraced. Wel gaaf. Een afgeladen BMW tegen een afgeladen Laguna station. Niet zoals het hoort. Wel heel gaaf. Gelukkig geen gendarmes tegen gekomen, want die zijn niet zo mals
Oud 03-08-2012, 23:07
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
We zouden vandaag wel even de 126 naar mijn huis slepen. We zijn een kilometer ver gekomen toen in het dorp de haak van de kabel werd gerukt aan één kant 126 met moeite gestart en met veel kabaal honderd meter verderop geparkeerd.

Misschien morgen maar even langs de ANWB fietsen voor een iets betere sleepkabel
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 03-08-2012, 23:10
Verwijderd


Wij hebben nog wel een oude gordel liggen?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer De grootste wegpiraat van vandaag - deel 7
Hawahaai
409 09-02-2015 09:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.