Oud 08-03-2013, 20:05
jongenjongen17+
jongenjongen17+ is offline
Hallo forumleden,

Ik ben hier nieuw op deze forum en ik zit met een probleem voor een opdracht voor school.
Ik moet een mini gip maken ter voorbereiding voor het echte gip voor volgend jaar. Ik studeer Sociaal en Technische Wetenschappen 5e jaar.
Ik heb een onderwerp gekozen: Armoede
Daarover moet ik een onderzoeksvraag over formuleren. Ik heb de vraag; Wat is de aanleiding van armoede? Ik moet die vraag nog specifieker maken en daarover 3 bladzijden schrijven.
Dus mijn vraag is nu of jullie een goede vraag weten? Het moet beschrijvend of vergelijkend zijn.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2013, 21:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
dit hoort op algemene schoolzaken, denk ik
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 09-03-2013, 00:52
Verwijderd
3 hele bladzijden! Ik heb met je te doen. Slavendrijverij is het!

Geen flauw idee wat je met gip bedoelt. Succes, ik kan je niet helpen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2013, 15:39
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Specifieker? Dus iets als : '' Wordt armoede (in *naam land/werelddeel/specifiek gebied*) veroorzaakt door *naam van iets* (bijv: geen wetten voor werknemers (waardoor lonen veel te laag uitvallen en werknemers onderdrukt worden)/ slechte regering /verzinnog iets ?''

Of bergijp ik je niet helemaal? :$
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 08:55
jongenjongen17+
jongenjongen17+ is offline
Dat is precies wat ik bedoel, ik moet ook nog een vergelijkende vraag hebben. Dat betekent dat ik twee landen of iets anders moet vergelijken met elkaar, maar ik mag het antwoord zelf nog niet weten. Het antwoord moet ik zelf opzoeken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 09:47
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline