Oud 14-07-2016, 11:22
Kevin1494
Kevin1494 is offline
Vraagje:

Zien jou broers/zussen en ouders jou wel eens naakt? Of vinden jullie dit een probleem?
Dit omdat ik laatst een discussie had met iemand en die vond het dood normaal om zijn zus naakt te zien en anders om ook. Nu vraag ik mij af, hoe jullie hier mee omgaan!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2016, 12:29
Verwijderd
Ik zie mijn zussen en moeder met enige regelmaat naakt. We schamen er ons niet voor en gaan wel eens samen naar de sauna. Als ik bij hen ben of zij bij mij, wordt er ook gewoon geplast als we bij elkaar op de badkamer zijn. Mijn vader zie ik ook wel eens naakt, maar veel minder sinds ik volwassen ben. Dat is meer als hij dan toevallig op de badkamer uit de douche komt en ik daar ook ben. De badkamer gaat ook niet op slot bij ons thuis.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2016, 13:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Tussen mij en mijn moeder was dat altijd vrij relaxed, toen ik wat ouder werd zag ze mij nog wel eens naakt maar ik haar vrijwel nooit meer. Al moest ik wel altijd mee als ze nieuwe beha's ging kopen, want dan kon ik kijken of ze wel netjes zaten enzo.
Richting mijn vader werd altijd wel erg krampachtig gedaan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-07-2016, 14:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn moeder en ik zijn daar heel makkelijk in, ook met onze partners altijd eigenlijk. Mijn vader doet er ook niet moeilijk over en in mijn studentenhuis lopen mijn vriendin en ik en 1 huisgenoot ook naakt van de douche naar de kamer, daar doet de laatste huisgenoot wel moeilijk over maar het stoort verder niemand dat mensen het wel doen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2016, 16:01
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
ik zelf heb er geen probleem mee,
Met citaat reageren
Oud 14-07-2016, 19:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Toen ik ging puberen, wilde ik niet dat iemand in de familie mij nog naakt zag, dus ging de deur van de badkamer op slot en leerde mijn ouders kloppen voor ze binnen kwamen. Mijn moeder liep wel vaak naakt door het huis en dat boeide me nooit zo. Weet nog goed dat wij eens in een hotel waren en dat mijn moeder vond dat mijn vader een onderbroek aan moest trekken, omdat ik op de kamer lag en ze dat raar vond. Was toen een jaar of 12 of 13 denk ik. Mijn vader vond dat toen een beetje belachelijk, maar was daarna wel voorzichtig met naakt door het huis lopen.

Nu loopt mijn moeder nog steeds naakt, ook als ik op bezoek ben, boeit haar gewoon niet en mij inmiddels ook niet meer. Maar ik ben bij haar niet naakt. Eigenlijk alleen bij mijn vriendin en als ik alleen thuis ben. Heb niet de behoefte om mijn naaktheid met anderen te delen, ook niet in een sauna ofzo. Vind het altijd wel cool dat mensen zo comfortabel kunnen zijn in hun blootje met vreemden om zich heen, maar het is niks voor mij.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2016, 08:18
Kevin1494
Kevin1494 is offline
Ja, zo kan je inderdaad zien dat het van gezin tot gezin verschilt. In principe is natuurlijk niks mis mee met naaktheid, zolang je iedereen respecteerd als die gene het liever niet heeft!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2016, 16:54
Meloenski
Avatar van Meloenski
Meloenski is offline
Bij mij thuis wordt er geen probleem van gemaakt om elkaar (gedeeltelijk) naakt te zien.
Vaak holt er iemand in zijn/ haar blootje naar de living om bijvoorbeeld iets te gaan halen voor onder de douche of voor aan te doen...
Maar, als er iemand nood heeft aan een privé momentje, wordt dat wel geaccepteerd, en dat is volgens mij het allerbelangrijkst.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2016, 01:27
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
En wat is de reactie wanneer er iemand naakt met een stijve door het huis loopt?
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2016, 20:18
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Citaat:
En wat is de reactie wanneer er iemand naakt met een stijve door het huis loopt?
Hahahahahaha
Ik vind het persoonlijk nogal awkward, alleen mijn broertje van 1 jaar zou nog binnen mogen komen. En mijn beste vriendin, maar die telt niet als familie.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2016, 09:13
meisjeeee1999
meisjeeee1999 is offline
Ik zie mijn ouders (niet meer, vroeger wel toen ik klein was wel) naakt.

Mijn zus zie ik wel geregeld naakt en zij mij. We gaan geregeld naar de sauna samen. Daarnaast zonnen we geregeld topless samen. Tegenwoordig gaan wij niet meer op vakantie met onze ouders en ons huis staat vrij van andere huizen. Dit betekent dat de buren onze tuin bijna niet kunnen zien. In de zomer zon ik ook wel eens naakt in de tuin omdat ik die vrijheid heerlijk vind, maar alleen als mijn ouders er niet zijn. Mijn zus vindt helemaal naakt maar niks, maar ik dus wel. Soms ziet zij mij dan ook naakt zonnen in de tuin.
Wij (mijn zus en ik) vinden het geen probleem om elkaar naakt te zien.

Daarnaast doe ik aan voetbal en dan is douchen na de wedstrijd er natuurlijk ook bij.

Aan iedereen, geniet vandaag nog van de zon!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2016, 10:53
Yannickje
Yannickje is offline
Er woordt bij ons wel eens naakt over en weer gelopen tussen slaapkamers en toilet of badkamer.
Niemand van ouders of zussen die daar een probleem mee hebben.

Als er nog anderen dan de rechtsreekse familie in huis logeren letten we wel op dat we niet zo bloot gezien worden.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2016, 20:42
Boii
Boii is offline
bij ons in naakt zijn gewoon oke iedereen loopt wel eens naakt rond bij ons
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 15:52
Harrie123
Harrie123 is offline
Bij mij thuis maakt dat alemaal niks uit ik en me zusje komen ook vaak bij onze opa en oma op de nudisten camping
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 23:27
jaap11
jaap11 is offline
Wij zijn thuis allemaal naturisten, dus voor ons geen probleem
Met citaat reageren
Oud 16-07-2018, 09:43
Priscillaxx
Priscillaxx is offline
Ik zie mijn ouders tegenwoordig ook niet meer zoveel naakt. Wel toen in nog jonger was, maar eigenlijk op het moment dat ik vrouwelijke vormem kreeg werd het minder.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2018, 21:47
jaap11
jaap11 is offline
Bij ons thuis is het geen probleem wij lopen allemaal naakt in huis soms heeft m’n vader of ik een stijve. Als ik bij opa en oma ben ben ik ook vaak naakt en sommige vriendjes die blijven zijn we ook vaak naakt
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 00:07
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Bij mij thuis maakt dat alemaal niks uit ik en me zusje komen ook vaak bij onze opa en oma op de nudisten camping
Hoe oud zijn jij en je zusje?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 09:37
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Citaat:
Vraagje:

Zien jou broers/zussen en ouders jou wel eens naakt? Of vinden jullie dit een probleem?
Dit omdat ik laatst een discussie had met iemand en die vond het dood normaal om zijn zus naakt te zien en anders om ook. Nu vraag ik mij af, hoe jullie hier mee omgaan!
Ik woon alleen met mijn moeder en mijn stiefvader. Eerst liepen we gewoon naakt in het huis rond, totdat ik in de pubertijd kwam en mijn stiefvader bij ons in huis kwam wonen. Sindsdien ben ik heel erg op mezelf met dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 09:54
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Wij doen er thuis ook niet moeilijk over. Soms pak ik nog snel even een handdoek ofzo. Ik merk wel dat mijn broer naar mij kijkt als ik nog een handdoek pak. Dat zal wel komen omdat ik in de puberteit zit.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 13:23
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Doe gewoon kleren aan je bent toch geen nudist
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 14:01
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Doe gewoon kleren aan je bent toch geen nudist
Als je onder de douche gaat...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 14:46
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Doe gewoon kleren aan je bent toch geen nudist
En wat als hij dat wel is?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 21:19
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Dan is hij raar
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Dan is hij raar
Beter geven ze jou gewoon een ban. Wat een fucking debiele antwoorden komen er uit je vingers.

Laatst gewijzigd op 19-07-2018 om 08:12.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 08:14
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Topic opgeschoond. Laat het modereren maar aan ons. Schelden is niet nodig en gebruik anders de rapporteerknop. Als je het met iemand oneens bent is het prima, maar gebruik dan argumenten ipv op de man te spelen.
Dat geldt ook voor jou vexing vortex, je draagt niks nuttigs bij als je alleen maar roept dat dingen vies of raar zijn
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 10:44
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Beter geven ze jou gewoon een ban. Wat een fucking debiele antwoorden komen er uit je vingers.
Ja is toch gewoon zo dan ben je gewoon raar doe gewoon kleren aan zo moeilijk is het niet godverdomme
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 11:00
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ja is toch gewoon zo dan ben je gewoon raar doe gewoon kleren aan zo moeilijk is het niet godverdomme
Nee, jij vindt dat raar. Dat maakt niet dat het voor iedereen raar is. Wat vind je er zo raar aan?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 11:16
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Citaat:
Als je onder de douche gaat...
Als ik ga douchen dan leg ik mijn kleren alvast in de badkamer, dan kleed ik me in de badkamer aan en dan pas ga ik eruit. Ik pas ook kleren in mijn eigen kamer en niet waar mijn moeder bij is ofzo.
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ja is toch gewoon zo dan ben je gewoon raar doe gewoon kleren aan zo moeilijk is het niet godverdomme
De enige die hier raar is/doet, ben jij.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 21:44
jordy-b
jordy-b is offline
vorig jaar ben ik met mn broertje en mn ouders naar een naaktzwemdag geweest en over 2 weken ga ik samen met mn broertje met mijn opa en oma mee naar een naakt camping
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 22:19
jaap11
jaap11 is offline
Vandaag in Kroatië op de naaktcamping bij de massage geweest en m’n ouders en ik een volledige massage gehad. Super lekker toen ik op m’n rug lag en zij mijn bovenbenen ging masseren kwam ze de hele tijd met haar handen langs m’n balle en kreeg ik wel een stijve. Maar boejuhh zal ze vaker mee maken
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 22:32
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Vandaag in Kroatië op de naaktcamping bij de massage geweest en m’n ouders en ik een volledige massage gehad. Super lekker toen ik op m’n rug lag en zij mijn bovenbenen ging masseren kwam ze de hele tijd met haar handen langs m’n balle en kreeg ik wel een stijve. Maar boejuhh zal ze vaker mee maken
Zal best ja.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek mijn ouders... (heel erg triets verhaal)
fruitmand
7 18-07-2018 21:53
Psychologie Levensverhaaltjuh
Somebody Special
37 31-05-2005 01:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap stelling: sluiers verbieden?
Sweet_Hadar
351 11-02-2004 01:18
Levensbeschouwing & Filosofie Islamofoob
e r t a njunior
500 15-12-2003 23:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het Interview: Mohammed Cheppih
BiL@L
61 04-05-2003 18:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.