Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2002, 11:06
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Ik heb nu bijna 3 weken een vriend, hij is 16 ik 14....ik weet voor bijna 100% zeker dat hij mij echt wel leuk vind. Maar telkens als we bij elkaar zijn klapt hij dicht, hij zegt bijna niks, is heel stil....gewoon verlegen! Nu heb er ik wel met vrienden van hem over gepraat maar die zeggen dat hij er gewoon van schrikt hoe leuk hij me vind en daardoor gewoon dicht klapt! Zijn vrienden zijn er ook van overtuigd dat hij me echt super vind, dat hij in tijden een meisje niet zo leuk heeft gevonden. Maar toch telkens als we wat af hebben gesproken heb ik een kut gevoel en denk ik dat hij me niet meer wil.........en dat gewoon doordat hij echt zo weinig zegt en doet!.....Het is echt een hele lieve jongen, ook heel erg eerlijk dus ik geloof ook wel wat hij zegt maar dit gevoel...het is heel erg vervelend! Als ie wat gedronken heeft is ie in 1 keer veel vrijer en open..hij zegt dat gewoon wat ie wil en vind...dat is opzich veel fijner....het is nu zelfs zo dat ik gewoon hoop dat ie iets gedronken heeft...... ....ik vind het echt vervelend en ben benieuwd of iemand van jullie ook zoiets mee heeft gemaakt of nu meemaakt......ik weet ff niet meer hoe ik erover moet denken....

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2002, 11:49
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
moek hier echt serieus op reageren???
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 12:19
Verwijderd
Citaat:
PAS OP: wneer je met mij chat krijg je geheid een vriendje!!! ook al wil je het niet, het gebeurt! Én NEE, dat vriendje ben ik niet!!!
Trek je dus maar niet zo veel aan van moenbase...


Ik denk dat je je goed moet herinneren dat verlegenheid ook gewoon een eigenschap is van iemand... hopen dat ie gedronken heeft is verkeerd, maar dat weet je zelf ook wel. Probeer 'm gewoon een beetje te behagen, zorg dat hij zich gemakkelijk voelt, vraag hem dingen, zoen hem een keer. Probeer er gewoon zelf voor te zorgen dat er dingen gebeuren, dat er vaart in zit. Uiteindelijk zal hij dan zelf ook wel wat doen. De relatie moet eerst een evenwicht krijgen zeg maar. Toen ik net wat met mijn vriendin had durfde ik ook veel minder dingen te zeggen dan ik nu doe. Je moet gewoon aan elkaar wennen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 12:56
lake bodom
lake bodom is offline
hmm... misschien moet je een keer samen met hem uit, en dan drinken.. en als die dan veel opener is, zal die dat de rest van de keren ook wel zijn zonder drank...
maar wel vaag.. misschien voelt ie zich niet op zun gemak bij je
of issie gewoon stil..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 14:01
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Evergreen schreef:


Trek je dus maar niet zo veel aan van moenbase...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 16:41
~*DeathlyDiva*~
Avatar van ~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
nou..
hij kan er niet veel aan doen. ik weet bijna zeker dat hij dolgraag wil zeggen hoe leuk hij je vind maar hij kan het gewoon niet, durft niet. en als zijn vrienden zeggen dat hij je echt wel wil...
ik zou zelf niet gaan lopen mokken als je bij hem bent want dan voelt hijzich misschien nog ongemakkelijker.. en het is echt heel klote om zo verlegen te zijn tegenover iemand die je leuk vind ik zou het even de tijd geven, jullie hebben pas 3 weken met elkaar. laat hem wennen en stel hem op zijn gemak. (door vaak te zeggen dat jehet leuk vind om bij hem te zijn en dat je hem een lief neusje ... ... ofzo vind hebben. geef af en toe wat complimentjes en ji moet ook zeggen wat je denkt, daardoor raakt hij meer op zijn gemakje. snap je?
geef hem de tijd enzo... het komt wel goed, en neem hem niks kwalijk want hij kan er ook niks aan doen dat hij verlegen is.


heel veel succes...

liefs,

~*DeathlyDiva*~
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 18:55
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
ik had ook zoiets.. net als hem dan.. is gewoon ff wachten en dan verandert het wel
__________________
no fun
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 00:04
Verwijderd
Als je het gevoel hebt dat die stille houding voortkomt uit onzekerheid moet je proberen die weg te nemen. Praat met hem, stel hem gerust, doe iets Maar als hij gewoon 'van zichzelf' stil is, wat natuurlijk voor kan komen (niet iedereen kan zo oeverloos ouwehoeren als ik) dan kun je hem moeilijk veranderen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 09:36
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Citaat:
~*DeathlyDiva*~ schreef:
nou..
hij kan er niet veel aan doen. ik weet bijna zeker dat hij dolgraag wil zeggen hoe leuk hij je vind maar hij kan het gewoon niet, durft niet. en als zijn vrienden zeggen dat hij je echt wel wil...
ik zou zelf niet gaan lopen mokken als je bij hem bent want dan voelt hijzich misschien nog ongemakkelijker.. en het is echt heel klote om zo verlegen te zijn tegenover iemand die je leuk vind ik zou het even de tijd geven, jullie hebben pas 3 weken met elkaar. laat hem wennen en stel hem op zijn gemak. (door vaak te zeggen dat jehet leuk vind om bij hem te zijn en dat je hem een lief neusje ... ... ofzo vind hebben. geef af en toe wat complimentjes en ji moet ook zeggen wat je denkt, daardoor raakt hij meer op zijn gemakje. snap je?
geef hem de tijd enzo... het komt wel goed, en neem hem niks kwalijk want hij kan er ook niks aan doen dat hij verlegen is.


heel veel succes...

liefs,

~*DeathlyDiva*~
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt! Ik moet hem gewoon de tijd geven........maar soms is dat zo moeilijk.....maar voor hem wil ik het echt proberen!!!

Thx......xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefde en haat liggen dicht bij elkaar...
MurderMyDoll
1 16-10-2010 10:00
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Psychologie ik klap dicht bij mn vriend (en bijvoorbeeld mijn klasgenoten)
konijntje18
7 12-02-2004 10:35
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30
Verhalen & Gedichten Heb jullie tips voor mijn verhaal?
Selina
7 10-12-2002 22:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.