Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2002, 16:44
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
..........?

__________________
No Place For Angels
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2002, 17:29
Verwijderd
nooit van mijn leven, me die vriend moet je je leven mee door, je ouders niet
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 17:41
Verwijderd
nee.
ten eerste: mijn vriend heb ik gekozen, mijn familie werd me opgedrongen, nooit een keuze gehad.
Zou eerder mijn familie dumpen dan mijn vriend.
Ten tweede: tis mijn leven. Mijn familie kan mijn leven niet beheersen. Het is mijn keuze en daar moeten ze het maar mee doen.
Kdoe toch ook nie de kleren aan die mijn moeder uitzoekt (nee dan zou ik er echt fantastisch uitzien AHUM )
Zij hoeven er niet tegen aan te kijken, ik wel (en hijs heel mooi ) en ze hoeven niet met hem te zoenen en ze hoeven ook niet naast hem te liggen.
Ik vind dat ze er zoiezo geen problemen mee kunnen hebben.
Ok, niet iedereen mag elkaar en als je de pech hebt dat jouw ouders en je vriend het niet goed kunnen vinden... tsja jammer dan. Ze zoeken maar een manier waarop het wel mogelijk is normaal tegen elkaar te doen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 17:53
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
nej zoals al gezegd is mn vriendin mijn keuze en dan kunnen anderen zeggen wat ze willen ,mn gedachte over dr blijven t zelfde
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:06
kizzy
kizzy is offline
ligt eraan hoe serieus de relatie is.. zoals nu met me vriend is het serieus zou ik niet voor ieamnd opgeven

als me beste vriendin een echte reden had dat ze hem niet mag (dat hij haar ooit heeft uigescholden ofzoiets) dan zou ik het wel hebben uitgemaakt.... maar ja me familie heb ik niet voor gekozen, me vriend wel... als me famillie me vriend echt nie zou mogen zou ik me vriend echt niet ervoor dumpen!! never!!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:15
Piccola
Piccola is offline
Nooit nooit nooit! En degene die dit wel doet houdt niet echt van zijn/haar vriend[in] vind ik! Mijn ouders en broer mogen mijn vriend niet. Hij heeft toen hij ongeveer 13 was een aantal dingen gedaan die verboden zijn. Criminele dingen. Hierdoor zijn ze dus tegen hem, ze zien niet dat hij heel erg veranderd is en ze geven hem ook niet de kans nog verder te veranderen! Ze vinden ook dat hij een verkeerde invloed op mij heeft. Denk nu maar aan drugs en alcohol. Dit is volslagen belachelijk, want als ik alcohol wil drinken [wat ik niet eens lekker vind] en wil blowen [wat ik nooit zal doen] dan doe ik dat toch wel. Daar heb ik hem niet voor nodig! En voor mij is hij gestopt met drinken, hij rookt of blowt niet of wat dan ook. En toch maken ze hier zo'n probleem van. Najah ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan! Door mijn familie zijn er ook een tijdje 'spanningen' tussen mij en mijn vriend geweest, omdat ik gewoon heel verdrietig en boos was. En dus was ik altijd chagrijnig en ging ik dat op hem afreageren. Nou gelukkig zijn en blijven we lekker samen en trekken we ons van niemand iets aan!
Mijn ouders hoeven mijn vriend, als het aan mij ligt, ook niet aardig te vinden ofzo, maar ze moeten hem wel accepteren en niet tussen ons stoken enzo!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:17
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
kizzy schreef:
als me beste vriendin een echte reden had dat ze hem niet mag (dat hij haar ooit heeft uitgescholden ofzoiets) dan zou ik het wel hebben uitgemaakt....
Okeej, zou je me dit even kunnen uitleggen?!? Je gaat het toch niet met je vriend uitmaken, omdat hij een vriendin van je een keer heeft uitgescholden?!? Vind ik redelijk zielig. Maar ik kan het mis hebben...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:26
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
nee, maar dat hoeft oowk niet, want ze zijn dol op hem
__________________
I'll keep the ring, till I die...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
nee, maar dat hoeft oowk niet, want ze zijn dol op hem

bij mij ook.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:31
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
nooit van mijn leven, me die vriend moet je je leven mee door, je ouders niet
umm sorrie maarumm....ik vind dit niet echt een 'ditslaatergesop'antwoord mja..kan aan mij liggen........nee zouk ook nie doen....maar .....neej....misschien ga je wel irder dood ...dan je ouders trouwus... en dan hep je tog nog heel je leven met se door gegaan maargoed....ik ga wir over iets anders ouwehoeren..dus ANDWOORD = NEE
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:23
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
nooit van mijn leven, me die vriend moet je je leven mee door, je ouders niet
Die vriend kan morgen weer voor een ander worden ingewisseld(bij wijze van spreken dan hè:rolleyes , maar ouders lijken mij vrij onvervangbaar. Ik denk als ik zou merken dat mijn vrienden en mijn ouders een meisje absoluut niet mogen, dat ik niet de rest van mijn leven met dat meisje door zal brengen.
__________________
Ik ben niet doof, ik negeer je gewoon!! | Ik haat je niet, ik voel me gewoon beter als je niet in de buurt bent!!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 22:43
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
nooit van mijn leven, me die vriend moet je je leven mee door, je ouders niet
Goed er is al 3x op gereageerd maar ik kan het niet laten. Draai het even om en het klopt weer. Met ouders moet je altijd je hele leven door. Dan kun je met je 17e een leuke vriend/vriendin hebben, de kans dat je daar je hele leven mee verder gaat is wonderbaarlijk klein.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 22:52
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
ik zou het heel erg vinden als dat zou gebeuren! het is nog nooit voorgekomen dus ik weet echt niet hoe ik erop zou reageren, maar ik zie het nu bij een hele goeie vriendin van mij. haar ouders mogen haar vriend écht niet. het is heel moeilijk voor hen, hoe veel ze ook van hem houdt. ze heeft hierdoor namelijk heeeel erg veel ruzie thuis, en ook met hem. hij wil niet meer bij haar thuis komen, en zij vindt dat ook weer heel erg, bla, bla, bla

ik wil hiermee zeggen dat je van tevoren heel makkelijk kunt zeggen dat je je vriend nooit zal dumpen alleen omdat je familie er niet achter staat, maar ze kunnen het je wel heel erg moeilijk maken. en je maakt mij niet wijs dat dat geen invloed op je ralatie heeft.
__________________
struikel niet over je twijfels
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 12:00
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik denk dat ik wel bij mij schatje zou blijven, eigenlijks... dat weet ik 100% zekah!!!
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.