Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 23:40
apart persoontje
apart persoontje is offline
Sommige mensen uit mijn omgeving zeggen zo ontzettend vaak da ze verleifd zijn, dan vraag ik me af of ze wel echt verliefd zijn of dat ze denken dat te zijn, tenminste ikzelf ben dus echt nie om de scheet verliefd...
Ik vind wel vaker iemand gewoon leuk, maar niet dat ik verliefd ben.
Scheelt dat gewoon bij iedereen of zijn er gewoon genoeg mensen die zichzelf verliefd vinden?
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2002, 01:50
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Och, het verschilt van persoon tot persoon..

Bij mij gaat het meestal zo dat ik eerst dénk dat ik verliefd ben.. dat is het moment dat ik iemand leuk begin te vinden. En het echte verliefd zijn dat volgt meestal daarna op niet al te lange termijn..

Danny
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 09:43
Verwijderd
tsjah.......ik word wel snel verliefd.........
binnen een paar weken nadat ik iemand ontmoet heb, wanneer hij dan interesse toont zeg maar, dan word ik al verliefd.
Soms bestwel irri....

Maar ik heb er echt zo'n hekel aan als ik dus wel onwijs verliefd ben en de jongen in kwestie DENKT dat ie verliefd is.....
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:06
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
De jongen waar ik voor het eerst mee zoende zat weken achter me aan, dat ie me zo leuk was en zo verleifd was.. en na een tijdje, toen we elkaar wat beter kende, ik best wel in de wolken....

belt ie na een week om het uit te maken.. hij dacht dat ie verliefd was, maar dat was niet zo....

ik toen heel verdrietig..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:18
love is life
love is life is offline
euhm ikzelf ben ook redelijk snel verliefd op iemand maar dan begin ik de ware aard van die gast te zien en dan begin ik weer te twijfelen en ja vaak maakt die gast het dan uit omdat hem voelt dat er iets scheelt en blablabla ma kweeni ik verkeer nu sinds drie weken en ik zie die gast graag(denk ik)ma ik kan het verschil ni maken dus verliefd zijn en denken verliefd te zijn
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:54
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik ben vaak genoeg geinteresseerd, maar dan is er nog absoluut geen sprake van echte verliefdheid. Echte verliefdheid is me tot nu toe 2 keer overkomen en het nadeel daarvan is dat ECHTE verliefdheid fucking lang duurt!!! en nooit helemaal verdwijnt...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:02
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef:
het nadeel daarvan is dat ECHTE verliefdheid fucking lang duurt!!! en nooit helemaal verdwijnt...
jah precies....

En dat die jongens dan uiteibdelijk NIET echt verliefd waren, want het kan hen dan ineens nix meer schelen....
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:26
~Roosje~
~Roosje~ is offline
kan iemand me hier dan ook ff uitleggen hoe hij/zij dan denkt te weten dat 'ie verliefd is of alleen maar verliefd denkt te zijn? waar merk je dat dan aan? (kom ik persoonlijk meestal pas na een paar weken achter....zwaar irri ) beetje verotte vraagstelling maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel!
liefs Roos
__________________
<-liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen-> <- de wereld was mooier met jouw R.!!!->
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:39
Verwijderd
Ik word juist heel moeilijk verliefd. Maar 1x echt verliefd geweest, duurde gelijk bijna drie jaar en is nooit wederzijds geweest...

Enne, als ik verliefd ben, weet ik het zeker. *Denk* ik dat ik verliefd ben, dan weet ik het niet zeker.
Nu weet ik het nie zeker, dus ik ben nie verliefd... ah damnit.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:48
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Als je echt verliefd bent weet je dat meteen, er zijn alleen heel veel mensen in mijn omgeving die verliefd zijn op het verliefd zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:50
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hoi,

er zit bij mij weleens een verschil tussen het verliefd zijn en het verliefd zijn... Soms ben ik verliefd, maar als de ander geen interesse toont dan kan dat heel snel weg zijn, soms denk ik idd dat ik verliefd ben, maar dan als ik een paar dagen met die jongen omga, dan is het weer weg... en soms dan gaat het niet meer weg en dat is deze keer de eerste keer, en ook de eerste keer dat het echt wederzijds is..

Das toch wel een prettig gevoel

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:49
apart persoontje
apart persoontje is offline
ik denk (uit ervaring dan) dat als je echt verliefd bent dat je dat meteen weet.
Ikzelf ben tot nu toe twee keer echt verliefd geweest, de eerste keer wist ik gewoon 'ik ben nog nooit echt verliefd geweest, wat ik hier voor hebgevoeld was gewoon iemand extra leuk vinden'.
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:58
kimmieeee
kimmieeee is offline
er zit bij mij weleens een verschil tussen het verliefd zijn en het verliefd zijn... Soms ben ik verliefd, maar als de ander geen interesse toont dan kan dat heel snel weg zijn, soms denk ik idd dat ik verliefd ben, maar dan als ik een paar dagen met die jongen omga, dan is het weer weg... en soms dan gaat het niet meer weg

dat heb ik nou ook altijd
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 15:25
Verwijderd
Ik word ook heeel moeilijk verliefd. Ik heb nu een vriend en hij is de eerste op wie ik verliefd ben..
Ik ben heel kritisch, alles moet goed zijn, het hele pakketje. En die kom je gewoon niet vaak tegen. Over het innerlijk ben ik kritischer dan over het uiterlijk.
Ik heb wel veel jongens gekend met een goed uiterlijk, maar dan was het innerlijk bagger..
Ik kon nooit iemand vinden met een goed innerlijk en uiteindelijk ben ik dus echt op het innerlijk van mijn vriend verliefd geworden en later kwam ik er pas achter dat ie ook wel heel knap was

Maar ik kan me er ook wel aan ergeren hoor, aan die meisjes die zeggen dat ze verliefd zijn en dan een week later weer "verliefd" zijn op een ander, en dan weer een week later weer op een ander..
Dat kan ik gewoon geen verliefdheid noemen..
Maja ik weet het natuurlijk ook niet, het zou best kunnen ofzow

Ikzelf dus heel erg langzaam.. en dat komt omdat ik hele hoge eisen stel, maar ik ga gewoon niet voor "minder".. hoe arrogant dat ook klinkt
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:13
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Maar ik kan me er ook wel aan ergeren hoor, aan die meisjes die zeggen dat ze verliefd zijn en dan een week later weer "verliefd" zijn op een ander, en dan weer een week later weer op een ander..
Dat kan ik gewoon geen verliefdheid noemen..
Precies! Veel van mijn vriendinnen zijn zo. Elke week is er weer een nieuwe 'kanjer' in hun leven waar ze voor altijd bij willen blijven. Ikzelf vind dat nogal irritant, maar goed, ze moeten het maar zelf weten allemaal...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:14
Piccola
Piccola is offline
Ik heb trouwens wel vaak jongens leuk gevonden, maar dus niet echte verliefdheid ofzo. Ik ben 3x echt verliefd geweest!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 23:32
maksietje
maksietje is offline
Ik ben nooit vaak verliefd, maar als ik verliefd word, dan is het vaak meteen op het eerste gezicht. Het leukste daaraan is dat het ook nooit verkeerd is, het meisje voldoet altijd compleet aan wat ik ervan verwachtte. Heel gek, maar wel makkelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vrienden, wil eigenlijk niet meer of toch wel?
sebastiaan133
4 19-08-2015 05:57
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 16:38
Liefde & Relatie brief.. versturen of niet?
Sander Gessel
37 10-01-2005 13:12
Liefde & Relatie [stelling] Als je denkt verliefd te zijn, ben je het ook.
Verwijderd
20 08-11-2002 19:50
Liefde & Relatie wanneer echt verliefd, of denken dat je verliefd bent?
flierefluiter
39 30-09-2002 16:39
Liefde & Relatie Men schat het begrip "liefde" niet goed in
de abt van sion
64 17-06-2002 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.