Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2008, 15:39
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Hey allemaal,

Na het turbulente jaar 2007 met alle dopinggevallen, het Rasmussen avontuur en de geslaagde coup van de grote rondes staat er weer een nieuw jaar voor de deur.

Een vernieuwde PRO-Tour die start in Australië... de grote rondes staan los en het is nog steeds compleet onduidelijk waar en wie de macht heeft in het wielercircus. Het enige duidelijke machtsbolwerk op dit moment is de media.

Maar om niet gelijk een negatieve toon te zetten, wat gaat er gebeuren dit jaar! Welke talenten gaan doorzetten, kan Thomas Dekker zijn rol als kopman waarmaken, hoe zal het gaan met Gesink, komt Boonen weer op oude niveau, wat doet Bettini dit jaar?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2008, 15:47
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Boonen op zijn oude niveau... Niet overdrijven hé, hij heeft vorig jaar menig koers gewonnen waar bijna elke renner jaloers op is, hij heeft alleen geen klassieker kunnen winnen. Maar ook de allergrootsten haalden niet elk jaar een klassieker binnen!

En hij heeft de groene trui gewonnen!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 15:53
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Al dat gezeik met de Protour en de ASO en weetikwat komt me allemaal wel de strot uit, ik hoop dat daar dit jaar heel weinig aandacht aan wordt besteed en meer aan het wielrennen zelf.

Nja het eerste jaar zonder Boogerd; zal wel apart zijn tijdens de klassiekers waar ie er gewoon altijd bij was en dus altijd Nederlandse inbreng in de finale; geeft toch wel een specialer gevoel bij de koers. T. Dekker is goed maar nog niet goed genoeg om absolute kopman te zijn, maar hij mag me verbazen dit jaar. Het zou mooi zijn als Gesink en Mollema zich weer bergop kunnen verbeteren.

En de Protour die start in Australie; tja, het seizoen begint natuurlijk pas echt bij Het Volk! Ertur en ik kijken nu al uit naar de prestaties van Geert Omloop daar.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 15:54
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Als ie nog niet is gestopt tenminste; geen idee eigenlijk.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 15:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Wim Omloop ftw!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 16:13
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Die heeft nog eens een etappe in de Ronde van Nederland gewonnen! Ik zie dat Geert voor Jartazi rijdt dus die krijgen wel een wildcard voor de Omloop. Geert is ook pas 34 blijkbaar dus kan nog jaren mee.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 20:07
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Die heeft nog eens een etappe in de Ronde van Nederland gewonnen! Ik zie dat Geert voor Jartazi rijdt dus die krijgen wel een wildcard voor de Omloop. Geert is ook pas 34 blijkbaar dus kan nog jaren mee.
GEERT!!

En inderdaad, Gesink en Mollema..
Ben ook wel benieuwd of Weening zijn vormcrisis weer te boven komt!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 20:53
Voorbeeld
Avatar van Voorbeeld
Voorbeeld is offline
Horen we dat niet ieder jaar, een nieuwe start?
__________________
Over deze tekst is niet te lang nagedacht.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 23:44
Verwijderd
Ik ben benieuwd welke dopinggevallen er dit jaar bekend worden.

Rijdt Gesink trouwens de Giro? Dan geef ik 'm toch wel kans om toptien te rijden, hij heeft mooie dingen laten zien vorig seizoen in de ronde v. Duitsland en de ronde v. Polen (hoewel dat natuurlijk kleinere koersen zijn).
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 10:37
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Ik hoop dat gesink wel de kans krijgt een grote ronde te rijden dit jaar,
En een logisch vervolg op wat hij vorig jaar heeft laten zien

ik hoop ook dat er dit jaar wat minder aandacht aan het gedoe van de uci-aso word besteed en wat meer aan het fietsen.

Als er nu nog mensen doping gaan gebruiken met dat onmogelijke vernieuwde where-about systeem zijn ze ook niet helemaal goed

ik hoor trouwens dat schumacher positief is getest op amfetaminen maar dat de test niet officieel was en hij lekker door mag fietsen

De nieuwe fietsen van astana vind ik trouwens een hele verbetering in de designs van trek bijna net zo mooi als bmc
hieronder site met plaatjes
http://www.trekbikes.com/be/nl/trek_...n_team_astana/
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 18:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben heel benieuwd naar dit jaar. Vreemd genoeg kan ik me bij deze sport wel ergeren aan de dopinggevallen, maar gaat mijn respect voor de rijders niet weg. De sfeer die rondom het wielrennen hangt houdt het een mooie sport .

Wie er zullen doorbreken? Geen idee. Ik laat me verrassen en hoop nieuwe rijders en mooie werdstrijden te zien.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 18:53
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline


VDB gaat dit jaar weer winnen !
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Wie er zullen doorbreken? Geen idee. Ik laat me verrassen en hoop nieuwe rijders en mooie werdstrijden te zien.
Ik denk dat er wel wat sprinters door kunnen breken dit seizoen. Rojas, Fischer, Chicchi... en dan vergeet ik vast nog wat namen met potentie.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 20:31
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Ik denk dat er wel wat sprinters door kunnen breken dit seizoen. Rojas, Fischer, Chicchi... en dan vergeet ik vast nog wat namen met potentie.
Cavendish!
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Cavendish!
Die is al doorgebroken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 22:58
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Dan Rojas ook, die won ook al aardig wat in kleinere rondjes. Cavendish moet het dit jaar gaan laten zien in de grote rondes.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 23:57
Verwijderd
Ja Rojas won aardig in kleine rondjes, en Cavendish won 10 Protour-etappes/rondes o.i.d. Je kunt het niet echt vergelijken.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 09:23
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Greame "Rodeo" Brown?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-01-2008, 09:25
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Citaat:
[afbeelding]

VDB gaat dit jaar weer winnen !
dat hoop ik niet, dat is de grootste pillenslikker van allemaal
dreigt zn vriendin neer te schieten...
is de grootste arrogante klootzak van het hele peloton

als ik 1 man niet kan uitstaan is hij het wel
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies

Laatst gewijzigd op 11-01-2008 om 09:25. Reden: verkeerde smilie
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 09:26
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Citaat:
Greame "Rodeo" Brown?
dat hoop ik
die heeft pas een mooie stijl
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 12:03
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Ja Rojas won aardig in kleine rondjes, en Cavendish won 10 Protour-etappes/rondes o.i.d. Je kunt het niet echt vergelijken.
Behalve in die gare ronde van de Benelux (1 etappe) heeft ie geen ProTour-wedstrijd gewonnen hoor. Nja en ik bedoel echt doorbreken in de vorm van zich meten met McEwen en Petacchi, het wordt tijd dat de jongere sprintgarde het gaat overnemen.


Edit: even opgezocht, hij won ook nog 2 etappes in de ronde van Catalonië, die heb ik gemist dan! Maar ach, Kemps en Duque verslaan dat kan zelfs Brown nog wel.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 13:00
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
dat hoop ik niet, dat is de grootste pillenslikker van allemaal
dreigt zn vriendin neer te schieten...
is de grootste arrogante klootzak van het hele peloton

als ik 1 man niet kan uitstaan is hij het wel
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 08:33
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
tsja moet je niet met die bal aankomen
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Behalve in die gare ronde van de Benelux (1 etappe) heeft ie geen ProTour-wedstrijd gewonnen hoor. Nja en ik bedoel echt doorbreken in de vorm van zich meten met McEwen en Petacchi, het wordt tijd dat de jongere sprintgarde het gaat overnemen.


Edit: even opgezocht, hij won ook nog 2 etappes in de ronde van Catalonië, die heb ik gemist dan! Maar ach, Kemps en Duque verslaan dat kan zelfs Brown nog wel.
Cavendish klopte McEwen, in de Scheldeprijs geloof ik. Maar dat was dan weer geen ProTour, dacht ik. En ach, 3 of 10, zelfde orde van grootte.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 17:10
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Toen was McEwen niet helemaal fit.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2008, 17:12
PV
PV is offline
Een aantal topwielrenners,onder wie Michael Boogerd,wordt volgens de Duitse zender ARD verdacht van het ondergaan van bloedtranfusies bij een bloedbank in Wenen.

Volgens de ARD hebben minstens dertig sporters,van wie tweederde afkomstig is uit Duitsland,gebruik gemaakt van de diensten van de bloedbank.Daarbij gaat het vooral om langlaufers en biatleten, maar ook om een aantal wielrenners.

Daarbij worden de namen genoemd van Georg Totschnig (Oos),de Deen Michael Rasmussen,de Rus Denis Mentsjov en van Boogerd.Totschnig,Rasmussen en Boogerd zijn verrast door de berichtgeving en ontkennen iedere betrokkenheid.

Henri van der Aat,interim-directeur van de Rabo Wielerploegen,is niet onder de indruk van de beschuldigingen van de ARD."Er doen veel geruchten de ronde,de wielerwereld staat altijd bol van het moddergooien."

Van der Aat werd dinsdag geconfronteerd met door de Duitse omroep verspreide verhalen over bezoekjes van Rasmussen, Boogerd (beiden oud-Rabo) en Mentsjov (Rabo) aan een bloedbank in Wenen waar bloedtransfusies zouden zijn toegepast.

"Formeel zijn wij niet geďnformeerd,ik kan er dus weinig mee.Wij kennen wel de bloedwaarden van onze renners en die zijn altijd normaal geweest",aldus Van der Aat.

bron NOS TT
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 21:53
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik geloof niet dat Boogerd doping heeft gebruikt, maar wacht met spanning op het vervolg...
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 05:40
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof niet dat Boogerd doping heeft gebruikt, maar wacht met spanning op het vervolg...
Op zijn blauwe ogen..?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 09:12
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Verwachte al zo'n reactie nee.. puur op het feit dat hij strak heeft ontkend op directe vragen van Mart Smeets en hij altijd scherp heeft uitgehaald naar dopegebruikers.. als Boogerd ook heeft gebruikt, dan verlies ik grotendeels mijn vertrouwen in het wielrennen
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 09:33
Verwijderd
Bovendien zijn Boogerds prestaties nu niet echt grandioos te noemen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 11:31
PV
PV is offline
LONDEN (ANP) - De Britse kampioen tijdrijden Jason MacIntyre is dinsdag overleden nadat hij tijdens een training werd aangereden. De 34-jarige wielrenner botste in de buurt van zijn huis in Fort William in Noord-Schotland op een busje.
Hij werd per helikopter naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed hij aan zijn verwondingen. MacIntyre hoopte dit jaar mee te doen aan de Olympische Spelen.


triest nieuws
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 12:46
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Bovendien zijn Boogerds prestaties nu niet echt grandioos te noemen.

Het feit dat hij als sportman het iedere keer weer probeerde maakte hem juist tot een held.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 21:10
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
boogerd is een van de beste nederlandes wielrenners ooit, en natuurlijk heeft hij gebruikt, elke (goede) wielrenner doet dat, sommige idioten beginnen al bij de junioren.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 09:19
Verwijderd
Nee, boogerd heeft niet gebruikt. Kijk maar naar de reputatie van de ARD als het om dit soort zaken gaat. Als de kijkcijfers wat minder zijn, komen ze zo weer met een nieuw schandaal en een dopinglab. Die Werner Franke denkt dat iedereen dope gepakt heeft behalve de Duitse held Linus Gerdemann
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 12:23
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Boogerd was ook aardig geemotioneerd op TV hoorde ik?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 16:01
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
ARD neemt afstand van dope-verhaal

ANTHOLZ - De ARD heeft zich publiekelijk verontschuldigd voor de berichtgeving over de 'Weense bloedbank' waar ook Michael Boogerd klant zou zijn geweest. Bij het bedrijf HumanPlasma behoorden volgens de ARD ongeveer dertig topsporters tot de cliëntčle. Een aantal wielrenners werd zelfs bij name genoemd, onder wie Michael Boogerd, Denis Mentsjov en Michael Rasmussen.

De dopingexperts van de Duitse zender meldden deze week in hetzelfde bericht dat een twintigtal biatleten en langlaufers in Oostenrijk verboden bloedtransfusies hadden ondergaan. De bewijzen zijn tot dusver niet geleverd.

Het strookt niet met onze beroepsopvatting dergelijke verdachtmakingen te uiten zonder met controleerbare feiten te komen”, viel presentator Michael Antwerpes donderdag voor het begin van de live-uitzending van de wereldbekerwedstrijd biatlon in Antholz (Anterselva) zijn ARD-sportcollega's af
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-01-2008, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, boogerd heeft niet gebruikt. Kijk maar naar de reputatie van de ARD als het om dit soort zaken gaat. Als de kijkcijfers wat minder zijn, komen ze zo weer met een nieuw schandaal en een dopinglab. Die Werner Franke denkt dat iedereen dope gepakt heeft behalve de Duitse held Linus Gerdemann
mmm die jongen heeft er echt kijk op
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 16:48
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Wel gelijk dus idd!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 19:33
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Wel goed overigens dat er publiek excuus werd aangeboden, dat word nogal eens vergeten.

Niet dat ik daardoor opeens geloof dat boogerd clean heeft gereden. Ik zou het heel graag willen geloven, maar dat is gewoon jezelf voor de gek houden.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 08:09
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Wordt Down Under nog live uitgezonden?
Of is het dan nacht in Europa? Slim gedaan om het dan een winstgevende ProTour wedstrijd te maken als iedereen alleen de korte samenvattingen kan kijken
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 10:49
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Bwoah, ook in Australië zitten er wielergekken dus 't zal wel meevallen qua publieke belangstelling, denk ik...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 11:33
Verwijderd
Volgens mij heeft geen enkele zender in NL het volledige Pro Tour uitzendingen pakket gekocht
dus is het logisch dat iig in NL geen Tour Down Under uitgezonden wordt, kan me ook niet voorstellen dat iemand daar zn nachtrust voor zou verbreken, overgewaardeerde wedstrijd, en een van de meest nutteloze in het jaar, dit is de periode dat iedereen slecht is, wat is dan de meerwaarde van het winnen van de tour down under?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 12:36
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Een Protour overwinning aan het begin van het jaar haalt al wat druk weg
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 16:05
Verwijderd
das waar, maar een overwinning van (ik zeg maar) de omloop t volk zal voor velen meer meewegen dan de tour down under. Voor High Road is de overwinning van Greipel leuk en aardig, maar als ze nou t voorseizoen nix laten zien heeft t weinig geholpen, maar ze staan nu ff in de blangstelling, das ook leuk
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 17:48
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
net wat je zegt, het is 'leuk' maar niet echt belangrijk, het heeft echt geen zin om in januari al in topvorm te zijn allemaal leuk en aardig, maar het echte werk begint pas met omloop het volk enzo.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 10:42
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Hayman houdt sleutelbeenbreuk over aan val

De eerste valpartij met serieuze gevolgen van het seizoen heeft niet lang op zich laten wachten voor het Rabo ProTeam; in de vierde etappe van de Tour Down Under ging Mathew Hayman in de massaspurt onderuit. Hij liep een sleutelbeenbreuk op en zal daardoor weer een tijdje uit de running zijn. De onrustige etappe kende zo ook een onrustig slot. Graeme Brown was door de crash van zijn ploeggenoot zo van zijn ŕ propos, dat de Australiër niet verder kwam dan een zevende plek. Het tekende het karaktermens Hayman wel dat hij na zijn valpartij nog op de fiets kroop en uitreed.

Ploegleider Erik Dekker wilde geen schuldige aanwijzen voor het vervelende voorval, hoewel andere media verhaalden dat Elia Rigotto van Milram de boosdoener was. "Ik heb het niet gezien en Mathew zelf was ook helemaal niet kwaad op iemand." Overigens is er sprake van een mooie breuk. Hayman is al geopereerd. Het is het tweede achtereenvolgende seizoen dat de thuisrijder een enorme dosis pech kent; in 2007 leverde een valpartij in Gent-Wevelgem hem een gebroken elleboog op.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 10:49
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Huiszoeking bij de ouders van Tom Boonen trouwens.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 14:44
Verwijderd
Leukemans suspended for two years

The disciplinary commission of the Vlaamse Gemeeenschap (Flemish Community) has given Björn Leukemans a two year suspension for using testosterone, beginning February 14. The former Team Predictor-Lotto (now Silence-Lotto) rider indicated that he would appeal the ban.

Leukemans, 30, tested positive in an unannounced out-of-competition test shortly before the World Championships. He claimed that the positive test was due to a medication prescribed by a team doctor The team fired both Leukemans and the doctor.

The Commission was not persuaded by arguments that he relied on the doctor's advice and was therefore innocent. "Even if the product is prescribed by a doctor, the rider still remains responsible for what he is administered," it ruled.

The rider did not give a comment on the ban, but his lawyer, Kristof de Saedeleer, told Sporza.be, "He is totally disillusioned. He has lost all faith in other people. However, there is no doubt that we will file an appeal. We find the sanction out of proportion."

http://www.cyclingnews.com/news.php?...an08/jan25news
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 18:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hayman houdt sleutelbeenbreuk over aan val

De eerste valpartij met serieuze gevolgen van het seizoen heeft niet lang op zich laten wachten voor het Rabo ProTeam; in de vierde etappe van de Tour Down Under ging Mathew Hayman in de massaspurt onderuit. Hij liep een sleutelbeenbreuk op en zal daardoor weer een tijdje uit de running zijn. De onrustige etappe kende zo ook een onrustig slot. Graeme Brown was door de crash van zijn ploeggenoot zo van zijn ŕ propos, dat de Australiër niet verder kwam dan een zevende plek. Het tekende het karaktermens Hayman wel dat hij na zijn valpartij nog op de fiets kroop en uitreed.

Ploegleider Erik Dekker wilde geen schuldige aanwijzen voor het vervelende voorval, hoewel andere media verhaalden dat Elia Rigotto van Milram de boosdoener was. "Ik heb het niet gezien en Mathew zelf was ook helemaal niet kwaad op iemand." Overigens is er sprake van een mooie breuk. Hayman is al geopereerd. Het is het tweede achtereenvolgende seizoen dat de thuisrijder een enorme dosis pech kent; in 2007 leverde een valpartij in Gent-Wevelgem hem een gebroken elleboog op.
De beelden tijdens het sportjournaal lieten zien dat het een flinke kopstoot was die uitgedeeld werd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 21:17
Verwijderd
dat is zo weer een 2 a 3 maanden dat ie niet kan koerse, zonde
vooral omdat ie voor zijn doen weer aardig bezug was (kan me een derde plaats eerder deze week herinneren)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Tour de France 2007
Nee_nee
500 08-08-2007 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.