Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2003, 17:16
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
eh... zo vaak
bijna elke maand wel als ik ongesteld ben
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:20
Mjoez
Mjoez is offline
All the time...

Ik heb wel zo'n pufgeval maar die vergeet ik altijd. Het gebeurt vaak tijdens gym op school of zo dat mijn luchtwegen te weinig lucht door kunnen laten, waardoor het gaat duizelen in mijn hoofd en ik niks meer zie en soms ook flauwval. Op zo'n moment ben ik helemaal niet moe van inspanning of zo.
Het kan ook op de raarste momenten komen;
bijv. een keer in de metro, het was warm en er waren veel mensen en daar ging ik. Of een keer, dat ik even 5 minuten op mijn knieën zat en ik helemaal superduizelig werd, dat vond ik zo raar...
Ik zal wel niet helemaal goed zijn of zo...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:37
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
1 keer in mijn leven maar. Ik was toen een jaar of 11 denk ik en viel van m'n stoel af toen we aan t eten waren, heel raar was dat!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:31
eye adore fotoz
Avatar van eye adore fotoz
eye adore fotoz is offline
ik maak het vaak mee, maar mijn grappigste ervaring was toch wel flauwvallen tijdens een concert!!! Ik weet nog dat ik viel en toen ik mijn ogen open deed werd ik gedragen door al vreemden die riepen 'opzij opzij!!!' haha man dat was hylarisch!!! Als je wakker wordt ben je direct terug normaal en vind je het onnodig dat ze je verzorgen ed.
T'is raar maar wel super!!
soms ...
ik ben ook eens juist voor de trap (bovenaan) gevallen ... van geluk gesproken
__________________
just flash it!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 13:44
*moonchild*
Avatar van *moonchild*
*moonchild* is offline
1ste keer was toen ik 8 was ofzow,
had heul lang en hard gerent, ging ik even uithijgen bij mijn vader zak ik door me knieen, zag zwart voor me ogen.
en de laatste tijd als ik ziek of ongesteld ben regelmatig of als ik een tijdje weinig slaap
__________________
Are the stars out tonight?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 13:54
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Vandaag nog.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 15:47
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja, best vaak.

Je gezichtveld wordt steeds kleiner totdat je niets meer ziet. En dan word je wakker, en dan weet je helemaal niet meer wat er gebeurd is. Net alsof het een droom was.
Na een tijdje word ik weer helder en dan weet ik weer, wat er is gebeurd.

De twee ergste waren:
1: bij de autodealer..
De dealer sloeg de autoklep dicht, toen m'n vaders hoofd er tussen zat .
Er zat een grote scheur in z'n schedel, heeel veel bloed.. Ik ging het schoonmaken, en toen viel ik met m'n hoofd tegen een auto aan. Heb ik ook nog m'n nieuwe jas gescheurd

2: voor de klas
Tijdens een presentatie voor Nederlands, ik had niets gegeten en ik was een beetje ziek.. en best zenuwachtig. Toen keilde ik ook keihard achterover. Grote bult op m'n hoofd
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!

Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 15:51.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 20:20
Noeksel
Avatar van Noeksel
Noeksel is offline
Ik val regelmatig flauw... Te lage bloeddruk, komt door een fout van het ziekenhuis (long story...)
Het voel voor mij niet meer zo eng als de eerste paar keren, toen voelde ik me echt superraar, net of ik geslapen had en zomaar ergens wakker werd.
Afgelopen maandag voor t laatst, ik was alleen thuis, en viel met me hoofd tegen een stoel aan... En dan word je wakker en vraag je je toch wel even af wat er gebeurt is.
Heb er nu gelukkig wel medicijnen voor, maar dan moet ik ze wel op tijd innemen....
__________________
Fur is worn by beautiful animals and ugly people...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 15:16
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
nog nooit, wel 3x bijna, had alle 3 de keer te maken dat ik me in mijn vinger had gesneden (dat gaat dus nie samen bij mij)
maja toen werd ik dus eerst duizelig,
en toen kreeg ik allemaal zwarte vlekken totdat ik op een gegeven moment nix meer kon zien, maar
als ik dan gewoon snel ga zitten dan komt mijn zicht
ook gelijk terug en is er nix meer aan het handje
(oke beetje bleek nog en moet wel nog ff blijven zitten,..maar daarna kan ik gewoon weer doorgaan,..school, werken, en heb ik nergens meer last van.)
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 16:14
Verwijderd
Wisten jullie dat je nadat je flauwgevallen bent, je tien minuten op de grond moet blijven liggen? (of op je bed, als je het geluk had dat je precies op je bed viel...)
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 16:17
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-10-2003 @ 17:14:
Wisten jullie dat je nadat je flauwgevallen bent, je tien minuten op de grond moet blijven liggen? (of op je bed, als je het geluk had dat je precies op je bed viel...)
ja, maandag gelezen in m'n ehbo boekje

maar daarvoor wist ik het idd nog niet, best wel belangrijk eigenlijk
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 20:23
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Altijd leuk, die statements zonder argumentatie...

waarom meot je op de grond blijven liggen? Iets met bloed t emaken of druk ofzo?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 11:57
Verwijderd
Oh, geen idee, maar er viel laatst iemand flauw in de computerruimte op de faculteit en toen dat meisje weer bij kwam zei ze 'Ah, moet ik nog tien minuten blijven liggen ook!' en twee vriendinnen van haar drongen er op aan dat ze dat wel echt deed omdat ze anders meteen weer zou flauwvallen, en gezien het feit dat ze zich in de faculteit bevonden waren het geneeskunde-studenten, en ze waren toch al gauw vier jaar ouder dan ik dus waarschijnlijk minstens derdejaars .

Maargoed, even redeneren: Flauwvallen komt door te weinig zuurstof in de hersenen, dat komt vaak door te weinig bloed in de hersenen, als je nét bent bijgekomen heb je maar nét voldoende zuurstof in je hersenen en als je dan opstaat dan daalt die hoeveelheid weer (dat gebeurt altijd als je op staat, of je nu net flauwgevallen bent of niet) en als je toch op een kritiek punt was ben je zó weer van je stokje.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 12:47
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 03-10-2003 @ 12:57:
Maargoed, even redeneren: Flauwvallen komt door te weinig zuurstof in de hersenen, dat komt vaak door te weinig bloed in de hersenen, als je nét bent bijgekomen heb je maar nét voldoende zuurstof in je hersenen en als je dan opstaat dan daalt die hoeveelheid weer (dat gebeurt altijd als je op staat, of je nu net flauwgevallen bent of niet) en als je toch op een kritiek punt was ben je zó weer van je stokje.
sure, voor de eerste minuut. MAar 10 minuten wel erg erg erg langdurig imho.

en wat dacht je, als je een klap tegen je kop krijgt, kun je ook "flauw vallen" en ligt het dus niet aan zuurstof :?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 13:00
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
1 keer half denk ik. Het was bij scheikunde, de leraar deed iets voor en we moesten behoorlijk lang staan. Ik voelde al dat het niet goed ging en probeerde ergens tegen aan te leunen. Toen we terug naar onze plaatsen liepen werd het zwart en kon ik mijn spieren niet meer controleren, ik ging als een baksteen neer. Maar ik stond meteen weer op, er was niet echt een moment dat ik "weg" was.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 13:05
GoddeS
Avatar van GoddeS
GoddeS is offline
Door mijn bloed armoede...

en als ik bijkwam was ik ontzettend moe...

komt doordat ik mijn ijzer tablette nooit nam..

** zijn ook goor hoor **
__________________
BeAuTiFuL BeLoVeD.. ThAt SmAlL ReSpOnCe FrOm YoU TuRnEd My WoRlD DaRkPiNk I'm In LoVe WitH YoU
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 21:00
MM2
Avatar van MM2
MM2 is offline
Laatst voor de allereerste keer.
Ik had een bloedhete bad genomen. Een hele tijd in gelegen. Ik stond op, haalde plug uit het bad, deed een handdoek om, stond bij de wasbak.
Toen was het net of ik ineens wakker werd op de grond, met een hele lichte pijngevoel in mijn kaak. Keek in het bad, die ineens halverwege leeg was.

Kan waarschijnlijk niet anders zijn dan dat ik was flauwgevallen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-10-2003 @ 13:47:
sure, voor de eerste minuut. MAar 10 minuten wel erg erg erg langdurig imho.

en wat dacht je, als je een klap tegen je kop krijgt, kun je ook "flauw vallen" en ligt het dus niet aan zuurstof :?
Ja ach, tien minuten je hand onder de koude kraan als je een spettertje kokend vet erop hebt gekregen is ook nogal overdreven, de voorschriften zijn nu meestal overdreven,lvoor de zekerheid ofzo
En ja, bij een harde klap tegen je kop komt 't óók door gebrek aan zuurstof, dan gaat je lichaam raar doen als reactie op de klap
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 09:37
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
1 keer. Ik was door de garagedeur heen gevallen (door het glas heen, lag al aan de andere kant). Mijn ouders zagen het gebeuren en toen ze me *oppakte* en weghaalden daar, naar het huis ben ik flauw gevallen. Binnen werd ik op een stoel gezet en toen kwam ik weer bij. Later bleek ook dat ik een hersenschudding had, ik was op mijn hoofd gevallen.

Verder heb ik heel vaak dat als ik in een heet bad heb gelegen en ik stap er uit, dat het ongeveer 10 seconden helemaal zwart wordt voor mijn ogen, krijg ook een heel rot gevoel in mijn hoofd dan. Heel wazig.
__________________
[geen inspiratie]
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 10:45
just.a.girl
just.a.girl is offline
ik ben 1 keer flauwgevallen,ik was ziek die dag,en op het einde van de dag ging het wel weer,dus ik ging een eindje fietsen,bij ons in de straat. ik kwam terug,mijn moeder moest een broek van me korter maken,die had ik dus aangedaan,en ik viel recht achterover . toen heeft ze me op de tafel gelegd en ik werd wakker,ze zat toen te huilen, . ik kan dit nog heel goed herrineren,veel indruk gemaakt . en ik heb een keer zo echt gedroomd dat ik in de klas flauwviel,dat ik een tijdje echt gedacht heb dat ik daar echt een keer flauwgevallen was
nou..dat was t.een heel verhaal.....
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 11:32
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ja, tijdens een training van golf

ik zat toen in de nationale selectie en we waren na het fitnessen weer aan het putten. We kregen uitleg en moesten dus een hele tijd stil blijven staan. Op een gegeven moment zag ik sterretjes voor mijn ogen komen, en voelde ik dat mijn linkerknie boog.

dat kan ik me herinneren. Kennelijk viel ik toen op mijn zij en werd ik 3 sec daarna weer wakker

met schrik...
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 12:37
-Daniël-
Avatar van -Daniël-
-Daniël- is offline
nee
__________________
http://www.06ringtones.nl Voor al je ringtones, logo's en meer!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 12:49
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-10-2003 @ 10:24:
En ja, bij een harde klap tegen je kop komt 't óók door gebrek aan zuurstof, dan gaat je lichaam raar doen als reactie op de klap
eh, dit is volgens mij niet waar. Als je een klap tegen je kop krijgt, dan krijg je volgens mij een ontregeld iets in je nekwervels en dus in je hersenen en daardoor ga je out. Niet door zuurstof maar dat weet ik neit zeker, dacht het alleen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:39
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Een keer ben ik flauwgevallen van de pijn. mijn vinger zat tussen de muur en de piano en darna liep ik naar de keuken om um onder de kraan te houden en toen werd alles zwart voor m'n ogen. Was heel eng, want ik had geen idee wat er gebeurde.

De keer daarna was omdat ik moest eten. Ik kwam uit m'n bed en voelde me al helemaal draaien. DUs ik naar beneden, naar de keuken om wat te eten zodat ik niet flauw zou vallen, maar ja ik was te laat bij de kast en toen viel ik flauw.

Ben dus twee keer echt flauw gevallen en vaak bijna, maar dan moet ik gewoon eten en het liefst iets zouts, want dat helpt.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 16:48
Verwijderd
Jahh..1xtje, 2 jaartjes geleden. Het was een snik hete dag, ik had mijn eerste (vakantie)werk dag met allemaal nieuwe dingen en zo..Ik stond aan de lopende band, boven de dampend hete pannen en ik voelde me helemaal draaiierig worden enzo. Natuurlijk wil je niet, en zeker niet op je eerste dag, dat ze voor jou de band stil zetten, dus ik ging gewoon door. En opeens voelde ik dat ik naar de grond getild werd (ik viel dus, maar werd net op tijd opgevangen). That was it.

Afgelopen vakantie ben ik ook bijna flauwgevallen, ik stond me te wassen enzo in het washok op een camping, en opeens weer datzelfde gevoel. Dus ik ga op mn hurken zitten, ga weer staan, ga weer zitten..Ben toen door iemand naar mn campingplek gebracht, was ook wel eng..

En daarna nog een weekje of wat later, toen we alweer thuis waren. Stond met de buurvrouw te praten en opeens weer dat gevoel, weer bekant onderuit, maar net op tijd gaan zitten. Het duurt iedere keer maar eventjes, ik voel het tegenwoordig aankomen en kan er dus wel wat aan doen, maar het gebeurt wel steeds vaker...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:25
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 04-10-2003 @ 10:37:
1 keer. Ik was door de garagedeur heen gevallen (door het glas heen, lag al aan de andere kant). Mijn ouders zagen het gebeuren en toen ze me *oppakte* en weghaalden daar, naar het huis ben ik flauw gevallen. Binnen werd ik op een stoel gezet en toen kwam ik weer bij. Later bleek ook dat ik een hersenschudding had, ik was op mijn hoofd gevallen.

Verder heb ik heel vaak dat als ik in een heet bad heb gelegen en ik stap er uit, dat het ongeveer 10 seconden helemaal zwart wordt voor mijn ogen, krijg ook een heel rot gevoel in mijn hoofd dan. Heel wazig.
raar he ik heb dat smorgens juist als ik opsta een heel drukkend gevoel in m'n hoofd dat langzaam naar beneden zakt, daarna heb ik heel eff hoofdpijn en voel ik me eff draaierig en dan gaat het wel weer...
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:41
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 06-10-2003 @ 18:25:
raar he ik heb dat smorgens juist als ik opsta een heel drukkend gevoel in m'n hoofd dat langzaam naar beneden zakt, daarna heb ik heel eff hoofdpijn en voel ik me eff draaierig en dan gaat het wel weer...
Mij is verteld dat dat komt doordat je te snel opstaan, dan krijgen je hersenen even te weinig zuurstof. Misschien proberen om even rustig overeind te komen en niet te snel opstaan?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 21:34
Pico
Pico is offline
ik ben zo vaak flauwgevallen... eerste keer toen ik 6 of 7 was, toen kon ik nog net op tijd ff gaan liggen en was net niet flauwgevallen eiguhlijk..2e keer op mn 8e, viel ik flauw in een boekenwinkel, gelukkig kon ik me nog net op tijd aan mn vader vasthouden zodat ik niet echt viel...2 maanden later weer op school, en dit keer viel ik met mn oog tegen een kapstok, net goed afgelopen gelukkig daarna een paar jaar niet meer flauwgevallen, alleen af en toe wat duizelig door te snel opstaan en door hitte...maar een paar weekjes geleden weer, ik was ziek en wou ff beneden wat water gaan drinken, viel ik 2 keer 8er elkaar flauw..de halve kamer lag overhoop
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 22:03
Hagel
Hagel is offline
Vroeger wel vaak, als ik viel schrok ik vaak heel erg, als ik dan ging huilen vergat ik te ademen en ging dus elke keer onderuit. Meer bewusteloos dan flauwvallen misschien, ik bleef meestal een uurtje uit . Na mijn zesde nooit meer gebeurt.
Gewoon flauwgevallen door bloed of pijn nooit.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 22:25
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Nee, nog nooit
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 22:49
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ja, khad me heel erg gesneden in mn vinger, je zag t vlees, en toen werd ik duizelig en zakte ik in elkaar... ik werd wel meteen weer wakker, maar ik voelde me toch niet helemaal lekker
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 00:15
Verwijderd
nee nog nooit
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 01:47
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
ja

je kan dat spelletje vast wel ? hurken ademhalen etc etc, en dan iemand die op je borst drukt ? nou dan val je dus ook flauw voor 5-10 seconden
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 14:19
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
2 keer.
De eerste keer omdat ik te snel opstond, mijn lichaam had niet genoeg tijd om het bloed naar mijn hoofd te pompen. Mijn hoofd voelde zwaar aan, alles werd donker en toen viel ik.
De tweede keer stond ik gewoon, ik voelde me al een tijdje licht in mijn hoofd en wankelig in mijn benen. Daarna kan ik me niks meer herinneren, ik kwam bij nadat ik op een stoel was gezet.
Beide gevallen was begin pubertijd, het schijnt dat meisjes van 13 vaak een beetje bloedarmoede hebben.
__________________
Devi essere piu brava che bella
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:22
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Nee, gelukkig niet.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 07-10-2003 @ 02:47:
ja

je kan dat spelletje vast wel ? hurken ademhalen etc etc, en dan iemand die op je borst drukt ? nou dan val je dus ook flauw voor 5-10 seconden
Zulke spelletjes zijn gewoon echt zwaar gevaarlijk. Ik moet er niet aan denken dat je zoiets doet en het dan een keer misgaat. Dan heb je wel een dode op je geweten (min of meer).
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 19:10
Saiorse.TK
Avatar van Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Ik ben een keer flauwgevallen...en ik vind het nog steeds een 'enge' ervaring, niet zozeer het flauwvallen zelf, maar meer het moment.

Ik was in het ziekenhuis waar het zusje van mijn toenmalige vriendin op de IC lag... ik was bezig met de 4-daagse te lopen... en had niet al te veel gegeten... en door omstandigheden slecht 6 uur geslapen...

ik liep met mijn vriendin naar de IC en toen we naar binnen wilde lopen liep net haar vader naarbuiten. We praatten nog snel wat en ik liep ook naar binnen, waste mijn handen, en liep naar het bed toe, het piepende geluid van de verschillende apparaten gaven me een benauwend gevoel. Ze lag er zo kil bij, zo eng, ze had zichtbaar pijn. ik stokte naar adem, en ging onderuit, maar tegelijkertijd kreeg het zusje ook een probleem met iets... ik weet niet meer wat het was... heb me eigenlijk daar de rest van de dag nog kut door gevoeld, en soms nog, het had nooit mogen gebeuren. Het is een gevoel dat zo moeilijk is te omschrijven, hetgeen me nog steeds veel pijn doet...
__________________
Leven Is Een Meervoud Van Lef...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:01
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
* Eerste keer: ongeluk voor ons huis gebeurd, motor onder een auto. Was ochtend, nix gegeten, je kon die man horen gillen van de pijn *woeiii ik was weg*
* Tweede keer: Aan de telefoon met vriendin, nix gegeten, wordt draaierig, probeer stoel te bereiken maar *woeiii bonk klap recht naar achteren op plavuizen vloer...* duurde wel ff voor ik bijkwam hoorde ik
* Derde keer: Tijdens een concert van De Kast in t Gelredome. Benauwd, warm, druk, lege maag *woeiii zakt ineen* Kom pas na een minuut bij, weet niet waar k ben, voel dat ik nogal schud, blijkt dat ik over iemands schouder ben geworpen en naar de kant gedragen wordt
*Vierde keer: Na lange autorit komen we aan op vakantiebestemming, lege maag, heet, komt in receptiegebouwtje *woeii zakt ineen* rest van de vakantie blauw oog...
T is nog veel vaker gebeurd, laatst nog was ziek, wilde stukje lopen *woeii gaan we weer..* Maar meestal wordt k opgevangen en ik kan het nou ook zelf aan voelen komen, als k nix gegeten heb bijvoorbeeld, of te snel opsta... Dan meteen weer gaan zitten en ff wachten anders ben k zo weer weg. Best irritant want dat gebeurd een paar keer per dag...
Hoe boeiend...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:17
Gevederde
Gevederde is offline
Een keer:
In de klas. De leraar beschreef een operatie en bamm daar ging ik. Ik viel tegen een soort paal aan waar een landkaart aan hing. Beetje een blauwe plek, maar verder niks ergs.

Tweede keer:
Bij het doorprikken van een bloedblaar bij de dokter.

Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 08:59
Verwijderd
1 keer. Ik werd 's ochtends wakker en stapte gelijk uit bed. Vervolgens werd ik duizelig en viel ik met mijn hoofd tegen mijn bureau. Ik kwam gelijk weer bij en zag dat het een grote zooi op mijn bureau en op de grond was, maar voelde bijna niets van de klap.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
Liefde & Relatie letterlijk ziek worden
Loesje
38 19-04-2002 19:09
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.