Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2006, 16:13
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Sorry voor de lame titel maar ik wist niks beters te bedenken.
Maar goed, het is vakantie en ik heb toch niks beters te doen, dus laten we maar eens een discussietopic openen.

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Dat geldt voor alles dus ook voor topics op scholieren.com...
Basically zijn er drie manieren voor een topic om dood te gaan:
1) iemand tikt de glorieuze 500 aan waarna het topic automatisch dicht gaat. (is dit trouwens altijd geweest? Ik ken zat forums die gebaseerd lijken te zijn op dezelfde software maar die na 500 gewoon open blijven)
2) Er word op een gegeven moment niet meer gereageerd, het topic zakt naar onder en verdwijnt daarna gewoon het archief in. Iets minder eervol, maar nog steeds acceptabel voor een topicstarter.
3) Er word zoveel offtopic gegaan of er ontstaat een heuse flamewar tussen twee of meer leden dat een forumbaas geen andere keus heeft dan jouw topic te sluiten. De minst eervolle manier om te gaan dus.

De discussie gaat dus over topics die op de derde manier aan hun einde komen. Altijd vervelend voor een topicstarter, maar iedereen zal het vast wel een keer overkomen zijn.
Mij staat nog bij: het topic over de minst favoriete TV-programma's. Dat liep uit op een flamewar tussen vier mensen over Talpa. Dat topic heb ik toen getorpedeerd door M&M in te lichten. (overigens was ik niet de topicstarter)
Het topic over coole mensen. Dat liep uit op offtopicgezwets over Maxima en haar vader. Is overigens nog niet gesloten, maar de mainstream mensen hebben het topic massaal de rug toegekeerd uit protest tegen de twee flamers. Zonde overigens, was een van de betere topics van de laatste tijd.
Dat zijn maar twee voorbeelden, maar er zijn er zoveel.
Dit topic is overigens voornamelijk geschreven voor kantinetopics, maar geld overal wel voor denk ik. Behalve topics op onzin want daar kún je eigenlijk niet offtopic gaan...

De vragen voor de topicstarters:
-Als jij een topic opent kom je dan regelmatig kijken of er gereageerd is? En reageer je dan zelf ook op de andere mensen?
-Als jouw topic in de problemen komt door teveel offtopic gelul of dreigt te verzandden in een flamewar, grijp je dan actief in? ('jongens, even ontopic blijven!' of 'Dat geflame doe je maar ergens anders!' etc) Of heb je het topic dan al lang de rug toegekeerd?
-Zou jij je eigen topic de nek omdraaien als het écht uit de hand loopt? (door een sluitingsverzoek in te dienen bij M&M)
-Vind jij dat een topicstarter min of meer verplicht is om voor zijn/haar eigen topic te zorgen en het topic te beschermen tegen flamers en andere eikels?
-Vind jij dat een topicstarter het recht zou moeten hebben om herrieschoppers te bannen van het topic? Of in ieder geval een forumbaas mag verzoeken om de herrieschopper de toegang tot het topic te ontzeggen? (ik weet niet of een ban voor één enkel topic mogelijk is, maar ik zet de vraag er toch maar tussen)
-Vind je het heel erg als een topic van jou dood gaat door een stel eikels die de regels niet gelezen hebben? (om het zo maar ff te zeggen )
-Als jouw topic is gesloten, open je dan een nieuwe in de hoop dat de flamers en/of offtopic mensen hier wél weg blijven? Of denk je dan pech gehad, volgende keer beter?

Wel, dat was het. Brand maar los mensen!
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte

Laatst gewijzigd op 29-12-2006 om 23:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2006, 16:40
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
De vragen voor de topicstarters:
-Als jij een topic opent kom je dan regelmatig kijken of er gereageerd is? En reageer je dan zelf ook op de nadere ?

Dat hangt van het soort topic af. Bij forummer-boven-je-topics doe ik wel altijd mee, topics met echt discussiewaarde ook, maar in wanneer/wat deed je het laatst etc als ik die zou openen dan kijk ik er niet veel meer naar. Maar met serieuze topics wel.
-Als jouw topic in de problemen komt door teveel offtopic gelul of dreigt te verzandden in een flamewar, grijp je dan actief in? ('jongens, even ontopic blijven!' of 'Dat geflame doe je maar ergens anders!' etc) Of heb je het topic dan al lang de rug toegekeerd?
Dat hangt ook af van hoe serieus het is. Hoewel ik nooit zo heel veel topics open en zo wel dan blijft het meestal aardig ontopic. Maar ik zou wel na een tijdje zeggen dat mensen ot moeten blijven, lijkt me.
-Zou jij je eigen topic de nek omdraaien als het écht uit de hand loopt? (door een sluitingsverzoek in te dienen bij M&M)
Als het niet werkt tegen de offtopic-postert te zeggen dat ze moeten kappen, ja.
-Vind jij dat een topicstarter min of meer verplicht is om voor zijn/haar eigen topic te zorgen en het topic te beschermen tegen flamers en andere eikels?
Nee. Het is m'n topic, niet mijn baby. En de eikels en flamers moeten zelf ook verantwoordelijk zijn daarvoor. Zijn ze ongetwijfeld oud en verstandig genoeg voor.
-Vind jij dat een topicstarter het recht zou moeten hebben om herrieschoppers te bannen van het topic? Of in ieder geval een forumbaas mag verzoeken om de herrieschopper de toegang tot het topic te ontzeggen? (ik weet niet of een ban voor één enkel topic mogelijk is, maar ik zet de vraag er toch maar tussen) Ja, eigenlijk wel. Goed plan. Maar dan kun je ook mensen bannen omdat ze je niet aan staan, je moet ze wel eerst waarschuwen. Als er eerlijk enzo mee om wordt gegaan lijkt het me een goed idee.
-Vind je het heel erg als een topic van jou dood gaat door een stel eikels die de regels niet gelezen hebben? (om het zo maar ff te zeggen )
Serieuze topics wel wat meer dan bij voor de lol topics.
-Als jouw topic is gesloten, open je dan een nieuwe in de hoop dat de flamers en/of offtopic mensen hier wél weg blijven? Of denk je dan pech gehad, volgende keer beter? Als de koelkast-regel niet geldt en het verder wel een succestopic was wel. Anders laat maar zitten.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"

Laatst gewijzigd op 29-12-2006 om 16:44.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 16:49
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
De vragen voor de topicstarters:
-Als jij een topic opent kom je dan regelmatig kijken of er gereageerd is? En reageer je dan zelf ook op de nadere mensen?
Ja dat doe ik wel, anders open ik mijn eigen topic niet. Het is toch om dingen te weten te komen, of gewoon geamuseert mee te lezen/ mee te doen. Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor topics het zijn zoals Cherry Springs zegt..

-Als jouw topic in de problemen komt door teveel offtopic gelul of dreigt te verzandden in een flamewar, grijp je dan actief in? ('jongens, even ontopic blijven!' of 'Dat geflame doe je maar ergens anders!' etc) Of heb je het topic dan al lang de rug toegekeerd?
Ik heb dit nog niet echt meegemaakt omdat ik hier nog niet zo lang aan het forummen ben. Maar ik denk dat ik er niks van zou zeggen en meer zou denken dat mijn topic niet leuk/interessant genoeg is.

-Zou jij je eigen topic de nek omdraaien als het écht uit de hand loopt? (door een sluitingsverzoek in te dienen bij M&M)
Nee. ik ben niet zo'n M&M persoon.

-Vind jij dat een topicstarter min of meer verplicht is om voor zijn/haar eigen topic te zorgen en het topic te beschermen tegen flamers en andere eikels?
Nee dit vind ik niet. Die taak ligt meer bij de forumbazen denk ik. Zelf ben ik ook niet echt iemand die zegt wat andere moeten doen of laten.

-Vind jij dat een topicstarter het recht zou moeten hebben om herrieschoppers te bannen van het topic? Of in ieder geval een forumbaas mag verzoeken om de herrieschopper de toegang tot het topic te ontzeggen? (ik weet niet of een ban voor één enkel topic mogelijk is, maar ik zet de vraag er toch maar tussen)
Ja dat zou op zich wel moeten kunnen. Als je bijv. echt met een probleem zit, en er wordt echt kut opgereageerd, dan kan ik me wel wat voorstellen dat de topicstarters dit soort mensen liever kwijt zijn.

-Vind je het heel erg als een topic van jou dood gaat door een stel eikels die de regels niet gelezen hebben? (om het zo maar ff te zeggen )
Ligt aan het topic, maar op zich maakt het me niet zoveel uit.

-Als jouw topic is gesloten, open je dan een nieuwe in de hoop dat de flamers en/of offtopic mensen hier wél weg blijven? Of denk je dan pech gehad, volgende keer beter?
Ik open eigenlijk alleen topics als het echt nieuw is, of ik echt iets heb te zeggen. Het is dus niet zo als de 1 weg is, dat ik dan meteen een nieuwe aanmaak. En meestal is het niet zo dat steeds dezelfde mensen flamen.. nouja je hebt uitzonderen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 19:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
-Als jij een topic opent kom je dan regelmatig kijken of er gereageerd is? En reageer je dan zelf ook op de andere mensen?
Ik open alleen topics als ik ook echt geinteresseerd ben in de antwoorden, dus uiteraard kijk ik ook regelmatig of er gereageerd is en reageer ik er op (indien het aan mij gericht is, of ik wil er gewoon wat over zeggen).

-Als jouw topic in de problemen komt door teveel offtopic gelul of dreigt te verzandden in een flamewar, grijp je dan actief in?
Mijn situatie is natuurlijk wat anders als fb. Ik kan zo de posts verwijderen. Maar meestal maak ik eerder een opmerking idd van 'alleen offtopic reacties alsjeblieft' of 'deze offtopic discussie kan beter in een ander topic besproken worden' ofzo.

-Zou jij je eigen topic de nek omdraaien als het écht uit de hand loopt? (door een sluitingsverzoek in te dienen bij M&M)
Ik zou de offtopic reacties eruit halen. Dat kan je natuurlijk ook op M&M vragen; om niet alleen het hele topic te sluiten, maar gewoon de offtopic reacties eruit te halen. Dan moet het uiteraard wel te doen zijn qua aantal offtopic reacties..

-Vind jij dat een topicstarter min of meer verplicht is om voor zijn/haar eigen topic te zorgen en het topic te beschermen tegen flamers en andere eikels?
Nee, daar zijn de fb's voor. Al is het altijd fijn als mensen aan een goede sfeer mee helpen.

-Vind jij dat een topicstarter het recht zou moeten hebben om herrieschoppers te bannen van het topic? Of in ieder geval een forumbaas mag verzoeken om de herrieschopper de toegang tot het topic te ontzeggen? (ik weet niet of een ban voor één enkel topic mogelijk is, maar ik zet de vraag er toch maar tussen)
Dat laatste is niet mogelijk en ik vind ook niet dat een topicstarter het recht zou moeten hebben om een herrieschopper te bannen uit een topic. Als iemand vervelend is verdient ie een waarschuwing of (als ie die al gehad heeft) een ban. En dan niet voor 1 topic, maar voor het gehele forum.

-Vind je het heel erg als een topic van jou dood gaat door een stel eikels die de regels niet gelezen hebben? (om het zo maar ff te zeggen )
Vind ik jammer ja.

-Als jouw topic is gesloten, open je dan een nieuwe in de hoop dat de flamers en/of offtopic mensen hier wél weg blijven? Of denk je dan pech gehad, volgende keer beter?
Niet echt op mij van toepassing omdat ik meestal m'n topic dan dus 'zuiver'. Maar tegen andere topicstarters zeg ik vaak wel dat ze een topic opnieuw mogen openen, wanneer ik het gesloten heb vanwege teveel offtopic discussies/geflame.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 20:43
Verwijderd
*antwoorden moet*
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 21:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Coolness-lijst topic: flamers? Juice en ik zijn geen flamers. We hebben nog nooit een flamewar gehad. Ik mag Juice. We hadden gewoon een discussie. Die Mephostophilis begon door te vallen over Máxima. Boeiend.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 21:42
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 29-12-2006 @ 17:13 :
1) iemand tikt de glorieuze 500 aan waarna het topic automatisch dicht gaat. (is dit trouwens altijd geweest? Ik ken zat topics die gebaseerd lijken te zijn op dezelfde software maar die na 500 gewoon open blijven)
Nee. Eerst heeft het op 250 gestaan en met een een of andere update is dat naar 1000 gegaan. Maar daar was veel geklaag over (onoverzichterlijk) dat het naar 500 is teruggezet.
Onze keuze ligt hier en persoonlijk vind ik hem prettig.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 29-12-2006 @ 22:42 :
Nee. Eerst heeft het op 250 gestaan en met een een of andere update is dat naar 1000 gegaan. Maar daar was veel geklaag over (onoverzichterlijk) dat het naar 500 is teruggezet.
Onze keuze ligt hier en persoonlijk vind ik hem prettig.
'Eén of andere update'? Dat was toen nog ingewikkelder dan de huidige overgang naar 'de nieuwe forumsoftware'.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 23:19
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Ieke schreef op 29-12-2006 @ 22:42 :
Nee. Eerst heeft het op 250 gestaan en met een een of andere update is dat naar 1000 gegaan. Maar daar was veel geklaag over (onoverzichterlijk) dat het naar 500 is teruggezet.
Onze keuze ligt hier en persoonlijk vind ik hem prettig.
Ah. Eigenlijk stond er een schrijffout in, ik bedoelde 'forums' ipv 'topics'. Er zijn namelijk dus forums waarvan topics nooit dichtgaan tenzij een mod er een slotje op zet. Maar bedankt voor de opheldering iig...

Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-12-2006 @ 22:07 :
Coolness-lijst topic: flamers? Juice en ik zijn geen flamers. We hebben nog nooit een flamewar gehad. Ik mag Juice. We hadden gewoon een discussie. Die Mephostophilis begon door te vallen over Máxima. Boeiend.
Ehmm, ik had het dus over jou een Mephostophilis.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 23:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Meph en ik pesten over en weer wat, maar ik zie het nooit als flamen. Meph volgens mij ook niet.

Oei, ik ga off-topic, als er maar geen slotje komt op dit topic.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 23:41
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-12-2006 @ 00:38 :
Meph en ik pesten over en weer wat, maar ik zie het nooit als flamen. Meph volgens mij ook niet.

Oei, ik ga off-topic, als er maar geen slotje komt op dit topic.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 23:41
Verwijderd
Het topic is prima zoals het is, laten we er geen collectief janktopic van maken.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 23:44
Verwijderd
-Als jij een topic opent kom je dan regelmatig kijken of er gereageerd is? En reageer je dan zelf ook op de andere mensen?

Als ik een topic open (en dat is zelden) ga ik vaak wel even kijken of er gereageerd is ja. En dan reageer ik ook wel op de andere mensen.

-Als jouw topic in de problemen komt door teveel offtopic gelul of dreigt te verzandden in een flamewar, grijp je dan actief in? ('jongens, even ontopic blijven!' of 'Dat geflame doe je maar ergens anders!' etc) Of heb je het topic dan al lang de rug toegekeerd?

Ze doen maar, het is maar een topic...

-Zou jij je eigen topic de nek omdraaien als het écht uit de hand loopt? (door een sluitingsverzoek in te dienen bij M&M)


Nee, dat is triest.

-Vind jij dat een topicstarter min of meer verplicht is om voor zijn/haar eigen topic te zorgen en het topic te beschermen tegen flamers en andere eikels?

Nee, hoezo?

-Vind jij dat een topicstarter het recht zou moeten hebben om herrieschoppers te bannen van het topic? Of in ieder geval een forumbaas mag verzoeken om de herrieschopper de toegang tot het topic te ontzeggen? (ik weet niet of een ban voor één enkel topic mogelijk is, maar ik zet de vraag er toch maar tussen)

Ligt eraan wat voor topic denk ik, misschien wel als het om een belangrijk topic gaat.

-Vind je het heel erg als een topic van jou dood gaat door een stel eikels die de regels niet gelezen hebben? (om het zo maar ff te zeggen )

Nee, daar zit ik niet mee.

-Als jouw topic is gesloten, open je dan een nieuwe in de hoop dat de flamers en/of offtopic mensen hier wél weg blijven? Of denk je dan pech gehad, volgende keer beter?

Het laatste.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 23:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 29-12-2006 @ 17:13 :
3) Er word zoveel offtopic gegaan of er ontstaat een heuse flamewar tussen twee of meer leden dat een forumbaas geen andere keus heeft dan jouw topic te sluiten. De minst eervolle manier om te gaan dus.
Niet per definitie mee eens. Een vet topic kan soms beter op het hoogtepunt stoppen dan langzaam wegkwijnen. Herman Brood kon beter van het Hilton afspringen dan dat we hem nu een duet met Jamai zouden zien zingen.

Citaat:
Het topic over coole mensen. Dat liep uit op offtopicgezwets over Maxima en haar vader. Is overigens nog niet gesloten, maar de mainstream mensen hebben het topic massaal de rug toegekeerd uit protest tegen de twee flamers.
Mark is toch ook hartstikke mainstream?

Overigens klinkt dat best lame, een topic 'uit protest de rug toekeren'. Volgens mij zie jij dat zo en zien de meeste mensen die nu gewoon niet meer in dat topic posten dat niet als een protestactie.

Citaat:
De vragen voor de topicstarters:
-Als jij een topic opent kom je dan regelmatig kijken of er gereageerd is? En reageer je dan zelf ook op de andere mensen?
Regelmatig, regelmatig. Ik kijk wel, ja, en als iets interessant is reageer ik.

Citaat:
-Als jouw topic in de problemen komt door teveel offtopic gelul of dreigt te verzandden in een flamewar, grijp je dan actief in? ('jongens, even ontopic blijven!' of 'Dat geflame doe je maar ergens anders!' etc)
Nee, want ik ben geen homo. Bovendien wordt een topic er vaak niet slechter op doordat men offtopic gaat; integendeel.

Citaat:
-Zou jij je eigen topic de nek omdraaien als het écht uit de hand loopt? (door een sluitingsverzoek in te dienen bij M&M)
Nee, om bovengenoemde redenen.

Citaat:
-Vind jij dat een topicstarter min of meer verplicht is om voor zijn/haar eigen topic te zorgen en het topic te beschermen tegen flamers en andere eikels?
Ik denk dat de meeste mensen wel wat beters te doen hebben dan een fucking topic beschermen.

Citaat:
-Vind jij dat een topicstarter het recht zou moeten hebben om herrieschoppers te bannen van het topic?
Nee.

Citaat:
Of in ieder geval een forumbaas mag verzoeken om de herrieschopper de toegang tot het topic te ontzeggen?
Iedereen kan toch een banverzoek indienen?

Citaat:
-Vind je het heel erg als een topic van jou dood gaat door een stel eikels die de regels niet gelezen hebben? (om het zo maar ff te zeggen )
Ik vind weinig dat op dit forum gebeurt heel erg. Maar als het een goed topic was is het wel jammer. Of het van mij was of niet maakt verder niet uit.

Citaat:
-Als jouw topic is gesloten, open je dan een nieuwe in de hoop dat de flamers en/of offtopic mensen hier wél weg blijven? Of denk je dan pech gehad, volgende keer beter?
Als het topic cool is verdient het wel een tweede kans.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 00:08
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 30-12-2006 @ 00:48 :
Mark is toch ook hartstikke mainstream?
Dat is goed... toch?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 00:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-12-2006 @ 01:08 :
Dat is goed... toch?
Dat is verder prima, maar het Oog deed het overkomen alsof jij een soort undergroundspammeur bent en de mainstream uit anderen bestaat. Maar als jij niet mainstream bent, vraag ik me af wie wel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 00:14
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 00:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
-Als jij een topic opent kom je dan regelmatig kijken of er gereageerd is? ja
En reageer je dan zelf ook op de andere mensen? ja
-Als jouw topic in de problemen komt door teveel offtopic gelul of dreigt te verzandden in een flamewar, grijp je dan actief in? nee
Of heb je het topic dan al lang de rug toegekeerd? ja
-Zou jij je eigen topic de nek omdraaien als het écht uit de hand loopt? nee, ik ben niet verantwoordelijk voor wat anderen posten.
-Vind jij dat een topicstarter min of meer verplicht is om voor zijn/haar eigen topic te zorgen en het topic te beschermen tegen flamers en andere eikels? nee, dat heb je zelf niet in de hand.
-Vind jij dat een topicstarter het recht zou moeten hebben om herrieschoppers te bannen van het topic? nee, daar zijn forumbazen voor.
Of in ieder geval een forumbaas mag verzoeken om de herrieschopper de toegang tot het topic te ontzeggen? nee, dat is onmogelijk.
-Vind je het heel erg als een topic van jou dood gaat door een stel eikels die de regels niet gelezen hebben? ligt eraan wat de consquenties zijn voor die mensen.
-Als jouw topic is gesloten, open je dan een nieuwe in de hoop dat de flamers en/of offtopic mensen hier wél weg blijven? Of denk je dan pech gehad, volgende keer beter?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-01-2007, 20:59
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
-Als jij een topic opent kom je dan regelmatig kijken of er gereageerd is? En reageer je dan zelf ook op de andere mensen?

Ja, want ik open alleen topics die ik leuk vind en dus ook lees/in post.

-Als jouw topic in de problemen komt door teveel offtopic gelul of dreigt te verzandden in een flamewar, grijp je dan actief in? ('jongens, even ontopic blijven!' of 'Dat geflame doe je maar ergens anders!' etc) Of heb je het topic dan al lang de rug toegekeerd?

Alleen als het heel erg wordt. Als er offtopic gegaan wordt (zolang niet te erg) vind ik dat niet erg.


-Zou jij je eigen topic de nek omdraaien als het écht uit de hand loopt? (door een sluitingsverzoek in te dienen bij M&M)


Ik zou het zelf sluiten, verder zie vorige antwoord.

-Vind jij dat een topicstarter min of meer verplicht is om voor zijn/haar eigen topic te zorgen en het topic te beschermen tegen flamers en andere eikels?

Nee.

-Vind jij dat een topicstarter het recht zou moeten hebben om herrieschoppers te bannen van het topic? Of in ieder geval een forumbaas mag verzoeken om de herrieschopper de toegang tot het topic te ontzeggen? (ik weet niet of een ban voor één enkel topic mogelijk is, maar ik zet de vraag er toch maar tussen)

Niet zelf mensen op die manier 'bannen', want dan kan je iedereen die het niet met je eens is uit je topic houden. Wel een fb pm'en en dat die dan bekijkt of het inderdaad banwaardig is.

-Vind je het heel erg als een topic van jou dood gaat door een stel eikels die de regels niet gelezen hebben? (om het zo maar ff te zeggen )

Nee.

-Als jouw topic is gesloten, open je dan een nieuwe in de hoop dat de flamers en/of offtopic mensen hier wél weg blijven? Of denk je dan pech gehad, volgende keer beter?

Misschien dat ik het een hele tijd later weer zou openen, maar neit gelijk.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Pesten ?
dianaotten
159 06-12-2009 12:20
Levensbeschouwing & Filosofie aantrekkingskracht aarde
Orpheo
10 27-02-2006 11:48
Levensbeschouwing & Filosofie (On)Menselijke Reacties
ranonkel
39 14-05-2004 16:29
Beleidszaken ondemocratische benadering
de abt van sion
217 19-07-2003 11:03
Liefde & Relatie Algemeen topic: Leeftijdsverschil
Somebody Special
284 14-07-2003 09:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.