Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2012, 14:16
aarontje21
aarontje21 is offline
Hallo allemaal,

Ik heb binnenkort een sollicitatiegesprek voor de functie foodmedewerker (horeca) bij de Bijenkorf. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die dezelfde functie hebben of werken bij de Bijenkorf en wat meer informatie voor me hebben (loon, extra's, werkzaamheden etc.) Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2012, 20:12
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Loon: naar horecaCAO, een van de meest karige CAO's die er te vinden zijn.
Extra's geen behalve het 'bedrijfsuitje'; 1 betaalde lunchpauze 1 betaalde koffiepauze, 1 door jezelf betaalde koffiepauze.
Wekzaamheden: verwacht dat je 'het restaurant' moet opbouwen, voorbereiden voor maaltijden, klanten helpen (op vele manieren) en eventueel kassawerk (al is dat meestal gescheiden van de voedselbereiding)
Wat je specifieke werkzaamheden zullen zijn hangt vaak af van de afdeling en welke afdeling je komt hangt af van je eigen capciteiten waarbij vooral snel en precies werken nogal eens de doorslag geeft naast communicatieve vaardigheden. (zo ken ik er 1 die 2 jaar op de broodjesafdeling stond en zelfs daar nog 3 keer daags in haar handen sneed, terwijl anderen vrij snel het 'echte' werk werd toevertrouwd)

Ik werkte dan zelf bij de V&D-la place en niet in de bijenkorf maar ik denk dat het wel vergelijkbaar is.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.