Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 22:44
aap777
aap777 is offline
Ik heb 2 weken geleden een netwerkkaart besteld via internet. Toen ik hem uiteindelijk thuis kreeg leek alles in orde, maar ik krijg hem niet aan de praat. In verschillende systemen geinstalleerd... ik krijg maar geen verbinding met een netwerk. Ik heb dus het idee dat hij kapot is.
Nu wil ik hem dus terugsturen want ik wil natuurlijk een nieuwe die werkt. Maar ik moet dus een brief schrijven met klachtomschrijving. Ik heb dit echter nog nooit gedaan en ben hier heel slecht in.

Er moet dus in staan dat ik heb gemerkt dat ie het niet doet en dat ik dus een nieuwe wil hebben want ik heb betaald (was een duur ding) voor een werkend product.
Kan iemand pleeeaseee voor mij een voorbeeldje geven hoe ik dat moet opzetten? Alvast bedankt!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2004, 22:45
Verwijderd
Als jij nou 'ns begint met opschrijven hoe je denkt dat zo'n brief eruit hoort te zien? Is een goeie oefening, dan wil ik 'm wel nakijken en verbeteren.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 23:22
Verwijderd
Maak je niet dik, mensen die werkzaam zijn in de ict-sector kunnen meestal zelf niet eens een fatsoenlijke brief schrijven.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 23:51
aap777
aap777 is offline
Oké ik kan dit echt voor geen meter....
Een begin:


Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heb ik de Sweex Wireless PCI card bij u besteld. Helaas moet ik u mededelen dat ik op geen enkele wijze verbinding met een draadloos netwerk kan maken met uw product. Naar aanleiding met mijn contact met de helpdesk met de conclusie dat de netwerkkaart waarschijnlijk defect zou zijn, stuur ik u het niet werkende product terug.
...
...

----
en nu moet er nog iets achter dat ik dus een nieuwe wil hebben die wél werkt. en eventueel moet dat wat ik al heb geschreven veranderd worden...
kan iemand helpen?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 00:08
Verwijderd
Eerste gedeelte is al hartstikke goed, denk nog ff na over het laatste gedeelte, kijk ik er morgen wel ff naar
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb je briefje wat aangepast. Kort maar zeer krachtig, met deze brief heb je waarschijnlijk snel een antwoord.

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heb ik de Sweex Wireless PCI card bij u besteld. Helaas moet ik u mededelen dat uw product zodanig functioneert dat ik op geen enkele wijze verbinding met een draadloos netwerk kan maken. Na telefonisch contact gehad te hebben met uw helpdesk, zijn we tot de conclusie gekomen dat er geen andere mogelijkheden zijn dan dat het product defect is. Daarom stuur ik nu het aangekochte product terug.

Graag zou ik zo snel mogelijk, al dan niet telefonisch, een resultaat van uw eigen tests ontvangen en indien het product inderdaad een defect blijkt te bevatten, graag een (nieuw) werkend exemplaar terugontvangen.

In afwachting op uw antwoord.

Vriendelijke groet,

Dan je naam, adres, telefoonnummer en e-mail adres...

Dit lijkt me echt meer dan voldoende.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:31
aap777
aap777 is offline
Gimme more beer, jij bent mijn held Ontzettend bedankt!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
webjunk schreef op 08-04-2004 @ 23:31 :
Gimme more beer, jij bent mijn held Ontzettend bedankt!
Hehe, no problem, ik hou van dit soort brieven
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:51
Verwijderd
Maar zou de TS er niet meer van leren als hij het zelf had moeten schrijven?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
maria schreef op 09-04-2004 @ 13:51 :
Maar zou de TS er niet meer van leren als hij het zelf had moeten schrijven?
Och, de volgende keer is hij me een biertje schuldig.

Misschien leert hij hier ook wel wat van, hij heeft het in ieder geval geprobeerd en z'n poging was best bewonderingswaardig voor iemand die zegt dat hij het niet zou kunnen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 17:21
aap777
aap777 is offline
Volgende keer lukt het me zelf wel denk ik. Ik heb nu een goed voorbeeld

En dat biertje houdt je tegoed van me
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 18:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
webjunk schreef op 12-04-2004 @ 18:21 :
Volgende keer lukt het me zelf wel denk ik. Ik heb nu een goed voorbeeld

En dat biertje houdt je tegoed van me
Genoteerd
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.