Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2004, 16:20
boehoe
boehoe is offline
OKe, dit is de situatie: Ik heb dus een mpg bestand die ik graag op dvd wil branden.

Nu heb ik dit al gedaan op een rw, zou het niet werken. Maar nu speelt dit bestand niet af in de dvd speler beneden. De dvd geeft een error.
De dvd speelt wel af met de computer.

Nou is mijn eerste vraag: kun je zomaar een mpg op dvd branden zodat ie ook nog werkt in de gewone dvd speler op de tv aangesloten.

De DvD zou misschien niet kunnen werken vanwege de krassen op de dvd rw, ik heb zo geen andere voorhanden.

Speelt de dvd dus niet af vanwege de krassen die erop zitten of kan je standaard mpg files niet op een dvd zetten en afspelen?

Op een cd werkt dit wel natuurlijk, maar dat komt dan doordat ie supervideo gebrand is.
__________________
Happy now? Yes, I'm happy
Advertentie
Oud 31-08-2004, 17:29
dragonrider
Avatar van dragonrider
dragonrider is offline
je zou hem met nero als videocd kunnen branden en als je hem als dvd wil branden werkt het iig niet om zomaar de mpg erop te branden, ik weet niet hoe wel. Ik heb namelijk geen dvd brander.
Oud 31-08-2004, 17:41
Verwijderd
www.videohelp.com
Oud 31-08-2004, 21:52
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Heb je hem gebrand met DVD-RW of DVD+RW?
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Oud 31-08-2004, 23:17
boehoe
boehoe is offline
Sorry mensen, ik denk dat ik toch ff te snel heb gepost. Ik heb ff op internet gezocht. om precies te zijn een daverende 1 minuut.

Toen kwam ik een topic tegen ergens, iemand met hetzelfde probleem en diegene werd doorverwezen naar Ulead dvd movie factory disc creator. Heb de trial gedownload, ik kon de mpg inladen (maakt er zelf een echte dvd van) ik kon chaptersmenu´s aangegeven. En heb in een avond een complete dvd gemaakt met goed resultaat.

Iedereen bedankt in ieder geval voor de reacties en ik zal de volgende keer wat minder snel om help zeuren als blijkt dat ik het toch zelf kan.

De dvd was overingens +rw, want dat ik namelijk het enige formaat wat mijn dvd brander ondersteund
__________________
Happy now? Yes, I'm happy
Oud 01-09-2004, 00:06
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
********** schreef op 31-08-2004 @ 18:41 :
www.videohelp.com
Kan het inderdaad niet vaak genoeg zeggen.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 01-09-2004, 13:47
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Dit kun je beter posten in het Centrale audio/video topic.

Closed
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Hoe anoniem ben je nou eigenlijk op internet
Purgatori
13 15-06-2007 23:40
Software & Hardware [Centraal] Audio/video [2]
Manuzhai
251 09-06-2006 15:29
Software & Hardware [Centraal] Audio/Video
dafelix
500 11-07-2005 19:19
Software & Hardware .avi ---> .mpg?
Blitzkrieg Bop
14 30-09-2003 00:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.